tuki se strijam .... če ne odrežeš dost stran je slabi kot da nebi nič naredu. var drži slabo in posledično se tu začne rjavenje veliko prej vračat.
glede varilne tehnike jast uporabljam štiri: co2, avtogeno (acitilen + kisik), elektro, točkovni var ( v bistvu tudi elektro samo da se pri tej tehniki v bistvu med elektrodama ki ju stisneš na pločevino nardi kratek stik ... učinkovito ampak žal aparat malo predrag za marsikatero hobi delavnico)
za varjenje tanše pločevine ki ni dostopna z obeh strani in jo no mogoče varit z prekrivanjem ampak je potrebno delat na stik je definitivno najboljše co2.
za ispušne cevi se meni najbolj obnese acitilen ker lepo zalije materijal skupaj
elektro pa uporabljam samo za res debele materjale tako da recimo lisku kapo dol ker je resnično MOJSTER varjenja z elektro aparatom
kar se tiče daewoja je tko jest sm mev ticota ki je biv po 7 letih tak kot sito ... pravzaprav je segnilo vse vključno z rezervarjem. vrata po notranji strani sploh niso bla pobarvana

mislm na sred se je dejansko vidlo surov pleh. upam da so pri maticu vsaj to mal porihtal
kar se pa tiče raznih baru za prekrivanje rje pa majo tud v obiju celo paleto nekih baru podlag in odstranjevalcev rje na podlagi cinka. kar prebarvaš z tistim naj bi blo kot pocinkano .... zadeve še nism preveru sam dejansko se dobijo barve ki rjo dejansko zablokirajo ( površinsko ). tam kjer so mehurji pod lakom ti to ne pomaga ker voda prihaja z druge strani
uporabo takih sredstev priporočam samo pri dobro obruseni rji stran kot podlago za kasnejše nanose ( mogoče pa dejansko kej zaščiti :P ) nikakor pa ne kot priporočajo trgovci direktno na rjo
l.p. samo