
QV Pragovi...
Rano jutro pola šest...
No vstal sem malo kasneje in šel do kolega na Izlake...Odločla sva se, da bova ta dan porabila za obnovitev zadnje desne roke na 145ki, ki je imela nekaj lufta...in mi je pokalo. Grr...alergičen na čudne zvoke v avtu.

No torej okol osmih sva začela razdirat...vidima, da so že prej nekaj bezali okoli te roke in potrgali en vijak na stabilizatorju, ki je bil kakr prišvasan na roko...pol pa sva še midva enega utrgala, ko sva losavala...hja, pri italjanih vedno kaj utrgaš. No, ko sva vse odšraufala je prišla na vrsto roka...Matico sva takoj odvila, potem pa je nastal problem. Po 13ih letih, se je vijak v kovinsko pušo tako zapekel, da zadeva ni šla ven na noben drug način kot na ta:

letim vmes v Trbovlje po to žagico ...potem sva pa žagala, žagala...2 uri? in pok...roka je ODPADLA!


Šrauf prežagan, puša je potem takoj padla ven...odprem novo garnituro - NOVIH lagerjev ni zraven...DAMN! Letiva vmes v MB po novo garnituro, ker so očitno v fabriki zajebali in niso dodali lagerjev zraven...stari lager:

hmm...razpadel takoj ko sva zadevo dala narazen...
nova garniturica:

potem pa sva se je*ala še nekaj časa, da sva uvrtala nove navoje za stabilizator...vse skupaj uštimala in spravla not novo pušo ter zmontirala na avto. Zdaj je podvozje spet kot novo!!