Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To sep 08, 2009 11:19 am

lenivec je napisal/-a:kaj je bolje da malo zmanša nox v prostem teku (kaj maš avto da ti v prostem teku stoji, al da ga voziš?) al da ti čisto zapaca sesalni kolektor in je potem vse sajavao itd zgorevanje je slabše in posledično več emisij


Ja, sigurno so tako inženirji skontruirali, da bo EGR uničil in zapacal mašino. :roll:
Bo bolj kaj drugega vzrok, da imaš zapacan kolektor.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power To sep 08, 2009 2:32 pm

Jaz sem na ženinemu Stilotu blindiral EGR takoj, ko sem ga kupil pri 35000km , avto ima sedaj 140000 in nič ne kaže, da bo crknil, prav nasprotno, avto gre k hudič
Enako sem naredu tudi na Volvu in enako bom naredu tudi pri vsih svojih bodočih dizlih, ker razlika je več kot očitna.
Na volvu sem imel kolektor tako zabit, da je komaj še kaj zraka pršlo skozi, kaj bi bilo pa če bi se kak večji kos te nesnage utrgal iz kolektorja in bi ga potegnilo v motor, pa nočem niti razmišljat :cry:

Aja pozabil sem na bistvo te teme, EGR lahko očistiš z sprejem za uplinjače, nekaj takega kot je TALE ali kaj podobnega
 
rok81
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: So avg 08, 2009 1:54 pm

Napisal/-a rok81 Ne okt 04, 2009 8:05 pm

Pozdravljeni. Ali je možno, da je erg ventil kriv za manjše obrate na opel astri. Kadar je avto hladen, so obrati normalni, ko se pa avto segreje pa obrati padejo skoraj na min vrednost delovenja motorja? Motor posledično dobi čuden kovinski zvok ter začne menjalnik trest kot, da se mu je zmešalo. Pri speljevanju pa se občuti, kot da dve kovini skupaj drgneta. Lp
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Napisal/-a samo mesarec Po okt 05, 2009 4:19 pm

ne ni kriv EGR,
lenivec, ker me ni bilo doma nekaj časa, nisem bral tvojih postov, pa nebi odgovoril ampak pametuješ na vsak post in na vsako pisanje, ki ni po godu tebi, kot, da si od boga poslan, ko sem napisal pred mes., da sem bral na ameriški strokovni strani si takoj napisal, da sem bral za bencinar. NE, za diesel sem bral in ko sem včeraj v nedeljo razdru EGR in po 5 letih vidiš tole in nikar ne prepričuj, da si bomo želeli blindirati ventilov. Pustimo naša znanja in verjemi, da EGR ni brez razloga in ni edini razlog, katerega si ti navedel.
Slika
Slika
Slika
skratka nobenih saj, seveda le toliko, kot bi potegnil po auspuhu.
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Napisal/-a samo mesarec Po okt 05, 2009 9:39 pm

ta tema se vleče že nekaj čaasa in to tudi pod nekoliko drugačnim naslovom in o tem je bilo že dosti debate in nikakor ne bomo prišli skupaj. Lahko imaš svoje mnenje in svoj prav, ko pa ti bom pripeljalavto v popravilo mi ne boš znal pomagati, pa ne mislim na EGR, to stvar skoraj vsak zna razstaviti in blendirati, govorim o drugih zadevah, kajti imam občutek, da samo v to si sigurn, kot so drugi v to, da se ne sme zapreti, kaj pa je najbolje neveva midva in tega ne bova rešila. Nekaj vem o strojništvu in ga nisem zastonj študiral, kar pa nisem 100% pa ne trdim, tako kot drugi.
Ciao. :lol:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po okt 05, 2009 9:56 pm

Nikoli konca...EGR ima funkcijo tudi ohlajanja motorja oz. slabljenje vžiga pri ogretem motorju v prostem teku kjer tako ali tako ne potrebujemo polne moči...Mislim da je tole dovolj velik razlog zakaj obstaja EGR in če bo kdo le malo premislu o tem kaj sem napisal bo videl da EGR še kako skrbi za pravilno in dolgo delovanje motorja.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Napisal/-a samo mesarec Po okt 05, 2009 9:59 pm

Končno zopet pametna misel. Napisano je že bilo, da ing. niso naredili EGR samo zaradi teže avta, ampak tudi, da opravlja neko funkcijo.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To okt 06, 2009 10:14 am

Ja a zmanjšanje emisij NOx zate ni dobra stvar?
Samo je lepo prilepil fotke EGRja po 5 letih in pravi da ni nič zapacan. Zakaj imate potem nekateri take težave s tem EGR? Bi rekel da kaj drugega ne štima v teh primerih.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Napisal/-a samo mesarec To okt 06, 2009 10:39 pm

Lenivec, tukajle je Misak napisal glede EGR, mogoče je tale misel prava: več glav več ve!
[quote="Misak"]Tisti ventil ti regulira količino plinov, ki gredo v turbino in količino, ki gre mimo turbine naravnost v izpuh. Logično je, da več plinov pomeni večji pritisk, večji pritisk pomeni več zrak in s tem več bencina, kar pomeni več plinov in zato zopet še večji pritisk itd. prej ali slej bi nekaj odpovedalo, najbolj verjetno pa turbina :). Zato ta ventil. Napake, ki se pojavljajo so posledica slabega delovanja tega ventila, ki je verjetno zataknjen nekje v srednji legi in zato v nizkih obratih spusti del plinov v wastegate, kar ni zaželjeno in posledica tega je, da avto v nizkih obratih nima prave moči, zaradi resonanc izpušnih plinov pa gre ob istem položaju tega ventila enkrat več plinov v turbino, drugič pa v wastegate, kar enkrat bolj,drugič manj zavrti turbino, iz tega naslova cukanje...
 
madpanter
Novinec
 
Prispevkov: 185
Pridružen: So apr 25, 2009 8:33 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a madpanter Sr okt 07, 2009 11:05 am

Z drugega foruma slikice kaj naredi odprt EGR:

Pred pucanjem:
Slika
Saje:
Slika
Spucano:
Slika

Nevem jaz sem v dilemi pri sebi ali naj blindiram ali ne :?
 
noctiferia
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Sr jul 09, 2008 11:00 am

Napisal/-a noctiferia To nov 03, 2009 4:17 pm

Bi kar tule vprašal ali ima megane coupe 1.6 16 v l.2001 egr ventil?
 
Uporabniški avatar
Sigor
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Pe avg 06, 2004 8:48 am
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Sigor So nov 21, 2009 9:19 pm

Danes sem si vzel čas in po 115.000 kilometrih očistil EGR ventil. Na tujih forumih veliko pišejo o tem. K temu opravilu sem se dolgo spravljal, pa ni bilo tako hudo, kot sem si predstavljal. Pa tudi ventil ni bil tako zelo zapacan, kot sem si mislil. Ne vem, od česa je odvisno koliko je zapacan ventil. Je pa to zelo zelo umazano delo, porabil sem dva para latex rokavic in ogromno papirja, s katerim sem brisal, predhodno sem pakar z navadnim ploščatim izvijačem praskal umazanijo dol.
Pa še nekaj slik za lažjo predstavo:

Slika

Slika

Slika

Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Ne nov 22, 2009 8:44 am

noctiferia je napisal/-a:Bi kar tule vprašal ali ima megane coupe 1.6 16 v l.2001 egr ventil?

NE
egr ventile imajo sam dizli
bencinarji niso tako zakomplicirani.
Lep pozdrav :)
 
nejcracing
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: So maj 05, 2007 8:25 pm
Kraj: trojane

Napisal/-a nejcracing Ne nov 22, 2009 9:35 am

kako ga ma pa poli moj leon lahko 1.6 16v
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne nov 22, 2009 9:46 am

myster je napisal/-a:
noctiferia je napisal/-a:Bi kar tule vprašal ali ima megane coupe 1.6 16 v l.2001 egr ventil?

NE
egr ventile imajo sam dizli
bencinarji niso tako zakomplicirani.


Imajo tudi nekateri bencinarji.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov