Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a čare Po apr 21, 2014 7:34 pm

Olje v hladilno tekočino ponavadi prihaja kje med kanali olje/voda ne pa med cilindri.Mam občutek da si brezvezno delo delaš in da bi ta mašina še lep čas lavfala taka kot je bila.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a TrijoAdijo Po apr 21, 2014 7:39 pm

Se mi zdi, da si čisto brezveze šel glavo dol jemat. Zakaj se mi tak zdi? Ker sem razumel, da si ono tesnilo samo namazal z dihtmaso...Taka tesnila se menjajo in se ne mažejo s pacungami.

Pa...če bi se motor pregreval zaradi nedelujoče 1. stopnje, bi te lajtšov in cageršov na armaturi pravočasno obvestil o tem :)
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a lisko Po apr 21, 2014 7:52 pm

čare je napisal/-a:Olje v hladilno tekočino ponavadi prihaja kje med kanali olje/voda ne pa med cilindri.Mam občutek da si brezvezno delo delaš in da bi ta mašina še lep čas lavfala taka kot je bila.


Ja in med kanali je tesnilo....Glavo še dam preverit. Da bi bil pa blok počen pa ne verjamem.

Da bi šel pa še en čas pa tud sam ne verjamem več....V zadnjih 500km je nardil smetano po volumno cele posode... 3x sem iz posode stočil po grobi oceni kak 0.3dcl olja...
Poleg tega so se začeli pojavljat mehurčki v raztezni in občutni večji pritisk v ceveh...

Nekaj je bilo na meji...in zato se je prodal. Sicer v mestu bi verjetno laufal še dolgo časa brez napak....a ko sem ga jaz začel terat se je napaka vidno pojavla.

Glede cajgerja je zanimiv....sem ga preveril z zunanjim digitalnim termometrom...Pri 85 stopinj odpre termostat (kazalec stoji črtico pod sredino), ko pride temparatura na 96 stopinj (cajger malo pod polovico) se uklopi ventilator, ki ga shladi na 90 (cajger ostane na mestu malo pod polovico). Rdečo polje pa je mnogo nad polovico....se mi zdi da je ta cajger bolj tak tak....mogoč pa še pogruntam, da je že kdo šaril po elektroniki/senzorjih.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a čare Po apr 21, 2014 8:11 pm

Šel zdaj brat še enkrat ,če je res kar je trijoadijo napisal in ja očitno da je res.Gumico si šel mazat z silikonom??Napaka vseh napak.Stara trda gumica namazana s silikonom je še vedno stara trda gumica ki ne bo tesnila in ko si to naredil ti je olje še raje uhajalo v hladilno.Namesto da si ohišje farbal bi ga preveril če je ravno (plastika ki je stara se rada krivi)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a lisko Po apr 21, 2014 8:40 pm

čare je napisal/-a:Šel zdaj brat še enkrat ,če je res kar je trijoadijo napisal in ja očitno da je res.Gumico si šel mazat z silikonom??Napaka vseh napak.Stara trda gumica namazana s silikonom je še vedno stara trda gumica ki ne bo tesnila in ko si to naredil ti je olje še raje uhajalo v hladilno.Namesto da si ohišje farbal bi ga preveril če je ravno (plastika ki je stara se rada krivi)



Še ena stvar , ki je težko razumljiva (vsaj meni) V tem ohišju ojle ni pod pritiskom ( steka se prosto iz glave v karter). Edina stvar ki je v tem ohišju pod pritiskom je VODA. in kako naj potem pride olje v vodo iz manjšega v većji pritisk?:) Ohišje pa je ravno in brez razpok. Po vsej logiki mora voda buhnit k olju....olje je pod večjim pritiskom pa samo v motorju.

Pa še nekaj....v tem ohišju ni samo tesnilo....ampak je ohišje po nalegalni površini dost širše od samega tesnila. Torej ker je površina ravna bi moralo tesnit tudi brez gumice samo z diht maso (kot pokrov ventilov ki je že tovarniško gor narjen z diht maso).
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a čare Po apr 21, 2014 8:54 pm

Zdaj modrovat je brezveze,ker je motor že podrt.Preden si šel glavo dol vlečt bi menjal najprej gumico,sistem res dobro prepral (pri tvoji natančnosti si verjetno ga) in potem opazovat in iskat napako dalje če bi se še pojavljalo.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a lisko Po apr 21, 2014 8:58 pm

čare je napisal/-a:Zdaj modrovat je brezveze,ker je motor že podrt.Preden si šel glavo dol vlečt bi menjal najprej gumico,sistem res dobro prepral (pri tvoji natančnosti si verjetno ga) in potem opazovat in iskat napako dalje če bi se še pojavljalo.



Sem vse to nardil....Sicer če se dobi samogumica niti raziskoval nisem....kajti če tesni diht masa na pokrovo ventilov, karterju (pri jeepu pol motorja), potem bi morala še tu...Zmotili (najbolj) pa so me mehurčki v raztezni posodi in občutno povečan pritisk v hladilnem sistemu (na začetku si odprl posodo in je mal pihnilo....pred razdiranjem je vodo vrglo preko če si odprl posodo...prej tega ni). In tudi ja....zdej je kar je ;)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a TrijoAdijo To apr 22, 2014 5:56 pm

Kdaj je vodo šibnlo na expanzijski ven? Preden si uno gumico mazal z dihtmaso al po mazanju z dihtmaso?
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a lisko To apr 22, 2014 7:28 pm

Prej....stanje se je potem malce izbolsalo...ampak nimam vec zaupanja v polmotor...jbg jaz se novo tv razjemljem ce nima prikljućka na pravi strani:D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a lisko To apr 22, 2014 10:25 pm

Eni hodijo v kino.....eni na pivo....drugi na biljard...eni majo kak drug hobi.....ampak tu predstavljamo avte....v podforumu samsvoj mojster pa svoje "umetnine" :D

Avtek je padel narazen...snet je namreč potrebno cel most.... in karter je padeal dol...

Slika

Pokazale so se ojnice.....

Slika

In bati so ugledali luč sveta....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a ojnica Sr apr 23, 2014 11:54 pm

Vsaj rjast ni kot tvoja bivša petka
 
rajc123
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če maj 31, 2012 3:43 pm

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a rajc123 Pe apr 25, 2014 4:07 pm

zdravo zanima me kje si kupil tisto cev za zrak ki gre v airbox in po kakšni ceni?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a lisko Pe apr 25, 2014 8:53 pm

rajc123 je napisal/-a:zdravo zanima me kje si kupil tisto cev za zrak ki gre v airbox in po kakšni ceni?



Kje si videl ,da sem jo kupil? Original ne obstaja oz. dobi se samo z boxom....cena zavidljivih 95eur :D Kr sam mehanik na servisu mi je reku naj dam gibljivo cev od nape fi 70.

Glava prišla s "preverjanja" in je cela...Obročki do doma,ležaji, garnitura zunanjega jermena,svečke...

Počas se začenja čiščenje,lišpanje in sestava :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a xsara So apr 26, 2014 6:47 am

rajc123 je napisal/-a:zdravo zanima me kje si kupil tisto cev za zrak ki gre v airbox in po kakšni ceni?


naredi tko kot je na sliki, alu raztegljivo cev dobiš v bauhausu, originali imajo zlatarske cene :roll:
Priponke
30j1cm1.jpg
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a lisko Sr apr 30, 2014 5:23 pm

Evo vsa roba zbrana na kupu....

Slika

Evo čare pa mi je priskrbel tole orodje , da se končno ne bom več muču kje je faza motorja :D

Čare maš pivo v dobrem :)

Slika
Slika

Izdelat pa sem še tole....Blokada jermenic za končno zategovanje vijakov.

Slika

Slika
Slika


In največja zanimivost... Ko sem pral karter in premetaval sem in tja je v njem nekaj zaružlo....Presenečen ugotovim, da se po njem kota matica....In na hitro odkrijem, da je to matica ojnice....Letim pogledam če imam vse in lej ga zlomka, vse matice so lepo privite na ojnicah ( privijem jih nazaj , da jih kasneje uporabim na isti ojnici in da jih ne pogubim). Ampak kako hudiča od kod? Nikjer nič ne manjka.....enostavno je viška. Očitno jim je pri sestavi padla v karter in noben ni bil pozoren....Tako je luč sveta ugledala komaj 11 let kasneje....Motor še ni bil odpiran (ležaji, obročki so original)

Slika
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1638
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a srcnik Sr apr 30, 2014 5:37 pm

Mogoče je to matica auspuh lagra, tiste so znane po tem, da se rade odvijejo in v oljnem koritu pristanejo... ;)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a lisko Če maj 01, 2014 9:07 pm

Še zadnji del sestavljanke...
Slika

Razlika?

Slika

Tudi kanale obročkov je blo potrebno čistit...Na enem batu je bilo toliko gareža , da so obročki ostali v utorih, ko sem bat potegnu iz cilindra...

Slika

Original tesnilo izpušmega kolektorja seveda ne paše...ga pač predelaš v original... :D

Slika
Slika

Z novimi obročki...

Slika

Komaj čaka....
Slika

Karter, pokrov ventilov, nosilec (klima kompresorja,alteratorja,rolce,španarja in vodilnega kolesa),nosilec vodilnega kolesa in spodnji del kamor pride semering glavne gredi.
Slika
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Blasphemer
Novinec
 
Prispevkov: 155
Pridružen: Sr nov 06, 2013 9:45 pm

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a Blasphemer Pe maj 02, 2014 9:57 am

Garež v kanalih bata so posledica 30k km intervalov, razlika v čistoči motorja med longlife in normalnimi 15k km intervali je precejšna.

Maš še kako sliko glavnih/ojničnih ležajev?
 
matejxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 978
Pridružen: So okt 06, 2012 3:46 pm

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a matejxx Pe maj 02, 2014 6:02 pm

lisko je napisal/-a:In pa še nekaj za renojevce....Ob kontaktu se itak prižge miljon lučk...kasneje ko ugasnejo (pred štartom) ugasne tudi lučka za olje med tem ko za alternator gori....Ne bi mogla ostat prižgana tudi lučka za olje in ugasnit kasneje, ko se ustvari pritisk olja? Ali ima, kot jeep, "pamet" katera prižge lućko 5 sekund po štartu, če v teh petih sekundah ne ustvari dovolj pritiska?


Danes sem po dolgem času peljal Cliota (sicer 1.2 16v) in se pri kontaktu najprej prižge več lučk, nato pa ugasnejo vse, ostane pa samo lučka STOP, in pa alterator. Pa še zavora.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Clio 2 1.4 16V

Napisal/-a lisko To maj 06, 2014 8:18 pm

Živ je ,živ!

Slikic sicer še ni , ker mi ga je uspelo vćeraj zvečer komaj sestavt....danes pa sem ga "matral" cel dan :D Videa tudi ni (pozabil) ampak mi tko ne bi verjeli , da je sploh bilo kaj delano....Obrnil ključ in je vžgal kot da, se ga taknu nebi :shock: :twisted:

Menjano pa vse kar se vrti in tesni:D

Skupni strošek 470 eur, kar je enako kot so mi na servisu rekli za velik servis. Porabljenih pa 51 ur dela s tem, da je v tem času še izdelava določenih orodij, čišćenje ( razni nosilci in vsi alu deli, konektorji...).

Zdaj se moram lotit še samo vklopa ventilatorja na prvo stopnjo...Ma kdo shemo ali načrt kaj in kako ga krmili? Na samem hladilniku spredaj je en upornik s tremi žičkami in mislim da je to pred upor za prvo stopnjo. Ampak ga ne upam prevezat brez da bi imel vsaj nek osnovni načrt kje je kak kabel.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov