Zelo zelo počasi gremo dalje.....Ampak ne samo da mi postaja tečno, tudi butasto že....no ampak vseeno se ne predama:P
Dobil sem abciger za zobnik,včeraj je bila delovna sobota....med tednom so bile še druge stvari in tako je prišla nedelja ko sma začela že zjutraj....ampak...
Tole je abciger s katerim sem se spravo nad zobnik.....nobenih težav zobnik je popustil ob prvem malo bolj močnen privitju vijaka....
No ko sma že dobila novi zagon in novo upanje da bo končno se le premaknilo nekam....se pojavi novi problem.....do vijaka bosch črpalke ne moreš na noben način....ne vem mogoče na servisu obstaja original tak ključ a dvomim kajti prostora ni niti za kapljico vode....No po premisleku je videt da je potrebno sneti oz. odmaknit pumpo servo volana..... Ko vse skupaj pregledaš,ugotoviš da pumpa na čudnem nosilcu (dejansko je nosilec kr del bloka motorja in pumpa je porinjena skozi ta nosilec...) Torej hitro ugotivš da je potrebno sneti še jermenico na pumpi....spet me je minlo, ker niti približno nisem vedel ali je jermenica spet na konus ali je gor kr tako na osi....No nič kaj obetavno ampak poskusit je treba....Seveda je to poltovornjak in seveda je ključ 36 na jermenici......torej 36 ring ključ in gremo nad matico.....sreča so bili inženirji tako pametni, da so v osi pumpe pustili in naredili vodila za 12 imbus ključ, tako da lahko os blokiraš. No čeprav je 36 ključ velik pol metra.....nimaš dovolj moči, da bi odtegnil matico.....torej iznajdljivost na delu.... treba je nardit podalšek ključa....
Vzameš pravokotno cev in gor navariš uhe.....tako da z ene srani zagrabi ena z druge pa druga uha....
No in potem se s tem spraviš nad matico.....na imbus daš podalšek in ga španaš v karoserijo.....s podalškom na ring ključu pa potegneš matico.....na sliki ni celga podalška ključa ampak pravokotna cev je dloga več kot meter.... no z malo napora je tudi ta matica popustila....
Potem je prek te osi pokrov na treh vijakih.....ko te odtegneš prideš do tega....
Dejansko je v tem pokrovu ležaj od pumpe za servo volan.... sama pumpa pa je na motor pritrjena od zadaj s tremi vijaki.....ko le te odtegneš ugotoviš da pumpo lahko odmakneš samo nazaj... ampak verjeli ali ne, je ne moreš...

seveda zadaj je nosilec motorja..... nosilec motorja je na motor pritrjen s štirimi M8 vijaki... mala malca... dejansko je gor pritrjena samo uha.....na drugi strani pa je z vijakom privijačen skozi gumi pušo ki je privijačena na karoserijo..... seveda spet z štirimi vijaki.... bla bi sicer mala malca če ne bi inženirji bili spet pametni.....vijaki sicer gredo odtegnit brez problema ampak nastane nov problem.... zgoraj dva matici (torej moraš nosilec odmaknit v smeri proti motorju...ampak se vprašaš če bo šel mimo volanskega droga.....).Spodaj dva vijaka katera odtegneš brez problema..... ampak prek tega plehnatega nosilca je zategjen L profil kateri spodaj nosi panhardov drog in seveda ta profil mora stran......(viden na prejšni sliki spodaj)...
Potem je tu še vprašanje če bo šla pumpa skozi nosilec kajti na osi pumpe je še ležaj kateri je nabit na os.....
Skratka od desetih zjutraj pa do zdaj.....pa se ni premaknilo skoraj nič.....sedaj pa grema z lubiko na sprehod, večerjo,pogledat kak film.....skratka relaksiranje
