Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Po okt 12, 2009 3:11 pm

Nevem zakaj avtor teme sploh sprašuje po forumu, ker bo očitno vse uredil po svoji presoji. Že nakup te šare, pred par tedni je bil strel v prazno, popravilo bo (očitno) tudi, na koncu pa ga bo prodal po delih ali pa še to ne. Zastonj se pač ne da voziti in pregovor "Nisem tako bogat, da bi kupoval poceni" še kako drži.
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice Po okt 12, 2009 5:25 pm

kot prvo sem hotel predstaviti kaj urejam na avtu, ker ocitno tega manjka na forumu, se posebno pri starejsih avtih, ta avto kot sem omenil sem kupil izkljucno zaradi predelave na olje in iz tega razloga ker se rad ukvarjam z starimi avti. Sprasujem pa cist tako ker bi rad slisal se mnenja drugih ne pa samo od mojih lokalnih mehanikov in kolegov. Noben pa ni nikol reku da je star avto slab avto, tako kot vectra 2.0i ki jo mam doma deluje brez problemov.

Evo dans nabavil use dihtunge prislo me 40eur, dizne pridejo v sredo 83eur, in glava bo jutri zbrusena. Tako na koncu z usem tem bom prisel na dokaj realno vrednost avta 1000eur, dal sem pa z anjega 600eur
 
Uporabniški avatar
Jože20
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Če okt 01, 2009 7:09 pm

Napisal/-a Jože20 Po okt 12, 2009 6:44 pm

1000€ realna cena avta? Mogoče, če ga odpelješ v Bosno.

Za 1000€ dobiš Cliota I 1.4 energy 80km ohranjenega v nulo in se z njim furaš še naslednjih 5 let brez večjih problemov. Samo za primer seveda. Z tem Passatom bodo pa sami problemi, ti jaz povem, ker je to enostavno že zelo utrujeno vse. Grem se stavit, da na tako starem avtu z bogve koliko kilometrov je praktično vse za zamenjat že, od gumic, rok, amortizerjev, bremz, tekočin, zglobov, rok itd itd.
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice Po okt 12, 2009 7:38 pm

glej ne mi prosm s cliotom, ker kupu sem tak avto zaradi same varnosti, dosti putujem na hrvasko k starim starsem in rabim varen avto, da ce se kdo vame zabije da ostanem cel(vem iz lastnih izkusenj) ta avto pa ima ze zamenjane amontizerje, kiler je nou lezaji novi... velkih stroskov na njemu ne bom imel vec, se posebno takrat ko bo predelan na olje mi se bo ves denar povrnu. Ta avto mislim met se naslednjih 5+ let in ga bom urejal in stimal naprej. Zdaj motor uredim+olje, potem se spravim karoserijo rihtat, ker sama oblika avta in sam avto mi je svetovn in doma ga lahko sam rihtam pa nimam take izobrazbe in sem nov na podrocju avto mehanike in motorjev. Tako da prosim ne mi z primerjavami s cliotom, stari nemci so vecni in ta bo pravtako, vectra za primer ma cez 300000km samo redni servisi, passat ki ga prodajam tudi 300000km samo redni servisi in prosim te najdi mi renoja ki bi tolko zdrzu.

lp jan
 
Uporabniški avatar
Jože20
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Če okt 01, 2009 7:09 pm

Napisal/-a Jože20 Po okt 12, 2009 8:12 pm

O bog ti pomagaj. Js se predam, ti kr živi v svoji pravljici :lol:
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice Po okt 12, 2009 8:18 pm

živim že nekaj časa v realnosti, samo usak ima svoje stališče do določenih stvari, jst v tisto kar mi je usec bom vlagu in to je ta passat in vectra ki jo mam doma.

pri tem 1000eur sem mislil na realno ceno ce bi ga kupil da bi biu dober.
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy Po okt 12, 2009 9:07 pm

No, jst sem vsekakor na tvoji strani, porihtaj in se vozi (precej bolje in ceneje kot s klijotom!).
Stari nemci, - četudi z veliko prevoženimi -, so se pri meni zapisali kot zelo trpežne delovne mule, ki navkljub dolgoletnemu zlorabljanju kar delajo in delajo.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po okt 12, 2009 9:27 pm

sacrifice je napisal/-a:Tako da prosim ne mi z primerjavami s cliotom, stari nemci so vecni in ta bo pravtako, vectra za primer ma cez 300000km samo redni servisi, passat ki ga prodajam tudi 300000km samo redni servisi in prosim te najdi mi renoja ki bi tolko zdrzu.

lp jan


Poznam par petkic (R5 ) bencinarjev ki imajo preko 300 tisoč brez izrednih servisev....
Jeep z italjanskim sranjem (VM motori) je zdržal 350 tisoč pa še bi ,če mu ne bi počle glave, ki so serijska napaka teh motorjev....Ne grejo samo nemci prek 300 tisoč:)
Moraš pa priznat nekaj....če hočeš star avto držat v dobri kondiciji je jama brez dna.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
TDIBORIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Če sep 03, 2009 9:26 pm

Napisal/-a TDIBORIS Po okt 12, 2009 9:36 pm

jaz pa se z sacrifice, kr strinjam, ker clio bencinar takšen letnik ni za nabeno rabo.
to je požeruh, sploh če ga mal poteraš.
zanimajo me pa pametnjakoviči, ki jim je v osnovi važen letnik vozila in ne ohranjenost.
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice Po okt 12, 2009 9:38 pm

to vem da je jama brez dna je pa uzitek, da lahko nekaj sam pripomores k samem avtu kar mam najraje in z predelavo na olje resno ne bom tako gledano vec stroskov z avtom ker se mi bo s tem ko se bom vozil na olje denar prisparal in namesto da tankam bom zapravljal za poboljsanje avta
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Po okt 12, 2009 9:41 pm

Osnovno šolo si prespal?
Daj se malo potrudi lepo oblikovat stavke, ker je vse brez
repa in glave... pa kakšno vejico in veliko začetnico uporabi!
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice Po okt 12, 2009 9:44 pm

meni letnik je najmanj pomemben, pomebno pri avtu mi je sam tip avta, vzdrzljivost in nazadnje da je men avto resno usec in ga z veseljem vozim, hocem da avto potegne ce grem prehitevat, zato mam vectro 2.0i z nobenim problemom dau sm 400eur in tega passata, ki ga bom zdaj ustimal in bom mel v pravem pomenu besede avto ki mu bom lahko zaupal ker meni ni avto sam kot prevozno sredstvo ampak kot nekaj vec kot "clana druzine"
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po okt 12, 2009 9:51 pm

sacrifice je napisal/-a:to vem da je jama brez dna je pa uzitek, da lahko nekaj sam pripomores k samem avtu kar mam najraje in z predelavo na olje resno ne bom tako gledano vec stroskov z avtom ker se mi bo s tem ko se bom vozil na olje denar prisparal in namesto da tankam bom zapravljal za poboljsanje avta


Po eni strani se strinjam po drugi pa....Maš prav da je užitek ( sej sem konc koncev isti kot ti) in pa da kao pripomoreš k samemu avto (včasih lahko kako stvar izbolšaš) ampak ko potegneš črto vidiš, da si na bolšem samo zaradi izkušenj in znanja, ki si ga pridobil...
Sam sem na istem primeru. Kot vsakdanji avtek je prej bil 1.6 dizlček z 4-5 litri porabe....laufal tud na olje...ampak star zgonjen dizl je vedno nekaj jamral...al je šel alternator al štarter ali mu elektronika za gretje svečk ni več delala..mel je jermen ki ga je bilo treba menjavat+rolce...pokale so cevi hladilne tekočine (preperelost) al so ble kake malenkosti (lučke v števcih...razni slabi stiki na konektorjih) skratka malenkosti ki ti pijejo živce....
Sedaj imam 1.4 bencinarja z 80 tisoč prevoženih, ki ima porabo 6-7 ampak glede na to da sem v njega vložil 100 evrov (zavore+servis) ostalo pa samo vozi in pelji že več kot 20 tisoč....odtehta vse probleme:)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
fanrich
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Pe maj 29, 2009 10:20 am

Napisal/-a fanrich Po okt 12, 2009 10:12 pm

no pohvale avtorju za trud, sem prebral par prispevkov o popravilu in to. Vendar včasih so nekatere stvari res hm hm..za premislit. Bi dosti bolj razumel če bi to bil spaček-legenda.
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice Po okt 12, 2009 10:34 pm

hvala za pripombo, vem da bi bilo drugace ce bi biu spacek. samo mislim da se premalo govori o teh starih avtih, ki so bili ucasih legende in ki jih ljudje se danes uporabljajo. karkoli se bo delalo na tem avtu bom objavljal na forumu, ker se mi zdi lepo da je uredu da se drugim pokažeš kaj ustvarjas in servisiras doma. komentarji in mnenja so dobrodosli

lisko - vem kako je tudi na vectri so mi cevi pokale, prikljucki na vodni pumpi oksidiral in se zlomil itd.. samo use to pride in ti je v vesele neki porihtat ker ves da si sam vlozu trud in ti bo avto to vrnu. Pri novem avtu pa samo pooblasceni servis in se tle stvar zakljuci. tako usaj dolgcas ni vedno mas nekaj za urejat.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po okt 12, 2009 10:41 pm

sacrifice je napisal/-a:lisko - vem kako je tudi na vectri so mi cevi pokale, prikljucki na vodni pumpi oksidiral in se zlomil itd.. samo use to pride in ti je v vesele neki porihtat ker ves da si sam vlozu trud in ti bo avto to vrnu. Pri novem avtu pa samo pooblasceni servis in se tle stvar zakljuci. tako usaj dolgcas ni vedno mas nekaj za urejat.


Hotel sem ti povedat/nakazat da če hočeš vzdržljiv avto pač moraš met nekaj novejšega ali pa saj malo manj zgonjega pa rečeš kar hočeš.Je že res da pri vsakem avtu nekaj pride....ampak možnosti so pa manjše pri mlajšem manj zgonjenemu. Se pa strinjam da ni nikoli dolgčas.

Če dovoliš bom temu prestavo v sam svoj mojster, kjer si mi zdi , da ima tudi prostor glede na to da se tukaj govori o okvarah in težavah....ti pa imaš mojstrsko delo.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice Po okt 12, 2009 10:55 pm

zaradi mene lahko, no bom usaj v bodoče vedel kje zacet temo o kakem takem servisu, zato pa imam doma vectro, ki me je dozdej kostala 50eur(olje in zadnje ploščice)

jutri dodam slike zbrusene glave in materjala v sredo pa se dizne potem pa pocasi bo
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy To okt 13, 2009 6:33 am

lisko je napisal/-a:Moraš pa priznat nekaj....če hočeš star avto držat v dobri kondiciji je jama brez dna.

lisko je napisal/-a:Hotel sem ti povedat/nakazat da če hočeš vzdržljiv avto pač moraš met nekaj novejšega ali pa saj malo manj zgonjega pa rečeš kar hočeš.Je že res da pri vsakem avtu nekaj pride....ampak možnosti so pa manjše pri mlajšem manj zgonjenemu. Se pa strinjam da ni nikoli dolgčas.


S tem se pa jst ne strinjam! Vozil več kot 2 leti več kot 20 let starega audija, ki je dal skozi med drugim tudi pri meni 2 totalki. 100k km brez težav. Neverjetno vzdržljiv, zanesljiv, nisem mehanik, pa me je vsak dan vozil v skoraj 100km oddaljeno službo na bolj ali manj polnih obratih po avtocesti. Kljub temu, da je bil star in zgojen.
Potem tudi več kot 20 let star BMW, turbodiesel. Avto je delal kot urica, pa je tudi prestal ogromno.

Če bo trenutni avto, letnik 2003, delaoval tako dobro, kot bivša stara zgojena j***a, ter s tako nizkimi stroški (kar je nemogoče v bistvu) dam kapo dol.

Avtorju pa: če hočeš avto porihtat "v nulo", poišči v štartu res dobrega.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline To okt 13, 2009 6:34 am

Čeb pubec kupu makino z navadnim 1.6d ali 1.9d bi potem mirno spal. :lol:
Sicer to so že stari avti in je velika loterija,vprašanje je tudi v kakšnem stanju je pločevina,če je rja gor potem takšen avto še 200e ni vredn.
Še enkrat bom povedal tako k vedno,takšno vzdržljivo mašino kot je 1.6d in 1.9d navadni nikul več ne bojo naredil.
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice To okt 13, 2009 2:08 pm

evo še malo novih slik od ciscenja materjalov in finega brusenja pred uso montazo

v ozadju glava ospredaj pa sesalni kolektor, pa seveda razredčilo
Slika

najbols brjatu vrtalni stroj pa nastavek za fino glancanje

Slika

use na kupu, vkljucno s staro glavo pred selitvijo na toplo

Slika

pa smo se preselil v hiso na toplo, zunaj je res mrzlo

Slika

glava pride cez kako uro domov potem dam se slike glave, nato pa fino brusenje in poliranje glave.

lp jan
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost