No počasi se bliža poletje ( po temparaturah sodeč je že tak tu

) in treba si je nekaj spet najd za delat
No ker še petka vedno ni oldtimer in je šparovček....se jo še vedno uporablja vsaki dan....torej je treba tu pa tam tud še kaj nardit na njej

Motor deluje dobro...se ne pregreva niti v najhujše klance pri 34 stopinjah od zunaj....ne spije niti kapljice olja....zadnnji del podvozja se dobro drži....zavore so odlične.....ampak zagodejo pač druge stvari
No že pred kar nekaj časa je avto začel rohnet
Vzrok je bil tole:
Pri spoju z zadnjim loncem je izpuh razpado....na sliki je kos ki je odpadu in odrezana cev...
Takole se je cev odrezalo....
Takole pošvasalo in pobarvalo (našvasan drug del izpuha oz. del te cevi, ki se ga je odrezalo z drugega izpuha) ...aja pa švasano še vedno z navadnim elektro :P
In pa nekaj zarad česa bi najrajš zavil vrat razvojnim inženerjem pri renoju....če takole sestavljajo cliote in megane....skratka vse renoje pol je velika verjetnost da se napake za razna prižiganja kontrolk...razna slaba delovanja motorja....itd, skriva prav tukaj.
Na sliki je masa zadnjih dveh luči....po sliki se lepo vidi da je prvo navoj....potem prebarvano in nato not šravf z ušesem....ni šans za dobro maso. Vzrok da sem to razdrl je bil slabo svetenje zadnjih luči. POUDARJAM da avto NIKOLI ni bil karamboliran.
Vzame se dremelj in se nardi dobro maso....
Vse skupaj privijači in pobarva s temljno barvo
No in pa še kotrola zvarov podvozja po uporabi enega leta ( petka je bila že tudi do špeglov v vodi (takrat ko je zajela vodo

) tako da so vsi ti nosilci dodobra bli prepojeni z vodo....ampak ne kažejo nikaršnega sledu....)
Se nadaljuje
