Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Veliko lažje je dobiti odgovor, če napišete tip motorja ( piše v prometni ):
- B12S1 / 53Kw / 8V = pogonski jermen
- B12D / 62Kw / 16V = obstajala sta oba načina, s pogonskim jermenom in pogonsko verigo, odpre se pokrov motorja in se vidi.
Pri verigi je potrebno kontrolirati napenjalec verige ( po potrebi menjava )
Lep pozdrav
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Veliko lažje je dobiti odgovor, če napišete tip motorja ( piše v prometni ):
- B12S1 / 53Kw / 8V = pogonski jermen
- B12D / 62Kw / 16V = obstajala sta oba načina, s pogonskim jermenom in pogonsko verigo, odpre se pokrov motorja in se vidi.
Pri verigi je potrebno kontrolirati napenjalec verige ( po potrebi menjava )
Lep pozdrav
Fan je napisal/-a:Ja, prvi zgornji je za zrak motorja, nato za motorno olje, tretji za gorivo in zadnji spodnji je kabinski čistilec.
rafunc je napisal/-a:Fan je napisal/-a:Ja, prvi zgornji je za zrak motorja, nato za motorno olje, tretji za gorivo in zadnji spodnji je kabinski čistilec.
Oprostite, nisem bil dovolj jasen. Zanima me razlika med oljnima filtroma, saj je pri enem koda LMU, pri drugem LY4. Gre pa sevada za isti avtomobil. Drugače pa hvala za odgovor.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov