

gusti85 je napisal/-a:Malo za hec, malo za res:
Dobi en ventilator za hlajenje procesorja v računalniku in ga zmontiraj za zračnim filtrom (pa prav ga obrni). Napajanje potegni iz akumulatorja, vmes zveži pa en drsni potenciometer na gas zajlo, tako da bo od 0 - 2V na ventilatorju ko neboš dal nič gasa in 12V ob polnem obratu ročice. Pa uplinjač nastavi.
Veselo na delo, pa povej če bo delovalo
Modelar je napisal/-a:Vikking je napisal/-a:Govorimo o desetinkah milimetra.
Govorimo o stotinkah in tisočinkah milimetra.
Firediver je napisal/-a:Moj prijatelj je na tomosa montiral kompresor od fanfar in priklopil na 12V..rezultat? Tako razčetverjenega vplinjača v obliki cveta še nisem videl!!!
mropc je napisal/-a:na kitajca 125 bi ti monterav turbino? se hecaš?
Mgajvr je napisal/-a:čist tko za info, teli kitajci majo eni tut električni vžig-štarter.
vem ker mam tut js enga 250 kitajca
Vikking je napisal/-a:Če ti recimo uspe narediti turbino, ali pa jo pač kupiš. A lahko razložiš kako ti bo uspelo izvesti uspešno delovanje turbine na 2-taktnem motorju?
Kako bo z mazanjem/hlajenjem le-te? Potrebno predelati izpuh ker drugače bo vse izšlo. Motnje pri vžigu.Hlajenje ventilov, poraba mešanice enormna.
Da vse to urediš kaj potem. Verjetno bo trajalo celo večnost, da bo turbo zagrabil, ko pa bo boš naredil z motorjem salto na hrbet.
Za povečanje moči te pride veliko cenje in enostavnejše, da pač predelaš stvari kot so povečanej bata, cilindra, menjava izpuha...
Sicer obstojajo predelave 125ccm motorjev a tukaj je govora o 4 taktnih, ki so napram 2 taktnim malo podhranjeni a za to bolj trpežni.
Če govorimo o predelava na 2 taktnih motorjev ki potrebujejo turbino, potem je govora o dieselskih motorjih.
Če pa govorimo o izdelavi same turbine pa verjetno veš da izdelava doma, takorekoč ni mogoča. Prvo zaradi natančnosti izdelave in nadmer. Govorimo o desetinkah milimetra.
mropc je napisal/-a:gusti85 je napisal/-a:Malo za hec, malo za res:
Dobi en ventilator za hlajenje procesorja v računalniku in ga zmontiraj za zračnim filtrom (pa prav ga obrni). Napajanje potegni iz akumulatorja, vmes zveži pa en drsni potenciometer na gas zajlo, tako da bo od 0 - 2V na ventilatorju ko neboš dal nič gasa in 12V ob polnem obratu ročice. Pa uplinjač nastavi.
Veselo na delo, pa povej če bo delovalo
od gdaj ima kros 125 kitajc akumulator?
Vikking je napisal/-a:Modelar je napisal/-a:Vikking je napisal/-a:Govorimo o desetinkah milimetra.
Govorimo o stotinkah in tisočinkah milimetra.
Drži
Kolikor mi je znano so Japonci kar nekaj preizkušali s turbinami. Do zaključka so prišli. Če namestiš na 600ccm turbino pridobiš manj, kot če vzameš navaden 1000ccm motor. Sploh pa da ne govorimo o voznih karakteristikah, kjer s turbino je še samo za kakšen drag race.
Honda CX500 je bil prvi serijsko izdelan motor s turbom. Turbina se je vrtela z 200.000 vrtljaji na minuto. Če narediš to v garaži se lahko kar vpišeš na MIT univerzo.
Se pravi če želiš na 125ccm turbino, vzami raje 250ccm motor, in bo močnejši kot 125ccm s turbino.
Nekaj sem bral o 125ccm 4 taktnih, in so s turbino pridobili nekje 5konju, medtem ko z različnimi predelavami pogonskega agregata pridobiš več.
Modelar je napisal/-a:LOL dej Krulčev Janez, umiri se malo. Če bi rekel, da boš dal kako majhno turbino gor bi rekel še ok, ampak da pa nekdo izjavi, da jo bo izdelal doma v garaži....to je pa že prehudo...Saj razumem da so počitnice pa vse sam...
Prodaj vseskupaj, pa kupi kako Husqvarno 250ccm, bo veliko več učinka.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov