čare je napisal/-a:Olje v hladilno tekočino ponavadi prihaja kje med kanali olje/voda ne pa med cilindri.Mam občutek da si brezvezno delo delaš in da bi ta mašina še lep čas lavfala taka kot je bila.
čare je napisal/-a:Šel zdaj brat še enkrat ,če je res kar je trijoadijo napisal in ja očitno da je res.Gumico si šel mazat z silikonom??Napaka vseh napak.Stara trda gumica namazana s silikonom je še vedno stara trda gumica ki ne bo tesnila in ko si to naredil ti je olje še raje uhajalo v hladilno.Namesto da si ohišje farbal bi ga preveril če je ravno (plastika ki je stara se rada krivi)
čare je napisal/-a:Zdaj modrovat je brezveze,ker je motor že podrt.Preden si šel glavo dol vlečt bi menjal najprej gumico,sistem res dobro prepral (pri tvoji natančnosti si verjetno ga) in potem opazovat in iskat napako dalje če bi se še pojavljalo.
rajc123 je napisal/-a:zdravo zanima me kje si kupil tisto cev za zrak ki gre v airbox in po kakšni ceni?
rajc123 je napisal/-a:zdravo zanima me kje si kupil tisto cev za zrak ki gre v airbox in po kakšni ceni?
lisko je napisal/-a:In pa še nekaj za renojevce....Ob kontaktu se itak prižge miljon lučk...kasneje ko ugasnejo (pred štartom) ugasne tudi lučka za olje med tem ko za alternator gori....Ne bi mogla ostat prižgana tudi lučka za olje in ugasnit kasneje, ko se ustvari pritisk olja? Ali ima, kot jeep, "pamet" katera prižge lućko 5 sekund po štartu, če v teh petih sekundah ne ustvari dovolj pritiska?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov