/miha je napisal/-a:lisko je napisal/-a:P4TO je napisal/-a:OFF: do takšnega stanja bi avto sam tut spravil...samo nazajmisija nemogoče (zame)
ON: Same pohvale ElGato in šefica![]()
lepo ga zrihtajta.
Lp.
Verjem da ni tako težko če le nimaš dveh levih rok....je pa res da če hočeš spravit točno nazaj kot je bilo je mal težje....a obstajajo različna navodila:) Sicer pa....M8 vijak je M8 M6 je M6....dolžine prilagodiš....druga zgodba je če je namenski vijak.....tiste pač shraniš in zabeležiš kam pridejo....
Je pa res da gre ogromno živcev in volje....in pa seveda tudi denarja.
Jaz bi samo dodal, da se naj upošteva tud njihova trdnost, ker so velike razlike. Če je nekje vijak M8 z oznako 10.9 je tak vijak tam z namenom in če se ga nadomesti z vijakom trdnosti 5.6 zna bit nevarno.
10.9 ima natezno trdnost 900N/mm^2 , razteznost 9%
5.6 ima natezno trdnost 300N/mm^2 , razteznost 20%
Razlika je očitna.
Se morem strinjat
