Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Modelar
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Po feb 22, 2010 5:07 pm

Napisal/-a Modelar Sr okt 27, 2010 8:44 am

LOL dej Krulčev Janez, umiri se malo. Če bi rekel, da boš dal kako majhno turbino gor bi rekel še ok, ampak da pa nekdo izjavi, da jo bo izdelal doma v garaži....to je pa že prehudo... :lol: Saj razumem da so počitnice pa vse sam... :lol: Prodaj vseskupaj, pa kupi kako Husqvarno 250ccm, bo veliko več učinka.
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Napisal/-a Vikking Sr okt 27, 2010 9:05 am

Če ti recimo uspe narediti turbino, ali pa jo pač kupiš. A lahko razložiš kako ti bo uspelo izvesti uspešno delovanje turbine na 2-taktnem motorju?
Kako bo z mazanjem/hlajenjem le-te? Potrebno predelati izpuh ker drugače bo vse izšlo. Motnje pri vžigu.Hlajenje ventilov, poraba mešanice enormna.

Da vse to urediš kaj potem. Verjetno bo trajalo celo večnost, da bo turbo zagrabil, ko pa bo boš naredil z motorjem salto na hrbet.

Za povečanje moči te pride veliko cenje in enostavnejše, da pač predelaš stvari kot so povečanej bata, cilindra, menjava izpuha...

Sicer obstojajo predelave 125ccm motorjev a tukaj je govora o 4 taktnih, ki so napram 2 taktnim malo podhranjeni a za to bolj trpežni.

Če govorimo o predelava na 2 taktnih motorjev ki potrebujejo turbino, potem je govora o dieselskih motorjih.


Če pa govorimo o izdelavi same turbine pa verjetno veš da izdelava doma, takorekoč ni mogoča. Prvo zaradi natančnosti izdelave in nadmer. Govorimo o desetinkah milimetra.
 
gusti85
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: Sr nov 18, 2009 2:56 pm
Kraj: Kotlje - Koroška

Napisal/-a gusti85 Sr okt 27, 2010 9:19 am

Malo za hec, malo za res:

Dobi en ventilator za hlajenje procesorja v računalniku in ga zmontiraj za zračnim filtrom (pa prav ga obrni). Napajanje potegni iz akumulatorja, vmes zveži pa en drsni potenciometer na gas zajlo, tako da bo od 0 - 2V na ventilatorju ko neboš dal nič gasa in 12V ob polnem obratu ročice. Pa uplinjač nastavi.

Veselo na delo, pa povej če bo delovalo :lol:
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Sr okt 27, 2010 9:25 am

Malo za šalo malo za res: Kaj ko bi registracijo novih uporabnikov v času počitnic zablokirali? :lol:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Modelar
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Po feb 22, 2010 5:07 pm

Napisal/-a Modelar Sr okt 27, 2010 9:52 am

Vikking je napisal/-a:Govorimo o desetinkah milimetra.


Govorimo o stotinkah in tisočinkah milimetra.
 
mropc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 603
Pridružen: So feb 06, 2010 3:36 pm

Napisal/-a mropc Sr okt 27, 2010 10:06 am

gusti85 je napisal/-a:Malo za hec, malo za res:

Dobi en ventilator za hlajenje procesorja v računalniku in ga zmontiraj za zračnim filtrom (pa prav ga obrni). Napajanje potegni iz akumulatorja, vmes zveži pa en drsni potenciometer na gas zajlo, tako da bo od 0 - 2V na ventilatorju ko neboš dal nič gasa in 12V ob polnem obratu ročice. Pa uplinjač nastavi.

Veselo na delo, pa povej če bo delovalo :lol:


od gdaj ima kros 125 kitajc akumulator?
 
gusti85
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: Sr nov 18, 2009 2:56 pm
Kraj: Kotlje - Koroška

Napisal/-a gusti85 Sr okt 27, 2010 10:10 am

Matr smo pikolovski ... ka pa js vem a ma al nima ... taj pa od žarnice ... dejmo se malo znajdit no :lol:
 
mropc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 603
Pridružen: So feb 06, 2010 3:36 pm

Napisal/-a mropc Sr okt 27, 2010 12:30 pm

kros pa žarnice? kolikor se jaz spoznam kros nima niti akumulatorja, niti luči še majn pa števca... nevem zakaj komplicerate...

avtorju teme pa dam predlog. malo zrihti mašino, pa izpušni sistem mau prelukni pa boš taglavn na vasi.
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Napisal/-a Vikking Sr okt 27, 2010 12:54 pm

Modelar je napisal/-a:
Vikking je napisal/-a:Govorimo o desetinkah milimetra.


Govorimo o stotinkah in tisočinkah milimetra.


Drži :)

Kolikor mi je znano so Japonci kar nekaj preizkušali s turbinami. Do zaključka so prišli. Če namestiš na 600ccm turbino pridobiš manj, kot če vzameš navaden 1000ccm motor. Sploh pa da ne govorimo o voznih karakteristikah, kjer s turbino je še samo za kakšen drag race.
Honda CX500 je bil prvi serijsko izdelan motor s turbom. Turbina se je vrtela z 200.000 vrtljaji na minuto. Če narediš to v garaži se lahko kar vpišeš na MIT univerzo.

Se pravi če želiš na 125ccm turbino, vzami raje 250ccm motor, in bo močnejši kot 125ccm s turbino.
Nekaj sem bral o 125ccm 4 taktnih, in so s turbino pridobili nekje 5konju, medtem ko z različnimi predelavami pogonskega agregata pridobiš več.
 
Uporabniški avatar
ludbe
Uporabnik
 
Prispevkov: 1021
Pridružen: So feb 10, 2007 5:18 pm
Kraj: Ivančna Gorica
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4492
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Napisal/-a Firediver Sr okt 27, 2010 2:00 pm

Moj prijatelj je na tomosa montiral kompresor od fanfar in priklopil na 12V..rezultat? Tako razčetverjenega vplinjača v obliki cveta še nisem videl!!! :)
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
Matey_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: So avg 08, 2009 9:20 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a Matey_ Sr okt 27, 2010 2:06 pm

Firediver je napisal/-a:Moj prijatelj je na tomosa montiral kompresor od fanfar in priklopil na 12V..rezultat? Tako razčetverjenega vplinjača v obliki cveta še nisem videl!!! :)


:cry :cry :cry

P.S. Ah dej dej ... V-tec sistem montiri gor ... pa se izogneš turbini ... baje da je to ko turbina ... sam brez turbine ;) aja pa praujo da je tud šus bolši :)

LP
Matej
Zadnjič spremenil Matey_, dne Sr okt 27, 2010 2:10 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Getting so drunk, the paramedics find blood in your alcohol stream. :D

''... the last time I had this much fun, some furniture got broken ...'' by J. Clarkson
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Sr okt 27, 2010 2:09 pm

Slika
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr Sr okt 27, 2010 2:39 pm

čist tko za info, teli kitajci majo eni tut električni vžig-štarter.
vem ker mam tut js enga 250 kitajca
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
 
janezkrulc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: To okt 26, 2010 3:08 pm
Kraj: rakitna

odg

Napisal/-a janezkrulc Sr okt 27, 2010 8:09 pm

mropc je napisal/-a:na kitajca 125 bi ti monterav turbino? se hecaš?

ne nč se ne hecam
pa še en prjatu mi bo pomagu k kr ve o teh turbinah
 
janezkrulc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: To okt 26, 2010 3:08 pm
Kraj: rakitna

gf

Napisal/-a janezkrulc Sr okt 27, 2010 8:10 pm

Mgajvr je napisal/-a:čist tko za info, teli kitajci majo eni tut električni vžig-štarter.
vem ker mam tut js enga 250 kitajca


ne jest mam nožni
a maš ti to kroso
 
janezkrulc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: To okt 26, 2010 3:08 pm
Kraj: rakitna

fg

Napisal/-a janezkrulc Sr okt 27, 2010 8:13 pm

Vikking je napisal/-a:Če ti recimo uspe narediti turbino, ali pa jo pač kupiš. A lahko razložiš kako ti bo uspelo izvesti uspešno delovanje turbine na 2-taktnem motorju?
Kako bo z mazanjem/hlajenjem le-te? Potrebno predelati izpuh ker drugače bo vse izšlo. Motnje pri vžigu.Hlajenje ventilov, poraba mešanice enormna.

Da vse to urediš kaj potem. Verjetno bo trajalo celo večnost, da bo turbo zagrabil, ko pa bo boš naredil z motorjem salto na hrbet.

Za povečanje moči te pride veliko cenje in enostavnejše, da pač predelaš stvari kot so povečanej bata, cilindra, menjava izpuha...

Sicer obstojajo predelave 125ccm motorjev a tukaj je govora o 4 taktnih, ki so napram 2 taktnim malo podhranjeni a za to bolj trpežni.

Če govorimo o predelava na 2 taktnih motorjev ki potrebujejo turbino, potem je govora o dieselskih motorjih.


Če pa govorimo o izdelavi same turbine pa verjetno veš da izdelava doma, takorekoč ni mogoča. Prvo zaradi natančnosti izdelave in nadmer. Govorimo o desetinkah milimetra.

pa tko mal to je 4-taktni motor
 
janezkrulc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: To okt 26, 2010 3:08 pm
Kraj: rakitna

t

Napisal/-a janezkrulc Sr okt 27, 2010 8:17 pm

mropc je napisal/-a:
gusti85 je napisal/-a:Malo za hec, malo za res:

Dobi en ventilator za hlajenje procesorja v računalniku in ga zmontiraj za zračnim filtrom (pa prav ga obrni). Napajanje potegni iz akumulatorja, vmes zveži pa en drsni potenciometer na gas zajlo, tako da bo od 0 - 2V na ventilatorju ko neboš dal nič gasa in 12V ob polnem obratu ročice. Pa uplinjač nastavi.

Veselo na delo, pa povej če bo delovalo :lol:


od gdaj ima kros 125 kitajc akumulator?

ma akomulator
 
janezkrulc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: To okt 26, 2010 3:08 pm
Kraj: rakitna

Napisal/-a janezkrulc Sr okt 27, 2010 8:19 pm

Vikking je napisal/-a:
Modelar je napisal/-a:
Vikking je napisal/-a:Govorimo o desetinkah milimetra.


Govorimo o stotinkah in tisočinkah milimetra.


Drži :)

Kolikor mi je znano so Japonci kar nekaj preizkušali s turbinami. Do zaključka so prišli. Če namestiš na 600ccm turbino pridobiš manj, kot če vzameš navaden 1000ccm motor. Sploh pa da ne govorimo o voznih karakteristikah, kjer s turbino je še samo za kakšen drag race.
Honda CX500 je bil prvi serijsko izdelan motor s turbom. Turbina se je vrtela z 200.000 vrtljaji na minuto. Če narediš to v garaži se lahko kar vpišeš na MIT univerzo.

Se pravi če želiš na 125ccm turbino, vzami raje 250ccm motor, in bo močnejši kot 125ccm s turbino.
Nekaj sem bral o 125ccm 4 taktnih, in so s turbino pridobili nekje 5konju, medtem ko z različnimi predelavami pogonskega agregata pridobiš več.

ja sam men se zdej ne gre neki kle ta motor je itak že mal zjeban pa tko se mi ga nezdi škoda za kej tazga gor dt
 
janezkrulc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: To okt 26, 2010 3:08 pm
Kraj: rakitna

Napisal/-a janezkrulc Sr okt 27, 2010 8:21 pm

Modelar je napisal/-a:LOL dej Krulčev Janez, umiri se malo. Če bi rekel, da boš dal kako majhno turbino gor bi rekel še ok, ampak da pa nekdo izjavi, da jo bo izdelal doma v garaži....to je pa že prehudo... :lol: Saj razumem da so počitnice pa vse sam... :lol: Prodaj vseskupaj, pa kupi kako Husqvarno 250ccm, bo veliko več učinka.

lej to bi naredu čist tko iz vesela pol pa če bo delal al pa ne probat ni greh
pa še en prjatu mi bo pomagu ve mal več k jest
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov