kofy je napisal/-a:Nič se ni pletlo Ameru, ampak njegovim evro služabnikom (dajmler-krajzler jeep- gradec)
Američani v svoji prodajni paleti za severno ameriko sploh nimajo dizla v Jeepu.
Ja to že da je evropski partner izbral IT motorje.....ampak, če mene vprašaš pod strogim nadzorom jeep amerika.Kajti dosti stvari se najde,ki so lahko samo tipično ameriške.....colski ključi so že eno tako sranje, ki bi lahk nakazovalo na ameriko.
Dario: se premika:) V petek sem peljal pumpo in šobe k mojstru in me je včeraj klical. Šobe so nažalost ( ali pač ima moj američan srečo in bo imel sedaj nove) ]popolnoma uničene (lulajo ko zmešane sicer pa še držijo pritisk) in bodo sedaj nove za 22 evrov komad(vložek). Pumpa je šla proti koncu življenske dobe (zrabljene puše,semeringi,valčki...) in bo sedaj obnovljeno kar pač mora bit. Za ceno obnove mi je rekel okrog 300 evrov. Glede na to da pa sem dal pred tremi leti obnovit šobe in pumpo za petko....pa me je takrat prišlo 38 jurjo za pumpo in 10 jurjo za vložek (komad) , torej 78 jurjo.....se pravi od oka 325 evrov.....za jeepa pa bo okrog 400....1.6 proti 2.5 motorju se mi niti ne zdi pretirano.
Se pravi bo cena skupaj nekje 500 evrov (semering na motorju, nov jermen,olje,filtri,antifiz,zavorno olje) aja pa še zav. zadnji cilinder morm menjat ampak je cena 20 evrov......In kljub temu da bo pol motorja novega in narjen veliki servis.....se bo cena izenačla z velikim servisom za cliota.....pa naj še kdo reče da so terenci dragi za vzdrževanje......
Drugač pa sem iz mojih virov zvedel da tole obnovo/popravilo spremlja celo tudi prvi lastnik tega avta,tako da če berete to (prvi lastnik) se mi javite na mail :
lisko82@gmail.com , da malo podebatirama in poveste , če se vam dopade da lastnik za vami tako skrbi za avto
