Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 To mar 18, 2008 5:18 pm

Jap in za to se pač ime preplača ne pa kvalitete to so pač ti. znamke :D
malo mimo sedaj ima tudi PSA in Citroen Terenca / SUV voz in eni že pravijo, da bo to j**c, ker pač ni Micka :twisted: celo novinarji na testu :evil: hmm verjetno bojo nihovi materijali not a je že kdo to testiral Jerovšek enega ima :idea: :?: CCrosser :D
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To mar 18, 2008 5:57 pm

Ivan36 je napisal/-a:Jap in za to se pač ime preplača ne pa kvalitete to so pač ti. znamke :D
malo mimo sedaj ima tudi PSA in Citroen Terenca / SUV voz in eni že pravijo, da bo to j**c, ker pač ni Micka :twisted: celo novinarji na testu :evil: hmm verjetno bojo nihovi materijali not a je že kdo to testiral Jerovšek enega ima :idea: :?: CCrosser :D


malo offtopic
Sam sem ga vozil in recem da je super za vozit, notranjost res porihtana kot treba.
Bil pa je mislim da z max opremo, bose ozvocenje ce se nemotim (8zvocnikov pa sub), leder notranjost, navigacija itd... Mozen preklop med usemi stirimi kolesi na dve (smo probavali pa je slo kar med voznjo). 4valjni dizl je cisto dovolj mocen. Tudi v drugi prestavi pri vklopljenem stirikolesnem pogonu je skopalo. Cena pa mislim da je nad 30.000eurov. Kak se pa se obnasa izven asvaltnih cest pa nemorem rect.
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar To mar 18, 2008 6:42 pm

Rjuhar je napisal/-a:Jeepov se drži ena pregovorna pokvarljivost in velika poraba. Pa ne vem zakaj. Poraba je primerljiva z ostalimi terenci, kvarijo se pa tudi nič bolj. Edina stvar, ki mene moti mogoče so materiali, ki so uporabljeni, predvsem v notranjosti.



Pa saj jest pravim, da se ne kvari nič bolj in nič več ne žre, kot drugi terenci. Meni z 31kami žre okol 12,5 do 13 litrov po mestu, na lepo relacijo pa 12. Le zima je pokazala liter več
 
Uporabniški avatar
bam88
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: To jan 09, 2007 10:20 pm

Napisal/-a bam88 To mar 18, 2008 7:14 pm

djte mi vi jeeparji povedat kok daste za eno novo gumo? pa kok cajt gvera guma
Renault Clio 1.8 16V l. 1993
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar To mar 18, 2008 7:54 pm

za 31ke sem dal 104 evre, gvira pa mi kake tri leta (vseh 12 mesecev). Če bi imel še vedno 225/75/15 pa bi dal 90-100 evrov.

Lisko, rabiš žaromete? Imam par viška, pa tiste bočne oranžne plastike tudi. Pocejni dam...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To mar 18, 2008 8:18 pm

No stvar gre dalje.......
Očiščen interkuler..... odzun in odznotraj....

Slika
Slika

Očiščen in namazan usmerjevalnik zraka......

Slika

In pa že zmontirano vse na svojem mestu. Čaka se samo še hladilnik da ga vtaknem nazaj in zašravfam vezno in stvar kople dalje :D
Slika

Drgač poraba se men giblje okrog 9-10 litrov. Na relaciji pride tudi nižje, na terenu pa temu primerno....
Gume pa so men prišle 102 evra po komadu ( goodyaer wrangler A/T 225/75/15) z montažo in centriranjem.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To mar 18, 2008 8:21 pm

Jst sm dal za nove BFGoodrich 400 evrov za vse 4 komade (240/80/15). Prejšnje so zdržale 100.000km in so imele še 6mm profila. Poznalo se je samo ob mokri cesti, da se ne držijo več tako kot nove, po snegu in blatu so še vedno šle odlično. Imel sem jih pa 3 leta.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
bam88
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: To jan 09, 2007 10:20 pm

Napisal/-a bam88 To mar 18, 2008 8:22 pm

pol ni taka huda kriza v ceni. sm mislu da so drazje.
Renault Clio 1.8 16V l. 1993
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To mar 18, 2008 8:30 pm

bam88 je napisal/-a:pol ni taka huda kriza v ceni. sm mislu da so drazje.


Tole sem mislu tudi jaz lani ko sem jeepa kupoval..... kok bo vse dražje.... v bistvu je dražje....ampak zdrži pa 3x dlje......

Končnik za petko pride 19 evrov..... pa zdrži lih dve leti al pa še to ne..... kugla je mal dražja.... zdrži še manj ko končnik.....

Pri jeepu pride končnik 60 evrov ( novi original na servisu) ) kugla pa 180 evrov( s tem da ima dve na eni strani) . Termostat 31 evrov.... za petko 8 evrov....
S tem da zaj pazi.... vse kar sem še menjal na jeepu je imelo gor štempl letnice 96 ( končnik majo gor..... termostat..... fedre......na vsaki pikici je gor štempl z letnico.....
Zaj pa računaj.... avto pa ima prek 300.000 km prevoženih......
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To mar 18, 2008 9:11 pm

Lisko primerjaš jeepa in petko, jaz lahko primerjam daihatsu applause in daihatsu ferozo - eno je osebni avto, drugi je terenc. Deli za motor so enaki in so iste cene in to zelo poceni(vodna pumpa, jermen in napenjalec stanejo 80 evrov) , deli za podvozje pa so za ferozo 2x dražji zdržijo pa 10x dlje - končniki na ferozi niso bili menjani od novega avta - 18 let, pa so še vedno odlični in na tehničnem jih je možakar celo pohvalil, da so brez lufta, vozim pa offroad z avtom, ko bi vse moralo crknit že pred leti zaradi obremenitev.

Če na ta način gledaš, je vzdrževanje terenca na dolgi rok mnogo cenejše od osebnega avta.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
5 GTT
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Po okt 22, 2007 5:37 pm

Napisal/-a 5 GTT To mar 18, 2008 10:45 pm

Dobro zrihtej tega amerikančka ;) :tomidelej:
Moj življenjepis:-D *R-12TL*R-Twingo*C-Visa11RE*R-5GTT*P-106 1.4XT*P-205 GL*P-205 1.6GTi*C-XM 3.0V6*R-Laguna 1.6RN*C-XM Turbo CT*O-Omega 2.5TD*F-Panda 1.1*F-Doblo Multijet105* in *R-5GTT*
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To mar 18, 2008 10:46 pm

Nebivedu to sem lih hotu. Zato sem nardil tako primerjavo.....
Eno je osebni avto ( ki je sicer cenej za vzdrževat) ampak crkne čim je nekaj bolj obremenjeno..... drugo pa je terenec , ki začne delat vredu šele ko ga obreniš do konca.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Denii
Novinec
 
Prispevkov: 295
Pridružen: Po apr 12, 2004 9:15 pm

Napisal/-a Denii To mar 18, 2008 11:38 pm

nebivedu je napisal/-a:Jst sm dal za nove BFGoodrich 400 evrov za vse 4 komade (240/80/15). Prejšnje so zdržale 100.000km in so imele še 6mm profila. Poznalo se je samo ob mokri cesti, da se ne držijo več tako kot nove, po snegu in blatu so še vedno šle odlično. Imel sem jih pa 3 leta.


Kere all road ali macadame ?
Clean look
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr mar 19, 2008 7:26 am

all terrain
Slika
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Denii
Novinec
 
Prispevkov: 295
Pridružen: Po apr 12, 2004 9:15 pm

Napisal/-a Denii Sr mar 19, 2008 10:02 am

Pa praviš da si z njimi naredu 100.000 km ja super pol je foter nabavu super gumo res pa je da ni terena da nebi pršu.
Clean look
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr mar 19, 2008 11:27 am

O, je, je. Probaj enkrat po malo več blata s temi gumami, pa boš videl, da v veliko blata niso preveč dobre. Sej prideš marsikam, ampak blato pa avto kar hitro ustavi in gume se vrtijo v prazno.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr mar 19, 2008 10:16 pm

No od danes je avtek spet vozen..... koplje, rije... skače...... vse kar pač terenc zna :D

Kiler pa drgač zgleda bolš kot novi. Je pa blo kr dobro uro dela prej ko to vse zložiš nazaj pa čeprav je šlo vse gladko.


[Slika

Nasljednja stvar je menjava zadnjih feder...... po vsej verjetnosti se v petek začne.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr mar 19, 2008 10:54 pm

listnate vzmeti zamenjaš v eni uri, vsaj jaz sem jih na ferozi skupaj z amortizerji zamenjal v tem času.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr mar 19, 2008 11:20 pm

nebivedu je napisal/-a:listnate vzmeti zamenjaš v eni uri, vsaj jaz sem jih na ferozi skupaj z amortizerji zamenjal v tem času.

Prvič: če jih veš
Drugič: če menjavaš samo vzmeti
In tretjič: če ne delaš z užitkom :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So apr 19, 2008 10:50 pm

lisko je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:listnate vzmeti zamenjaš v eni uri, vsaj jaz sem jih na ferozi skupaj z amortizerji zamenjal v tem času.

Prvič: če jih veš
Drugič: če menjavaš samo vzmeti
In tretjič: če ne delaš z užitkom :D


No če bi tole menjal v eni uri....Marolt mi je reku, da če gre normalno pol res v eni uri....če pa je vse (nem reku kje) pa je rabu že tudi celo soboto pa je majster za jeepe in podvozja.....pol veš kolk oz. kak dolg boma rabla dva amaterja :)

No danes se je začelo. Naj že na začetko povem da je na avto 100kg blata.....namensko pa cel teden nisem pral ker so skoz pravli da bo deževalo...... pa ni ali pa je tko malo da ni opralo podvozja....no zato tudi tako blatno podvozje.....poleg tega je bil to explozivni projekt..... zjutraj se zbudima....spijema kavo in pride ideja da grema menjat fedre ( kar je govora že več kot en mesec....no ni blo časa avto oprat....prvo ga pereš pol ure pol pa bi se še sušil dve uri bla sma pa že tko al tko pozna.....

No in se je zaćelo.....že skoraj odmontirana fedra na levi strani...

Slika
Potem se seveda začnejo prve težave..... fedre so pritrjene na vsaki strani z M14 šravfom in seveda ker je to jeep je to tak zarustano (prvič pred enim mescem sem polomu par nastavkov gedor...) da se je špricalo z vsemi špreji celi mesec do danes in pa seveda UNIOR nastavek in UNIOR ročica (fiksna). No da sem odtegnu samo zadnji šravf sem rabu skoraj eno uro ( premikanje za četrt obrata na skoraj metrski ročici).
No sprednji šravf nama je dal še več "vetra" ne samo da je bil zarustan ko na 50 let starem tamiču.....še puša je piknila na šrabf in seveda pozvročlo dodatne težave...Za vzorec s kako ročico se je komaj kaj premikal.....dobro ga je blo treba potegnit....no zato pa sem ta šravf prepustil strokovnjakinji za take podvige :D
Slika

Potem še lepo ločenje nihajne roke.....ki ni delala težav.
Slika

No in pa že zmontirane leva , čaka še samo finiš zategovanja.
Slika

No leva stran je bila končana....lotit se je blo treba desne. Ko sem nastavil kluč in podalšek je čakalo presenečenje.....šravf se je prvo z lahkoto zavrtel ( no kok pač lahk rečeš "z lahkoto" glede na to da maš metrski podalšek ) potem pa težave....malo se začne upirat....ok se je na levi strani tudi pa je pol vseeno popustil....ampak ker ŠE NIKOLI ampak res NIKOLI pri takem projektu ni šlo vse kot po maslu ( spomnite se prejšnega projekta na petki in zlomljenih ajnlifterjev...) se ja na vsem lepem šravf odlomil....super res ni bolšega kot da se ti odlomi šravf, ki je za nameček ostal na polovici puše....tako da brez večjih posegov fedra ne bo šla dol....

Slika

Takole probano na stari fedri....to kar manjka do konca puše je ostalo v njej .....in drži fedro...

Slika

Slika

No sedaj me čaka malo več dela.....uho, ki drži pušo je treba na eni strani odrezat od podvozja.....zvit stran tako da bo puša šla bočno dol s šravfa.....potem pa čaka gretje tolčenje in prijemanje zlomljenga vijaka, ki upam da ga dobim ven po nekem logičnem postopku ( zagrej primi z rorcangami in potegni...) In potem varjenje ( kar že mam prakso :D ) uhe nazaj na podvozje in spet iskanje prav namenskega šravfa ( ali pa znajdljivost) ter sestava nazaj.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov