V veliki meri se da takim poškodbam izognit s povečano varnostno razdaljo, sploh za kamioni ali še bolje s foliranjem prednjega dela, ki je najbolj na udaru. Novodobne "eko" vodne barve se v takih situacijah precej slabše obnesejo, kot stare barve na nitro osnovi

Tako poškodbo, ki sega do same pločevine je najbolje sanirati takoj in ne, ko je že enkrat rjavina. Tudi, če je teh poškodb nekaj deset je bolje imeti z barvo "popikan" pokrov, kot rjavino. Ko je enkrat prisotna rja in sledi novo barvanje pokrova motorja je od ličarja odvisno kako uspešno jo odstrani.... pri bolj šlampastih bo kmalu od spodaj zacvetelo.
Wurth, Dinol in podobni so odlični nevtralizatorji rje, vendar je pri nanašanju potrebno paziti, da se ne nanaša na barvo. Če že pride na barvo se pretvornik odstrani z vodo.
Kakšna slika pokrova motorja bi bila dobrodošla, da se vidi za kakšen obseg poškodb sploh gre
