Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr jun 18, 2008 11:17 am

Slika

:o kako tok lepo spucas zadeve?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr jun 18, 2008 2:24 pm

Nafta in drgni drgni drgni :) Će pa hočeš res spucat tako da se sveti ( oz. da dobi svoj prvotni videz) pa u mes še ene parkrat zamenjaš nafto v kateri pereš...ker prvo je nafta ful vsrana..... potem je že malo manj.... na koncu pa še samo finiš....ponavljaš pač tako dolgo dokler želiš. Lahko pa na koncu opereš tud v alkoholu. Pomagaš pa si s čopičem...žično krtačo....plastično krtačo....

Če je res zažrto pustiš čez noč....pač igranje :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Sr jun 18, 2008 7:19 pm

Alkohol razmaščevalc za bremze dela čudeže 8)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Ne jun 22, 2008 2:44 pm

Sorry za OT:

lisko je napisal/-a:alesdrolec : glede fičkota je tko.....vsi tile so predragi oz. so vsi v voznem stanju....išče se neki za 100-200 evrov kater je lahk nevozen ampak more bit kot celota in delat mu more vsaj motor in menjalnik.....zaenkrat še samo mokre sanje ampak mogoče se pa najde....


Morda se pa najde.... ;) Vem za enga, ki baje malce slabše vžiga, pleh je baje ubogi, drugače pa mislim da je celo vozen (odjavljen & neregistriran) in motor & menjalnik delujeta. Zdej en dan ga bom šou pogledat.

LP!
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Ne jul 06, 2008 6:50 am

Nekaj smo se pogovarjali okol teh AGR in MAF zadev kako gre zadeva sedaj ??? Meni je pri XA 1.8 po čiščenju MAF senzoja motor oreng zadihal tako, da se mi je to splačalo ;) :idea:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jul 06, 2008 11:09 am

Ivan36 je napisal/-a:Nekaj smo se pogovarjali okol teh AGR in MAF zadev kako gre zadeva sedaj ??? Meni je pri XA 1.8 po čiščenju MAF senzoja motor oreng zadihal tako, da se mi je to splačalo ;) :idea:


Zadevo sem po dveh dneh odklopu(blindiral) , Ker je avto šel zelo nenormalno....
Pod štangasom je šel sicer tišje in mirnejše....vendar ko si pelal do 2000 obratov z malim gasom (takrat je egr delno odprt) je avto bil mrtev oz. zelo slabo odziven....ko pa si mu dodal malo več gasa ( se egr počasi zapre) , pa je skadil ko tank in dobesedno motor ponorel....In ker me je ta dim hudo motil sem egr odklopil....motor je spet živahen že od 1000 obratov naprej...ne kadi in gre popolnoma normalno.....

In pa da boste malo se še skregali.......po čiščenju vseh kanalov....cevi od turbine naprej (IC sem ščistil že prej) in pa čiščenju sesalnega kolektorja je poraba padla...... za 950 kilometrov je porabo točno 71 litrov....No ampak to so bile samo relacije in pa brez terena.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Ne jul 06, 2008 6:57 pm

[In pa da boste malo se še skregali.......po čiščenju vseh kanalov....cevi od turbine naprej (IC sem ščistil že prej) in pa čiščenju sesalnega kolektorja je poraba padla...... za 950 kilometrov je porabo točno 71 litrov....No ampak to so bile samo relacije in pa brez terena.[/quote]

:shock: :shock: ma si mislu 7.1l na 100km Ali res 71L :D :shock: ;) Kolk je tank 65 ali 75L :?:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jul 08, 2008 2:22 pm

tank je 90 litrov:) ampak tankam vedno do roba... spraznim pa ga skoraj nikoli ne do konca. Ko nekje kaže 1/4 tanka grem tankat in gre not okrog 70 litrov.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jul 29, 2008 9:22 pm

NO lepo počasi in vstrajno se projekt premika naprej.....

Ker že zelo dolgo ročna prime zelo slabo sem se spustil v čiščenje in obnovitev zadnjih bobnov...

Vseh slikic seveda nimam ker se al vedno spomnim prepozno....sli pa mi ni za slikat :D no nekaj pa le rata :)

Prvo vsi deli zadnjih zavor....

Slika

In pa kup vsranije ki se je je nabralo....

Slika

Samonastavljivi sistem zavor...ki se verjetno NIKOLI ni premaknil....sklepam iz tega da je bil tako zapikan da sem ga namaku v nafti eno uro.....potem pa eni strani prijel v primež na drugi pa potegno z rorcangami da sem ga sprostil....

Slika

Lepo očiščeno in pobarvano.....nekak mora zaščiteno, saj to nemalokrat gre pod vodo....

Slika

In pa zmontirano do konca....

Slika

Iz 12 let starga sicer ne gre nared novo.....vendar po takem čiščenju in mazanju vseh vitalnih delov zavore delajo bolše kot nove :)

In ker pa seveda ne more bit to vse.....je kot zakleto odpovedal šterter na 1.1 petki....

1.1 motorček brez štarterja.....
Slika

In pa raztavljen štarter od 1.1 motorčka in poleg štarter od 1.6 dizla.

Slika

Počasi se premikamo naprej :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko To jul 29, 2008 10:28 pm

hehe lisko.kako sma se našla da sva se danes oba matrala z zavorami :P
danes so vrgli prijatlco na tehničnem,ker ji ni ročna primla,no sem poštimali,jutri bomo pa vidli kaj bodo na tehničnem povedali!!!
drugače pa vidim da si zelo priden in da lepo skrbiš za vajina avta :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jul 29, 2008 10:41 pm

Opa:) Zelena petka ki jo vidiš...ki ima za motor motorček od brisalcev za jeepa :D je v bistvu tretja petka :D Je pa to petka od matere za fijakat v trgovino in nazaj :)

Rdeča je trenutno v mirovanju :D ker čaka nov projekt v bistvu pa ji nič ne fali in je popolnoma normalno vozna :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
bam88
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: To jan 09, 2007 10:20 pm

Napisal/-a bam88 Sr jul 30, 2008 5:48 am

lisko je napisal/-a:Rdeča je trenutno v mirovanju :D ker čaka nov projekt v bistvu pa ji nič ne fali in je popolnoma normalno vozna :)


samo lihkar ti bo razpadlo podvozje :D
Renault Clio 1.8 16V l. 1993
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr jul 30, 2008 7:33 am

bam88 je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Rdeča je trenutno v mirovanju :D ker čaka nov projekt v bistvu pa ji nič ne fali in je popolnoma normalno vozna :)


samo lihkar ti bo razpadlo podvozje :D


Hehe nič ne razpada...še vedno skače in gre povprek prek ovinkov....Na živce mi gre samo zvijanje avta ( podvozje vsako diha) ampak men gre to blazno na živce. In zato tudi tista tema kako ojačit vse skupaj. Pač pr men mora bit vse trdo kot kamen :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
lisica
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: Po maj 07, 2007 7:42 am
Kraj: pod Jeep-om

Napisal/-a lisica Sr jul 30, 2008 8:30 am

Še dobro,da majo tovornjaki drugač nareto. :D :D
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Sr jul 30, 2008 9:15 am

lisko je napisal/-a: Pač pr men mora bit vse trdo kot kamen :D

Srečna Lisica :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Sr jul 30, 2008 11:00 am

martk je napisal/-a:
lisko je napisal/-a: Pač pr men mora bit vse trdo kot kamen :D

Srečna Lisica :mrgreen:

:EE
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr avg 06, 2008 5:43 pm

Pustmo zaj trdoto :D
Stvar gre dalje....pakne zadaj zagrabijo tako da verjet nisem mogel. 15 colsko 225 gumo na 1600kg težkem avto zablokirajo na tretjem zobu ročne.... :shock:

No včeraj je bil avto pri mojstru jeepov v mozirju kjer mi je menjal komplet prednjih dveh kugel na desni strani (čeprav je bil že lani opažen luft v spodnji kugli) je še vedno imela komaj opazen luft....kugle so pa prešane v most , tako da vsega pa le ne morm sam porihtat :D

No že lep čas pa opažam da je avto po ravni cesti nemirn.....sili iz smeri ali pa malo poplesava po cesti....in da ga je treba po AC lovit levo desno....čeprav sem se navadu tega ampak to ni to...po pregledu (in po včerajšnem potrjenem sumu mojstra) sma prišla do ugotovitve, da ima v prednjem delu podvozja zračnost eden izmed kuglastih zglobov in tako sem del nabavil pri njemu in se danes lotil menjave....Le kaj to je pa ugotovite sami....povem samo da ni nič od volanskega mehanizma in nič od vzmetenja.....ima pa veze s sprednjo premo in vpetjem le te.

No takole zgleda....
Slika

Lepo viden za volanskim drogom in nad diferincijalom.
Slika

Ko sem ga odtegnu na premi je cela sprednja prema lepo skočla v desno.....
Slika

Po eni strani butast primitiven ameriški sistem....po drugi strani pametno ameriško preprosto....na sliki je matica v katero pride šravf tega droga....Ponavadi imajo avti matice prišvasane na sam del pleha v katerga zategneš vijak...no moj američen tega nima....ker samo matice ne moreš namestit ( ni placa) je pač na matico zašvasan kos pleha, ki potem gleda iz samega dela pritrditve....
Butast in primitiven zato ker moraš matico posebej delat ( v fabriki ko delajo nov avto) , namesto da bi jo kr prpikali na pleh nosilca.....pameten pa zarad tega ker če vtrgaš šravf ( kar se pri jeepu sploh rado zgodi) lahko matico s kosom pleha enostavno odstraniš vamzeš drugo in zadeva rešena..... kaj je bolše presodite sami....
Pride pa ta matica v luknjo za tem drogom in pred akso.
Slika

Seveda ker je na eni strani kuglast zglob.....je seveda logično da je vpetje le tega konusno...ker je prostora premalo....vsega orodja pa spet nimam ( abceger posebej za to) se je treba znajd.....hitri premislek.... ob segretju in močnem udarcu vsak konus popusti :D
No zadeva je zunaj.... ker mi spet ni dalo mira sem šel zadevo preverjat...skupaj sem postavil stari in novi drog....februarja, ko je bil avto zaleten mi cenilec tega droga ni priznal....optiko so mu potem nastavli na AMSZ in to na njihove senzorje..... ampak od takrat dalje sem imel na sumu da je z avtom nekaj narobe..... in sum se je spet potrdil...
Na sliki primerjava obeh drogov (starga in novga). Na levi strani sem oba droga povezal z vijakom tako, da sta v isti izhodiščni točki in lej ga zlomka....sum se je potrdil....nagradno uprašanje: kako lahko na amzs nastavi optiko in komplet podvozje če prednja prema oz. obe kolesi letita 1 cm bolj desno od zadnjih koles? Da je dejansko prednji del avta zamakjen na amzs pa nastavijo komplet podvozje in jim rač. pokaže zeleno luč ? (videt na izpiskih da je vse vredu...)
Slika

No po vseh ugotovitvah sem se lotil sestave, skupaj je šlo hitreje saj je potrebno drog samo vstavit in ga pritrdit.....
Seveda ob izvirnih idejah in pomočjo raznih stvari pač pri meni ne gre :D
Takole je bilo treba celotno premo spavit nazaj na pravo mesto ( potisnit jo nazaj v levo....)
Slika

Seveda na drugi strani je treba avto nekam podložit.....
Slika

Še malo pa bo...
Slika

Še nekaj novih delov....
Slika

No in zadeva končana.....
Slika

Avtek se pelje po menjavi čist drugač....ni več siljenja iz smeri....ni več "plavanja" na cesti.....in ima dost bolj odziven volan.

No ko pa sem prišel nazaj s probnje vožnje pa me je čakalo odlično kosilo in briljatno sčiščena hiša.....uganite od koga ;)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy Sr avg 06, 2008 8:27 pm

Hoj!
V dobro Lisice upam, da se tudi drugim rečem, ne samo jeeepu tako posvetiš! Imaš pa živce ;)
 
Uporabniški avatar
eentox
Uporabnik
 
Prispevkov: 1374
Pridružen: Ne apr 24, 2005 6:39 pm

Napisal/-a eentox Sr avg 06, 2008 8:40 pm

Ni čudno, da imaš tako veselje tako temeljito obnavljati stare avtomobile, če ti pri tem pomaga še ženska in te pri vsem tem še podpira in skrbi zate :P :D
Jaz samo spoliram avto, pa me že oku**a zakaj toliko časa vložim v njega :lol:

good job! ;)


lp
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Sr avg 06, 2008 8:59 pm

Malo OFF ampak če za žensko poskrbiš dobro in kvalitetno in imaš do nje OK odnos ne teži...če pa ne in ja edina stvar za katero pokažeš zanimanje avto pol pa...

Lisko noro je brat tele DIY stvari res noro!!! Vsa čast!
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost