Turbo modeli po celem svetu držijo ceno, cene v USA so med 10000 - 20000 $.
V Evropi so cene med 8000 - 17000 €, v Angliji so cene nižje vendar tam so nasplošno rabljena vozila cenejša.
Revision 3 in 4 imata normalno ceno med 5500 - 10000 €, odvisno od ohranjenosti.
Revision 5 pa vse nad 10000 €, ker jih je bilo v Evropi zelo malo prodanih.
MR Spider pa tako ima ceno cca. 20000€, ker jih je bilo izdelanih samo 99 pri TRDju.
Toyota Deutschland je v začetku 90ih let organizirala poseben uvoz Turbo modelov iz USA v Eropo, teh avtov je bilo cca. 100 - 120.
Moraš pa vedet, da je osnovni model s 156KM imel ceno novega avta cca. 45000 DM, kasnejši še več, turbo model preko Toyota DE je imel v Evropi ceno 90000 DM!
Recimo jaz sem samo v zadnjih 2 letih vložil v avto cca. 10000€, toliko imam samo računov. Nekaj delov je od TRD-ja, Blitza, pri Competition-Clutch USA so mi naredili karbon-kevlar sklopko po naročilu - skoraj 500€ (narejeni sta bili samo 2 sklopki, ena je šla v Kanado, ena k nam), kompleten Japspeedov izpuh, XS power downpipe, Revision 5 spojler iz Japonske, ameriški Revision 3 kompleten set zadnjih luči, ARP vijaki, Cometic MLS tesnilo glave motorja in še in še...
Recimo zelo težko sem dobil iz Japonske TRD-jev 300km/h števec, izdelanih samo par v omejeni seriji, na ebayu se prodajajo med 800 - 1000$, pa še je stvari... in ko enkrat daš vse to na avto ga sigurno ne prodaš za par €...
TRD strut brace tud ne dobiš pod 400€, pa še TRD jih več ne izdobavlja
Competition Clutch Carbon- Kevlar Stage 2
