




ven0m je napisal/-a:Kako to, da si se odločil za to varjanto kljuk in nisi raje šel po lažji poti in naredil cleaned vrat?
Pač luknjo bi zaflikal in naredil vrata brez kljuk. Odpiranje teh pa na daljinca.
ElGato je napisal/-a:ven0m je napisal/-a:Kako to, da si se odločil za to varjanto kljuk in nisi raje šel po lažji poti in naredil cleaned vrat?
Pač luknjo bi zaflikal in naredil vrata brez kljuk. Odpiranje teh pa na daljinca.
Kljuke sem obdržal zato, ker se avto uporablja vsak dan in ni samo show avto... Morale so ostati že zaradi vsakodnevnega odpiranja pa tudi zaradi tega, ker za vrata brez kljuk ni homologacije oziroma niso dovoljena...![]()
Bi pa bilo dosti lažje, ja...
ven0m je napisal/-a:ElGato je napisal/-a:ven0m je napisal/-a:Kako to, da si se odločil za to varjanto kljuk in nisi raje šel po lažji poti in naredil cleaned vrat?
Pač luknjo bi zaflikal in naredil vrata brez kljuk. Odpiranje teh pa na daljinca.
Kljuke sem obdržal zato, ker se avto uporablja vsak dan in ni samo show avto... Morale so ostati že zaradi vsakodnevnega odpiranja pa tudi zaradi tega, ker za vrata brez kljuk ni homologacije oziroma niso dovoljena...![]()
Bi pa bilo dosti lažje, ja...
Dober point, to bi bilo kar solidno breme za mehanizem odpiranja, če je avto daily driver.
Da pa je potrebna homologacija KLJUK na avtu pa nisem vedo, omfg...Ker kljuke lahko zelo vplivajo na varnost v prometu... Prokleta birokratska država...
R 26 je napisal/-a:Hvala bogu, da je ElGato na tem forumu, da se bomo še kej naučl.![]()
Pa potem ko pocinaš, samo še zbrusiš do potankosti al daš še kaj kita, če so kakšne nepravilnosti?
gaši je napisal/-a:ven0m je napisal/-a:ElGato je napisal/-a:ven0m je napisal/-a:Kako to, da si se odločil za to varjanto kljuk in nisi raje šel po lažji poti in naredil cleaned vrat?
Pač luknjo bi zaflikal in naredil vrata brez kljuk. Odpiranje teh pa na daljinca.
Kljuke sem obdržal zato, ker se avto uporablja vsak dan in ni samo show avto... Morale so ostati že zaradi vsakodnevnega odpiranja pa tudi zaradi tega, ker za vrata brez kljuk ni homologacije oziroma niso dovoljena...![]()
Bi pa bilo dosti lažje, ja...
Dober point, to bi bilo kar solidno breme za mehanizem odpiranja, če je avto daily driver.
Da pa je potrebna homologacija KLJUK na avtu pa nisem vedo, omfg...Ker kljuke lahko zelo vplivajo na varnost v prometu... Prokleta birokratska država...
seveda kljuke lahko vplivajo..razmisli malo naprimer v primeru kake nesreče, zunaj ni kljuk..kako boš odprl vrata ?
lenivec je napisal/-a:z kljuko na notranji strani....
če je avto v takem stanju da je potrebno človeka reševat bo najverjetneje šipa razbita. če pa nebo se pa tisti tudi nebo sekiral če mu jo razbiješ, da vrata odpreš.
ElGato je napisal/-a:ven0m je napisal/-a:Kak cin pa maš to? Sklepam, da je ta brez paste?
Gre se za navaden cin, katerega se kupi v obliki palic... Ja, potrebuješ pa še cin pasto, s katero namažeš prej dobro očiščeno površino in s tem poskrbiš, da se cin prime na površino...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov