Blinder je napisal/-a:ma tam ko ti pride do blokade ... v obratno smer pomoje nebi prišel do blokade. Z temi 65 al kolko ze konji ima ene 160 realne končne hitrosti, to pride 170-180 po števcu. So pa enkrat meli dizli krajše prestave ja v smislu, da so dosegli max hitrost ko je moč ze padala
Pride....probano več kje.
TrijoAdijo: sej bi važn kolk leti ( mislim da nekje 168-170 je kazala navigacija) ampak da sploh lahko pride do blokade? Največjo moč doseže pri 4000 obratih...največji navor pri 2200.
Ker recimo tud 120 se je že muka peljat ker ima 3100 obratov...in je za ta traktorski motor že kr muka...Občutek imam da so v renoju vzel kr komplet od expressa, ki je tovorn in rabi vlečno moč poleg tega ima dost manjšo upornost zraka, ker teh cliotov ni bilo velik. Po drugi strani pa...če bi fural še klimo ne bi prišlo do tega....Ampak vseen.
Menjalnik je tko kratek, skor kot jeep v reduktorju. Jeep ima v peti pri 100kmh 2000 rpm. gre svojih realnih 165 pri mal več k 3 tisoč obratov več pa ne seže..
Kot zanimivost ima jeep v peti reduktorski 2000 obratov pri 40kmh....clio ima v tretji pri 40kmh 2000 obratov...Se pravi da je prva že skor reduktorska....
Zato sem reku če ima kdo tabelo razmerij....v končni fazi bi mu menjal samo diferincijal za dalšega....
Za info...
12% klanec uspe prepeljat v peti prestavi pri 2000 obratov in pospešuje če stisneš....V prvi gre v klanec dokler ne zakoplje....
Če bi tole imelo 4x4 in pa večjo razdaljo od tal, bi bil resna konkurenca.