Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To okt 13, 2009 2:54 pm

Matjazy je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Moraš pa priznat nekaj....če hočeš star avto držat v dobri kondiciji je jama brez dna.

lisko je napisal/-a:Hotel sem ti povedat/nakazat da če hočeš vzdržljiv avto pač moraš met nekaj novejšega ali pa saj malo manj zgonjega pa rečeš kar hočeš.Je že res da pri vsakem avtu nekaj pride....ampak možnosti so pa manjše pri mlajšem manj zgonjenemu. Se pa strinjam da ni nikoli dolgčas.


S tem se pa jst ne strinjam! Vozil več kot 2 leti več kot 20 let starega audija, ki je dal skozi med drugim tudi pri meni 2 totalki. 100k km brez težav. Neverjetno vzdržljiv, zanesljiv, nisem mehanik, pa me je vsak dan vozil v skoraj 100km oddaljeno službo na bolj ali manj polnih obratih po avtocesti. Kljub temu, da je bil star in zgojen.
Potem tudi več kot 20 let star BMW, turbodiesel. Avto je delal kot urica, pa je tudi prestal ogromno.

Če bo trenutni avto, letnik 2003, delaoval tako dobro, kot bivša stara zgojena j***a, ter s tako nizkimi stroški (kar je nemogoče v bistvu) dam kapo dol.

Avtorju pa: če hočeš avto porihtat "v nulo", poišči v štartu res dobrega.


Tudi res ampak ne razumeš bistva. Kupil si pač takrat dober primerek audija in ga gonil. si pač imel srečo....lahko bi bilo pa popolnoma drugače. Jaz sem tud leta 2003 kupil petko dizla.....vozil dve leti "vžgi in pelji" potem je blo nekaj problemov in ker se mi dalo iskat probleme sem nardil enako kot avtor ( ne bom rekel generalna ker to ni) torej menjal tesnila in obročke ter ojnične. Se spet vozil dalje 3 leta "vžgi in pelji" potem pa so ga počas izdala leta....Popolnosti pač žal ni....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice To okt 13, 2009 6:00 pm

dans so me celo mozakarji iz bosch car auto servisa v brežicah presenetli s klicom, da so prisle sobe wiwi zdaj mi ostane ciscenje brusenje in sestavit nazaj
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice To okt 13, 2009 6:07 pm

evo se slike novo zbrusene glave, mozakar jo je mogu 3x brust, ker je bla usa povita ampak mu je uspelo svaka cast.

Slika
Slika
Slika
Slika
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline To okt 13, 2009 7:16 pm

Mah daš 2.5-3mm mal debelejše specijalka tesnilo za zvite glave pa ne rabiš nič strojno brusit in polirat,le na roko zglancaš najprej z grobim potem z finim brusnim papirjem do nule pa je. Zategneš malo več kot predpisanih 9-10kg,recimo na 12-13 in zadeva rešena. Da veš za drugič. ;)
 
cumulunimbus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: So nov 25, 2006 10:16 am

Napisal/-a cumulunimbus To okt 13, 2009 7:36 pm

valvoline je napisal/-a:Mah daš 2.5-3mm mal debelejše specijalka tesnilo za zvite glave pa ne rabiš nič strojno brusit in polirat,le na roko zglancaš najprej z grobim potem z finim brusnim papirjem do nule pa je. Zategneš malo več kot predpisanih 9-10kg,recimo na 12-13 in zadeva rešena. Da veš za drugič. ;)


........potem svizec čokolado zavije........ :vc
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To okt 13, 2009 7:39 pm

valvoline je napisal/-a:Mah daš 2.5-3mm mal debelejše specijalka tesnilo za zvite glave pa ne rabiš nič strojno brusit in polirat,le na roko zglancaš najprej z grobim potem z finim brusnim papirjem do nule pa je. Zategneš malo več kot predpisanih 9-10kg,recimo na 12-13 in zadeva rešena. Da veš za drugič. ;)


No tole jaz ne bi prakticiral pa verjetno tud marsikdo ne....po moje res ni problem reskirat tistih 20 evrov pa je nareto kot treba.

Sicer pa ne vem ali noben ne ve ali pa jih ve zelo malo.....na sliki sem označil del ki mora gledat malo iz glave. Zgorevalne komore ne smejo bit ravne z glavo ampak morajo ( mislim da 0.1mm) gledat iz glave ven. Tako da dejansk komore tesnilo še bolj stisnejo in to pol tesni....sam tega nisem verjel in sem skup nardil brušeno pač ravno....čez nekaj časa je prebilo tesnilo in točno na tem mestu.....
Šel sem gledat manual od motorja....lepo je prikazano da morajo zgorevalne komore gledat mičkeno iz glave. Blo mi je še bolj čudn ampak potem sem dobil rabljen motor, ki še ni bil odpiran....ko sem snel glavo je bil pri teh komorah lih tok zoba da se ti je noht zahaklal ...torej komore so mičken gledle iz glave.
Je kr neka znanost tud samo tesnila menjat...glavo brusit pa še kaj.
Slika
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice To okt 13, 2009 7:40 pm

mah za 20eur se glede tega nebom sekiru je usaj zbrusena in to je to. Zdej jo pocas zglancat, da se sveti in pocas v montazo se prej pa morm z vodobrusnim cilindre in bat zbrust in pol sestava delov.
Power is nothing without control!!!!!
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice To okt 13, 2009 7:44 pm

lisko@ zanimivo tega pa nisem vedel, sam cudno da tud tist star ciko, ki sem mu dal brusit ni vedel tega. Bomo vidli kaj bo.

ravnokar pogledal kako je to na stari glavi. Tamo so pa nizje od ostalega dela ravno za noht, zdaj mi pa res ni nic jasno
Power is nothing without control!!!!!
 
cumulunimbus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: So nov 25, 2006 10:16 am

Napisal/-a cumulunimbus To okt 13, 2009 7:56 pm

verjetno velja podatek, če greš menjati forkomore, ali pa za liskotovega vm-a.....
glave na golfu so se zmeraj brusile (oziroma rezkale/ravnale), pa nikoli ni bilo problemov, vkolikor ni razpok od ventilov do forkomor ali pa da je nekje notri šprungirana 8)
sej bi se s temi višinami strinjal, samo se to razlikouje od motorja do motorja...tudi bat v zsl naj bi gledal za kakšen centl ven, če pa so puše, naj bi tudi ta bila višja od bloka.....


so pa tudi modeli, ki uporabljajo ta rdeči termosil namesto novega tesnila izpušnega kolektorja in na konusu.....hehe, ne videl - ne verjel......
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice To okt 13, 2009 8:02 pm

dobro jst mam samo razpoke med ventili, zdaj pa vrtalnik + cudezni nastavek pa lepo glavo glancat in ostale dele da bo use kot novo ko se daje notr, se šobe dans prsle tko d mamo ze use
Power is nothing without control!!!!!
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline To okt 13, 2009 8:14 pm

@lisko to da je tam prebilo je posledica teh omenjenih razpok.Pač razpoka če je že fejst velka in se že dotika kovinskega roba tesnila,tja zarad ogromne kompresije k jo majo dizli spušča mimo in je tesnilo skoz obremenjeno dokler ne pihne.
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice To okt 13, 2009 8:39 pm

zato je verjetno tudi meni dihtunga prebijala nekaj časa, preden je ni prebilo do konca in ni avto zakuhu
Power is nothing without control!!!!!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To okt 13, 2009 9:03 pm

cumulunimbus je napisal/-a:verjetno velja podatek, če greš menjati forkomore, ali pa za liskotovega vm-a.....
glave na golfu so se zmeraj brusile (oziroma rezkale/ravnale), pa nikoli ni bilo problemov, vkolikor ni razpok od ventilov do forkomor ali pa da je nekje notri šprungirana 8)
sej bi se s temi višinami strinjal, samo se to razlikouje od motorja do motorja...tudi bat v zsl naj bi gledal za kakšen centl ven, če pa so puše, naj bi tudi ta bila višja od bloka.....


so pa tudi modeli, ki uporabljajo ta rdeči termosil namesto novega tesnila izpušnega kolektorja in na konusu.....hehe, ne videl - ne verjel......


Velja za renoje 1.6D motor. VM je imel original ravno in pa vstaljene puše cilindrov ki gledajo mislim da 1,2 mm ven. Te puše so pa potem spodaj na tesnilih, ki jih potem glava s tesnilom stisne k bloku. (zategovanje glave v 15tih korakih....na koncu sem povil 1/2 colsko cev ki sem jo imel na podalešek ročice.....namreč zateguje se prvo na kilažo potem pa na stopinje...čez 15 tisoč pa spet 15 stopinj) .
O raznih domačih preparatih pa nebi....:)

sacrifice:
Če se ti da pobrusi sesalne kanale in jih potem lepo spoliraj do čistega. Namreč dizli vsesavajo samo zrak in vsaka negladka površina je napor....Ko sem jaz tako sestavljal 1.6 renojev dizl motor sem nardil točno to....motorju se je kr poznalo....ni bil raketa ampak bila pa je razlika.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ To okt 13, 2009 9:08 pm

Tale glava mi pa že po slikah ne deluje lepo zravnana, oz. brušena.... pomoje da ni tole brušena,ampak je porezkana in še to slabo.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice To okt 13, 2009 9:18 pm

lisko@ sesalne kanale, to misliš na notranjost sesalnega kolektorja in na odprtine v glavi kje pride sesalni kolektor, samo je teško iz notri cistit glavo ker je zelo malo mesta cez luknje sesalnega kolektorja

RedBull™@ glava je cist uredu zbušena, en stari mozakar mi je to uredil in je sam rekel da jo je komaj zbrusil da je ravna, moral jo je 3x. Kot mi je sam rekel da je ta avto ze kuhal s to glavo.
Power is nothing without control!!!!!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To okt 13, 2009 9:55 pm

sacrifice je napisal/-a:lisko@ sesalne kanale, to misliš na notranjost sesalnega kolektorja in na odprtine v glavi kje pride sesalni kolektor, samo je teško iz notri cistit glavo ker je zelo malo mesta cez luknje sesalnega kolektorja

RedBull™@ glava je cist uredu zbušena, en stari mozakar mi je to uredil in je sam rekel da jo je komaj zbrusil da je ravna, moral jo je 3x. Kot mi je sam rekel da je ta avto ze kuhal s to glavo.


Dremelj ter tista gibljiva os je zakon....porabiš pa cel dan samo da obdelaš sesalne kanale v glavi.....po možnosti tudi par dremlov....o brusih se ne bomo menli :)

Če pa je že avto kuhal s to glavo....potem re more bit kaj prida. No upam da ti rata porihtat in spravit voz nazaj na cesto.

No pri mojem je zgledla glava tako....
Slika
Kanali po odbelavi pa tako....
Slika
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline To okt 13, 2009 10:16 pm

hehe,preveč vi to glancate fantje :D
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice To okt 13, 2009 10:19 pm

aa o teh kanalih govoris, bili so črni, zdaj sem use bližje original barvi heh traja ampak bo pocasi. Ja jst tud upam da bo kmalu na cesti ce bo use po sreči naslednji teden, danes so prisle se sobe, potem jih treba dat nastimat(najdrazji del) potem se cilinder zbrust z bodobrusnim, pa bate pa se malo prckarije okoli po motorju spucat in veselo montirat use

jah jst mam rad cim bolj se da, da je motor cist v čimbolj original barvi, tako je tudi moja vectra grem kaj rihtat po motorju sem cist tako bom tudi na passatu delal in mam rad da je srce avta karseda bolj cisto.
Power is nothing without control!!!!!
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice Sr okt 14, 2009 9:10 am

Predvsem zaradi tega ker notranjost cilindra je usa hrapava, mora bit pa glatko, pa se gornji del, da je lepo zbrusen tako tud avto lepse deluje
Power is nothing without control!!!!!
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov