Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So avg 08, 2009 8:22 am

Technologic je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:
GT_Turbo17 je napisal/-a:auuu..priden. Zdaj pa daj na net pa čimprej prodaj! Zakaj sem to reku? ... ubogaj me. ;) prijateljski nasvet!


MAš podobne probleme pri unotu? ? :) Leta 2003 sem jaz varil en del praga na petki.....bom jutri dal gor sliko kaj in kako zgleda sedaj.....dal pa sem samo temeljno ,kit in preko zaščito za podvozja.


lisko hočeš povedat da ni rje al da je? :D

Če bi jaz mel doma avtogeno varjenje bi se tud tak meno bom rezal pa švasal :roll: ;)

Varjeno je bilo navadno elektro. Rja je ampak površinska. Pa še to zarad tega , ker sem v mes potegnil po pragu in je odpadel del kita :) Ampak v šestih letih ni prerjavelo :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline So avg 08, 2009 8:51 am

Če rjavijo posamezni karoseriski deli(vrata,pokrov,blatnik) je najboljše če se le da poiskat rabljenih z enako barvo. Zadnjič smo menjal obe leve vrate pr bratrančevi lantri,dobil smo original barva kot je njegov avto,in se nič ne pozna.
 
Uporabniški avatar
Technologic
Uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: To apr 29, 2008 2:21 pm

Napisal/-a Technologic So avg 08, 2009 9:57 am

Ka avto lahko variš z navadnim aparatom al kaj?
 
Uporabniški avatar
Technologic
Uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: To apr 29, 2008 2:21 pm

Napisal/-a Technologic So avg 08, 2009 10:06 am

Izpuha pa nemoreš ne?
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr So avg 08, 2009 10:38 am

tudi se da, le da moraš dobro znat varit, drugače delaš samo luknje
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
 
Uporabniški avatar
GT_Turbo17
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1501
Pridružen: Če nov 17, 2005 10:09 am
Kraj: Zasavje

Napisal/-a GT_Turbo17 So avg 08, 2009 1:30 pm

lisko je napisal/-a:
GT_Turbo17 je napisal/-a:auuu..priden. Zdaj pa daj na net pa čimprej prodaj! Zakaj sem to reku? ... ubogaj me. ;) prijateljski nasvet!


MAš podobne probleme pri unotu? ? :)


ne, uno ni bil nič kitan, ker je bilo vse nazaj na novo privarjeno, pragovi kot original točkovno itd. Ni bilo potrebno kitat kar je dosti bolje. Samo 2K temeljna in tesnilna masa + izolacija + zaščita podvozja na debelo :lol: do zdaj še ni pikce. kitale so se samo zadnje oborbe..itak :) Je pa res, da se je na pragih delalo nekaj mesecev. pa niso bili pol tako prerjaveti kot na PREJŠNJEMU UNOTU. kjer sem pa bolj površno poštimal in kaj je ratalo? 2 meseca pa je blo vse zunaj.

Zato pravim, da tole ne bo dolgo držalo. ko je rja v materjalu je konec. Zdaj pa kolk si kvalitetno varil itd...in tudi kako si potem zaščitil vse. si vrata od znotraj tudi pogledal in zaščitil? Jaz pravim, da bo slej ko prej ven udarlo. pa tudi po pragih in oborobah. kolega ma matica je celi pregnit. :(

Drugače pa pohvala, da si se potrudil...ampak raje ga lastnik proda dokler še dobi kaj zanj, ker zdaj še nekak zgleda...in kupi kaj boljšega. ker tole ne bo dolgo držalo... ;) drugače pa vse pohvale!
Fiat Uno 1.5 SX i.e. & Alfa Romeo 166 2.0 V6 Turbo & Alfa Romeo 145 Twin Spark

Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So avg 08, 2009 10:08 pm

Yoni je napisal/-a:
Technologic je napisal/-a:Izpuha pa nemoreš ne?


Da se, ampak je že moj predhodnik večino povedal. Plus še en problem je pri izpuhu. Če ga boš zavadil, ti bo čez 2 tedna spet spuščal zdraven zvara, kerj je pločevina tam zelo pregreta. Edino če bi varil po TIG postopku...


Motiš se....

Tole je varjeno eno leto nazaj Prej je bil na dizlu sedaj pa je romal na 1.4 bencinarja ker je na bencinarju crknil........videz je še vedno enak le barve ni več zaradi temparature.

Slika

Navadn elektro, Jadran S 2mm elektrode varjeno na 55A
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe avg 14, 2009 6:45 pm

lisko je napisal/-a:Slika

Navadn elektro, Jadran S 2mm elektrode varjeno na 55A


Kaj te maš to zaene knedle :D :lol:
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 Pe avg 14, 2009 7:04 pm

monster_d je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:
Navadn elektro, Jadran S 2mm elektrode varjeno na 55A


Kaj te maš to zaene knedle :D :lol:


Na debelo je delal, da bolj drži.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Pe avg 14, 2009 10:00 pm

Kaj ti je gdo plačal, da si tako rjastega "matica" vzel. Sal je pri nas letnik 99 (eden izmded prvih) pa ni nobene sledi o rji. Ocenjen je bil pa na 250 evrou, prevoženih ima pa 60 000 km.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power So avg 15, 2009 8:37 am

Hydro_freak je napisal/-a:No, pa sem porihtal, mislil sem da bom že včeraj pa se je malo zapletlo, pa prvič sem delal kaj takega, tak da je šlo malo dlje zravn.
Tole se je pa skrivalo od spodaj
Slika
Pa smo znotraj pošvasali nov kos pleha gor, pa še od zunaj
Slika
Pobrušeno
Slika
Znotraj sem pobarval še s temeljno barvo
Klemen


Na prvi sliki, odstranit bi morali precej več nezdrave pločevine, predvsem tisto kjer je temen madež

Zavarjeno je zelo slabo, saj po obliki vara lahko sklepam, da je precej špricalo in pokalo, ker ste varili na rjavico, tudi tukaj bi morali izrezat precej več in varit na zdrav pleh
Na tretji sliki ista situacija

Drugič malo manj šparat gnil pleh, pa malo več novega pa bo bolje, drugače pa čestitke za vložen trud, znanje in izkušnje pa pridejo z leti :)
 
Uporabniški avatar
Hydro_freak
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Po jul 13, 2009 2:11 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a Hydro_freak So avg 15, 2009 9:49 pm

Hvala vsem za kritike in pozitivna mnenja. Sprejmem vsakšno mnenje.

Eni pravite vrate menjat, eni pa malo svojga dela vložimo pa je zadovoljstvo večje. Pa tut vrat ne najdeš kar tko(dobre za dober dnar).

Ven vrjamem da bo vdarlo, bomo videli kdaj. Ko pa bo pa bom pač spet popravil(boljše kot sedaj).

Za tega matica nam je gospod plačal 600€, da smo ga vzeli. :ue

Kot sem že napisal, delal sem prvič, glede na to sem jas in oseba za katero je bilo delano zadovoljna. Bo drugič boljše. Hvala vsem za dobre besede in pohvale.

LP
 
Uporabniški avatar
5ka
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: So apr 29, 2006 5:37 pm
Kraj: planina

Napisal/-a 5ka So avg 15, 2009 9:57 pm

tuki se strijam .... če ne odrežeš dost stran je slabi kot da nebi nič naredu. var drži slabo in posledično se tu začne rjavenje veliko prej vračat.

glede varilne tehnike jast uporabljam štiri: co2, avtogeno (acitilen + kisik), elektro, točkovni var ( v bistvu tudi elektro samo da se pri tej tehniki v bistvu med elektrodama ki ju stisneš na pločevino nardi kratek stik ... učinkovito ampak žal aparat malo predrag za marsikatero hobi delavnico)
za varjenje tanše pločevine ki ni dostopna z obeh strani in jo no mogoče varit z prekrivanjem ampak je potrebno delat na stik je definitivno najboljše co2.
za ispušne cevi se meni najbolj obnese acitilen ker lepo zalije materijal skupaj
elektro pa uporabljam samo za res debele materjale tako da recimo lisku kapo dol ker je resnično MOJSTER varjenja z elektro aparatom
kar se tiče daewoja je tko jest sm mev ticota ki je biv po 7 letih tak kot sito ... pravzaprav je segnilo vse vključno z rezervarjem. vrata po notranji strani sploh niso bla pobarvana :? mislm na sred se je dejansko vidlo surov pleh. upam da so pri maticu vsaj to mal porihtal ;)

kar se pa tiče raznih baru za prekrivanje rje pa majo tud v obiju celo paleto nekih baru podlag in odstranjevalcev rje na podlagi cinka. kar prebarvaš z tistim naj bi blo kot pocinkano .... zadeve še nism preveru sam dejansko se dobijo barve ki rjo dejansko zablokirajo ( površinsko ). tam kjer so mehurji pod lakom ti to ne pomaga ker voda prihaja z druge strani
uporabo takih sredstev priporočam samo pri dobro obruseni rji stran kot podlago za kasnejše nanose ( mogoče pa dejansko kej zaščiti :P ) nikakor pa ne kot priporočajo trgovci direktno na rjo

l.p. samo
ride to live live to ride
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne avg 16, 2009 8:44 am

Se strinjam. Mislil pa sem tisto ko si rekel , da bo čez dva tedna spet puščalo. Logično je da pleh bolj pregreješ in da ne morš nardit tako lepega zvara kot na CO2.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
dejan19
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr jun 17, 2009 6:03 pm

Napisal/-a dejan19 Pe avg 21, 2009 1:20 pm

na 19-ki imam prage malo za porihtati ,ker so malo rjavi.
Pa bi jst to vse dol zbrusu pa tam kjer je zelo rjavo ali je pa luknja skozi porezau vn pa vse prebrusu pa z ferosanom su pa še enkrat prebrusu potem pa 2x temelna in potem bi tam kjer so luknje jih popravil s poliestrom,da nebi varil in prebrusu tam pa temelno pa po celem špric kit.
Potem pa nevem ali bi dal eno navadno barvo pa potem čez barvo za podvozje ali bi v barvo avta.
Kaj mislite bi bilo to ok ali bi rja prehitro prišla skozi?
Hvala
lp
 
Uporabniški avatar
Technologic
Uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: To apr 29, 2008 2:21 pm

Napisal/-a Technologic Pe avg 21, 2009 1:41 pm

Če se ti da rihtat daj. Jaz bi za prage vzel barvo za podvozje (taka gumi v spreju je) al pa neka varianta voska od znotranje strani.
 
dejan19
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr jun 17, 2009 6:03 pm

Napisal/-a dejan19 Pe avg 21, 2009 2:34 pm

Ja si pol študiram da bio šu s tam čez za vse en je treba zelez mal zaščitet al kr direkt s tem gor?
 
iro
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Po sep 03, 2007 7:12 pm

Napisal/-a iro Po dec 28, 2009 6:55 pm

Da ne odpiram nove teme. Kaj kupiti za popravilo avtomobilske pločevine.
Bo varstrojev varmig1400 dober. Katero mešanica plina naj vzamem (argon+co2)
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Po dec 28, 2009 7:05 pm

varmig 1400 bo več kot dovolj, pa navaden CO2 tudi, sam že več kot 15 let delam s tem, pa ni nobenih problemov
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 40 gostov