OLI je napisal/-a:Lisko, če je recimo pri golfu dvojki glava "počena" na enem ali dveh koncih, motor še vseeno deluje, res pa je da je pri ventilih oz. med ventili.
Saj motor je normalno delal..... lepo vžigal mel moč kot je treba....samo žejn je bil
Koliko pa imam izkušenj pa vedno poči med ventili....saj je tam najšibkejša točka(najmanj mesa). In očitno so pri VM motorjih to hoteli skompenzirat z nekim vstavkom in (kot je videt) z neko zalivno maso. Saj recimo v navodilih piše , da se motor lahko pregreje ( da je to čist normalno ob velikih obremenitvah) , da je potrebno ob tem preverit tekočino , jermene bla bla....in če je vse vredu se pač motor ohladi in pelje naprej....Torej motor je očitno prirejen za take obremenitve. Prvi so imeli tudi 4 ločena tesnila ampak so spustila hitro kakor je motor zakuhal (se pregrel ) ampak ker je kao normalno so to rešili z kovinskim enim tesnilom saj je le to mnogo bolj odporno....ampak zelo drago. Dobijo se tudi navadna tesnila , ki so mnogo cenej....
No in ker po tem takem originalno tesnilo ne more popustit pač popusti vez med glavo in tem vstavljenim delom in efekt je enak počeni glavi oz., Po določenem času pač ta vez popusti....
Vsaj tako si jaz razlagam po vseh info kaj sem jih dobil.