Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2258
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- START

Napisal/-a RedBaron Ne apr 28, 2013 7:41 am

Si ziher da je kompresor hin??

Da ni samo s sklopko kaj narobe?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- START

Napisal/-a lisko Ne apr 28, 2013 8:12 am

Ko je klima izkljopljena srednji del jermenice stoji. Ko jo vklopis se cube klik in srednji del se zacne vrtet....torej en del sklopke dela... Ce pa pol res dalje zene se kompresor bom pa videl ko bom vzel narazen...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
patrick123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: So feb 22, 2003 10:44 pm

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- START

Napisal/-a patrick123 Ne apr 28, 2013 6:36 pm

maš kako sliko morde ga mam jst k mam en motor v delikh
lp
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- START

Napisal/-a lisko Ne apr 28, 2013 10:18 pm

patrick123 je napisal/-a:maš kako sliko morde ga mam jst k mam en motor v delikh
lp

1.9D in 1.9DTI bi naj meli enake....
Bom pa jutr sliku, ko ga vzamem dol...
Ma kdo manuale al pa slikce teh kompresorjev? Ker razdrl ga bom tko al tko....pa da neb lih na slepo... :lol:
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- START

Napisal/-a Energetik81 Po apr 29, 2013 9:09 am

lisko je napisal/-a:Ko je klima izkljopljena srednji del jermenice stoji. Ko jo vklopis se cube klik in srednji del se zacne vrtet....torej en del sklopke dela... Ce pa pol res dalje zene se kompresor bom pa videl ko bom vzel narazen...
Če se srednji del jermenice začne vrteti, pomeni da se kompresor vrti. To ponavadi tudi pomeni, da je v napeljavi vsaj nekaj plina, ker sicer sklopka ne vklopi - gleda senzor tlaka v napeljavi. Če imaš samo zvakumirano napeljavo brez plina, vem da sklopka ne vklopi. Šele po začetku filanja s freonom se vklopi.
Razen če imaš ti notr zrak pod atmosferskim pritiskom namesto freona, potem bi mogoče lahko že palila. :)
Skratka na tvojem mestu bi najprej priklopil na manometre, da se vidi če je sploh kompresor kriv. Morda je samo razpoka kje in pušča.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- START

Napisal/-a lisko Po apr 29, 2013 3:46 pm

Klima je bola zvakumirana in napoljnjena na novo.... Talk, da sem 100% da tesni. Renojeva logika pa vklopi kompresor tudi sedan, ko v sistemu ni plina.plin sma z mehanikom potegnila ven nazaj, ker Nina smisla met not, sploh sedaj ko bom trgal...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- START

Napisal/-a lisko So maj 04, 2013 8:36 am

Kupi kdo komplet klimo......?
Ker ,če mi je ne bo uspelo počas zrihtat, leti komplet dol z avta. Namreč kar je na avtu more delat, če pa ni gor....
Oćitno so pa pri renoju štrikali povprek....
Moj je letnik 99 december in ima gor kompresor SANDEN SD6V12-1417D. V četrtek sem dobil kompresor od clia letnik 2000 april....enak model enak motor in je kompresor SANDEN SD7V12-1417D. Kar pomeni da ima en batek več ( močnejša?) in popolnoma druge priklope....Koti, vijaki za pritrditev, tud cevi spraviš gor.....ampak je pa zatesnitveni sistem popolnoma drugi...
Moj ima cevi vtakjene v kompresor in okrogla podolgovata tesnila nabita na cevi.....novi pa ima O ringe za tesnila....Nikakor da tesni med sabo....

Motor pa gre in gre in gre....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- START

Napisal/-a Ivan36 So maj 04, 2013 11:10 am

Jaja od avta ;) raje Ne dajat ven, ker rabiš pol še ventilacijo menjat za uno brez klime !
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- START

Napisal/-a lisko So maj 04, 2013 7:40 pm

Ivan36 je napisal/-a:Jaja od avta ;) raje Ne dajat ven, ker rabiš pol še ventilacijo menjat za uno brez klime !

Jaja od avta...predolgo za izgovorjavo...z eno besedo "Renault"
Namesto kompresorja gre gor pumpa za servo volan(modeli s klimo majo namrec el. pumpo) tako , da gre jermen normalno...cevi in kiler gre ven....kar je pa v armaturki pa ostane...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč- START

Napisal/-a lisko Ne maj 26, 2013 8:51 pm

Jaja od avta dobesedno....

en mesec kasneje....1500 km prevoženih....Čas za prvi servis....
Tole najdeno v filtru nafte....

Slika
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
weasel
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne avg 08, 2010 9:18 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč WTF?

Napisal/-a weasel Po maj 27, 2013 2:53 pm

Prevečkrat razdiraš, pa potem take stvari vidiš. :lol:
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč WTF?

Napisal/-a TrijoAdijo Po maj 27, 2013 4:27 pm

@Lisko: Dej ti raj nafto prestrezi iz povratnega voda iz pumpe proti tanku. Pa pol poglej,če je kaj notri.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč WTF?

Napisal/-a lisko Po maj 27, 2013 4:48 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:@Lisko: Dej ti raj nafto prestrezi iz povratnega voda iz pumpe proti tanku. Pa pol poglej,če je kaj notri.

Vem kaj mislis....a od kod? Tank je bio doli in komplet ociscen....cevi so bile dol in komplet ociscene (en Dan se namakale v tanin cistilo....potem sprane pod pritiskom...ohisje filtra....nov filter....torej?
Pa se Ena anomalija...mrzel zjutraj vzge s prve brez vsake tezave...ko pa toplega vgasnes pa ga je loterija vzgat...
Zjutraj vzge...grem v sluzbo...cez 8 Ur vzge normalno...pridem domov...spijem kavo...pa ni sans ,da bi sel z njim v trgovino...nasljednjo jutro vzge kot da nic ni blo...
Z eno besedo..

RENAULT :D oops
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč WTF?

Napisal/-a TrijoAdijo Po maj 27, 2013 5:07 pm

Mrbit iz pumpe kaj prihaja nazaj...
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč WTF?

Napisal/-a alanq4 Po maj 27, 2013 8:17 pm

Ma to kak senzor na gredi. Pri italjanih je problem da ko je ta senzor proti koncu da topla mašina ne vžiga.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
thunderbolt
Uporabnik
 
Prispevkov: 1462
Pridružen: So maj 21, 2011 5:40 pm

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč WTF?

Napisal/-a thunderbolt Po maj 27, 2013 8:32 pm

alanq4 je napisal/-a:Ma to kak senzor na gredi. Pri italjanih je problem da ko je ta senzor proti koncu da topla mašina ne vžiga.

+1 Tudi sam sem že imel to težavo (na bencinarju).

edit: Če je težava v senzorju gredi, potem ne vže v prvo, ampak v drugo. Po aljaževem123 odgovoru sem se spomnil, da je bila pri meni, ko je prihajalo do te napake (megane 1,6e) težava nekje na "ožilju" med črpalko goriva in ECU. Težava je bila rešena tako, da je avtoelektričar povlekel nekakšen bypass od črpalke do ECU.
Zadnjič spremenil thunderbolt, dne Po maj 27, 2013 9:45 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč WTF?

Napisal/-a ~toMmy~ Po maj 27, 2013 8:33 pm

lisko je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:@Lisko: Dej ti raj nafto prestrezi iz povratnega voda iz pumpe proti tanku. Pa pol poglej,če je kaj notri.

Vem kaj mislis....a od kod? Tank je bio doli in komplet ociscen....cevi so bile dol in komplet ociscene (en Dan se namakale v tanin cistilo....potem sprane pod pritiskom...ohisje filtra....nov filter....torej?
Pa se Ena anomalija...mrzel zjutraj vzge s prve brez vsake tezave...ko pa toplega vgasnes pa ga je loterija vzgat...
Zjutraj vzge...grem v sluzbo...cez 8 Ur vzge normalno...pridem domov...spijem kavo...pa ni sans ,da bi sel z njim v trgovino...nasljednjo jutro vzge kot da nic ni blo...
Z eno besedo..

RENAULT :D oops


To je star navadni dizel, po moje je največji problem, da se preveč ukvarjaš z njim! :mrgreen:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
aljaz123
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To jul 13, 2010 1:04 pm
Kraj: Prebold

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč WTF?

Napisal/-a aljaz123 Po maj 27, 2013 9:16 pm

Javi kakšno napako?
Pomojem je pumpa goriva, če je seveda nisi dal obnoviti (napaka). Predlagam da daš pumpo pregledat ter šobe. sporoči
[color=#4000BF]Renault Clio 1.8 16v[/color]
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč WTF?

Napisal/-a Ivan36 Po maj 27, 2013 10:30 pm

Sam res ne veš a bi se smejal ali jokal ?! Ne ugašaj sploh, ko piješ sam kavo ;) :idea: :lol:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio F8Q Priprava za nasljednjih 200 tisoč WTF?

Napisal/-a lisko Po maj 27, 2013 11:10 pm

aljaz123 je napisal/-a:Javi kakšno napako?
Pomojem je pumpa goriva, če je seveda nisi dal obnoviti (napaka). Predlagam da daš pumpo pregledat ter šobe. sporoči

Na prvi strani mas....prvo kaj sem nardil... Obnova pumpe in nove sobe.
Alan..pickovce na ta senzor niti pomislil nisem...seveda ima..euroIII Motor je...
OK gremo Po vrsti...
Senzor glavne gredi mu sporoca pozicijo motorja in obrate. Senzor temp. Mu sporoca ogretost...senzor stopalke plina mi sporoca pozicijo gasa....vse ro uporablja za krmilje EGR ventila... Kaj pro hudico pa dela senzor temp. Vstopnega zraka?
Temp. Senzor sem odklopil...ista pesem.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost