Problem pri belemu ekspresu je bila karoserija ki je kratko, malo in jedrnato povedano za en drek. Totalno prerjavela, pragovi, podn, tud spredaj ni preveč biserno izgledalo ko smo spucal vso umazanijo stran tako da je odločitev padla, upašem bodykit na belem in iščem drugega ekspresa (jebat ga, bolš zdej kot pa kasnej obupat nad stanjem avta).
Tako da v stilu Overhaulin' sem se odločil da kupim še enega in seveda na avto.netu ni bilo nič pametnega. Nato obrnem par številk (vedno uporaben moj imenik) in nakar dobim čez par dni povratno informacijo da se prodaja zloglasni črni ekspress iz Laškega ki sem ga dobro poznal in s svojim cliotom ga nisem ujel na cesti. Lahko temu rečemo šansa najdit črnega ekspresa s papirji, urejeno homologacijo za stekla in podvozje, z električnimi stekli in pa daljinskim centralnim je kot da bi dobil na lotu sedmico - verjetnost je pomoje nekje tam tam tako da od zdaj naprej igram loto
No seveda jst nisem verjel kar sem slišal in sem šel v sredo gledat tega ekspresa in ja, bil je pravi kako pak, lucky me smo se zmenli še okrog cene, par evrov kasneje je že bil v Celju v delavnici. Motor dela ko šus tako da če res dobim dober 1.8 110 konjski motor menjam. Osnova je odlična, če hočem met candy / flipflop avto se samo barva zmatira, drugače je pa bil kompletno obnovljen 2 leti nazaj, tudi podn in pragovi. Za nameček je pa to še ekspres iz zadnje serije torej letnik 99->01. Motorizacija 1.4 energy s kratkim menjalnikom in 79 konji.
odstranjevanje nalepke (krom nalepka se drobi namesto da bi se odlepila tako da smo šli v nakup, rešitev je radirka za nalepke ki jo prodajajo v vseh ličarskih trgovinah. Pormašina in 3 ure kasneje ni bilo več nalepk.
potem grem na drugo stran avta, glej ga zlomka, še ena nalepka, vidi se da je barva v dobrem stanju oz. shiny
črnuha smo oprali
luči tudi delajo
ja pa še ena nalepka...hudiča no !
tako je to, ko ti nakup drugega avta prišpara ogromno časa in denarja, da ne govorim da bi me kolega ki bi švasal belega pomoje zbrisal iz telefona
