Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So nov 07, 2009 9:40 am

/miha je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:
P4TO je napisal/-a:OFF: do takšnega stanja bi avto sam tut spravil...samo nazaj :lol: misija nemogoče (zame)

ON: Same pohvale ElGato in šefica :bow ;) lepo ga zrihtajta.


Lp.


Verjem da ni tako težko če le nimaš dveh levih rok....je pa res da če hočeš spravit točno nazaj kot je bilo je mal težje....a obstajajo različna navodila:) Sicer pa....M8 vijak je M8 M6 je M6....dolžine prilagodiš....druga zgodba je če je namenski vijak.....tiste pač shraniš in zabeležiš kam pridejo....

Je pa res da gre ogromno živcev in volje....in pa seveda tudi denarja.


Jaz bi samo dodal, da se naj upošteva tud njihova trdnost, ker so velike razlike. Če je nekje vijak M8 z oznako 10.9 je tak vijak tam z namenom in če se ga nadomesti z vijakom trdnosti 5.6 zna bit nevarno.

10.9 ima natezno trdnost 900N/mm^2 , razteznost 9%
5.6 ima natezno trdnost 300N/mm^2 , razteznost 20%

Razlika je očitna.


Se morem strinjat :) Hotel sem povedat da tud ko sestavljaš ne paše vse križem....vijak , ki drži glavo verjetno ne bo pasal kam na podvozje in obratno....Mal znanja je pač treba met.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
ElGato
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1582
Pridružen: Sr maj 14, 2008 8:51 am

Napisal/-a ElGato So nov 07, 2009 9:55 am

/miha je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:
P4TO je napisal/-a:OFF: do takšnega stanja bi avto sam tut spravil...samo nazaj :lol: misija nemogoče (zame)

ON: Same pohvale ElGato in šefica :bow ;) lepo ga zrihtajta.


Lp.


Verjem da ni tako težko če le nimaš dveh levih rok....je pa res da če hočeš spravit točno nazaj kot je bilo je mal težje....a obstajajo različna navodila:) Sicer pa....M8 vijak je M8 M6 je M6....dolžine prilagodiš....druga zgodba je če je namenski vijak.....tiste pač shraniš in zabeležiš kam pridejo....

Je pa res da gre ogromno živcev in volje....in pa seveda tudi denarja.


Jaz bi samo dodal, da se naj upošteva tud njihova trdnost, ker so velike razlike. Če je nekje vijak M8 z oznako 10.9 je tak vijak tam z namenom in če se ga nadomesti z vijakom trdnosti 5.6 zna bit nevarno.

10.9 ima natezno trdnost 900N/mm^2 , razteznost 9%
5.6 ima natezno trdnost 300N/mm^2 , razteznost 20%

Razlika je očitna.


Obadva imata prav. Upoštevat se mora vse...
Ampak mislim, da jaz pri tem nebom imel težav, glede, da to ni moj prvi tak projekt. Razstavljal sem že tako nove, kot tudi stare avtomobile in se dokaj spoznam na to. Tudi moj Polo je bil do zadnjega vijaka razstavljen, pa se še vedno vozi... :lol:
Tak da brezskrbi - je pa dobro, da sta to omenila, ker mislim, da marsikdo tega ne ve, pa bi bilo dobro, da bi vedel.
Slika
 
ElGato
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1582
Pridružen: Sr maj 14, 2008 8:51 am

Napisal/-a ElGato So nov 07, 2009 9:56 am

ManIAK je napisal/-a:Se je meni zdelo ja da so počohane po zadnji strani. Če jih je pa Gato kr po betonu metal... :lol:


:tomidelej: :lol:

N3kliknM3 je napisal/-a:Offtopic:
Vsi na tekočem... :lol: A potem sta tudi pri oblikovanju zadnjega odbijača za drugo zarezo za izpuh sodelovala? :)


Ja, tudi zarezo za izpuh sem mu jaz delal :) .
Slika
 
Uporabniški avatar
P4TO
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Ne feb 22, 2009 5:16 pm

Napisal/-a P4TO So nov 07, 2009 10:12 am

ElGato je napisal/-a:
/miha je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:
P4TO je napisal/-a:OFF: do takšnega stanja bi avto sam tut spravil...samo nazaj :lol: misija nemogoče (zame)

ON: Same pohvale ElGato in šefica :bow ;) lepo ga zrihtajta.


Lp.


Verjem da ni tako težko če le nimaš dveh levih rok....je pa res da če hočeš spravit točno nazaj kot je bilo je mal težje....a obstajajo različna navodila:) Sicer pa....M8 vijak je M8 M6 je M6....dolžine prilagodiš....druga zgodba je če je namenski vijak.....tiste pač shraniš in zabeležiš kam pridejo....

Je pa res da gre ogromno živcev in volje....in pa seveda tudi denarja.


Jaz bi samo dodal, da se naj upošteva tud njihova trdnost, ker so velike razlike. Če je nekje vijak M8 z oznako 10.9 je tak vijak tam z namenom in če se ga nadomesti z vijakom trdnosti 5.6 zna bit nevarno.

10.9 ima natezno trdnost 900N/mm^2 , razteznost 9%
5.6 ima natezno trdnost 300N/mm^2 , razteznost 20%

Razlika je očitna.


Obadva imata prav. Upoštevat se mora vse...
Ampak mislim, da jaz pri tem nebom imel težav, glede, da to ni moj prvi tak projekt. Razstavljal sem že tako nove, kot tudi stare avtomobile in se dokaj spoznam na to. Tudi moj Polo je bil do zadnjega vijaka razstavljen, pa se še vedno vozi... :lol:
Tak da brezskrbi - je pa dobro, da sta to omenila, ker mislim, da marsikdo tega ne ve, pa bi bilo dobro, da bi vedel.


O ja... meni bo to še kako prav prišlo ko bom svoj avto nazaj skup sestavljal (seveda pa ni tako v detajle razstavljen)...bom pozorn da kaj ne zamešam.
Hvala
Lp.
Ženske pozor!!! Moški smo kot avti, če ne pazite, končate pod nami! :P
 
Uporabniški avatar
andrej86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 727
Pridružen: Sr jan 03, 2007 12:18 pm
Kraj: Tam kjer klepajo renaultovi ventili

Napisal/-a andrej86 So nov 07, 2009 6:28 pm

čakamo na update 8)
 
ElGato
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1582
Pridružen: Sr maj 14, 2008 8:51 am

Napisal/-a ElGato So nov 07, 2009 7:42 pm

V nadaljevanju sem se lotil kitanja celotnega avtomobila in ga pričel počasi pripravljati na šprickit.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
AudiBoy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1534
Pridružen: So jul 01, 2006 1:17 pm
Kraj: Severna Primorska

Napisal/-a AudiBoy So nov 07, 2009 9:13 pm

:yum
[size=75]Volvo. For life.[/size]
 
Uporabniški avatar
cky2k
Uporabnik
 
Prispevkov: 1042
Pridružen: Ne apr 29, 2007 1:20 pm
Kraj: Prevalje(Koroška)

Napisal/-a cky2k So nov 07, 2009 10:12 pm

šmirkl party :P
VW golf IV
 
Uporabniški avatar
Sandi
Novinec
 
Prispevkov: 224
Pridružen: Pe feb 10, 2006 8:20 pm

Napisal/-a Sandi So nov 07, 2009 11:38 pm

:shock: Vse pohvale za projekt! Kar tako naprej! :)
Sicr bl mal pišm, sm pa skoz tuki
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Ne nov 08, 2009 8:54 am

ka pa če bi ga kr z to zeleno celega pobarvu pa bi bil green mat edition :D
 
ElGato
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1582
Pridružen: Sr maj 14, 2008 8:51 am

Napisal/-a ElGato Po nov 09, 2009 11:31 am

Končno šprickit :lol: - 1. nanos

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
skyliner
Novinec
 
Prispevkov: 350
Pridružen: Če jan 06, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a skyliner Po nov 09, 2009 12:45 pm

A motorraum bo tud kej cleanan, al ostane tak kot je? Ker vidm da je oblika ostala ista, predvidevam, da bojo sam odvečne mehanske stvari pobrane/ premeščene stran?
Lep pozdrav!
 
ElGato
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1582
Pridružen: Sr maj 14, 2008 8:51 am

Napisal/-a ElGato Po nov 09, 2009 1:05 pm

skyliner je napisal/-a:A motorraum bo tud kej cleanan, al ostane tak kot je? Ker vidm da je oblika ostala ista, predvidevam, da bojo sam odvečne mehanske stvari pobrane/ premeščene stran?


Motorni prostor bo sicer malo "cleanan", ampak ne tako kot Polo-tov. Kot si že sam napisal, bom pač nekatere stvari prestavil - skril (kable, razstezno posodo...). Motor bo dvobarven in nekateri deli pridejo kromirani... V glavnem potrudo se bom, da bo zgledal lepše in bolj "clean", kot je v originalu.
Slika
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Po nov 09, 2009 2:34 pm

ElGato je napisal/-a:
skyliner je napisal/-a:A motorraum bo tud kej cleanan, al ostane tak kot je? Ker vidm da je oblika ostala ista, predvidevam, da bojo sam odvečne mehanske stvari pobrane/ premeščene stran?


Motorni prostor bo sicer malo "cleanan", ampak ne tako kot Polo-tov. Kot si že sam napisal, bom pač nekatere stvari prestavil - skril (kable, razstezno posodo...). Motor bo dvobarven in nekateri deli pridejo kromirani... V glavnem potrudo se bom, da bo zgledal lepše in bolj "clean", kot je v originalu.


Tako, tako, krom. Bo kar pasalo pomoje.
 
PIKSNA007
Uporabnik
 
Prispevkov: 1161
Pridružen: To sep 29, 2009 6:05 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a PIKSNA007 Po nov 09, 2009 3:52 pm

Že izgleda dosti boljše kot na začetku :D res lepo napreduje projetk ;) pohvalno res :) pa še zelo zanimivo ga je spremljati :D kar tako naprej ;)
LP
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Napisal/-a ManIAK Po nov 09, 2009 4:03 pm

Kaj pa notranjost? ob drugem nanosu?
 
Uporabniški avatar
andrej86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 727
Pridružen: Sr jan 03, 2007 12:18 pm
Kraj: Tam kjer klepajo renaultovi ventili

Napisal/-a andrej86 Po nov 09, 2009 5:17 pm

še malo, pa se bo špricalo :D pride navadna al metalic barva ?
 
Uporabniški avatar
seicento 2
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Ne jun 01, 2008 2:04 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a seicento 2 Po nov 09, 2009 5:20 pm

se mi je kar zdelo da sem ga nekaterih slikah že videl 14 dni prej
 
Uporabniški avatar
MatejW
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To apr 10, 2007 5:12 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MatejW Po nov 09, 2009 5:20 pm

Je ze pobarvan,...
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Po nov 09, 2009 5:24 pm

kdor zna zna ! :)
treba prit kao okoli, da vidim zadevco 8)
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov