Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
suhokranjec
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: To jan 30, 2007 12:32 am

Napisal/-a suhokranjec Če nov 27, 2008 1:57 pm

Volvo-s60 je napisal/-a:Menjati moraš tudi alternator saj ti bo v nasprotnem primeru skurlo alternator, ker ni delan za takšno polnenje.


Aletenator bo čisto OK.
Za 1000RMS je dobro imeti soliden akumulator, tako da nimam pojma po kaj greš na avtoodpad.

Sam imam v polotu 100Ah akumulator. Original je bil 45Ah.
Altenator se gotovo počuti bolje ob takem akumulatorju, saj napetost ob obremenitvi ne pade tako močno, kar pomeni da altenator bolj gladko polne, in nikoli ne rabi delat pod polno obremenitvijo (če ti muska npr. zbije napetost na 10V pri prižganem avtu... če imaš slab akumulator in veliko porabe)
L.P.
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Če nov 27, 2008 9:06 pm

Da ni ojačevalec kakšen FIRST Austria, Toxic ali kakšna podobna igračka ki ima deklarirano 1000W RMS-a, ven pa da 200W za par minut :lol:

Že od Ground Zero so nekateri zelo prenapihnjeni glede moči (ga imam v avtu), kaj še od levih firm
 
DizlGlista
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To maj 29, 2007 3:02 pm

Napisal/-a DizlGlista Ne dec 07, 2008 7:49 pm

na avtoodpadu dobiš kable, akumulatorje, alternatorje,...

Ja zvočnike in ojačevalec imam sposojen od prijatelja, ojačevalec je firme strealth
(smatram da je prenapihnjen), zvočnika oz. subwoferja sta pa pioneer TS-W257D2.

Namen imam zamenjati akumulator, potem bom pa vidu kaj se bo dogajal.

Hvala za nasvete
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne dec 07, 2008 8:16 pm

Moje izkušnje glede muzike so bile sledeče. 5 kanalni Alpine ojačevalec in 1000 W Magnat tuba. Na fešti smo dali "malo" Muzike, in po eni uri sem prižgav avto, da se nebo spraznil akomulator 75 Ah posledica je pa bila, da mi je skurilo alternator in sežgalo krtačke :evil:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Ne dec 07, 2008 8:18 pm

dober si :EE 1h hauba partya avto pa ugasnjen :lol:
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a ven0m Ne dec 14, 2008 9:47 pm

Tolko da se razčistijo pojmi.

Ah = kapaciteta akumulatorja
Kratkostični tok (A) = največja obremenitev toka ki jo zdrži aku
V = napetost akumulatorja

Po standardu so vsi akumulatorji v avtih 12V, imaš ene avtoakustične akumulatorje ki so tudi do 2V da lahko oddajo večjo amperažo.

Torej če ti imaš 1k WRMS ojačevalec ki dejansko tolko odda (vedno glej WRMS ali sinusno moč nikol tisto ko piše samo W, kr to je večinoma komercialna finta) je to 1000WRMs / 12V = 83,33 A. Torej tvoj akumulator mora zdržat 83A kratkostičnega toka.

To ne pomeni da ti moraš imeti sedaj 100Ah akumulator da bo to zdržal to pomeni da mora imeti akumulator več kot 83A kratkostičnega toka, torej ti je ena Topa z 55Ah čisto dovol, ki ima kratkostičnega 510A ali nekaj takega nevem napamet.

Da ti dam primer:
Jaz imam vsega skupaj 2400 WRMs v avtu torej 2400/12=200A
To ne pmeni da bom sedaj moral imet akumulator z 200Ah.
Akumulator imam 70Ah ki pa ima 2500A kratkostičnega toka + kable 50mm^2 za prenost tega toka na 6 metrov. Na premer kablov moraš tudi pazit ob določeno veliki amperaži. Torej za 83A potrebuješ 35mm^2 od motora do oječevalca v prtlažniku. Od akumulatorja do šasije daj malo debelejšo maso in potem odzadaj na en šrauf pritrdiš še maso za ojačevalec, bi bilo fajn tudi 35mm^2 ampak lahko tudi 25 ker je krajša razdalja.
 
DizlGlista
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To maj 29, 2007 3:02 pm

Napisal/-a DizlGlista Po dec 15, 2008 8:43 pm

ven0m je napisal/-a:Tolko da se razčistijo pojmi.

Ah = kapaciteta akumulatorja
Kratkostični tok (A) = največja obremenitev toka ki jo zdrži aku
V = napetost akumulatorja

Po standardu so vsi akumulatorji v avtih 12V, imaš ene avtoakustične akumulatorje ki so tudi do 2V da lahko oddajo večjo amperažo.

Torej če ti imaš 1k WRMS ojačevalec ki dejansko tolko odda (vedno glej WRMS ali sinusno moč nikol tisto ko piše samo W, kr to je večinoma komercialna finta) je to 1000WRMs / 12V = 83,33 A. Torej tvoj akumulator mora zdržat 83A kratkostičnega toka.

To ne pomeni da ti moraš imeti sedaj 100Ah akumulator da bo to zdržal to pomeni da mora imeti akumulator več kot 83A kratkostičnega toka, torej ti je ena Topa z 55Ah čisto dovol, ki ima kratkostičnega 510A ali nekaj takega nevem napamet.

Da ti dam primer:
Jaz imam vsega skupaj 2400 WRMs v avtu torej 2400/12=200A
To ne pmeni da bom sedaj moral imet akumulator z 200Ah.
Akumulator imam 70Ah ki pa ima 2500A kratkostičnega toka + kable 50mm^2 za prenost tega toka na 6 metrov. Na premer kablov moraš tudi pazit ob določeno veliki amperaži. Torej za 83A potrebuješ 35mm^2 od motora do oječevalca v prtlažniku. Od akumulatorja do šasije daj malo debelejšo maso in potem odzadaj na en šrauf pritrdiš še maso za ojačevalec, bi bilo fajn tudi 35mm^2 ampak lahko tudi 25 ker je krajša razdalja.


:D :D Najlepša hvala za razlago in jasen primer. Kabli niso problem jih mam doma na zalogi dost (fotr je štormar). Tko da mi nebo predstavlal problemou. H ojačevalci bom pa prklopu še 10 F kontenzator.

Hvala še enkrat
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr Po dec 15, 2008 9:43 pm

glej da bo mesto kamor pride masa, dobro očiščeno(do pleha) in privito. kondenzator je pa pomoje brezveze dodajat...
 
DizlGlista
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To maj 29, 2007 3:02 pm

Napisal/-a DizlGlista To dec 16, 2008 7:54 pm

Mgajvr je napisal/-a:glej da bo mesto kamor pride masa, dobro očiščeno(do pleha) in privito. kondenzator je pa pomoje brezveze dodajat...


bom uzeu mal brusilnega papirja fajn zdrgnu, pa orenk zategnu. =)
Kondenzator bom dau vseen zravn, škodt nemore.
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a ven0m Pe dec 19, 2008 12:00 am

10F je malo preveč za ta sistem, škoda denarja. Al si mogoče mislo 1.0 F ?

Ker za moj sistem ki je 2400WRMs je prav dovolj 4 F kondenzator.

Kablov pa ne uporablat običnih finožičnih ki so za hišne inštalacije ali kaj takega, vzami raje avtoakustične kable. Sej če vzameš 5 x 7.5mm^2 olflex kabl pa daš žile skupaj tudi gre samo težava je v izolaciji. Trša je in ne prenaša razlik temperature. Avtoakustični kabli imajo mehkejšo elastično izolacijo, moraš upoštevat da tebi ko igra muzika zelo glasno pač ko zvočnik oddaja 1000WRMsa torej porrabla 83A se ti grejejeo kabli, ojačevalci in špule na zvočnikih. Zato uporaba dražjih in zdržljivih materialov v avtoakustiki.
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Pe dec 19, 2008 7:39 pm

Te "avtoakustične" kable bo preplačal tako da se mu bo mešalo zraven. Raje nabavi kable ki se uporabljajo tudi za varilne aparate, 35 ali 70mm^2, narejeni za 120 ali 240 A in tako dalje. So dovolj mehki za montažo, lahko jih daš tudi v negorljive požirke. Na koncu pa na njih stisneš ustrezen tulec ali pa uho.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar Pe dec 19, 2008 7:43 pm

švaskabli niso finožilni in so trdi ko vrag proti avtoakustičnim..
sem dal 50mm2 kabl in sem se orng j**** da sem ga spravil čez vse vogale..
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Pe dec 19, 2008 7:54 pm

Nevem, v naši elektro trgovini sem dobil ravno prav mehke, ko sem jih menjaval na našem varilniku. Bom jutri pogledal kakšna oznaka je na njih napisana.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov