Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR VPR

Napisal/-a ven0m Ne maj 29, 2011 1:15 am

Pozdravljeni vsi skupaj :)
No, da prvo razložim situacijo. V naslovu omenjen avto, se odpravlja k novemu lastniku (en dober prijatelj). Pred dobrimi 1k kilometri je spustilo tesnilo glave in je kot kaže začela zatekat hladilna tekočina v motor, saj se je začel obnašat, kot da je vsake tolko pogoltnil malo vode (pri speljevanju in večji obremenitvi motorja v nizkih obratih), seveda se je čez par metrov zadeva normalizirala in se je obnašal normalno.

Vglavnem glede na to, da kolega nima žilice za ročne zadeve in jaz se vedno rad kaj novega naučim sem na ebayu nabavil celoten komplet tesnil za glavo in seveda vijake ter se lotil menjave.

Slike in vprašanja so v naslednjem postu, saj stran odreže slike, ki so v prvem postu na novi strani...
Zadnjič spremenil ven0m, dne Ne maj 29, 2011 1:42 am, skupaj popravljeno 2 krat.
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (84kW) - generalka motorja - PAR

Napisal/-a ven0m Ne maj 29, 2011 1:32 am

Slike dosedanjega dela in vprašanja:

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Zahvale gredo seveda tudi profi fuš mehaniku, ki mu je uspelo svečko poševno zagnat v navoj in tistemu, ki je odlomil en vijak iz glave ter enega "onemogočil" pri zategovanju...
Rešene zadeve:

Slika
Slika
Slika

Zatezni momenti:

Slika
Slika

Na zadnjih 2eh slikah, je priročnik iz Vivid workshop data, kjer pa nisem siguren kakšen je zatezni moment za vijake glave. Bo 60Nm pravilno, čeprav se mi to zdi dokaj malo?
Zanima me še, kakšen je najboljši način za čiščenje celotne glave ter oljnih in vodnih kanalov? Ter, če bo kaj narobe, če ne menjam tistih kapic, ki so na spodnji strani ventilov oz. ventilskega voda (v komori, kejr se meša zrak/bencin, ne v cilindru), ker potem moram odstranit celotne ventile, za kar pa žal nimam primernega orodja, razen če glavo kot takšno, nesem bližnjemu mehaniku in mu samo zagnjavim, da mi ventile ven pobere.

Bilokakšen splošen nasvet bi bil dobrodošel, kako nato motor utečt in če se ne motim, je potrebno vijake glave še enkrat zategnit po 500km?

lp,
S
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
DeLux
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: To nov 21, 2006 8:39 am
Kraj: 1230

Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR

Napisal/-a DeLux Ne maj 29, 2011 8:10 am

60 bo kar prav. Bencin, štrajfix. NE. Nevem zakaj zateguješ na kile potem če moraš še enkrat naknadno zategnit tako da tega jaz nikoli ne naredim pa kupi nove vijake za glavo!

lp
Slika
http://www.suzuki-klub.com SUZUKI KLUB SLOVENIJA
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR

Napisal/-a ven0m Ne maj 29, 2011 9:08 am

DeLux je napisal/-a:60 bo kar prav. Bencin, štrajfix. NE. Nevem zakaj zateguješ na kile potem če moraš še enkrat naknadno zategnit tako da tega jaz nikoli ne naredim pa kupi nove vijake za glavo!

lp


Zdaj, ko sem malo razmislil, glede na to da piše, 1. stopnja 40Nm in 2. stopnja 60Nm ali je to mišljeno, da prvo vseh 10 zategneš na 40 potem pa na 60 ponovno ali kaj v tem smislu.
Drugače pa, vijaki so novi, je bilo vse zraven v kompletu.
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
scythe
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Sr jun 22, 2005 8:55 am

Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR

Napisal/-a scythe Ne maj 29, 2011 12:13 pm

Saj ti piše kako se zategne.

1. 40NM
2. 60NM
3. 90 stopinj
4. 90 stopinj

Rabiš pa pol uro za zategovanje na stopinje. Predlagam da zategneš 3x po 60 stopinj.

Zgleda takole

http://www.slikomat.com/slika/4110791.htm


Lp.
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR

Napisal/-a ven0m Ne maj 29, 2011 1:32 pm

Se mi je zdelo, da je bil otako mišljeno, zategujejo pa se v istem vrstnem redu kot je označeno na skici torej.
Tako torej zategnem, ko vse nazaj sestavim, potem pa čez 500km ponovim vajo ali je nepotrebno še enkrat zategnit?
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
scythe
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Sr jun 22, 2005 8:55 am

Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR

Napisal/-a scythe Ne maj 29, 2011 5:26 pm

Zdaj vse zategneš in je to to. Tam ko imaš 2x po 90 stopinj daj raje 3x po 60stopinj.



lp
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR

Napisal/-a AgitatoR Ne maj 29, 2011 7:14 pm

Injektorje tut ni neumno UZ spucat. 60€ komplet.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR

Napisal/-a ven0m Ne maj 29, 2011 11:18 pm

AgitatoR je napisal/-a:Injektorje tut ni neumno UZ spucat. 60€ komplet.


Če bi avto obdržal, bi še blok razdrl, zamenjal lagerje na gonilni odmični, kot si omenil menjal tudi injektorje, uredil ventile, itd...
Ta generalka je toliko da bo motor ostal v sorazmerno solidnem stanju za naslednjega lastnika, ker tu 60€ pa tam 40€, itd. res ni problem, edino na koncu se meni ta vložen denar nebo izšel :)

scythe je napisal/-a:Zdaj vse zategneš in je to to. Tam ko imaš 2x po 90 stopinj daj raje 3x po 60stopinj.



lp


Najlepša hvala, se bom držal tvojih napotkov :)
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR

Napisal/-a ven0m Po maj 30, 2011 9:57 pm

Pričetek čiščenja kakšnega desetletja stare zapečene masti. Hell yea =P

Slika
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6587
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR

Napisal/-a Fan To maj 31, 2011 11:04 pm

Pozdravljeni

Lepo, pohvalno....................vsekakor je pa vredno razmisliti o ravnanju glave ( ventile ven ) torej se lahko zamenja še ostala tesnila in glava je generalno obnovljena.

lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR

Napisal/-a ven0m Če jun 02, 2011 10:56 pm

Delo napreduje, našel se je kolega, ki mi je ponudil zastonj mehansko brušenje glave in sem seveda zagrabil za priložnost :)

Slika

Preostale dele, kjer nasedejo tesnila od pokrova ter sesalnega in izpušnega kolektorja sem pa pobrusil ročno z 2000 vodobrusnim šmirglom (če je pregrob me prosim opozorite na to?)

Slika

Slika

In še seveda dokončno očiščene, pobrušene in spihane preostale malenkosti

Slika

Slika


Včeraj sem končno po pošti dobil nov momentni ključ, sedaj pa še moram samo nekje staknit uro za zategovanje šraufov oops =P
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
nightmare
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Sr maj 28, 2008 2:48 pm
Kraj: Cerknica

Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR

Napisal/-a nightmare Pe jun 03, 2011 10:04 am

Vidim, da so ventili ostali v glavi. Upam, da boš to še naredil, če ne ti pa priporočam da jih vseeno vzameš vn jih očistiš nesnage in nanovo "požlajfaš" po sedlah ventilov. Seveda nikakor ne zamešaj kje je kateri ventil bil v štartu. In pa seveda menjaj teflone.
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR

Napisal/-a ven0m Pe jun 03, 2011 10:57 am

nightmare je napisal/-a:Vidim, da so ventili ostali v glavi. Upam, da boš to še naredil, če ne ti pa priporočam da jih vseeno vzameš vn jih očistiš nesnage in nanovo "požlajfaš" po sedlah ventilov. Seveda nikakor ne zamešaj kje je kateri ventil bil v štartu. In pa seveda menjaj teflone.


Bi lahko, je tudi gospod kateremu sem dal strojno brusit spodnji del glave imel primerno orodje, da bi ventile pobral ven in dal nazaj noter, vendar bi to spet bil en strošek zraven, jaz pa že s celotno proceduro grem kolegu lepo na roko (prijatelj, ki se je javil da bo imel avto in me prosil, da še uredim tesinlo na glavi), tako, da si pri vsem več ne delam dodatnih stroškov, zato so ventili kompromis, in sem jih porinil ven kolikor sem zmogel in očistil ter pobrusil tako daleč kolikor sem dosegel s prstmi.
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
nightmare
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Sr maj 28, 2008 2:48 pm
Kraj: Cerknica

Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR

Napisal/-a nightmare Pe jun 03, 2011 11:10 am

Pa saj sam strošek ne bi bil toliko večji. Tako ali tako si moral kupiti vsa tesnila za glavo. Če kupiš komplet so tefloni že zraven. Samo še mast za "žlajfanje" rabiš in je to to.
 
Uporabniški avatar
erixon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr jun 16, 2004 2:41 pm
Kraj: Dom je kjer je avto...

Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR

Napisal/-a erixon Pe jun 03, 2011 6:20 pm

Mogoče bi pa ta tvoj prijatelj lahko kril kakšen dodatni strošek. Na koncu bo on imel koristi od tega.
Rad imam ženske, ki znajo bočno parkirat.
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR

Napisal/-a ven0m Pe jun 03, 2011 7:54 pm

erixon je napisal/-a:Mogoče bi pa ta tvoj prijatelj lahko kril kakšen dodatni strošek. Na koncu bo on imel koristi od tega.


Mja, dolga zgodba. Bom rekel tako, sem vesel, da mu lahko koristim z tem, ker on nima glih "premoženja" na razpolago, prevelik strošek pa si nebom nakopal, pač na eni točki sem potegnil črto.

V kompletu pa sem za ventile dobil zraven samo tiste plastične kapice z fedro znotraj, ki so na stebru od ventila. Tako, da so ventili samo očiščeni :-P
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR

Napisal/-a lisko Pe jun 03, 2011 9:32 pm

ven0m je napisal/-a:
V kompletu pa sem za ventile dobil zraven samo tiste plastične kapice z fedro znotraj, ki so na stebru od ventila. Tako, da so ventili samo očiščeni :-P


Sej pa to so tefloni....
Dela je kako uro dve več....pasto pa jaz prinesem(je niti ne rabiš dosti...)
Me pa nekaj zanima.....upam da si si označu dročnike? To kar je nad ventili pod odmično? Ker na slikah so videt kr lepo nametani v škatlo....žal pa niso enaki....S tistimi "kapami" so nastavljeni ventili ( zračnost pri mrzlem motorju) in če jih boš zamešal bo motor lepo klepal kot star dizl....če bo sploh šel kot bi moral.
Vijake si si lepo označu....ampak pri takih projektu vijaki niso taki problem, ker so fiksni in nimajo funkcijo obrabe...Bolj pomembni so ležaji in razne puše, ki morajo potem prit skupaj točno tako kot so bili.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR

Napisal/-a ven0m Pe jun 03, 2011 10:59 pm

lisko je napisal/-a:
ven0m je napisal/-a:
V kompletu pa sem za ventile dobil zraven samo tiste plastične kapice z fedro znotraj, ki so na stebru od ventila. Tako, da so ventili samo očiščeni :-P


Sej pa to so tefloni....
Dela je kako uro dve več....pasto pa jaz prinesem(je niti ne rabiš dosti...)
Me pa nekaj zanima.....upam da si si označu dročnike? To kar je nad ventili pod odmično? Ker na slikah so videt kr lepo nametani v škatlo....žal pa niso enaki....S tistimi "kapami" so nastavljeni ventili ( zračnost pri mrzlem motorju) in če jih boš zamešal bo motor lepo klepal kot star dizl....če bo sploh šel kot bi moral.
Vijake si si lepo označu....ampak pri takih projektu vijaki niso taki problem, ker so fiksni in nimajo funkcijo obrabe...Bolj pomembni so ležaji in razne puše, ki morajo potem prit skupaj točno tako kot so bili.


Ležaji nad odmično so označeni, dročnike pa sem kot kaže zajebal... :?
Je kakšen lažji način ugotovit kateri sodi kam, ker je malo preveč možnih kombinacij, da bi se šel "trial and error" :(
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
nightmare
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Sr maj 28, 2008 2:48 pm
Kraj: Cerknica

Re: Audi 80 (94') - 2.0 ABK (85kW) - generalka motorja - PAR

Napisal/-a nightmare Pe jun 03, 2011 11:04 pm

Kot vidim so dročniki hidravlični tako, da se nastavljajo sami in ni potrebe po kakšnem ugotavljanju kam sodi kateri.
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov