Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To okt 21, 2008 10:30 pm

Zakompliciran je bolj kot pri petki ja.. ampak rešitve pa so 100X bolj glupe kot pa pri petki :D
Jermenica na konus (za koji falus če bi bla kajla čist dovolj.. itak pa je potem lepo zategjena z matico ( pri petki je lepo samo kajla ,jermenica pa potem zategjena na os in je to to) ampak pri jeepu leti po jermenici semering in mora jermenica letet točno in tud nasadit se more točno.... torej pride v poštev samo konus... glupa a učinkovita rešitev.....Pogon ventilov,oljne pumpe in bosch pumpe preko zobnikov.......lepo vas prosim? zobniki imajo vedno zračnost....a glupa rešitev je izenačevalec zračnosti na vmesnem zobniku (strojniki bodo verjetno vedeli..... dvojni zobnik kater en vedno leti malo spredaj(bom poslikal) in tako prepreči zračnost med zobniki..... a med odmično in pumpo pa le tega ni.... pumpa ( na pamet) vedno leti 2-3 stopinje mimo faze, ker ima vsak zobnik zračnost.... ampak spet glupi prenos , ki pa je večen in verjetno crkne prej vse drugo samo kot pa tale pogon..... Ampak kaj ti koristi večen pogon če vse drugo prej crkne?
Sestavljen pa ko lego kocke...... prvo vzameš kiler ven da lahko ic odšravfaš.....potem vzameš stabilizator dol da lahk ic ven dobiš....ko dobiš ic ven lahk odstraniš plastiko.... .....skratka pol avta da prideš do pogona ki je večen :D
Nekaj pa sem se že naučil ja.... če ne gre vzami večjo macolo ( osnova pr jeepu menda) če še to ne gre poreži stran in nared novo ( tipičn primer sem mel pri zadnjih fedrah)......in še in še :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr okt 22, 2008 7:57 pm

No stvar gre čedalje počasneje..... ker se dobesedno za vsakim vijakom skriva presenečenje...

Prvo obljubljena slikca kako ima rešeno zračnost zobnikov.....zobnik na zobniku ki vedno malo prehiteva....
Slika

Tudi žblj prenos je že v fazi.....motor sem menda ene 50X obrnu preden so se oznake ujemale....


Slika
Ne samo da so se ujemale..... pa ne samo da sem jih slikal.... tud skiciral sem si....čeprav sem elektronik je elektronika zadnja stvar na svetu ki bi ji zaupal.....
Slika

Nakar odvijem matico ki drži zobnik bosch pumpe..... matica kot sama ni delala težav....problem se spet pojavi pri snetju zobnika... seveda je jeben konus....no in ker nimam servisne manual knjige (vem ja norc na ebayu pride 25 evrov) niti ne vem kak navoj je v samem zobniku. Saj je videt da ima zobnik na notranji strani luknje navoj lih zaradi tega, da lahk not zategneš abciger, s katerim potem potegneš zobnik dol. No ker pa blage nimam kak navoj bi to lahk bil....sledi iznajdljivost....
V zobnik v navoj se natlači tako imenovana tekoča kovina....
Slika

No in ko se strdi jo vzameš ven in dobiš odtis navoja....
Slika

Potem narišeš načrt za abciger....zunanji navoj kjer zagrabi v zobnik....skoz njega luknja in not šravf s katerim potem vlečeš zobnik dol. Tako da jutri grem s tem načrtom do strugarja kjer bo mi nardil tak abciger.....upam samo da se ne motim in je navoj M30x2....vsaj tako je videt....
Seveda tega abcigerja nima ne mehanik v bližini..... mojster katermu pa vozim jeepa za popravila podvozja oz. kjer nabavljam dele za podvozje pa o dizlih noče kaj dosti slišat tako da ga za tak abciger niti kontaktiral ne bom :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Sr okt 22, 2008 9:04 pm

Daj enkrat skoči v neko trgovino z orodji za stružnice, vrezovanje navojev... pa si kupi kalibre oz. kakorkoli se reče tisti pripravi, ki izgleda kot lističi za nastavljanje platin ipd. Gor so ponavadi metrični in colski navoji, tako da nimaš kaj zgrešit. Pa ni večji strošek. In glede na to, da cele dneve nekaj razdiraš in sestavljaš, bi ti pomoje večkrat prišlo prav.
LP
Martin
bl leti bl se zdi
To je posilstvo! Prav, kam pa greva?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr okt 22, 2008 9:25 pm

Vem kaj misliš....ampak glede na navoje se jih da lepo pomert z navadnim pomičnim ravnilom....da pa maš navoj tako noter kot je ta pa se zgodi malokrat.....ne vem če je blo 2x u petih letih....Res pa je da ti potem ostane to pol celo življenje......
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Če okt 23, 2008 3:39 pm

Enak ampak manjši preprečevalec zračnosti se najde tudi v cd-rom pogonih. Zobnik je pač iz dveh delov, vmes pa je feder ki oba kosa tišči v različne smeri
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne okt 26, 2008 4:38 pm

Zelo zelo počasi gremo dalje.....Ampak ne samo da mi postaja tečno, tudi butasto že....no ampak vseeno se ne predama:P

Dobil sem abciger za zobnik,včeraj je bila delovna sobota....med tednom so bile še druge stvari in tako je prišla nedelja ko sma začela že zjutraj....ampak...

Slika
Tole je abciger s katerim sem se spravo nad zobnik.....nobenih težav zobnik je popustil ob prvem malo bolj močnen privitju vijaka....

Slika

Slika

No ko sma že dobila novi zagon in novo upanje da bo končno se le premaknilo nekam....se pojavi novi problem.....do vijaka bosch črpalke ne moreš na noben način....ne vem mogoče na servisu obstaja original tak ključ a dvomim kajti prostora ni niti za kapljico vode....No po premisleku je videt da je potrebno sneti oz. odmaknit pumpo servo volana..... Ko vse skupaj pregledaš,ugotoviš da pumpa na čudnem nosilcu (dejansko je nosilec kr del bloka motorja in pumpa je porinjena skozi ta nosilec...) Torej hitro ugotivš da je potrebno sneti še jermenico na pumpi....spet me je minlo, ker niti približno nisem vedel ali je jermenica spet na konus ali je gor kr tako na osi....No nič kaj obetavno ampak poskusit je treba....Seveda je to poltovornjak in seveda je ključ 36 na jermenici......torej 36 ring ključ in gremo nad matico.....sreča so bili inženirji tako pametni, da so v osi pumpe pustili in naredili vodila za 12 imbus ključ, tako da lahko os blokiraš. No čeprav je 36 ključ velik pol metra.....nimaš dovolj moči, da bi odtegnil matico.....torej iznajdljivost na delu.... treba je nardit podalšek ključa....
Vzameš pravokotno cev in gor navariš uhe.....tako da z ene srani zagrabi ena z druge pa druga uha....
Slika
No in potem se s tem spraviš nad matico.....na imbus daš podalšek in ga španaš v karoserijo.....s podalškom na ring ključu pa potegneš matico.....na sliki ni celga podalška ključa ampak pravokotna cev je dloga več kot meter.... no z malo napora je tudi ta matica popustila....
Slika
Potem je prek te osi pokrov na treh vijakih.....ko te odtegneš prideš do tega....
Slika
Dejansko je v tem pokrovu ležaj od pumpe za servo volan.... sama pumpa pa je na motor pritrjena od zadaj s tremi vijaki.....ko le te odtegneš ugotoviš da pumpo lahko odmakneš samo nazaj... ampak verjeli ali ne, je ne moreš... :evil: seveda zadaj je nosilec motorja..... nosilec motorja je na motor pritrjen s štirimi M8 vijaki... mala malca... dejansko je gor pritrjena samo uha.....na drugi strani pa je z vijakom privijačen skozi gumi pušo ki je privijačena na karoserijo..... seveda spet z štirimi vijaki.... bla bi sicer mala malca če ne bi inženirji bili spet pametni.....vijaki sicer gredo odtegnit brez problema ampak nastane nov problem.... zgoraj dva matici (torej moraš nosilec odmaknit v smeri proti motorju...ampak se vprašaš če bo šel mimo volanskega droga.....).Spodaj dva vijaka katera odtegneš brez problema..... ampak prek tega plehnatega nosilca je zategjen L profil kateri spodaj nosi panhardov drog in seveda ta profil mora stran......(viden na prejšni sliki spodaj)...
Potem je tu še vprašanje če bo šla pumpa skozi nosilec kajti na osi pumpe je še ležaj kateri je nabit na os.....

Skratka od desetih zjutraj pa do zdaj.....pa se ni premaknilo skoraj nič.....sedaj pa grema z lubiko na sprehod, večerjo,pogledat kak film.....skratka relaksiranje :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Ne okt 26, 2008 4:55 pm

Nja jaz pa mislim, da bi moral motor ven potegnit bi bilo lažje saj dobiš stojalo za motor ven vleči ? :D Tako se boš še kar matral. Pa poglej za kakim 2.5 TD motorjem lahko dobiš ohranjenga :idea:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne okt 26, 2008 5:13 pm

Motor ven potegnit bi bil še problem in pol zraven......ne samo da moraš še na drugi strani odstranit vse kar je možno.....tudi spodaj moraš vzet stran reduktor da prideš do menjalnika....če hočeš vzet reduktor dol moraš stran pobrat kardane.....dela bi blo še 20x več....Sej gre počasi in tudi če bi motor mel zunaj bi vseeno mogu odstranit vse kar sem do sedaj......+ostale malenkosti....
Me pa ima oz. se že pogovarjama o možnosti da snamema še glavo in karter....potegnema ven bate in menjama še ojnične ležaje in obročke....Ampak motor ni nič kadil in ni mel probleme z vžigom ali karkoli podobnega....torej obročki, tefloni in ventili so dobri....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy Ne okt 26, 2008 5:40 pm

Splača se ti zamenjat obročke/ležaje,... Finančno to ni nevem kako velik zalogaj, pa imaš mir za nadaljnik ???kkm. Itak si že pol avta razšravfal.
 
Uporabniški avatar
R 26
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: To maj 15, 2007 1:27 pm
Kraj: dolenjska je moja mati

Napisal/-a R 26 Ne okt 26, 2008 7:00 pm

ze zdej te j**e k razstavlas, kaku bo pol k bos sestavlou.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Ne okt 26, 2008 7:47 pm

f*** ej..ma res, kot da sraufas tovornjak..
samo caki...kaj je bil sploh prvotni namen tega sraufanja? menjava semeringa od gredi ter od bosh pumpe?.....lisko svaka ti cast, da se ti da pol jeepa podirat :)

Samo pogumno naprej, pa se ti bo odpla pot.....vem kako je to...ki mislis...waw...danes imam izvlekac in se bo nekam premaknilo...in dobis zobnik dol...in zopet slepa ulica...pa to resis...pa te zacne neki drugo zezat...zoprno....ampak bo.... ;) samo tko naprej...

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy Ne okt 26, 2008 7:51 pm

R 26 je napisal/-a:ze zdej te j**e k razstavlas, kaku bo pol k bos sestavlou.


Pred leti sem imel srečen dan. Poceni sem kupil kompletnega GPWja 1942, razstavljenega na prafaktorje. Možak ga je razstavil zaradi obnove, skupaj pa nikakor ni več šlo! :twisted:
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek Ne okt 26, 2008 7:55 pm

Lisko kaj ti naj rečem... vsaka ti čast res :) dober si da maš voljo in živce za take stvari, men bi se že utrgal ;) keep up the good work! Pa da boš držu besedo ;) da avto u prvem užge :D
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne okt 26, 2008 9:39 pm

Kofy res da ni ne vem kak ....... je pa tud nekaj......ojnični so res pocen (40 evrov) garnitura obročkov pa 300 evrov....kje je so potem še vsa tesnila,semeringi, tefloni....sicer res malenkosti ampak zneslo bi verjetno tudi nekaj. Ampak koliko motor že poznam in kok sem ga pregledal mu pa ojnične in obročke ni težko menjat....Glava je zgoraj in vsi vijaki so dostopni.....spodaj pa samo karter dol in že lahko gredo bati ven. Ampak tale pumpa je pa kot zabetonirana v motor (le kaj so misli da je većna? ) Semering kater je vredenj 5-10 evrov in morš podret skoraj celi avto....

R 26 spremljaj mal avto net....mogoč se bo kdaj prodaju za dele :D

Jebejo pač stvari ki še nikol niso bile šravfane... jermenico sem vlačil dol tri dni........ključ sem poleg delal....dal sem delat izvlekač.....pol že vzameš dol nosileec motorja ker po logiki drgač pumpe ne moreš vzet dol.....pol ugotoviš da ga moraš dat nazaj ker drugač ne moraš španat jermenice z metrskim ključem, ker bi motor padu z vinte...

Dario prvotni namen je bil menjava semeringa na bosch pumpi ker mu teče nafta poleg v olje... s tem reči olje in pada pritisk (se spomniš teme : pritisk olja po par tisoč km....) . No in po tem takem sem se odloču da vzamem pumpo dol in jo dam komplet obnovit. No sedaj pa mi že vsi pravijo naj samo izbezgam semering kr na pumpi in vdarim not novega in adijo...... ampak če sem prišel tako daleč bom trmal naprej pa če morem celi motor ven vzet :D

jah tist, da pa skupi ne bi lšlo več......bodite brez skrbi.....mam nadzornika, ki pridno nadzoruje :)
Snoopek mora vžgat v prvem.....ker če slučajno tule falim fazo ....jovo na novo do točke na kteri je sedaj....ni to renault kjer pač snameš pokrov zobatega jermena in ga premakneš kak ti paše :) Sumim pa tko al tko da bo zajebal nekaj kar jaz najbol sovražim.....elektronika 8)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po okt 27, 2008 10:19 pm

Zadeva gre dalje...

Takole je bilo potrebno prvo napast vijake nosilca....
Slika

Potem je s spodnje strani gor prišravfan L nosilec ki je dejansko vezni člen med karoserijo, nosilcem motorja in panhardovim drogom...Katerga se je treba lotit ...seveda ker v 12tih letih tega noben ni odtegaval....sem še pošteno namučil....tud križ(moj križ) me je počas začel izdajat....ampak uspelo je....
Slika

Potem ko maš vse odšravfano pride na vrsto "renault" sistem....to je sistem pri katerem gre samo na en način zadeva iz avta ( tipičn primer je štarter na petki...samo na en način)

Slika

Nato ugotoviš da servo pumpa le ne bo šla skozi nosilec in je potrebno odstranit ležaj na osi.....
Slika

Z zadnje strani jo izvlečeš stran.....
Slika

In že vidiš s spodnje strani vijak zaradi katerga je vsa ta krama nastala....
Slika

Nastane drugi problem... na sliki viden drugi vijak pumpe do katerega je treba prit... seveda zgoraj ali spodaj ni šans... zgoraj je prostora premalo.... spodaj ga niti ne vidiš ker je za pumpo....
Slika

Po rahlem premisleku sma prišla do ideje da mora it z gedoro, in čudnim podalškom ( en je prekratek dva predolga....)
Slika

Takole sma si označla pozicijo pumpe...

Slika

Za končno delo prepustim strokovnjaku....zadnji vijak bosch pumpe....
Slika

In evo jo......

Slika

In v motornem prostoru je zavladala praznina..
Slika

No zaj pa naju čaka čiščenje tega dela motorja ki je skrit pod pumpo....čiščenje delov ki sma jih vzela dol.....skratka nič kaj luštno opravilo glede na to da je šmir gor e pekel 12 let.... ampak vse bo lepo počas :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
lisica
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: Po maj 07, 2007 7:42 am
Kraj: pod Jeep-om

Napisal/-a lisica Po okt 27, 2008 10:26 pm

Ja ja,počasi se daleč pride...predaleč. :har
 
Uporabniški avatar
ijuvan
Novinec
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe okt 12, 2007 4:19 pm
Kraj: SG

Napisal/-a ijuvan Po okt 27, 2008 10:26 pm

Vsaka čast Lisko :D Pa še vse lepo slikovno prikažeš in pokomentiraš :-P Daj povej s čim si roke spucaš? :lol:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po okt 27, 2008 10:30 pm

Na zadnjih slikah je videt da uporabljam latex gumi rokavice.....ampak to sem si zmislu zaj ko je že konec :D Drgač pa šparova šmir žajfa dela čudeže :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy Po okt 27, 2008 10:36 pm

Letos pozimi me čaka menjava kompletnih bremz na jeepu. Po 14 letih mi zadeva ne diši preveč!!
Mi posodiš sličajno Lisico (za šraufanje). Vidim po slikah, da ji gre od rok!
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek Po okt 27, 2008 10:42 pm

Lisko&lisica kaj vama naj rečem :D sploh ne najdem več besed za vajina dejanja .... :D:D
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost