Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy Sr avg 06, 2008 9:25 pm

[quote="Templar"]Malo OFF ampak če za žensko poskrbiš dobro in kvalitetno in imaš do nje OK odnos ne teži...če pa ne in ja edina stvar za katero pokažeš zanimanje avto pol pa...

Jeeeeparji smo čudni ljudje!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr avg 06, 2008 10:07 pm

kofy je napisal/-a:
Templar je napisal/-a:Malo OFF ampak če za žensko poskrbiš dobro in kvalitetno in imaš do nje OK odnos ne teži...če pa ne in ja edina stvar za katero pokažeš zanimanje avto pol pa...

Jeeeeparji smo čudni ljudje!


No ja za tisto kak dobro , bo se že lisica sama oglasla..... upam samo da nem kaj čudnega slišal :D

Za jeeparje pa.....al čudni al ne...res pa da nas malo kdo razume....vozit se s tako kravo okol..... pregitevat dejansk ne morš ker rabiš ohoho placa ( že zaradi same pozicije za volanom in zaradi oglatosti avta maš občutek da voziš avtobus ne pa avto), noret nekak ne moreš......

Sama zasnova avta.....če je zadnja os vpeta samo na vzmeteh, če ma dejansko obe osi trdi....se je dejansko peljat enako kot v "lojtrskem vozu", kr naprej nekaj ruži ( al orodje v kuferamo ali škripajo kaka vrata...).
Ampak ni ga večjega užitka, ko zapelješ s ceste na njivo ( se lahk lisica pohvali, da se je vozla po sveže z orani njivi :D) ali pa kako gozdno cesto, preklopiš v 4L in se pelješ v breg katerga peš komaj prehodiš ali pa se vlečeš prek prekopa ali skale za katerga niti ne veš koliko je visok... vidiš potok in se brez težav zapelješ na drugi stran kjer te pričaka blato in veselo zapiraš okna da ne bi kak kos blata dobil na armaturko ali pa v obraz.....

Za mojo žensko pa vem da je najbolša na svetu in sem ji zato tud hvaležen....čeprav brez "njenih" dnevov ne gre ampak sej vemo....ženske :D Še vseeno jo mam pa najraj.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
lisica
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: Po maj 07, 2007 7:42 am
Kraj: pod Jeep-om

Napisal/-a lisica Sr avg 06, 2008 10:26 pm

se lahk lisica pohvali, da se je vozla po sveže z orani njivi
Ja,ti si hoto neke šparat jeepa,ja. :D

Drgač pa se nimam kaj pritoževat,da bi me zapostavljal...no,ja...na leto enkrat te morn spomnit,drgač si pa the best,sej veš.... :D

O tistih ženskih dnevih,pa rajši ne bi,ker moški jih mate še več. :P
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr avg 06, 2008 11:43 pm

Lisko, midva imava 3 terence doma pa nobenga osebnega avta. Se nama zgodi tudi to, da se kak dan loviva z avtmobili po kakem močvirju ali blatnih poteh polnih vode in podobno. Se pa tut zgodi, da greva iz mesta "vožnje po blatu" peš domov po tadrugega terenca, da prvega spraviva iz blata ali ker ga je zalil čez kompleten motor in je vsa elektronika mokra in avto ne vžge. Potem pa doma mal spucat zadeve in naslednji dan "jovo na novo" v blato.
Old subarus never die, they just get faster!
 
lisica
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: Po maj 07, 2007 7:42 am
Kraj: pod Jeep-om

Napisal/-a lisica Če avg 07, 2008 12:10 am

Tu pa v dravski dolini ni blata in tega,so sami bregi,...doli pr nas pa je suša. :EE
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če avg 07, 2008 12:16 am

lisica je napisal/-a:Tu pa v dravski dolini ni blata in tega,so sami bregi,...doli pr nas pa je suša. :EE


Jah, eni živimo med žabami na barju, drugi pa ... :twisted:


P.S. Sem od barja stran kr nekaj deset kilometrov, ampak ob savi se vedno najde kako blato, tut če je suša.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če okt 09, 2008 11:13 pm

No pa se je začelo........ dolgo obotavljanje kdaj kam in kako dat bosch pumpo obnovit.....ampak po dolgem obotavljanju sem se le odločil da posežem malo globje v motor..... motor me je dobesedno tako navdušil , da prvo verjet nisem mogu kake rešitve so na motorju in kaka varovala za določene stvari......sam za ugibanje..... jermen ima dve rolci in napenjalec jermena..... napenjaš valda ročno ampak preko vzvodovja, ko pa hočeš jermen pretegnit pa se začne vzvodovje umikat preko amortizerja ki skrbi za napetost jermena..... španar se vrti v desno kjer je desni navoj... obe rolci pa se vrtita v levo ampak šravf ki drži rolco ima levi navoj.....rolca pa leti na ležaju ležaj pa je na puši ki je z vijakom fiksno pritrjena.....zakaj?:)
No tole pa je rezultat dvo urnega dela..... manjka še samo par malenkosti in pumpa bo dol. :)
Slika
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
AudiBoy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1534
Pridružen: So jul 01, 2006 1:17 pm
Kraj: Severna Primorska

Napisal/-a AudiBoy Pe okt 10, 2008 7:46 am

Pridna sta
[size=75]Volvo. For life.[/size]
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So okt 18, 2008 5:44 pm

Kot je že blo v drugi temi.....je bla jebarija z jermenico.....omenil sem sprej za zamrznitev...

In zgodilo se je.....
Šla sma v trgovino in kupla spray...
Slika

Še enkrat našpanal do konca.....pogrel jermenico in s sprejem ohladil gred.....spet nabijal....in še enkrat probal španat... tokrat sem šel do konca..... nekaj bo moralo spustit....ali jermenica ali abciger ali pa jaz ne bom mel več moči.... no in zgodilo se je....


Slika

Na sliki je poleg 17 ključ za primerjavo kako velik je konus....


Evo jo prasico....
Slika

Potem nastane nasljednji problem.... vijak za dekl je za jermenico servo pumpe....
Slika
Po malo razmisleka se nardi ključ, ki je malo krajši od navadnih imbus ključev.....prideš poleg in vojla....
Slika

In še enkrat pogoni z drugega kota....

Slika

Sledi še odvijanje zobnika na pumpi in snetje le te in potem se zloži nazaj in :vrum
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So okt 18, 2008 7:15 pm

Oprosti za off. sam morem

lisko je napisal/-a:Monster ne sanjaj.... ne moreš vse na silo....isto kot pri puncah.....če jo dobro nategneš se ti cela preda :D :D :rofl
Se nadaljuje....


Flex ni na silo, flex je na easy. Si vido koga ko s fleksom tuce po jermenici :rofl
Se narahlo priblizas, ga prislonis in pritisnes

glej ga zlomka jermenica je doli :EE

BTW lepo si znatuko jermenico, pa PŠD
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy So okt 18, 2008 7:26 pm

Mogoče malo off..
Kaj je bil primarni vzrok, da si se spustil v tako razdiranje?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So okt 18, 2008 9:52 pm

kofy je napisal/-a:Mogoče malo off..
Kaj je bil primarni vzrok, da si se spustil v tako razdiranje?

Okvara je povezana z razdiranjem....

Že v eni temi sem spraševal zakaj pada pritisk olja po par tisoč km....Prvo še nekak nisem bil pozorn na vse skupaj ampak sem pač olje menjal po 4-5 tisoč....itak pa ni prvi avto tako se z njim ne nardi dosti kilometrov....No potem pa sem postal malo bolj pozorn saj pušča semering na glavni gredi pri sklopki (katerga menjava bo nasljednji projekt). In če olje teče iz motorja bi po logiki moglo olja primankovat....ampak temu ni bilo tako , gladina olja se je v motorju še celo povečevala.....Torej očitno nekje nekaj teče poleg. Ker kaj drugega kot nafta ne more, je pač treba iskat vzrok kje bi lahko to bilo. In ker je pumpa gnana prek zobniških prenosov,le ti pa letijo v motornem olju, je lahko vzrok samo semering na bosch črpalki. No in bosch črpalko je treba vzet dol in dat predihtat.

Monster BTW ...PŠT se napiše ne pa PŠD
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So okt 18, 2008 10:02 pm

PŠD - prijetno šraufanje dalje :P
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So okt 18, 2008 10:03 pm

monster_d je napisal/-a:PŠD - prijetno šraufanje dalje :P

OK BRB,TYT,BBL.....in tak dalje še vem ampak PŠD?!?! WTF tega pa še nisem slišal :D :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So okt 18, 2008 10:15 pm

če smo že pri tem offu - je kje kak slovar teh novodobnih kratic?
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy Ne okt 19, 2008 11:08 am

Pri jeepu je največkrat uporabljena VVK=vzemi večje kladivo ;)
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek To okt 21, 2008 9:56 pm

no, sem se že spraševal, kako si rešu zdaj tisto jermenico ;) vidim da ti je le uspelo jo snet dol :D
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To okt 21, 2008 10:04 pm

Jermenica je padla ja :D Zaj so že drugi problemi:) Prvo je treba motor postavit v fazo pred nadaljnim snetjem. Ampak pojavi se problem ker je odmična gnana preko manjšega zobnika, ki je večji od zobnika na glavni gredi in manjši od zobnika odmične in pumpe....
Cahni sicer so na zobnikih.... ampak motor rabi žblj obratov da pridejo skupaj.... če ti cahn na odmični štima ti na glavni ne.... in pol vrtenje dalje... pride obratno.. pa spet vrtenje......v glavnem med zobnikom glavne gredi in vmesnim zobnikom je nek prenos in pa med tem in zobnikom odmične je spet nek prenos. Med zobnikom odmične pa in glavne pa je razmerje 2:1 vmesna razmerja pa so žblj. In skupni imenovalec je treba najd da bodo cahni štimali :)
Drugi problem ki pa se začenja pojavljat pa je da se mi sedaj še niti sanja ne kako je pritrjen zobnik na pumpi ( po vsej verjetnosti je konus), kajti v samem zobniku ( v sredini) je videt da je navoj....torej verjetno zato obstaja kak abciger, ki ga bom spet iskal po celi sloveniji ali pa ga delal sam dva vikenda.....
Obupal pa nem in obljubim da bo motor, ko bo sestavlljen vžgal s prve. :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek To okt 21, 2008 10:06 pm

glej da boš držal obljubu! :D vidim, da ni tko enostavno kot pri petki ;) hehe, je kr zakomplicirana stvar tole. Sj pravim, res si mojster, da se lotiš takšne stvari, jaz osebno bi pri tisti jermenici vrjetno znorel in vse skupaj zlamu! Dobre živce maš res, pa iznajdljivosti en kup ;)
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody To okt 21, 2008 10:07 pm

lisko je napisal/-a:Obupal pa nem in obljubim da bo motor, ko bo sestavlljen vžgal s prve. :)


to je najlepše slišat :) :)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost