Pustmo zaj trdoto
Stvar gre dalje....pakne zadaj zagrabijo tako da verjet nisem mogel. 15 colsko 225 gumo na 1600kg težkem avto zablokirajo na tretjem zobu ročne....
No včeraj je bil avto pri mojstru jeepov v mozirju kjer mi je menjal komplet prednjih dveh kugel na desni strani (čeprav je bil že lani opažen luft v spodnji kugli) je še vedno imela komaj opazen luft....kugle so pa prešane v most , tako da vsega pa le ne morm sam porihtat
No že lep čas pa opažam da je avto po ravni cesti nemirn.....sili iz smeri ali pa malo poplesava po cesti....in da ga je treba po AC lovit levo desno....čeprav sem se navadu tega ampak to ni to...po pregledu (in po včerajšnem potrjenem sumu mojstra) sma prišla do ugotovitve, da ima v prednjem delu podvozja zračnost eden izmed kuglastih zglobov in tako sem del nabavil pri njemu in se danes lotil menjave....Le kaj to je pa ugotovite sami....povem samo da ni nič od volanskega mehanizma in nič od vzmetenja.....ima pa veze s sprednjo premo in vpetjem le te.
No takole zgleda....
Lepo viden za volanskim drogom in nad diferincijalom.
Ko sem ga odtegnu na premi je cela sprednja prema lepo skočla v desno.....
Po eni strani butast primitiven ameriški sistem....po drugi strani pametno ameriško preprosto....na sliki je matica v katero pride šravf tega droga....Ponavadi imajo avti matice prišvasane na sam del pleha v katerga zategneš vijak...no moj američen tega nima....ker samo matice ne moreš namestit ( ni placa) je pač na matico zašvasan kos pleha, ki potem gleda iz samega dela pritrditve....
Butast in primitiven zato ker moraš matico posebej delat ( v fabriki ko delajo nov avto) , namesto da bi jo kr prpikali na pleh nosilca.....pameten pa zarad tega ker če vtrgaš šravf ( kar se pri jeepu sploh rado zgodi) lahko matico s kosom pleha enostavno odstraniš vamzeš drugo in zadeva rešena..... kaj je bolše presodite sami....
Pride pa ta matica v luknjo za tem drogom in pred akso.
Seveda ker je na eni strani kuglast zglob.....je seveda logično da je vpetje le tega konusno...ker je prostora premalo....vsega orodja pa spet nimam ( abceger posebej za to) se je treba znajd.....hitri premislek.... ob segretju in močnem udarcu vsak konus popusti
No zadeva je zunaj.... ker mi spet ni dalo mira sem šel zadevo preverjat...skupaj sem postavil stari in novi drog....februarja, ko je bil avto zaleten mi cenilec tega droga ni priznal....optiko so mu potem nastavli na AMSZ in to na njihove senzorje..... ampak od takrat dalje sem imel na sumu da je z avtom nekaj narobe..... in sum se je spet potrdil...
Na sliki primerjava obeh drogov (starga in novga). Na levi strani sem oba droga povezal z vijakom tako, da sta v isti izhodiščni točki in lej ga zlomka....sum se je potrdil....nagradno uprašanje: kako lahko na amzs nastavi optiko in komplet podvozje če prednja prema oz. obe kolesi letita 1 cm bolj desno od zadnjih koles? Da je dejansko prednji del avta zamakjen na amzs pa nastavijo komplet podvozje in jim rač. pokaže zeleno luč ? (videt na izpiskih da je vse vredu...)
No po vseh ugotovitvah sem se lotil sestave, skupaj je šlo hitreje saj je potrebno drog samo vstavit in ga pritrdit.....
Seveda ob izvirnih idejah in pomočjo raznih stvari pač pri meni ne gre
Takole je bilo treba celotno premo spavit nazaj na pravo mesto ( potisnit jo nazaj v levo....)
Seveda na drugi strani je treba avto nekam podložit.....
Še malo pa bo...
Še nekaj novih delov....
No in zadeva končana.....
Avtek se pelje po menjavi čist drugač....ni več siljenja iz smeri....ni več "plavanja" na cesti.....in ima dost bolj odziven volan.
No ko pa sem prišel nazaj s probnje vožnje pa me je čakalo odlično kosilo in briljatno sčiščena hiša.....uganite od koga
