zore je napisal/-a:Komplet je znamke SPY.
ključi so takle:
Prodaja jih nekdo iz maribora vendar pa ne vem če jih tudi vgrajuje.
Navodila zraven so nemška in si nisem mogel z njimi nič pomagati ker nimam pojma o nemščin edino če mate vi več sreče.
Priklopil sem samo nekaj žic ne vse ker nekatere so še da se ti v 20 sekundak ko zakleneš vozilo zaprejo okna vendar na mojem avtu ni električnih zato sem kable porezal.
komplet se priklopi na vezje centralnega zaklepanja ki je v mojem primeru pri xsari pod volanom(pod armaturo) vendar tam nisem nikjer najdel kam bi lahko priklopil ker je ogromno kablov zato sem pri voznikovih vratih tam kjer pride elektrika iz vozila v vrata kjer so kabli zaščiteni z gumo probaval vsak kabel posebej ker se nisem iz navodil nič znašel. za odklepanje in zaklepanje sta bela kabla ki prihajata iz sprejemnika ki ga dobiš v kompletu(imata tudi varovalke. Najlažje je če vzameš dol vratno tapeto in na motorčku centralnega motorčka pogledaš kateri barvi kablov sta priklopljena in ta dva bela priklopiš na njih. potem sem priklopil še stalni plus (kabel sem prav tako našel pod armaturo, lahko ga napelješ tudi iz akumulatorja) to je za napetost tudi ko je vozilo ugasnjeno in zaklenjeno. priklopil sem še črn kabel na maso (priklopiš na nek vijak ki se dotika ohišja vozila). potem pa sta tu še dva rjava kabla (z upori) ki jih priklopiš da ti ob zaklepu in odklepu vozila utripnejo smerniki.
Sam sem ju priklopil na tipko za vse štiri smernike(je najlažje).
Na koncu sem skril sprejemnik pod armaturo da se ga ne vidi šel iz avta in uspešno zaklenil avtopa še smerniki so utripal
![]()
imaš pa možnost če imaš električna stekla da zvežeš tako da se ti zaprejo stekla ko avto zakleneš.
Možno je pa tudi če imaš prtljažnik ki se ti odpre na tipko (preko elektrike in ne preko zajle) da si zvežeš tudi za odpret prtljažnik.
Potem sledi še izdelava ključa.
Šel sem k ključavničarju vendar mi je rekel da ne more na stroj narediti ključa za citroen zato sem razdr original ključ in ga vstavil v ohišje od ključa za daljinsko zaklepanje.
Če imaš kodno varovan vžig motorja moraš pa prestaviti čip iz originalnega ključa v ohišje ključa za daljinsko zaklepanje. Originalen ključ razdreš in vzameš ven čip. Čip je majhen približno 5x5mm.
Upam da sem komu kaj pomagal če pa želi še kaj izvedeti pa naj vpraša.
Pa še povezava do kompleta ki sem ga kupil:
http://www.bolha.com/oglas3306457/dalji ... ljiv-kljuc
Čudno da ni blo slovenski navodil zraven ker jas sem od istega kupo pa mi je dal Slo navodila zraven te pa mi je še vse lepo razložo, če pa hočeš met montažo pa se tudi lahko z njim zmeniš
