Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
lisica
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: Po maj 07, 2007 7:42 am
Kraj: pod Jeep-om

Napisal/-a lisica Če okt 25, 2007 7:11 pm

Ja seveda...treba šparat nafto. :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če okt 25, 2007 7:23 pm

Vem da grejo šravfi ven ampak odstrano sem samo tisto kaj je blo potrebno da je šlo na brušenje :)

Kot zanimivost pa mi je padlo nekaj v oči.....In sicer ko sem kupoval dele za F8M motor ( sem sicer dobil vse ) in šele doma postal pozoren kaj piše na različnih delih....zobati jermen za volvo S40,renault...komplet tesnil in tefloni,dihtunga za glavo za volvo,renault,.....Je možno da je identičen motor? renault ma 1595 kubikov volvo pa 1650....kar bi lahk blo samo drugo brušenje cilindrov....... prvi ma 55KM drugi pa 109. Ok vem da so verjetn močnej bati.....druge ojnice.... kanali glave....Zanima me blok motorja....... če paše jermen bi lahk blo kr nekaj stvari identičnih........
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Če okt 25, 2007 9:09 pm

Zadnjič spremenil drmocar, dne Če okt 25, 2007 9:27 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če okt 25, 2007 9:13 pm

drmocar je napisal/-a:sej sem ti že povedal, da paše od volvotovega 1.7 turbo motorja večina delov, še glavi sta zelo, zelo podobni ;)


1.7 dizl al bencinar? ker men sam dizli zanimajo ;)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Če okt 25, 2007 9:28 pm

lisko je napisal/-a:
drmocar je napisal/-a:sej sem ti že povedal, da paše od volvotovega 1.7 turbo motorja večina delov, še glavi sta zelo, zelo podobni ;)


1.7 dizl al bencinar? ker men sam dizli zanimajo ;)
Nima veze...zlo podobna motorja ;)

Sem popravu svoj post, tako da poglej slike pa se sam prepričaj ;)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če okt 25, 2007 10:42 pm

Ne da je podoben. isti motor je. Po logiki majo turbaši z oljem hlajene bate ( spodaj šprice) in moj jih ma....... nikol mi ni blo jasno zakaj ma pod bati šprice za olje da hladi bate...Glava je popolnoma enaka razen da nima not nabitih komor....tam ko ma moj vakum pumpo za bremze ma volvo razdelilec.......... termostat je isti....

Poraja pa se mi vprašanje kdo je koga kopiral oz. kak je potekal razvoj.... ker petke dizli majo probleme z glavami....... sumim pa skor da so renojevci vzeli volvov turbo motor in z njega nardili klasičnega dizla..... in ker glava ni temu primerna jim pol pokajo glave ( logična razlaga)

Druga skor butasta ideja pa se mi poraja......kaj bi se zgodlo če bi dobil od 1.7 volva glavo in vso pripadajočo opremo..... spodnji del motorja pa bi pustil tega kar mam zdej..... se prav iz dizla na bencinarja.... glede na to da je vse enako bi skor moglo klapat.......
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
patrick123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: So feb 22, 2003 10:44 pm

Napisal/-a patrick123 Če okt 25, 2007 10:55 pm

živjo reno je delal za volvota mototrje in vsi tastari volvoti imajo renaultove motorje zatu sm ti tud napisu da un dizl motor k ga mam da je bil vgrajen v volvota v bistvu pa je petkin motor spremenil so samo karter. spodajpa ti prilagm še eno slikco tega motorja v volvotu. 8)

lp patrick
Priponke
volvo mot.JPG
 
Uporabniški avatar
urosr
Novinec
 
Prispevkov: 383
Pridružen: So mar 27, 2004 4:17 pm
Kraj: Šmartno ob Paki

Napisal/-a urosr Pe okt 26, 2007 12:13 am

Lisko pa ti toplo vodo odkrivaš :roll:
Slika
 
lisica
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: Po maj 07, 2007 7:42 am
Kraj: pod Jeep-om

Napisal/-a lisica Pe okt 26, 2007 6:01 am

Mene samo zanima kaj še bo nastalo s te petke. 8) Ideja je sicer zanimiva,me pa zanima,če bi tole šlo? :)
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Pe okt 26, 2007 7:59 am

lisko je napisal/-a:Druga skor butasta ideja pa se mi poraja......kaj bi se zgodlo če bi dobil od 1.7 volva glavo in vso pripadajočo opremo..... spodnji del motorja pa bi pustil tega kar mam zdej..... se prav iz dizla na bencinarja.... glede na to da je vse enako bi skor moglo klapat.......


Ja sam kaj bi pa naredu s svečkami/vbrizgalnimi šobami če bi tko miksal blok/glavo ozioma kaj bi sploh ratal - dizel al bencinc? :P :lol:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe okt 26, 2007 2:43 pm

Energetik81 je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Druga skor butasta ideja pa se mi poraja......kaj bi se zgodlo če bi dobil od 1.7 volva glavo in vso pripadajočo opremo..... spodnji del motorja pa bi pustil tega kar mam zdej..... se prav iz dizla na bencinarja.... glede na to da je vse enako bi skor moglo klapat.......


Ja sam kaj bi pa naredu s svečkami/vbrizgalnimi šobami če bi tko miksal blok/glavo ozioma kaj bi sploh ratal - dizel al bencinc? :P :lol:


Glavna razlika je tko v glavi .....tist da bi dal od bencinara glavo je tko sam teorija.... ker tud ojnice in bati niso narjeni za dilzla ( manjša vrtilna hitrost glavne gredi pri dizlu manjši pospeški batov.....razmerja v menjalniku.... tist bi blo mogoč sam tko se za igrat pa kao probat če gre :)

Lisica....... išče se volvov 1.7T motor....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe okt 26, 2007 2:51 pm

urosr je napisal/-a:Lisko pa ti toplo vodo odkrivaš :roll:


Hja če tkole avtek raztaviš.... pa pri tem ugotavljaš ( ne delaš brezglavo in sestavljaš nazaj tko kot si vzel narazen in pro tem razmišljaš..) pol marsikaj ugotoviš kako bi se dal kaj izbolšat.....petko zadaj zadnjo premo drži skupaj 6 točkovnih zvarov....pod sedeži spredaj je pleh samo vstavljen in točkovno privarjen na par mestih ostalo pa je zalito s smolo..... pragi so na sredin štuklani in zavarjeni s tremi točkami..... u mes se mal zvija...pride not vlaga in je skor ni petke ki tam neb bla rjava....... če bi nardil linijski zvar..... izoliral znotraj in od zun je nemogoče da bi zarjavel..... ker linijski zvar se ne premakne. Glava je narjena tko, da ima v koleni nad ventilom rob ( kot da bi v navadno koleno od vode vstavo neko oviro), ker je not vstavljen sedež ventila ni pa obdelano dokončno......... Pač šparat je treba tam ko se ne vidi...zakaj bi uporabli druge zvare če to drži in so cenejši...... zakaj bi rečmo glavo dobro obdelal če lahk tko gre ( ma pač namest xx konjev "samo" 55).....pač tko so narjen avti nižjega razreda....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
5ka
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: So apr 29, 2006 5:37 pm
Kraj: planina

Napisal/-a 5ka So okt 27, 2007 9:54 am

motor od volva 1.7 turbo ma mad oziroma en njegov prjatu pr men se pa vala en 1.8i motor in en 1.8 z monotronikom
ride to live live to ride
 
Uporabniški avatar
urosr
Novinec
 
Prispevkov: 383
Pridružen: So mar 27, 2004 4:17 pm
Kraj: Šmartno ob Paki

Napisal/-a urosr So okt 27, 2007 10:11 am

lisko je napisal/-a:
urosr je napisal/-a:Lisko pa ti toplo vodo odkrivaš :roll:


Hja če tkole avtek raztaviš.... pa pri tem ugotavljaš ( ne delaš brezglavo in sestavljaš nazaj tko kot si vzel narazen in pro tem razmišljaš..) pol marsikaj ugotoviš kako bi se dal kaj izbolšat.....petko zadaj zadnjo premo drži skupaj 6 točkovnih zvarov....pod sedeži spredaj je pleh samo vstavljen in točkovno privarjen na par mestih ostalo pa je zalito s smolo..... pragi so na sredin štuklani in zavarjeni s tremi točkami..... u mes se mal zvija...pride not vlaga in je skor ni petke ki tam neb bla rjava....... če bi nardil linijski zvar..... izoliral znotraj in od zun je nemogoče da bi zarjavel..... ker linijski zvar se ne premakne. Glava je narjena tko, da ima v koleni nad ventilom rob ( kot da bi v navadno koleno od vode vstavo neko oviro), ker je not vstavljen sedež ventila ni pa obdelano dokončno......... Pač šparat je treba tam ko se ne vidi...zakaj bi uporabli druge zvare če to drži in so cenejši...... zakaj bi rečmo glavo dobro obdelal če lahk tko gre ( ma pač namest xx konjev "samo" 55).....pač tko so narjen avti nižjega razreda....


Ja fak, ka ti men pišeš, jst ti govorim o motorjih, o tem je na reno forumu že tok napisanga, in drugje po netu da glava peče, mal pobrskaj zadev je res veliko, od slikic popolnih generalk 1.7 T motorja (by me), do ni da ni.
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po okt 29, 2007 12:03 am

No eto zadeva je šla dalje..... po nekajdnevnem premoru ( ni bil lih premor ampak delo po kako uro na dan ...brušenje in poliranje in tako naprej) in pa komaj v petek so prišli deli....se je delo nadaljavalo čez vikedn.

Novi tefloni:

Slika
Precizna dela mam še vedno jaz :D vstavljanje ventilov....

Slika

Glava z ventili....

Slika

In pa kot zanivimost kaj vse ne ugotoviš pri sestavljanju ( če le sestavljaš z glavo...) Na kao original dihtungi za glavo so zelo male luknje za kanale za vodo....Men se je to zdelo čudno ( presodite sami ampak meni to ni logično in za moje pojme ne sme bit tako malo...... saj le tam kroži glavni krog vode in more bit pretočno)

Original tesnilo označeno z rdečimi krogi tam kjer so kanali zelo mali...
Slika

In pa "prenarjeni" :

Slika

Glava je že na motorju in lubika že vstavlja grelne sveče in šobe...
Slika

In pa že kompleten motor:
Slika

Na sliki še enih par cevi ni priklopljenih in pa zračnega filltra še ni..... tudi to se je že nardilo.... motor je pripravljen za vžig..... a ko ima hudič mlade jih ima več....Pozabla sma včer zvečer priklopit aku na polnilec ( aku je sicer nov ampak je tgleda ob poslušanju radia ga pač spraznilo tok da ni mel več moči obrnit......)

Tako da jutr sledi nadaljevanje oz. vžig motorja in pa testna vožnja :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
urosr
Novinec
 
Prispevkov: 383
Pridružen: So mar 27, 2004 4:17 pm
Kraj: Šmartno ob Paki

Napisal/-a urosr Po okt 29, 2007 2:04 am

Zanimivo, sm šou gledat slikce od moje dihtunge za 1.7 T in ma isto te luknje tok majhne razen petih ki so pa recimo 2krat vecje, in tudi orginal dihtunga je imela tok velike luknje. Stranske so pa normalne velikosti, možno da to zato, da se voda ne vrača preveč nazaj v blok.
Slika
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Po okt 29, 2007 10:29 am

Odlična reportaža. A boš posnel kakšen filmčk prvega vžiga mašince? :pop:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po okt 29, 2007 3:51 pm

To da bi se voda vračala nazaj v blok je skor težko.....ker pumpa je "pod" in vodo vleče iz kilerja in jo tiši v blok....iz bloka v glavo....kjer se loči na dva kroga....en krog gre v pečko za kabino iz pečke v gretje nafnega filtra iz tega pa v raztezno...drugi krog pa gre na termostat..... za termostatom je mala cevka v raztezno....glavna cev pa gre v kiler. Isti sistem uporablja Jeep in verjetno večina avtov z zaprtim sistemom....

Tko da po tej logiki.... se voda ne more vračat nazaj v blok.... ampak večji je pretok bolši je. Edino možno kaj je je to, da bi glava motorja prej prišla v delovno temparaturo..........

Tist o reportaži..... sma se z mojo menla da bi nardila komplet priročnik ( s fotkami in vse) kaj se pač pri avto da vse pač nardit. Prvi vžig se pa tudi posnel ja :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Po okt 29, 2007 4:41 pm

Ma ja , ko bi bilo vsaj kako redko vozilo no kak MB 220 letnik 59 :shock:
Drgač pa pohvala samo to stestirajta s to dihtungo potem pa v serjisko predelavo ;) Nice 8)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po okt 29, 2007 9:32 pm

Tist za kaki stari avto..... dajte se presenetit...

Eto štart..... do 35te sekunde nič....pol začne kašljat......pri 52ti sekundi vžge...... pri 56ti pa dobi tist prav traktorski zvok ( blažen za najina ušesa)

Globok zvok ki se pojavlja je pa zarad tega ker motor še nima zračnega filtra ( zdaj je že gor ampak zaštartal se ga je brez) Tud stestiran je že..... navor se mu je premaknil dost nižje. Prej si lepo spelu..... in se do nekih obratov ni zgodilo nič....potem pa je potegno. Zdaj pa lepo zvezno vleče že od malih obratov pa vse do konca.... med tem ko je prej tud v višjih obratih že občutno zgubil moč.....zdaj kr ne neha vleč. Pregreva se ne... zagreje normalno...... in lepo drži temp. Tako da mislim da se je dihtunga kr obnesla.

pa še video:

http://www.youtube.com/watch?v=X-EHM-NXEOE
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov