Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
mag.ziga
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: To avg 26, 2014 7:18 pm

Protikorozijska zaščita podvozja.

Napisal/-a mag.ziga To avg 26, 2014 7:27 pm

Kmalu bom postal lastnik Trabanta 601, pa me zanima, če kdo pozna koga, ki se ukvarja z nanosom protikorozijske zaščite na podvozje - torej obnovit bo potrebno vso zaščitno plast na spodnjem delu šasije.

a) Zanima me, če slučajno kdo pozna koga, ki to izvaja in koliko to stane? :)

b) Če se tega podviga lotim sam, ima kdo kake izkušnje s tem in kaj je pri tem uporabljal oz. kako to izvedel? :roll:

Hvala! :) 8)
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Re: Protikorozijska zaščita podvozja.

Napisal/-a primozek68 To avg 26, 2014 7:40 pm

Obvezno sam! Noben ne bo namesto tebe v piko odstranjeval zaščito s špohtlom in brenerjem.

Naredi si ''roštilj'' za avto, golo školjko obrneš in spraviš na delovno višino. Potem pa probavaj, fleks, krtače, nože, špohtle, ogenj, fen, šmirgl, pile, redčila, štemarco, ... Nekaj boš že našel, kar se ti bo zdelo, da vsaj nekako približno gre.

Dokler ne boš vsaj 3 garniture prstnih blazinic gor pustil, ne bo nič. Na koncu mora podvozje izgledati kot rostfrej lonc.
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Protikorozijska zaščita podvozja.

Napisal/-a yashica Po sep 01, 2014 9:50 am

Če misliš dodatno zaščito pride v poštev samo zaščita na osnovi voska, od kakšne bitumen variante samo stran.

Če je govora o obnovi do gole pločevine, se pravi odstranjevanje original zaščite, rje je edini res vreden način dovolj zmogljiv kompresor in iglični odstranjevalec rje, premazov, nanosov...
Zraven porabljaš še fleksarco z žičnato in Scotch-Brite krtačo, ki odstrani samo rjo, pločevine pa ne poškoduje po nepotrebnem.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: Protikorozijska zaščita podvozja.

Napisal/-a tristan01 To sep 02, 2014 8:10 am

primozek68 je napisal/-a:Obvezno sam! Noben ne bo namesto tebe v piko odstranjeval zaščito s špohtlom in brenerjem.

Naredi si ''roštilj'' za avto, golo školjko obrneš in spraviš na delovno višino. Potem pa probavaj, fleks, krtače, nože, špohtle, ogenj, fen, šmirgl, pile, redčila, štemarco, ... Nekaj boš že našel, kar se ti bo zdelo, da vsaj nekako približno gre.

Dokler ne boš vsaj 3 garniture prstnih blazinic gor pustil, ne bo nič. Na koncu mora podvozje izgledati kot rostfrej lonc.


Govorimo o Trabantu. Večji del školjke je iz plastike in poliestra - edini avto ki ne zarjavi ampak ga požrejo podgane =P so rekli včasih.
Brener in ostale igračke lahko naredijo na tem avtu nepopravljivo škodo. Bo treba najti kak drug način odstranjevanja stare zaščite ali pa podvozje ločiti od karoserije in potem urediti zaščito.

Še nekaj domačega branja: http://en.wikipedia.org/wiki/Trabant_601

LP Trisan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Re: Protikorozijska zaščita podvozja.

Napisal/-a primozek68 To sep 02, 2014 10:01 am

Govorimo o podvozju,ki je kovina. Če bo lastnik zakuril celega,pa bog pomagaj.
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: Protikorozijska zaščita podvozja.

Napisal/-a tristan01 To sep 02, 2014 7:34 pm

primozek68 je napisal/-a:Govorimo o podvozju,ki je kovina. Če bo lastnik zakuril celega,pa bog pomagaj.


Na katerega pa nalega kompozitna školjka. Če se hočeš lotiti temeljite zaščite šasije bo potrebno vse ločiti...

Lp Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6416
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Protikorozijska zaščita podvozja.

Napisal/-a Fan To sep 02, 2014 8:14 pm

Pozdravljeni

Poden, ojačitve podna in pol pragov, je kovinskih, ostalo je vse plastika. Nikakor ne priporočam uporabo kakšnega odprtega ognja ali velike vročine ( industrijski fen ), se bo naredilo veliko škode. Menim, da ni potrebno povdariti, da so rezervni deli v večini nedobavljivi. V koliko se namerava vozilo temeljito obnavljati, bo potrebno ločiti karoserijo od šasije.
Še nasvet, motor je zračno prisilno hlajen, v koliko "platine" ne bodo enako nastavljene, se bo en cilinder preveč grel - posledično motor začne "ribati"

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov