

lisko je napisal/-a:Druga skor butasta ideja pa se mi poraja......kaj bi se zgodlo če bi dobil od 1.7 volva glavo in vso pripadajočo opremo..... spodnji del motorja pa bi pustil tega kar mam zdej..... se prav iz dizla na bencinarja.... glede na to da je vse enako bi skor moglo klapat.......
Energetik81 je napisal/-a:lisko je napisal/-a:Druga skor butasta ideja pa se mi poraja......kaj bi se zgodlo če bi dobil od 1.7 volva glavo in vso pripadajočo opremo..... spodnji del motorja pa bi pustil tega kar mam zdej..... se prav iz dizla na bencinarja.... glede na to da je vse enako bi skor moglo klapat.......
Ja sam kaj bi pa naredu s svečkami/vbrizgalnimi šobami če bi tko miksal blok/glavo ozioma kaj bi sploh ratal - dizel al bencinc? :P
urosr je napisal/-a:Lisko pa ti toplo vodo odkrivaš
lisko je napisal/-a:urosr je napisal/-a:Lisko pa ti toplo vodo odkrivaš
Hja če tkole avtek raztaviš.... pa pri tem ugotavljaš ( ne delaš brezglavo in sestavljaš nazaj tko kot si vzel narazen in pro tem razmišljaš..) pol marsikaj ugotoviš kako bi se dal kaj izbolšat.....petko zadaj zadnjo premo drži skupaj 6 točkovnih zvarov....pod sedeži spredaj je pleh samo vstavljen in točkovno privarjen na par mestih ostalo pa je zalito s smolo..... pragi so na sredin štuklani in zavarjeni s tremi točkami..... u mes se mal zvija...pride not vlaga in je skor ni petke ki tam neb bla rjava....... če bi nardil linijski zvar..... izoliral znotraj in od zun je nemogoče da bi zarjavel..... ker linijski zvar se ne premakne. Glava je narjena tko, da ima v koleni nad ventilom rob ( kot da bi v navadno koleno od vode vstavo neko oviro), ker je not vstavljen sedež ventila ni pa obdelano dokončno......... Pač šparat je treba tam ko se ne vidi...zakaj bi uporabli druge zvare če to drži in so cenejši...... zakaj bi rečmo glavo dobro obdelal če lahk tko gre ( ma pač namest xx konjev "samo" 55).....pač tko so narjen avti nižjega razreda....
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov