fitipaldi22 je napisal/-a:sej glih rsr me je razočaral, ker se ta orig. ECU ne da tunirati čez neko mejo ... moram imeti e gas pol pa gre .. to pa pomeni menjavo inštalacije, ECU-ja, lopute, pedalke, cinkšpul ... in kje naj to najdem... novo pa je TOO MUCH
fitipaldi22 je napisal/-a:R 34 GT-R je napisal/-a:In kaj je tuki sploh za razmišljat? Stand alone....počakmo še kak dan, pa bo vse jasno
ja, če ti jurčki letijo iz rokava
Jeaka je napisal/-a:Mam od dasteka Unichip Q+ za prodat če te zanima.
R 34 GT-R je napisal/-a:a poznaš kakga takga?![]()
Realno gledano z vidika celega projekta, bi si avto kr zaslužu take možgane al ne?
Ne glede na obseg zastavljenga projekta, mislim, da se pri vsakemu načrtovan vložek na koncu skoraj podvoji...
Za moje pojme edina pomanjkljivost Unichip-a je ta, da si omejen s tem kar je zapisano v serijski mapi. Če pride do tega da mora zaseseti neko vrednost v mapi ki ne obstaja, tam nastane problem. Zato sem tudi rekel, da v večini primerov unichip deluje super. Če imaš pa naprimer elektorniko od 1.3 motorja, prostorina 1.6 motorja, druge odmične gredi, povsem drug sesalni sistem in izpušni,...no tukej pa lahko nastane problem.nopower je napisal/-a:Bom se dotaknil le osnovnih dejstev
Popolnoma vsi proizvajalci in resni tunerji vedo, da najbolj važen faktor pri nastavitvi avtomobila z elektronsko glavo je ta, da se do nje pripelje čim bolj točna in nepopačena vrednost dejanskega stanja in to čim prej.
Glede na te vrednosti se potem določijo mejne vrednosti delovanja in toleranca natančnosti oz zaupanja.
Nato se glede na vnosne podatke iz mnogo tabel katere so povezane med sabo posredno ali neposredno določi kolikšen bo vbrizg in kdaj bo vžig.
Piggy.. je manipulator teh signalov oz manipulator le nekaterih najbolj klučnih faktorjev ....
dodatno dodaja lag ker signale sprejme jih manipulira in pošle naprej.... Nato potem rač to interpretira. To je vse lepo in prov dokler so obratovalni in atmosferski pogoji enaki, kot so bili v času tunanja. Takoj ko pa se en od teh predpogojev spremeni se pa zadeva začne zelo zanimivo obnašati. Ponavadi se ta pojav začne kazati progresivno skozi čas. Zato ponavadi slišiš pohvale kok je noro pa super to, ko pa začne zadeva zafrkavati pa samo vn potegnejo in jo nato probajo čim prej prodati ...
Glavni razlog zakaj se poslužujejo tunanju piggy ja je ta, da tunerji nimajo dovolj moderne opreme ali znanja za nastavitev modernih ecu jev kateri so iz generacije v generacijo veliko bolj kompleksni, no mogoče je pa tudi še en razlog , da jim je preprosto hitreje nastaviti zadevo preko dveh potenciometrov ter prikaza trenutne moči na dynotu in namesto, da bi se en dan igrali z enim avtom jih lahko na ta način naredi 3 kar pomeni večji zaslužek ne pomeni pa boljši izdelek.
Seveda te opcije ne boš videl pri resnih fermah katere se z enim avtom igrajo kar nekaj časa, da naredijo base mape in napišejo navodila kako in katere tabele se manipulera na kak način, da se pridobijo željeni rezultati.
V praksi pa itak vidiš 2 kampa eni ki zagovarjajo piggiye v drugem pa so tisti ki vedo bolje
Zato pravim piggy je cenej in hitrejša varjanta samo le v trenutku nakupa, kasneje pa se izkaže za dražjo ker imaš z to zadevo skoz neke probleme.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov