Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč WTF?

Napisal/-a čare Ne jan 12, 2014 8:54 pm

Sem prešravfal nekaj renojev ampak res pri nobenem niso bili problem sileni.Zglobi vilic in volanski končniki to pa lahko menjaš stalno.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč WTF?

Napisal/-a lisko Ne jan 12, 2014 8:58 pm

Ivan36 je napisal/-a:To je poceni ;) jaz sem za KRAPA dal celih 350€ z delom, vzmet je počila malo pred 300.000 km še prva :D in en zglob pa obe šalci- ležaja nad amortizerji pa vse palčke in končniki! Tole na Clio, bo sedaj glih za 1 leto ako imaš res zanič ceste.



Bomo vidli so rekli....
Na R5 (enake kugle,roke,sileni....dejansko je podvozje od petke) so končniki in kugle zdržale 3 leta (nahbau) ali 90 tisoč km....potem je petka odslužla....lufta pa kugle še niso mele.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Blasphemer
Novinec
 
Prispevkov: 155
Pridružen: Sr nov 06, 2013 9:45 pm

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč WTF?

Napisal/-a Blasphemer Ne jan 12, 2014 9:13 pm

@Ivan Ne da je poceni, džabe je. Clio ma res poceni dele podvozja.
@Čare Nism mislu da so problematični sileni, ampak po 200k km ma vsak silen na bilokaterem avtomobilu luft. Razn če je vožen samo po avtobanu.
@Lisko Pri veliko delih za Clia je na škatlah napisano da so za R5, Clio II, Megane I. Kugle in končniki so recimo isti kosi za vse tri.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč WTF?

Napisal/-a lisko Ne jan 12, 2014 9:22 pm

Blasphemer je napisal/-a:@Ivan Ne da je poceni, džabe je. Clio ma res poceni dele podvozja.
@Čare Nism mislu da so problematični sileni, ampak po 200k km ma vsak silen na bilokaterem avtomobilu luft. Razn če je vožen samo po avtobanu.
@Lisko Pri veliko delih za Clia je na škatlah napisano da so za R5, Clio II, Megane I. Kugle in končniki so recimo isti kosi za vse tri.

Dolg že renoja šravfam da dober vem....zato pa ne grem z njega :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč WTF?

Napisal/-a lisko Ne avg 31, 2014 8:29 pm

Po manj ko letu dni in prevoženih točno 13574 kilometrih....Ružlo ko sto mater je že zadnje 2000km...In tako je danes bila akcija...
Prvo izdelava priprave (prejšnič sem nesu na servis preprešat....iz videnega kasneje...verjetno nikoli več..)

Slika
Slika
Slika
Slika

Drugi dell priprave...
Slika

In potem vidiš tole....s slike se ne vidi....ampak okol 4mm globoka brazda....skoraj do ripnov že....in to so nardili lani na servisu...

Slika

Ko je bil skupaj narjen je bil vdarjen? Videt je točno tak...
Slika


No potem pa v obratnem vrstnem redu skupaj nazaj....
Slika

Slika

Sage seveda še ni konec, če je reno....policaje je začel izpuh motit... :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč WTF?

Napisal/-a lisko Po okt 06, 2014 4:08 pm

Pa smo se lotli lonca :D

Slika
Slika

Ker je sama notranjost vredu....in ker mi ni problem sem se odloču , da ga zakrpam.

Slika


In zmontiram nazaj....tehničnega je nardil :D Pa nekam tih je ratal :D

Slika
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
xtron
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Če jun 30, 2005 10:18 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč WTF?

Napisal/-a xtron To okt 07, 2014 10:24 am

jao...kaj si to "napacal" gor? malo lepše bi pa lahko zavaril.
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč WTF?

Napisal/-a Daedalus To okt 07, 2014 11:28 am

Pleh zna bit težko velik lepše varit z nekimi low-budget varilci...lahko bi pa pobrusil in pobarval, to pa. :)
 
Mazda2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 708
Pridružen: To sep 02, 2014 5:11 pm

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč WTF?

Napisal/-a Mazda2 To okt 07, 2014 7:14 pm

yashica, kaj je to medkristalna rja, kar si omenil na strani 3?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč WTF?

Napisal/-a lisko To okt 07, 2014 11:09 pm

Mazda2 je napisal/-a:yashica, kaj je to medkristalna rja, kar si omenil na strani 3?



Ko pobrusiš,pokrtačiš ali karkoli ostanejo mikro brazde ( če bi pogledal zbrušen pleh pod mikroskopom bi videl alpsko gorovje). In v te brazde ne prideš z ničemer. Čeprav je videt še tako svetleče in bleščeše se rja zadržuje v teh brazdah. Navadna barva je pregosta da bi se zliza v te brazde. Zato se uporabi konverter rje , ki pride v brazde in rjo ustavi. Za večno pa tako ali tako ne moreš nič ustavit....žal.

xtron in daedalus: važno, da je tiho :) iz izkušenj bo okrog enga leta mir....več pa ostali del izpuha ne bo zdržal...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Mazda2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 708
Pridružen: To sep 02, 2014 5:11 pm

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč WTF?

Napisal/-a Mazda2 Sr okt 08, 2014 10:56 am

lisko je napisal/-a:
Mazda2 je napisal/-a:yashica, kaj je to medkristalna rja, kar si omenil na strani 3?



Ko pobrusiš,pokrtačiš ali karkoli ostanejo mikro brazde ( če bi pogledal zbrušen pleh pod mikroskopom bi videl alpsko gorovje). In v te brazde ne prideš z ničemer. Čeprav je videt še tako svetleče in bleščeše se rja zadržuje v teh brazdah. Navadna barva je pregosta da bi se zliza v te brazde. Zato se uporabi konverter rje , ki pride v brazde in rjo ustavi. Za večno pa tako ali tako ne moreš nič ustavit....žal.

xtron in daedalus: važno, da je tiho :) iz izkušenj bo okrog enga leta mir....več pa ostali del izpuha ne bo zdržal...

Aha, hvala za pojasnilo. Bom tko 1X avto peljal na zaščito podvozja Krown, da se ne širi rja, kar jo je. Pa bo ob ostalem primernem vzdrževanju tud moj avto mogu zdržat veliko kilometrov.
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov