Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo To sep 09, 2008 9:06 pm

Hm...zelo zanimivo....Na mojem bivšem avtu je en "mojster" menjal jermene. In tale mojster jih je tako zamenjal, da ni bilo nič....popolnoma nič v fazi. In to smo šele ugotovili kasneje, ko sem se spravu menjat jermene. Ko je bila glavna gred v fazi, je odmična zaostajala za en zob, pumpa pa prehitevala glavno gred za en zob.In tako je mašina delala 65.000km.Res da je imela probleme z vročim vžigom, če sem ga pol ure gnal na polne....drugače je pa delala brez težav. Ko smo odpravli feller, je motor lepše deloval in ni več bilo nobenih težav z vročim vžigom.Tebi pa za hec svetujem eno stvar, ker verjamem da ti ne bo dalo mira: Dej nazaj gor tisto prejšnjo pumpo pa pol poročaj o delovanju motorja in o porabi 8)

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To sep 09, 2008 10:02 pm

No pr men ni blo nič drugega kot pa da je motor cukal in mel dejansko dobesedno turbo luknjo.

No ko sma nardila gor to drugo pumpo je celo klokotajoč zvok izginil, ki se ga prej tud nisem mogu znebit......tako da sumim da je v stari pumpi že nekaj obrabljeno in bo kr ta ostala gor.... čeprav je res pol ure dela da zamenjaš.

Itak pa je zdaj spet nevozna ker jeben reno pač ni srečen če ne meče vode prek expanzijske.......Sumim al da je spet glavo odpihnilo ali pa da tesnilo prebilo......je pa malo smešno ker ima 20.000 po menjavi glave in tesnila... ni pa u mes zakuhal ali kaj podobnega.
Ko odpreš expanzijsko je v njej ogromen pritisk.... če avto zalaufaš pa nabiješ v obrate pa vodo vrže pri posodi ven.....med vožnjo vode sicer ne meče ven ampak je pa v sistemu ogromen pritisk. In ko obstojiš......ugasneš motor... odpreš expanzijsko.....voda plane iz expanzijske,.....z drugimi besedami.....expanziska posoda je polna.... kiler pa prazen....vodo posrka iz kilerja in jo nabije v posodo.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo To sep 09, 2008 10:55 pm

Potem raje pusti to pumpo gor :D Sam škoda da te tkole j**e s tole vodo in ekspanzijsko posodo.Sam ni hudič....ti boš to že porihtal... :tomidelej:

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Sr sep 10, 2008 7:31 am

Pa , če ni termostat / rele crknu za vent. in hladilnik :idea: :?: Sem ime ltak problem na Aleko pa sem samo termostat menjal ne pa releja :D pa je šel motor (zakuhal) :roll:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr sep 10, 2008 3:23 pm

Ni ne termostat ne termostikalo ne ventilator:) Termostat lepo odpre na 82 stopinj (termometer na termostatu) potem se hladilnik zagreje do 96 in se uklopi ventilator, glava pa ima v tem primeru že okrog 98-100 stopinj..... verjem da sem že celo študijo o hlajenju nardil na tem motorju :) in premeril vse kar je le možno :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy Če sep 11, 2008 7:35 am

Sem imel lani podobne težave. Na koncu smo menjali vodno črpalko, in se je problem rešil. Pred tem pa po nepotrebnem nekaj termostatov.

Sicer so pa tile stari D motorji zakon.
Kolko zlorab je že moj preživel, pa kar dela in dela. In to pri ne ravno rosnih 23ih letih. (je pa verjetno vag-ov še malce varčnejši in trpežnejši od renojevega).
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če sep 11, 2008 3:06 pm

Če bi bla vodna črpalka po moje ne bi metal vode v raztezno ampak bi zakuhal.....ampak zakuhat pa noče pa delaš z njim kar hočeš.....voda ne vreje ampak samo teče prek raztezne.

Bi pa reku da je stari vagov motor bolj trpežen.....tile renojevi dizli so imeli težave s pokanjem glav......Lani sem pregledu veliko glav.....in vse so bile pokjene na enakem mestu.....to je pri prvem batu na sredini med ventiloma.........

Slika
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Sr sep 24, 2008 10:27 pm

ampak to sam dizl motorju glave pokajo an? k drgač nism slišu deb biu kšn primer z navadno
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr sep 24, 2008 11:07 pm

Žiiga je napisal/-a:ampak to sam dizl motorju glave pokajo an? k drgač nism slišu deb biu kšn primer z navadno


Dizlu ja.....dizl je še tok bolj podvržen pokanju glav.....ampak mogoče se obeta nov projekt.....najdu komplet petko z realnimi 160.000 prevoženimi :) za male pare....90% je da grem po njo :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Če sep 25, 2008 2:29 pm

sm reku d ti morm pokazat :lol: Lih čeri sm spet tvojo temo gledu in glej ga zdej. Točno dans sem dobil pod ključe 1.7 dizl petko, menjava vodne črpalke :P In morm rečt d dobit roko do zgornih šraufou je preklet težko :)


Slika
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če sep 25, 2008 3:42 pm

1.7 al 1.6 ?:) 1.7 je bil bencincki motor....skoraj identičen pa 1.6 dizl (1595ccm če smo natančni :D) Pri vodni črpalki se kr mal namatraš ja :D Malo lažje pa gre če iz vodne črpalke vzameš jermenico (3 vijaki). Pač reno......prvo razmišljaš dve uri kako bi se lotil....potem ko pa pogruntaš sistem pa je mačji kašelj :D Misliš da je štarter lahko dol vzet?:D Prvo misliš da boš moral odstranit še polos....potem pa se izkaže da gre samo po enem sistemu ven......potegneš stran.....obrneš za 180 stopinj.....in vzameš dol.....ampak drugač pa žal ne gre :) Seveda da moraš prej odstranit izpuh in potem en vijak odtegnit na pamet:)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj Pe sep 26, 2008 8:41 pm

jaz sem pa danes delal Xsaro 2.0 HDi 110KM

je preskočil jermene, zaradi okvare jermenice pogona dodatnih stvari na glavni gredi..... Demontiral sem zobati jermen, vzel domično gred ven, pobral z magnetom koše od "klackalic" ven , namestil nove klacklaice, vse namazal z oljem, motor dal v fazo in zalaufal...


vse dela kot urca..


če bo kdo delu takšen motor (NE SKRIVI VENTILOV) da neboste glave dol jemali
Slika
Slika
Slika
Slika
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Pe sep 26, 2008 9:10 pm

lisko kaj je z čepom na expanziji a je dober??Tiste razpoke med ventili pa so ponavadi površinske in ne vplivajo na delovanje motorja,edino če je globja in je tam vodni/oljni kanal.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe sep 26, 2008 10:56 pm

čare je napisal/-a:lisko kaj je z čepom na expanziji a je dober??Tiste razpoke med ventili pa so ponavadi površinske in ne vplivajo na delovanje motorja,edino če je globja in je tam vodni/oljni kanal.


Po logiki če razmišljama...... tudi če čepa sploh ne bi bilo gor se voda v expanzijski ne sme dvignit v odvisnost od obratov ....kajti:
voda je v kilerju, le ta je z motorjem povezan preko dveh cevi (topli in mrzli vod) v motorju je črpalka ki vleče vodo iz kilerja v motor in nato preko termostat nazaj v kiler. Dokler je termostat zaprt gre voda preko male cevke v expanzijsko ( zgornja mala cev.....katera je zaradi izenačitve tlaka....kajti pečka in grelec nafte imata svojo upornost pretoka) , druga (debelejša cev) gre pred termostatom v pečko kabine, potem preko grelca nafte nazaj v expanzijsko posodo ( spodnja debela cev) iz expanzijske pa potem gre ( spodnja druga debela cev) nazaj v pumpo po kateri vleče vodo iz expanzijske......to se dogaja dokler je termostat zaprt.....Ko pa termostat odpre pa se odpre glavni vod vroče vode..... iz kilerja preko pumpe in motorja direkt nazaj v kiler, seveda ob tem še vedno termostat ( dejansko bremza vodo ker je tam zožanje cevi) povzroča dost velik upor vode, da še vedno kroži preko pečke in grelca nafte(grelec nafte in svoj termostat, ki ZAPRE pri 70 stopinj tako da voda kroži samo preko pečke, ker ima svoj T člen za povratni vod, tako da tudi ko je termostat na grelcu zaprt lahko kroži samo preko pečke)
Termostat normalno odpre pri 82stopinjah ( začne odpirat) pri 96 se vklopi ventilator....med vožnjo ima motor 85 stopinj na mestu pa doseže 96 ( do ventilatorja) nato ga ventilator ohladi na 85....

Torej po tej logiki tudi če čepa na expanzijski sploh ne bi bilo je ne bi smel vreč preko.....kajti kiler je neprodušno zaprt in tako pumpa ne more potegnit vode iz kilerja ( ker ne more do zraka da bi zapolnil praznino, ki bi nastala s praznenjem kilerja) dokler še termostat ni odprt) termostat pa ima gumi tesnilo, tako da ko je zaprt je zaprt neprodušno) .
Edina ideja ki se porodi ob tem mišljenju je da pušča čep na kilerju.... ampak lej ga zlomka tudi po testiranju kilerja in čepa na njem je le ta zdržal 2 bara pritiska ( kar pa v hladilnem sistemu ni nikoli) ...torej od nekod pride zrak v kiler.....edina možna rešitev je še puščanje tesnila na glavi motorja ( ali morebitna razpoka ali pa porozna glava) in tako pač pride zrak v kiler ( težave pa se pojavijo ko se motor ogreje in termostat odpre), izrine vodo ki je v njem in le to pumpa nabije v expanzijsko.....
Ampak kar pa je spet največja fora......nikjer v sistemu se ne pojavljajo mehurčki ( kar je najbolj vidno v expanzijski ob morebitni okvari tesnila na glavi). Ampak le tega ni.....

No pa sem napisal roman :) Sej sem že enkrat reku da sem že nardil doktorat o hlajenju tega motorja oz. hladnilnem sistemu le tega :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So sep 27, 2008 9:50 pm

No počasi se bliža obletnica ko sma podrla motor, mu menjala glavo in tako dalje.....in ker ima "spet" težave s pritiskom v hladilnem sistemu.....Torej bo slej kot prej treba najd drugi motor ali pa spet tega podret, so se začeli experimenti.....

Ker sicer vsi vemo da dizli kamot letijo na odpadno olje s friteze ampak ne veš pa točno kaj se zgodi dokler tega ne probaš.....

No in tako se je začelo....Prvo je treba nardit neko rezervarček spredaj ( celga sistema še ne bi rad umazal) in speljat olje preko filtra.... Tista flaša na motorju je prefiltrirano olje iz friteze....
Slika

Ko je sistem speljan preko grelca (original in filtra je treba olje le nalit....
Slika

No in rezervarček pritrdit na mesto....
Slika

Videa kako laufa ni....ker verjamete ali ne zvok je popolnoma enak....vžiga enako kot na nafto le vonj je drugi :D in dosti manj kadi. Ne rabim pravit po čem a? :D Če vas matra firbec kaki vonj je za avtom...pojte v kuhno in polijte malo olja na ogreto ploščo....zažgano kuhinjsko olje :)

P.s. Expanzijska se vidi da je zakitana....sem v iskanju nove s plovcem sem pa to zakital in začuda drži kot mora tako da se mi z menjavo ne mudi tok :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 So sep 27, 2008 10:24 pm

No sedaj pa še en tank naredi poleg in veselo to olje not toč kazni za to ni tako, da kar lepo tankaj ;) :D Pa naj bo od piščancev bo lepše dišalo :shock: :idea:
 
Uporabniški avatar
bam88
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: To jan 09, 2007 10:20 pm

Napisal/-a bam88 Ne sep 28, 2008 7:23 am

hehe lisko ti pa si umetnik.. cestitam za ideje :D
Renault Clio 1.8 16V l. 1993
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Napisal/-a Daedalus Ne sep 28, 2008 10:54 am

Ivan36 je napisal/-a:No sedaj pa še en tank naredi poleg in veselo to olje not toč kazni za to ni tako, da kar lepo tankaj ;) :D Pa naj bo od piščancev bo lepše dišalo :shock: :idea:


Kot jst vem je uporabljanje česarkoli drugega razen dizla, ki ga natočiš na črpalki, kaznivo...

In problem je, da če te policaji ustavijo, in jim začne dišat po zapaljenem friteznem olju...no...rabi nadaljevat? :lol:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne sep 28, 2008 11:02 am

Daedalus je napisal/-a:
Ivan36 je napisal/-a:No sedaj pa še en tank naredi poleg in veselo to olje not toč kazni za to ni tako, da kar lepo tankaj ;) :D Pa naj bo od piščancev bo lepše dišalo :shock: :idea:


Kot jst vem je uporabljanje česarkoli drugega razen dizla, ki ga natočiš na črpalki, kaznivo...

In problem je, da če te policaji ustavijo, in jim začne dišat po zapaljenem friteznem olju...no...rabi nadaljevat? :lol:


Nisem čisto prepričan....samo zakaj pol obstaja črpalka prav namenjena tankanju biodizla oz. predelenega olja?

Prva zelena črpalka pri nas
Letos verjetno še črpalki v Mariboru in v Ljubljani
Tor 22.04.2008, 11:08

Krško - Družba za trajnostni razvoj Vrbov Log in komunalno podjetje Kostak sta v okviru Zelenega festivala 2008 odprli prvo črpalko na gorivo oljne ogrščice v Sloveniji. Črpalka stoji v Kostakovem zbirnem centru odpadnih rastlinskih olj v Spodnjem Starem Gradu pri Krškem, kjer s postopkom estrenja (reakcija alkohola in kisline, pri kateri se odcepi voda) in kemično-fizikalno predelavo pridobivajo bio gorivo.
Odprtje črpalke sta včeraj opravila Bernardka Zorko, direktorica družbe za trajnostni razvoj Vrbov Log in Božidar Resnik, predsednik uprave družbe Kostak, skupaj s krško podžupanjo Ano N. Somrak pa so v "zeleni avtomobil" natočili prvih nekaj litrov goriva. Družba Vrbov log se je pred časom registrirala za trženje t. i. solatnega olja za avtomobile, črpalka pa bo dostopna le uporabnikom ustrezno predelanih vozil, ki naj bi jih bilo v Sloveniji okoli dvajset. Vozniki takšnih avtomobilov naj bi imeli z družbo sklenjeno letno pogodbo o sodelovanju, za liter rastlinskega olja pa bodo odšteli 0,88 evra.
Razgradljivo in nenevarno
Kot poudarjajo pri projektu imajo predelana dizelska vozila enako porabo kot običajna dizelska vozila, rastlinsko olje je v primerjavi z dizlom cenejše, biološko razgradljivo in ne predstavlja nevarnosti za okolje. Zlatko Križan, vodja projekta Zeleni avtomobil iz Zavoda Vrbov Log je s testnim avtomobilom Renault laguna Gradtour doslej prevozil skoraj 20.000 kilometrov, s povprečno porabo 5,88 litra na sto kilometrov, poroča spletni portal Lokalno.si. Slovenija naj bi letos dobila še dve črpalki s čistim rastlinskim oljem, v Ljubljani in Mariboru.
Slabosti
Križan ob vsem opozarja tudi na nekatere slabosti biogoriva, poroča Žurnal24.si in omenja predvsem etične pomisleke; pridobivanje biogoriva iz kmetijskih pridelkov, ki bi jih lahko uporabili v človeški prehrani ter ekonomičnost pridelava oljne ogrščice, saj pridelava zahteva velike obdelovalne površine. To bi lahko ogrozilo biološko raznovrstnost, povečalo erozijo in osiromašilo prst. Križan ocenjuje, da se lahko ob dobri letini na enem hektaru pridela tri tone oljne ogrščice, iz nje pa 1.300 litrov olja in dve toni pogače, ki je dobro krmilo za živali, predvsem prašiče ali kokoši, še piše brezplačnik.


Nikjer je piše da bi bilo kaznivo oz. se ne bi smelo tankat. In tud kok spremljam različne debate je v sloveniji že kar ogromno avto ki se vozijo na olje iz friteze.....
Uradno pa naj me nekdo popravi kajti sam nisem našel, da bi bilo kaznivo kaj druga kot kurilno olje, vsaj pri nas ne.

Eno leto je že od prvega srečanja lastnikov avtomobilov, ki vozimo na rastlinska olja, zato vas vabimo, da se ponovno dobimo! Namen tokratnega srečanja je izključno druženje in izmenjava izkušenj iz prakse brez teoretičnega dela in predavanj. Srečanje bo na sedežu Zavoda Vrbov Log (Brezovska Gora 19, p. 8273 Leskovec pri Krškem), kjer je tudi dovolj prostora, da si naredimo piknik (na voljo bo nekaj na žlico in par litrov vrhunskega cvička), namenjeno pa je tako lastnikom predelanih vozil, kot vsem ostalim, ki jih ta tematika zanima. Kot je že v navadi, pa prejme vsak avtomobil v rezervoar tudi par litrov rastlinskega olja.
Termin: 20. september od 15.00 dalje, udeležbo pa čimprej potrdite na
naslov jernej@zeleni-avto.si .


Mislim da se taki pikniki potem ne bi JAVNO oznanjali in točli kar povprek v rezervarje rastlinsko olje, če bi bilo kaznivo, kaj misliš ?
Zadnjič spremenil lisko, dne Ne sep 28, 2008 11:06 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne sep 28, 2008 11:05 am

Tudi jaz sem zacel studirat da bi vozil na to :D
Kak si prifiltriral zadevo in s cem? Kak se obnasa motor? obrati vecji manjsi? ma isto moci? Vziga tudi hladen vredu, ker naj bi naceloma mogel met grelec da pogreje zadevo.
BTW prides po olje, uceraj je mati pekla pomfri :EE

pa oglasi se v kratkem kaj da recema kako.
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost