Res laufa kot traktor.....verjetn ima celo malo lepši glas kot kak zetor:D Ampak men se dopade.....lep močan drhtajoč zvok mrzlega motorja.....vžiga mrzel lepše kot kak novi dizel.....prehitevanja so postala mačji kašelj....motor več kot 3000 obratov sploh ne rabi videt.....
Kot glavno pa je spet imela v mes prste elektronika.....že lep čas nazaj sem po forumu spraševal o pritisku olja. Na začetku sem misli (ker je pač zatekala nafta v motor) da toliko razredči olje , da čez čas postane redkejše in ni več pritiska. No ker pa se je po popravilo črpalke še vedno kazalo , da pada pritisk sem se po dolgem premlevanju odločil raziskat napako. Čudno mi je bilo da dokler je motor mrzel in tud po določenem času še vedno kaže pravi pritisk.No potem pa mi ni dalo mira ( le nekak se ne pelješ sproščen če veš da nekaj ni vredu (pa čeprav samo kazalo ni vredu)) in sem razkopal komplet elektroniko....vzel narazen in očistil vse konektorje kaj jih motor ima.....razkopal motorni računalnik ga lepo očistil in vse lepo zložil nazaj.....lej ga zlomka....pritisk se je namudoma popravil (prikaz) lepo drži konstantno minimalno 2 bara v prostem teku in malo čez 4 pri 3000 obratih.....No ker se je ob tej težavi izkazalo, da ne bo potrebno "spet" razkopat motorja , je pač potrebno postorit kaj druga.
No privoščil sem mu original olje z dodatkom za zadnji dif (kerje pač 99% v pogonu pod obremenitvijo)
Ker je za izpust olja potrebna demontaža pokrova diferinciajala......pokrov pa je pritrjen z 65timi vijaki

pač jeep nebi bil jeep če ne bi en vijak jezil kot ne vem kaj.....vsi vijaki so šli lepo odtegnit en pa se ni dal....no po eni uri kletja....tolčenja (kak pa če je jeep....macola parti) gretja,hlajenja....se je predal....olje je bilo zelo črno....z veliko opilkov in usedlin.....
No po končanem in zmontiranem deklu ga je bilo potrebno malo olepšat...
Potem sma odkrila prostor za dve dodatni stilkali....
Ki vkljapljata tole.....
Morem reč da kr hudo močne......4x55W vezana vsaka prek svojga releja in svoje varovalke.
