Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Ne feb 22, 2009 4:46 am

Lep projekt boš imel... 8) A je vodo že prej kaj pil, ali je to ratalo kar naenkrat?

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
GT_Turbo17
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1501
Pridružen: Če nov 17, 2005 10:09 am
Kraj: Zasavje

Napisal/-a GT_Turbo17 Ne feb 22, 2009 8:55 am

pravi maher si! 8) Jaz moram tudi diske menjat na svojm...
Fiat Uno 1.5 SX i.e. & Alfa Romeo 166 2.0 V6 Turbo & Alfa Romeo 145 Twin Spark

Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne feb 22, 2009 9:43 am

TrijoAdijo je napisal/-a:Lep projekt boš imel... 8) A je vodo že prej kaj pil, ali je to ratalo kar naenkrat?

LP!

Vodo je začel pit, ko sem mu menjal pumpo oz. obnovil. Takrat je avto ratal prekleto poskočen. Mel je zadelene tud neke cevke, ki gredo iz sesalnega kolektorja v pumpo, kjer mu določa količino vbrizgane nafte.....ko turbo "zagrabi" mu doda tud več nafte. Avto je šel neprimerno bolj. Na mal slabšem terenu (kokra križišča,makadam,...) je ratal celo po svoje nevarn...kajti ko je dosegu svoje obrate in pod polnim gasom je zadek kr odneslo (živel zadnji pogon :D)
No in takrat so se pojavle prve težave. Začel je pit vodo in delat pritisk v hladilnem sistemu. Na 1000km je spil liter vode. Iz izkušenj sem vedel,da ali je nekaj narobe z dihtungo ( en čas turbina ne dela potem pa šok za motor) ali pa je nekaj z glavami ( izkušnje). No na koncu je vodo že vidno metal prek izpuha.....za minuto delovanja pa je porabo liter vode....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
valve
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Pe okt 17, 2008 4:55 pm

Napisal/-a valve Ne feb 22, 2009 9:58 am

In kaj zdaj sledi? Boš dal varit glave ali zamenjal z drugimi.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne feb 22, 2009 10:12 am

valve je napisal/-a:In kaj zdaj sledi? Boš dal varit glave ali zamenjal z drugimi.

Se še odločam oz. zbiram info o cenah :)
Malo sem skeptičen, ker ko sem mel podoben problem pri petki so mi vsi svetovali ( tudi ti , ki glave obnavljajo/varijo) naj najdem drugo izpravno glavo, ker poleg tega da je cenovno malo drago (no ampak tu bo verjetno poceni glede na to da so jeepi kr redki) je še nevarnost, da potem poči poleg zvara. Vsak s katerim sem se menu je takrat dejal , da je to rešitev za kakega oldija kater nardi na leto par tisoč km.....ne bi pa rad čez kako leto spet trgal :) pa čeprav je kinderšpil :D

Edit: Ima kdo idejo od česa so vse isti motorji? Vem da je imel voyager enak motor kaka lancija bi znala met podobno.....Vprašanje če bi pasale glave....da ne bom iskal točno za jeepa, ker imam občutek da je teh motorjev malo morje.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne feb 22, 2009 12:28 pm

od chevija v8 pride notr zaj :lol:
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Ne feb 22, 2009 12:38 pm

Lisko, ti prodam od mojega Traffica 2.1 motor :D Samo še turbino zmontiraj noter ;)
Poglej to > http://www.avto.net/2004/oprema/oglas.asp?id=2575350
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Ne feb 22, 2009 1:38 pm

Lisko, probaj dobit kje ivecotov 3.0 TD motor (od turbo daily-ja). Tisti motor ti bo v tem avtu večno delal brez problemov.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Ne feb 22, 2009 2:21 pm

ravno to sem zelel reci-ivecovi motorji so vecni!
 
lisica
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: Po maj 07, 2007 7:42 am
Kraj: pod Jeep-om

Napisal/-a lisica Ne feb 22, 2009 4:31 pm

Lisko,ne vdaj se. :P

Drgač pa na fotrovem tovornjaku,novem,iveco daily,....je po pol leta začelo olje tečt iz motorja.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne feb 22, 2009 4:40 pm

lisica je napisal/-a:Lisko,ne vdaj se. :P

Drgač pa na fotrovem tovornjaku,novem,iveco daily,....je po pol leta začelo olje tečt iz motorja.

:)
Vem ja da mu pušča olje...kaj čmo noben motor ni večen:)

Nebivedu: če paše šravf na šravf komplet vse od nosilcev do sklopke do raznih cevk in konektorjev potem ni blema.....spet pa bo motor rabljen z nepoznano zgodovino.....

Sem pa sedaj prišel do zanimive ugotvitve.....kmalu dam gor slikce. Iščem pa enega ki v nulo pozna VM motorje.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Ne feb 22, 2009 4:42 pm

Pozdravljeni

Enak motor ima: voyager 92/97 in Alfa 164. Obstajajo dva tipa glav; žarilna svečka pot kotom 45 ali 90 stopinj.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne feb 22, 2009 5:12 pm

Evo obljubljene slikce.....
No čeprav odkrivam toplo vodo a vendar , da bi glave (vse štir) tako počle je nemoogoče. Vse na enakem mestu ter tako lepo :idea: :?:

Evo slike...
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Imam občutek da tole ni razpoka....ampak je tist del ki je vbočen, vstavljen naknadno (zaradi obdelave glave, način izdelave,,,serijska napaka?...). Ker da bi takole lepo vse štiri poknile je nemogoče. Poleg tega se na slikah lepo vidi da med glavo in vstavljenim delom neka snov (verjetno termična obdelava) in ker glava ni počena nikjer drugje sklepam da pušča ravno tukaj.....
Menja?

Je kakšen , ki je že videl novo glavo in ve, če je podobno narjena?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GorazdO Ne feb 22, 2009 5:45 pm

Meni tole zgleda čisto serijsko; čeprav kaj podobnega še nisem videl (meni je na starem avtu počla na enem cilindru - med izpušnima ventiloma; a ni bilo razloga za paniko);
morda je to kaka finta za mešanje zraka itd...
na uč zgleda, kot da je kos vstavljen not, čeprav nevem čemu,...
Power is nothing without Control; so Think, Feel, Drive...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne feb 22, 2009 5:52 pm

Dobil sem slike od dobrih glav.....in videt je enako. Ampak po hitrem ogledu so razmiki v razpokah manjši. Sam sklepam da ima tole res vstavljeno in da služi tole za kompenziranje nekih raztezkov. Ampak da z leti in s ščasoma popusti vez med vstavljenim delom in glavo in glava postane tako rekoč porozna.....najbolj logična razlaga se mi zdi tole. Ker tesnilo ni imelo nobenih znakov da bi kjer koli puščalo vodo....okrog ventilov pa kroži voda....tud nad tem vstavkom verjetno.Ampak ker so simptomi pač enaki počeni glavi.....vsi glave menjajo in rečejo da pokajo glave....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
OLI
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: So avg 27, 2005 3:41 pm

Napisal/-a OLI Ne feb 22, 2009 6:10 pm

Lisko, če je recimo pri golfu dvojki glava "počena" na enem ali dveh koncih, motor še vseeno deluje, res pa je da je pri ventilih oz. med ventili.
Če misliš, da zmoreš, zmoreš.
Če misliš, da ne zmoreš, imaš prav.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne feb 22, 2009 6:27 pm

OLI je napisal/-a:Lisko, če je recimo pri golfu dvojki glava "počena" na enem ali dveh koncih, motor še vseeno deluje, res pa je da je pri ventilih oz. med ventili.

Saj motor je normalno delal..... lepo vžigal mel moč kot je treba....samo žejn je bil :D
Koliko pa imam izkušenj pa vedno poči med ventili....saj je tam najšibkejša točka(najmanj mesa). In očitno so pri VM motorjih to hoteli skompenzirat z nekim vstavkom in (kot je videt) z neko zalivno maso. Saj recimo v navodilih piše , da se motor lahko pregreje ( da je to čist normalno ob velikih obremenitvah) , da je potrebno ob tem preverit tekočino , jermene bla bla....in če je vse vredu se pač motor ohladi in pelje naprej....Torej motor je očitno prirejen za take obremenitve. Prvi so imeli tudi 4 ločena tesnila ampak so spustila hitro kakor je motor zakuhal (se pregrel ) ampak ker je kao normalno so to rešili z kovinskim enim tesnilom saj je le to mnogo bolj odporno....ampak zelo drago. Dobijo se tudi navadna tesnila , ki so mnogo cenej....
No in ker po tem takem originalno tesnilo ne more popustit pač popusti vez med glavo in tem vstavljenim delom in efekt je enak počeni glavi oz., Po določenem času pač ta vez popusti....
Vsaj tako si jaz razlagam po vseh info kaj sem jih dobil.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
OLI
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: So avg 27, 2005 3:41 pm

Napisal/-a OLI Po feb 23, 2009 9:12 am

po moje ni to to, nova tesnila in sestavi, poskusi.
Si že prej menjal tesnila?
Če misliš, da zmoreš, zmoreš.
Če misliš, da ne zmoreš, imaš prav.
 
lisica
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: Po maj 07, 2007 7:42 am
Kraj: pod Jeep-om

Napisal/-a lisica Po feb 23, 2009 9:21 am

Nič ni prej menjal...mislim pa,da bo tak tak nardil,nova tesnila pa nazaj skup.
 
OLI
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: So avg 27, 2005 3:41 pm

Napisal/-a OLI Po feb 23, 2009 9:35 am

nova tesnila, mogoče še novi vijaki (cena je ?????), moment ključ in skupaj zadevo sestaviti.
Vijaki bi bilo po moje dobro da bi bili novi.
Če misliš, da zmoreš, zmoreš.
Če misliš, da ne zmoreš, imaš prav.
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov