BMW_V8_POWER je napisal/-a:
Lp
Kaj tu 20 injekcij botoksa dela


Ti boš men še en dan avto preblaču

BMW_V8_POWER je napisal/-a:
Lp
BMW_V8_POWER je napisal/-a:
Pa tudi sicer, se za lepljenje usnja uporablja posebno lepilo. Namažejo se obe površini in se pustijo, da se lepilo posuši. Potem lahko usnje pozicioniraš in ob kontaktu obeh površin se ne zgodi nič. Šele s segrevanjem s toplotnim fenom, se lepilo pri nekje 70°C aktivira in lepilo prime. Na ta način je mogoče perfektno zalepiti usnje, brez da se ga nateguje in vleče, posledično ni nobenih gubic. Ne zamenjevati usnja s skajem. Skaj je umeten material (plastika) in ima z usnjem edino to skupno, da ga na 100m razdalje ne razločiš. Sicer se pa skaj lahko lepi v razne oblike brez prikrojevanja in z nategovanjem, saj se umetna vrhnja plast skaja podaja v razne oblike.
naliM je napisal/-a:BMW_V8_POWER je napisal/-a:
Pa tudi sicer, se za lepljenje usnja uporablja posebno lepilo. Namažejo se obe površini in se pustijo, da se lepilo posuši. Potem lahko usnje pozicioniraš in ob kontaktu obeh površin se ne zgodi nič. Šele s segrevanjem s toplotnim fenom, se lepilo pri nekje 70°C aktivira in lepilo prime. Na ta način je mogoče perfektno zalepiti usnje, brez da se ga nateguje in vleče, posledično ni nobenih gubic. Ne zamenjevati usnja s skajem. Skaj je umeten material (plastika) in ima z usnjem edino to skupno, da ga na 100m razdalje ne razločiš. Sicer se pa skaj lahko lepi v razne oblike brez prikrojevanja in z nategovanjem, saj se umetna vrhnja plast skaja podaja v razne oblike.
Se lahko to lepilo večkrat aktivira s fenom? Iz plastike A stebrička se mi je odlepil vrhnji material (skaj?) in bi to moral sanirati (17 let star Audi V8).
Če lahko to rešim samo s fenom, potem bi bilo prelepo, da bi bilo res.
pinny je napisal/-a:Zanimivo početje in zanimiv projekt. Predvsem mi to zanimivo, če res ne bo nobenih gubic po raznih robovih pa to, ker kot sem že par takih izdelkov videl, je ravno to potem problem, gubice ipd..
Mam pa eno vprašanje še zate, no al pa kako več. Recimo če bi hotel na vratne tapete ki imajo sedaj pač nek testil ali žamet gor zamenjati z usnjem, z čem bi bilo potrebno pol to zadevo gor nalepiti da bi lepo zgledalo, ker ta žamet al kaj pač že je, je zgleda podložen z neko gobo ker je mehko? ALi bi bilo bolje zadevo dol dobit pa novo podlago- peno gor dat, ker brez nje po mojem nebi fajn zgledalo ker bi bil rob potem med tapecirungo in ostalim delom tapete?
tristan01 je napisal/-a:Odlična tema, kot je videti bo avtomobil narejen res z okusom in občutkom. Iz postov lahko razberem, da znanja za tako obnovo/predelavo ne manjka. Zato se že veselim spremljanja napredka.
K izgledu avtomobila pa le manjša opomba. BMW E36 je klasičen kupe, kar mu daje brezčasno lepoto (osebnmo me lepo ohranjena E36 še danes impresionira bolj kot večina sodobnih tekmecev). Zato svetujem da si pri obnovi/predelavi zunanjosti zelo zadržan. Ker vidim da so na vozilu klasični odbijači in replika M ogledal, svetujem da jih zamenjaš za originalna.
BMW je eden tisith avtomobilov, ki mu razni "športni" dodatki enostavno ne pašejo, razen redkih izjem (originalni M dodatki, Alpina ipd..., pa še ti le če so kompletni).
Lp Tristan01
PS: želim ti veliko veselja ob obnovi in še več veselja v vožnji.
BMW_V8_POWER je napisal/-a:tristan01 je napisal/-a:Odlična tema, kot je videti bo avtomobil narejen res z okusom in občutkom. Iz postov lahko razberem, da znanja za tako obnovo/predelavo ne manjka. Zato se že veselim spremljanja napredka.
K izgledu avtomobila pa le manjša opomba. BMW E36 je klasičen kupe, kar mu daje brezčasno lepoto (osebnmo me lepo ohranjena E36 še danes impresionira bolj kot večina sodobnih tekmecev). Zato svetujem da si pri obnovi/predelavi zunanjosti zelo zadržan. Ker vidim da so na vozilu klasični odbijači in replika M ogledal, svetujem da jih zamenjaš za originalna.
BMW je eden tisith avtomobilov, ki mu razni "športni" dodatki enostavno ne pašejo, razen redkih izjem (originalni M dodatki, Alpina ipd..., pa še ti le če so kompletni).
Lp Tristan01
PS: želim ti veliko veselja ob obnovi in še več veselja v vožnji.
Avto bo od zunaj ostal več ali manj takšen kot je. Brez skrbi. Tale M ogledala pa so prišla z nakupom. Jaz jih nebi nikoli tlačil gor. Pa še fake M so. Prebarvana tako, da je tipson malce pošprical kar po šipi...Ampak zaenkrat naj ostanejo. Tako slabo tudi ne izgledajo, da bi se sedaj metal v iskanje navadnih originalnih. Večina vas to tako nebi opazila, razen bmw poznavalcev seveda.
Na zunaj bo vozilo deležno manjših ličarijskih popravil. Rja ni problem, so pa bila nekoč v Italiji podrsana leva vrata in izredno slabo popravljena, še začetnik vidi, da nekaj ne štima. Tipično Italijansko ima avto tu in tam kakšno udrtinico, kar bom dal popraviti.
SašoP je napisal/-a:Uf tole bo res fajn spremljat, a motor ostane isti al bo tut ''individual''? Ker ni lepšga kokr pa poslušat V6 al pa celo V8 ob spuščeni strehi
BMW_V8_POWER je napisal/-a:SašoP je napisal/-a:Uf tole bo res fajn spremljat, a motor ostane isti al bo tut ''individual''? Ker ni lepšga kokr pa poslušat V6 al pa celo V8 ob spuščeni strehi
V6 v BMW-ju ne bo šlo. Prej R6. Ampak ne. Bo ostal lepo 1.8 mlinček. Ne gre nikamor, ampak malo porabi in registracija je ugodna. Glede na to, da imam na grbi še vzdrževanje 740i za vsak dan, bo cabrio pri motorju ostal takšen kakršen je.
croma_man je napisal/-a:bom začel s kritiko ker pohvalil smo te dost, napis je prevelik, čeprav je v reklamne namene ponavadi ravno decenten napis prinese večjo pozornost.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov