scisco1 je napisal/-a:Zakaj rineš cev na drugo stran, a ne moreš cai spelat na isti strani v spodni del odbijača?
scisco1 je napisal/-a:Pri mojem kitu je prišla cev za hladen zrak zraven in je bila cca 6x velikost tvoje. S tem, da je bilo tko narjeno, da je zrak ostal ujet v škatli okoli filtra in ni mel nikamor drugam za it kot v motor... Seveda je bil to filter z a-testom in naj bi dal par konjev... Poznalo se pa ni ničMislim, da ga je še malo bolj zamorilo... Tko da mal pomisli, če se ti splača zajebavat.
Glede luž je tko, da spodaj ko ukriviš cev pod odbijač na pregibu navrtaš par lukenj in voda odteče...
stony je napisal/-a:Daj ti lepo original Vti airbox nazaj, skupaj z resonančno posodo, če pa hočeš da se dere pa brez resonančne posode in zamenjaj original vložni filter z K&N vložnim filtrom in bo to najboljša rešitev. Te čunga lunga konus filtre in gradbene cevi pa odstrani, da bo estetsko za videti, ker to ni za nikamor.
(Vir: Rototest)5°C lower inlet temperature ≈ 1% more power
Energetik81 je napisal/-a:Če hočeš kakšen učinek od hladnega zraka, bi moral konus nekako zaobjeti s tem dovodom. Drugače se ti bo zmiksalo z vročim zrakom pod havbo in nisi naredil nič. Verjetno bi se bolj poznalo, da bi dal nazaj original airbox in do njega napeljal večjo cev (in jo z objemko pritrdil na airbox) iz odbijača.
Pa še tole, da ne boš mislil, kakšne silne kilovate boš pridobil:(Vir: Rototest)5°C lower inlet temperature ≈ 1% more power
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov