Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Pe okt 01, 2010 2:44 pm

Potem pa še Tunerca vprašaj kako pa kaj.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Pe okt 01, 2010 4:18 pm

fitipaldi22 je napisal/-a:sej glih rsr me je razočaral, ker se ta orig. ECU ne da tunirati čez neko mejo ... moram imeti e gas pol pa gre .. to pa pomeni menjavo inštalacije, ECU-ja, lopute, pedalke, cinkšpul ... in kje naj to najdem :( ... novo pa je TOO MUCH


In kaj je tuki sploh za razmišljat? Stand alone....počakmo še kak dan, pa bo vse jasno 8)
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
robiform
Novinec
 
Prispevkov: 480
Pridružen: Ne jun 08, 2003 9:22 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a robiform Pe okt 01, 2010 6:08 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:In kaj je tuki sploh za razmišljat? Stand alone....počakmo še kak dan, pa bo vse jasno 8)


ja, če ti jurčki letijo iz rokava :lol:
Ni vse res kar napišem
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Pe okt 01, 2010 6:12 pm

Mam od dasteka Unichip Q+ za prodat če te zanima.
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Pe okt 01, 2010 6:12 pm

fitipaldi22 je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:In kaj je tuki sploh za razmišljat? Stand alone....počakmo še kak dan, pa bo vse jasno 8)


ja, če ti jurčki letijo iz rokava :lol:


a poznaš kakga takga? :roll:

Realno gledano z vidika celega projekta, bi si avto kr zaslužu take možgane al ne?

Ne glede na obseg zastavljenga projekta, mislim, da se pri vsakemu načrtovan vložek na koncu skoraj podvoji...
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
robiform
Novinec
 
Prispevkov: 480
Pridružen: Ne jun 08, 2003 9:22 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a robiform Pe okt 01, 2010 6:32 pm

Jeaka je napisal/-a:Mam od dasteka Unichip Q+ za prodat če te zanima.


dej mi to mal v SLO prevedi :) sej veš .. mene zanima koliko stane VSE in da to dela (torej HW + SW + programiranje + končni uspeh s prikazom na valjih)

R 34 GT-R je napisal/-a:a poznaš kakga takga? :roll:

Realno gledano z vidika celega projekta, bi si avto kr zaslužu take možgane al ne?

Ne glede na obseg zastavljenga projekta, mislim, da se pri vsakemu načrtovan vložek na koncu skoraj podvoji...


sej veš kako je to ... res si zasluži sam vreča brez dna lahko potegne za sabo še tisto, kar že imaš narejeno ...
Ni vse res kar napišem
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Pe okt 01, 2010 6:59 pm

To je piggiback elektronika, katera se veže na serijski računalnik,kateremu potem laže pošilja lažne podatke,...http://www.unichipeurope.co.uk/ kaj več ti bo pa Ervin ivančič znal povedat www.tunerc.si

Cena 200€
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
Uporabniški avatar
robiform
Novinec
 
Prispevkov: 480
Pridružen: Ne jun 08, 2003 9:22 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a robiform So okt 02, 2010 8:07 am

ok, tnx, se bom pozanimal, kolk mi tole lahko prov pride in ti javim ;)
Ni vse res kar napišem
 
nopower
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Ne avg 22, 2010 8:46 am

Napisal/-a nopower So okt 02, 2010 8:49 am

predlagam da se obrneš na kako bolj celostno rešitev kot Unichip Q+ oz. podobne ideje

Glede na to, da nikjer nisi bližnice vzel kar se tiče izdelave in kvalitetne predelave, potem boš pa pri najbolj važnem elementu možganih vzel neko čunga lunga varjanto ...

predlagam ali da pogledaš malo po razbitih avtih če je kater ustrezen ali pa stand alone .. seveda malo višjega nivoja kot je megasquirt ...

vem, da je zadeva relativno draga nivoja 1000euro vendar se splača v tako investicijo v kolikor želiš, da avtoček dela kot urca + če boš naknadno še kak bolt on dodatek dal kot naprimer dbilas flowtec ali itr je veliko lazje in ceneje naknadno nastaviti .....
exvitermini all the time
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar So okt 02, 2010 9:14 am

Predlagam da vprašaš Erca glede Unichip-a za tvoj motor. Mislim da bi stvar lahko delovala zelo solidno. Samo povej mu točno kakšne spremembe bodo/ so na motorju. Glede na to da sem videl novega accorda kompresor pri njemu, ki je dalal na unichip več kot odlično. Rezultat 315hp.
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R So okt 02, 2010 3:13 pm

Zdej nared pač kolk tale motronic lahko nadzoruje vse dogajanje, pol pa vzem motec-a, oz neki kar je na nivoju in ima ok support...
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 So okt 02, 2010 3:13 pm

Ja tudi jaz sem ga spraševal za unichip, za mojo alfo, pa bi znala biti to kar ugodna varianta.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka So okt 02, 2010 4:02 pm

Mislim da je za ta denar odlična zadeva in hkrati ugodna.
ima pa kar nekaj bombončkov
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
nopower
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Ne avg 22, 2010 8:46 am

Napisal/-a nopower So okt 02, 2010 5:05 pm

in ima kar mnogo pomanjklivosti
exvitermini all the time
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ So okt 02, 2010 6:07 pm

nopower je napisal/-a:in ima kar mnogo pomanjklivosti


pa jih nastej....
Slika
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka So okt 02, 2010 6:55 pm

nopower je napisal/-a:in ima kar mnogo pomanjklivosti


Da ne bo pomote, ne govorimo o standalone ecu ampak piggiback ecu
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
nopower
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Ne avg 22, 2010 8:46 am

Napisal/-a nopower So okt 02, 2010 7:46 pm

Bom se dotaknil le osnovnih dejstev

Popolnoma vsi proizvajalci in resni tunerji vedo, da najbolj važen faktor pri nastavitvi avtomobila z elektronsko glavo je ta, da se do nje pripelje čim bolj točna in nepopačena vrednost dejanskega stanja in to čim prej.
Glede na te vrednosti se potem določijo mejne vrednosti delovanja in toleranca natančnosti oz zaupanja.
Nato se glede na vnosne podatke iz mnogo tabel katere so povezane med sabo posredno ali neposredno določi kolikšen bo vbrizg in kdaj bo vžig.

Piggy.. je manipulator teh signalov oz manipulator le nekaterih najbolj klučnih faktorjev ....
dodatno dodaja lag ker signale sprejme jih manipulira in pošle naprej.... Nato potem rač to interpretira. To je vse lepo in prov dokler so obratovalni in atmosferski pogoji enaki, kot so bili v času tunanja. Takoj ko pa se en od teh predpogojev spremeni se pa zadeva začne zelo zanimivo obnašati. Ponavadi se ta pojav začne kazati progresivno skozi čas. Zato ponavadi slišiš pohvale kok je noro pa super to, ko pa začne zadeva zafrkavati pa samo vn potegnejo in jo nato probajo čim prej prodati ...

Glavni razlog zakaj se poslužujejo tunanju piggy ja je ta, da tunerji nimajo dovolj moderne opreme ali znanja za nastavitev modernih ecu jev kateri so iz generacije v generacijo veliko bolj kompleksni, no mogoče je pa tudi še en razlog , da jim je preprosto hitreje nastaviti zadevo preko dveh potenciometrov ter prikaza trenutne moči na dynotu in namesto, da bi se en dan igrali z enim avtom jih lahko na ta način naredi 3 kar pomeni večji zaslužek ne pomeni pa boljši izdelek.

Seveda te opcije ne boš videl pri resnih fermah katere se z enim avtom igrajo kar nekaj časa, da naredijo base mape in napišejo navodila kako in katere tabele se manipulera na kak način, da se pridobijo željeni rezultati.
V praksi pa itak vidiš 2 kampa eni ki zagovarjajo piggiye v drugem pa so tisti ki vedo bolje 
Zato pravim piggy je cenej in hitrejša varjanta samo le v trenutku nakupa, kasneje pa se izkaže za dražjo ker imaš z to zadevo skoz neke probleme.
exvitermini all the time
 
Uporabniški avatar
robiform
Novinec
 
Prispevkov: 480
Pridružen: Ne jun 08, 2003 9:22 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a robiform So okt 02, 2010 8:00 pm

Sem zadnjič že govoril z ERC-om in tudi meni trnutno najbolj diši varianta DTA S60 :)
Sej, samo dve možnosti sta ... ali moj štrom s kerim dodatkom ali pa DTA ... ker neki kao elektronika pa ne bom tlačil v avto ... pa če tudi pri nekaterih dobro dela.
No, imam še tretjo majhno možnost, da kje res dobim štrom iz AUM ali AUQ motorja.

Danes sem malo čaral na avtu.

Montaža električne kontrole za boost števček

Slika

Slika

Slika

Senzorji za temp olja, za pritisko olja števček, pritisko olja ECU

Slika

Slika

Slika

Montaža vezne stene in hladilnikov - voda klima - že prej je bil zmontiran oljni hladilnik

Slika

Slika

Slika

Dodan še IC :)

Slika

Slika

Slika

Pa ene dva jezna pogleda, ker elektonika ni prava .. še dobr, da se mene ne vidi ... ker jest šele grdo gledam :evil:

Slika

Slika

Pa še z lučkami spredaj

Slika

Slika

Slika

Slika

Pa priklopljen IC

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

No, neki se je delalo ;)
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a ven0m So okt 02, 2010 9:27 pm

@nopower, zelo lepo razloženo! :)

@fitipaldi, že od začetka spremljam projekt in res vsaka čast, zadeva je SICK!!!! IC pa je tudi brutaln :D
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar So okt 02, 2010 11:56 pm

nopower je napisal/-a:Bom se dotaknil le osnovnih dejstev

Popolnoma vsi proizvajalci in resni tunerji vedo, da najbolj važen faktor pri nastavitvi avtomobila z elektronsko glavo je ta, da se do nje pripelje čim bolj točna in nepopačena vrednost dejanskega stanja in to čim prej.
Glede na te vrednosti se potem določijo mejne vrednosti delovanja in toleranca natančnosti oz zaupanja.
Nato se glede na vnosne podatke iz mnogo tabel katere so povezane med sabo posredno ali neposredno določi kolikšen bo vbrizg in kdaj bo vžig.

Piggy.. je manipulator teh signalov oz manipulator le nekaterih najbolj klučnih faktorjev ....
dodatno dodaja lag ker signale sprejme jih manipulira in pošle naprej.... Nato potem rač to interpretira. To je vse lepo in prov dokler so obratovalni in atmosferski pogoji enaki, kot so bili v času tunanja. Takoj ko pa se en od teh predpogojev spremeni se pa zadeva začne zelo zanimivo obnašati. Ponavadi se ta pojav začne kazati progresivno skozi čas. Zato ponavadi slišiš pohvale kok je noro pa super to, ko pa začne zadeva zafrkavati pa samo vn potegnejo in jo nato probajo čim prej prodati ...

Glavni razlog zakaj se poslužujejo tunanju piggy ja je ta, da tunerji nimajo dovolj moderne opreme ali znanja za nastavitev modernih ecu jev kateri so iz generacije v generacijo veliko bolj kompleksni, no mogoče je pa tudi še en razlog , da jim je preprosto hitreje nastaviti zadevo preko dveh potenciometrov ter prikaza trenutne moči na dynotu in namesto, da bi se en dan igrali z enim avtom jih lahko na ta način naredi 3 kar pomeni večji zaslužek ne pomeni pa boljši izdelek.

Seveda te opcije ne boš videl pri resnih fermah katere se z enim avtom igrajo kar nekaj časa, da naredijo base mape in napišejo navodila kako in katere tabele se manipulera na kak način, da se pridobijo željeni rezultati.
V praksi pa itak vidiš 2 kampa eni ki zagovarjajo piggiye v drugem pa so tisti ki vedo bolje 
Zato pravim piggy je cenej in hitrejša varjanta samo le v trenutku nakupa, kasneje pa se izkaže za dražjo ker imaš z to zadevo skoz neke probleme.
Za moje pojme edina pomanjkljivost Unichip-a je ta, da si omejen s tem kar je zapisano v serijski mapi. Če pride do tega da mora zaseseti neko vrednost v mapi ki ne obstaja, tam nastane problem. Zato sem tudi rekel, da v večini primerov unichip deluje super. Če imaš pa naprimer elektorniko od 1.3 motorja, prostorina 1.6 motorja, druge odmične gredi, povsem drug sesalni sistem in izpušni,...no tukej pa lahko nastane problem.
Dobra lastnost je da imaš dva izhoda katera lahko programiraš skoraj poljubno. Recimo za kontroliranje vbrizga bencina dodatnih injektorjev. Ali pa preko unichipa vežeš potenciometer lopute, če imaš drug potenciometerz drugčnim razponom. Marsikaj se da. Sem bil kar presenečen.
Bolj sigurna zadeva pa je definitivno standalone. Je pa tudi dražja. Če že delaš nekaj "ornk" potem tudi jaz priporočam standalone. Zato sem tudi sam šel iz pigyback-a na standalone. Za manjše predelave pa je kakšen unichip več kot zadovoljiv. Še boljše pa je to, da ga lahko pravtako kot standalone uporabiš na katerem koli drugem avtomobilu.
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov