Lenivec, tukajle je Misak napisal glede EGR, mogoče je tale misel prava: več glav več ve!
[quote="Misak"]Tisti ventil ti regulira količino plinov, ki gredo v turbino in količino, ki gre mimo turbine naravnost v izpuh. Logično je, da več plinov pomeni večji pritisk, večji pritisk pomeni več zrak in s tem več bencina, kar pomeni več plinov in zato zopet še večji pritisk itd. prej ali slej bi nekaj odpovedalo, najbolj verjetno pa turbina

. Zato ta ventil. Napake, ki se pojavljajo so posledica slabega delovanja tega ventila, ki je verjetno zataknjen nekje v srednji legi in zato v nizkih obratih spusti del plinov v wastegate, kar ni zaželjeno in posledica tega je, da avto v nizkih obratih nima prave moči, zaradi resonanc izpušnih plinov pa gre ob istem položaju tega ventila enkrat več plinov v turbino, drugič pa v wastegate, kar enkrat bolj,drugič manj zavrti turbino, iz tega naslova cukanje...