maniaxxx je napisal/-a:Sej si že imel focusa pa veš kako in kaj, pa si kupil še enega. Sicer mene ta hrup ni motil, oziroma nisem opazil, da bi bilo kaj slabše kot pri drugih avtih.
Dober avto, ampak pri takih dostikrat šparajo pri izolaciji. Vsakemu je vseč zvok motorja ampak po kratkem času sploh kadar zaviješ na stranske ali regionalne ceste ali na AC ti zna it mal na živce. Bivši sosed je istočasno ovil svoj avto (Astra J GTC OPC) avto je pod plehom bil skoraj gol, po tem je bila razlika nenormalna.
Milim res moraš razliko sprobati, ker je neverjetna. Na AC e nenormalno pozna recimo v mojem i30 se trenutno pri 180 notri čuje kot se je prej pri 120. Pri 120 je v avtu skoraj popolna tišina.
Kar pa je meni osebno najbolj všeč, je to, da ti malo oteži vrata in spremeni zvok ob zapiranju vrat. Prav kvaliteten občutek-zvok kot, da bi zapiral vrata A6/BMW7. sonic je napisal/-a:@nered, hvala za informacije, lepo si tole pofotkal in predstavil..
No, glede na opis je material na osnovi butila in ne bitumna, kar naj bi bilo OK, sicer pa na tvoji 2. fotki je tudi razvidno da je proizvajalec to predvidel tudi za avtodome in prikolice, tako da bi moralo biti OK.
Drugače glede bitumna (kar je v bistvu asfalt) najdeš različna mnenja - eni šimfajo kot da je to delo samega satana, drugi pa mirno uporabljajo, in menda so pred desetletji tudi tovraniške obloge bile na tej osnovi. Kdo bi vedel, no saj v tem primeru očitno nima veze, če je butil.
V glavnem, bom šel v bauhaus in merkur in zadevo preveril, na katerem oddelku trgovine (ene in druge) si to staknil?
AJa pa še to: ali je kak podatek o specifični teži te zadeve (kg/m2)?
Stvar je taka, da imaš par forumov audiofilov, katerim je big no-no karkoli druga kot Dynamat, Niton, Fatmat etc.. So skoraj taki, kot Apple fani in ti bodo takoj popljuvali zadevo. Tudi če je bitumen, dvomim, da bi ta začel pri 60-70C začel smrdeti če pogledaš na Yutube je par ljudi uporablo bitumenski trak in to tistega za strehe za ovitje ameriških klasik, pa noben ne poroča o vnetljivosti ali smradu.
Pojdi v Merkur, avkustični izolacijski material najdeš v oddelku za cevi, gradnjo. Imajo tudi plošče tiste 3-5cm v gradbenem odelku. Butilni trak pa najdeš na odelku za barve. V bauhausu, nucaš GPS, da se znajdeš sem pa zadeve našel na oddelku za cevi ampak ne te na sliki. - Mislim pa, da se boš moral v vsakem primeru sprehoditi, kajti prodajalcim če rečeš, da nucaš trak ali plošče za zvočno izolacijo te sam debelo gledajo če jim rečeš za avto takoj rečejo, nimamo.
Tko je blo meni vprašam nimamo. Pol pa grem par dni kasneje pa kupujem sifon za umivalnik in tko zaraven par teh trakov
no jaz sem kupil te trake. No za tralala sem šel v gradbeni odelek v Merkurju in majo 3-5-7-10mm izolacijske piramidne plošče tko resno
..
Aja po vrhu pa imajo tudi mesh, od prodajalcev noben slišal za to noben ne ve kaj je to. Tudi imajo zunaj na gradbenem odelku. Mesh je pa tista "goba" iz tko odpadnega materiala (tole:
http://inspectapedia.com/sickhouse/Car_Mold_008_DJFs.jpg ).
Tko, da na pomoč prodajalcev pozabi se boš moral sprehoditi. Je pa tko želiš kombinacijo dveh materialov. Enega za vpijanje vibracij lahko je tudi samolepilna alu folija tudi to imajo v bauhausu ampak je draga zadeva, guma in alufolija je najboljša kombinacija. Potem na vrhu tega pa daš še neki za vpijanje-blokiranje zvoka čeprav alu-guma tud vpije zvok ne tako kot ta pena ali goba ali mesh.
Kar se pa tiče dodatka na težo je to minimalno. Rečmo če zelo zelo nakitaš te zadeve nevem če dobiš 10KG na težo celega avta.
Godward je napisal/-a:Pomoje ne bo nekega ucinka, ker ze v startu pises da noces dat prevec denarja. j*** ga edino tak bos nekaj dosegel, sicer pa iz teh tamkih plasti ne bo razlike. Ce hoces tisino, kupi s klaso
Tole se ne bom mogel strinjati, kajti zadeva deluje in še kako dobro.
Vse te zadeve so tako zanke, tu ne potrebuješ neke debeline. Večinoma gre za preprečevanje vibracij na plehu in utišanje teh. Dynamat, silentcoat, butilni trak vsi so večinoma iste debeline. Na youtube je video od modifikacije Phantoma eden najbolj izoliranih avtov, kjer je ponavadi najglasnejša stvar v avtu ura. No tudi v njem je skupna izolacija 2 cm tko, da : //
Tudi S classa ima le 1 cm sloja. Polej si disassembly posnetke na youtube ya S classo. In še to če se vedeš v mojega i30 bi videl, da je bolje izoliran kot stock A6.
Večina avtov ima pokrito samo zunanjo steno avta pa še to ponavadi samo en mali kos alu folije. Srednji razredi kot so recimo A6, Insignija, BMW5, Mondeo itd, tam ponavadi nalepijo alu folije še na tla, koloteke etc.. V prtljažnik, dajo še mesh itd..
Medtem, kot pri S klasi, A8, BMW7 itd. vidiš pa da imajo celo površino vrat pokrito z folijo, na foliji pa nato še mesh ali peno.
No na vse to. Če hočeš še boljšo izolacijo se lahko kupijo boljše tesnilne gume za zunanje obrobe avtov. Ali pa vzameš tanko plastično vrvico in jo napeleš med ločeni kanal in ustvariš malo boljši pritisk.