Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
cumulunimbus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: So nov 25, 2006 10:16 am

Napisal/-a cumulunimbus Sr okt 14, 2009 9:39 am

narobe
cilinder mora biti "hrapav", da se olje zadržuje v porah, temu je tudi namen honanja ;)
ti samo očisti garež 8)
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Sr okt 14, 2009 9:48 am

sacrifice je napisal/-a:Predvsem zaradi tega ker notranjost cilindra je usa hrapava, mora bit pa glatko, pa se gornji del, da je lepo zbrusen tako tud avto lepse deluje

Sam tega res ne delat :lol:
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice Sr okt 14, 2009 9:53 am

sej sem tud mislil samo garez dat dol, nic kaj drugega, sem malo narobe napisal
Power is nothing without control!!!!!
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Sr okt 14, 2009 8:00 pm

sacrifice je napisal/-a: Kot mi je sam rekel da je ta avto ze kuhal s to glavo.


In spet bo kuhal ;)
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice Sr okt 14, 2009 8:30 pm

nebo ne bo hehe zdej je glava tko kot more bit, ni te sile da bi kdaj zakuhu, razn če mu vode zmanka
Power is nothing without control!!!!!
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Če okt 15, 2009 2:35 pm

Ko ti bo prvič zakuhal se spomni name pa ti bom pol povedal v čemu je finta :)
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice Če okt 15, 2009 5:58 pm

sej lahko ze zdaj poves, bom usaj vedel na cem sem
Power is nothing without control!!!!!
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice Če okt 15, 2009 9:16 pm

evo dans smo zacel glavo sestavljat

prvo sesalni kolektor

Slika

potem pa se ostalo in glava sestaulena, ostale so se dizne in pol blok zbrust(garez) in sestava

Slika
Power is nothing without control!!!!!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe okt 16, 2009 8:50 pm

Volvo power je napisal/-a:Ko ti bo prvič zakuhal se spomni name pa ti bom pol povedal v čemu je finta :)


Zakuhal verjetno ne bo kr tako.....zna pa se zgodit da bo temp. motorja skoraj vedno okoli 100 stopinj.....enako težavo sem imel jaz (tud počeno "samo" med ventili). Temp. motorja je bila do 105 stopinj.

P.S. Upam da si ležaje ter vse kjer se giblje dobro podmazal z oljem....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice Pe okt 16, 2009 11:25 pm

drocnike preden sem dal notri sem podmazal use okol odmicne je podmazano se ventil od vrha napojil z oljem, kako je pa ce recimo bi biu brez intercoolerja, bi masina se kaj manj grela, samo informativno ce kdo ve kako pa kaj
Power is nothing without control!!!!!
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice So okt 17, 2009 12:21 pm

Nekje sem to slišal, zato pa preverjam, mi je pametno mogoče dati večji IC gor kot je ta originalen ali ne(moj je počil)
Power is nothing without control!!!!!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So okt 17, 2009 1:41 pm

lenivec je napisal/-a:brez ic da bi se majn grela? na kaki podlagi.
IC je zato tam da zrak hladi.


Malo premisli.....posledično se tud motor manj greje.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice So okt 17, 2009 1:49 pm

potem brez njega, bi se mi motor bolj grel, uredu. em zdaj me se to zanima ce bi dal večji IC bi bile kaksne težave(slabse za motor) al pa karkoli slabega s tem
Power is nothing without control!!!!!
 
Uporabniški avatar
Jože20
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Če okt 01, 2009 7:09 pm

Napisal/-a Jože20 So okt 17, 2009 3:14 pm

Ti boš s svojim neznanje naredil več skode kot koristi.

Škoda dnarja in časa.
 
cumulunimbus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: So nov 25, 2006 10:16 am

Napisal/-a cumulunimbus So okt 17, 2009 3:31 pm

narobe si razlagate, da je IC namenjen hlajenju zraka in s tem zbijanju temparature motorja :twisted:
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice So okt 17, 2009 4:35 pm

jože20, prvic imam avto s turbino in prvič imam dizla zato pa sprasujem kako pa kaj, menda je za to forum

Res bi rad konkretne odgovore kako je z IC-jem kaj je bolj za motor z njim(večji al original) ali brez njega

lp
Power is nothing without control!!!!!
 
Uporabniški avatar
Marsovček
Novinec
 
Prispevkov: 269
Pridružen: Sr dec 22, 2004 2:13 pm

Napisal/-a Marsovček So okt 17, 2009 7:38 pm

Klik za začetek.
 
Uporabniški avatar
Jože20
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Če okt 01, 2009 7:09 pm

Napisal/-a Jože20 Ne okt 18, 2009 5:55 pm

Zdej sm se js spomnu kdo si ti, ti si meu modro Vectro, če se spomnem pravilno.

In si skos kopal pa čefurjado navijau pred centrom :roll:
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Ne okt 18, 2009 6:41 pm

Jože20 je napisal/-a:Zdej sm se js spomnu kdo si ti, ti si meu modro Vectro, če se spomnem pravilno.

In si skos kopal pa čefurjado navijau pred centrom :roll:

:D
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov