Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe feb 27, 2009 6:02 pm

čare je napisal/-a:OK Lisko ne vem kdo je tebi prodal disk za petko za 72€,ker sem že spredaj zamenjal kar nekaj kompletov (diski, ploščice) nazadnje sem dal za Clio II (diski swag,ploščice TRW-Lucas) 50€ -disk je bil 12€ kos.Za polota classic sem dal pa 70€ za komplet pa je imel od G II GTI 256 mm tavelke diske ki so bili 22€ komad od Ferodo.

Dobro popustim :P Pozabil sem povedat , da je bila cena za oba.....ampak še vseeno je bil kao nahbau....za jeepa pa sem dobil original (kr naj pokliče en na Kmag in povpraša za jeepa za diske....men že namreč poznajo ker vedno samo za ceno kličem :D).
No dosti off-a :)
Prišla je roba.....
Slika

Tole je komplet tesnil za zg. del motorja, brez tesnila glave. So pa vsa tesnila za izpušni kolektor (kolektor,pred in za turbino) komplet tesnil skupanega voda hlajenja, kompelt tesnil EGR ventila....vodne pumpe in vodna pumpa :)
Original tesnilo za glavo (podatek dominko ptuj) pride 150 evrov....jaz sem dal za njega 90 evrov (original kovinsko) Navadno pa pride okrog 50 evrov.....nisem niti razmišljal :)
Glave so že tudi pri strugarju....podatek od (spet dominko ptuj) je za novo glavo 425 evrov s popustom....
Čakam še na ponedeljk da dam obnovit rolce mikro jermena. Namreč niso še slabe ampak glede na to dam imam (spet :D ) motor tako daleč narazen jih bom vzel dol in dal obnovit....nove so namreč 90 evrov/komad...nahbau seveda ne obstaja:)
Čez vikend se lotim še turbine (namreč zaštekal je wast gate ventil), kar pa ni preveč vredu ker turbina fila na polno :) (verjetno je to tudi eden izmed vzrokov zakaj so poknile glave .....prevelik pritisk. Če le tega sam ne bom mogel porihtat gre še turbina na obnovo, sicer vetrnice nimajo zračnosti, niti se ni oglašala ali kaj podobno....ampak če delamo nardimo kot se spodobi :D
Ker turbina zapira pot do štarterja in ker bo turbina šla dol bom spotoma vzel še štarter dol in ga pregledal in po možnosti obnovil :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 Pe feb 27, 2009 6:32 pm

Kako pa veš, da je wastegate ventil ostal zaprt?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe feb 27, 2009 9:34 pm

primozek68 je napisal/-a:Kako pa veš, da je wastegate ventil ostal zaprt?

Ker je videt zaprt?:) Poleg tega ga niti z roko ne moreš premaknit tudi, ko odstraniš palčko ki ga krmilil.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne mar 01, 2009 7:20 pm

No ker glav še nimam in da pač ne bi sedela praznih rok sma se malo podala v garažo:) Seveda brez kakega šravfanja ni šlo :)
Lisica še vedno pridno sodeluje......snemanje turbine :)
Slika

Motorni prostor skoraj prazen......sneta turbina in raztezna.....in ni hudič , da se mi je iz raztezne vlila brozga.....seveda me čaka spet ogromno čiščenja:)
Slika

No ko sem "rovaril" dalje sem najdel tole v cevi, ki gre na vodno pumpo.....ma kdo kako idejo kaj bi lahko bilo tole? Zgleda kot nekakšen filter.....da mogoče ne bi potegnilo kak večji kos v vodno pumpo? Ampak kos bi priplaval od kje.....nič jasno.....niti po moje ga ni mehanika na svetu ki bi sploh šel kaj takega rinit u to cev....ZAkaj že?
Slika
Slika

No potem pa je sledilo "igranje" delno očiščeni deli pripravljeni za sestavo....in pa malo morje cevi....
Slika

Jutri pokličem korenjaka na ptuj in ga povprašam, če mu lahko prinesem turbino....odločil sem se da gre cela komplet na obnovo.
No tud štarter je že šel dol in pridno čala , da ga rastavim in pogledam kako in kaj dalje. Je pa spet jeep in njegove fore....če hočeš vzet štarter dol moraš odmaknit nosilc motorja. Tako da motor zaj spet sedi na vinti :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 Ne mar 01, 2009 8:24 pm

K daš pa skup motor more pa še enkrat tok km zdržat kukr jih je do zdej.
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GorazdO Ne mar 01, 2009 8:33 pm

je možno, da bi tista "vzmet" držala obliko cevi? čeprav je tudi to čudno;

te (vaju) pa občudujem... koliko energije... kapo dol!
Power is nothing without Control; so Think, Feel, Drive...
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Ne mar 01, 2009 9:52 pm

Matjazy je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:Lisko sorry za off...@Matyazy..a si ti slucajno iz okolice Bostanja, ker sm zadnic vidu ostanke od unga avta, k je bil donator za tvojega.

on..Lisko, sodelavka in njen tip razmisljata o nakupu cherokeeja, ka mas kak link ali ce ves za kakega dobrega relativno ugodno?

Da, iz Boštanja sem!! Tisti donator je malce nezgrešljiv ane? :D

lisko je napisal/-a:
Matjazy Ta tema vsebuje in vzdrževanje in obnovo.....btw koliko pridejo za tvojga novi ORIGINAL diski, ploščice,zadnje pakne in cilindrčki? :)

Tole je cena za jeepa....
disk 75,36€/kos
ploščice 35,90€
zadnji cilinder 23,20 €/kos
zadnje obloge 41,08€
Rugged Ridge Accessories For Jeeps....
Aja btw za R5 pride disk 72 evrov.....kok pride original renojev niti pomislit ne upam :)
Za jeepa me je vodna pumpa priša 37 evrov......komplet zg. tesnil motorja pa 32 evrov....mislim da sem predlani dal za petko za enak material ali enako ali pa celo več.

Za prve diske + ploščice + lajtnge sem dal z delom vred 42€. Obe strani seveda. Torej recimo da pride disk+ploščica za eno stran hmm 15€?


JE nastavljen bogi oropanček tako, da ga je nemogoče zgrešit :D ...naslednjič ko bom kaj tamo skakal upam da vidim tudi tega slavnega audija, ki dela pa dela pa dela.... ;)
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po mar 02, 2009 5:42 pm

GorazdO je napisal/-a:je možno, da bi tista "vzmet" držala obliko cevi? čeprav je tudi to čudno;

te (vaju) pa občudujem... koliko energije... kapo dol!

Tista kao vzmet bi naj bila res filter.....da v pumpo ne bi moglo potegnit večjih delcev.....kaj češ američani pač.
So pa glave že doma......zgledajo lepše kot nove :D Slikce pridejo zvečer ker portal neki j**e :)
Je pa tudi turbina že na obnovi.....Majster, ki jo je gledal je dejal , da so lopatice turbine dodobra "speskane" in da turbina ni polnila več kot mora. No sej po 350 tisoč km bi pa tud že lahko pokazala kake znake utrujenosti :) Čeprav si ne znam predstavljat kako bi pa morala polnit, če je že zdaj avtek šel ko sneta sekira (za 1,6 tone težek avto in pa 115 konjev...)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 Po mar 02, 2009 6:08 pm

Nč američani pač, majo tud vagovci to, sam mal drgač zgleda.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po mar 02, 2009 7:19 pm

JA ampak kaj pti hudičo bi sploh lahk potegnilo v pumpo? Ne bi reku da bi cev prišla z bloka.....tako pa pride direkt s kilerja.....če bi se satovje odkrušlo?:)

Slika
Zanimivo je da glave ki so bile gor niso imele teflonov (evro2 motor) glave, ki pa jih imam sedaj pa imajo teflone (evro3 motor). Ampak po logiki je bolje brez teflonov....je narjen vodil ventila višje in tako olje odteka mimo vodila. Še vseen pa mal pride do vodila in ga lepo maže.....tule pa leti na suho.

Vprašanje....kak bi zgledlo , če bi šel v stajling motorja? Recimo rdečo črna kombinacija....ali pa modro črna....rumena....odprt za vse predloge.
Drugo vprašanje pa kako barvat aluminij da bo ostal lep in se ne bo krušlo.....
V mislim imam da bi pobarval komplet od glav (vključno z glavami) navzgor.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne mar 08, 2009 6:29 pm

No nič se ni barvalo :D Bo ostalo kr pri aluminijo :)

Treba bo čistit :D
Slika

Očiščeno :)
Slika

In pa sestavljene glave s kolektorjema, ventili in novimi tefloni. Seveda kolektroja nista zategjena, ker je treba prvo zategnit glave na motor potem pa zategnit kolektorja. Kar bo spet jebarija in pol ampak bo že....
Slika

V petek sta prišli še tudi ostali dve vodilni kolesi mikro jermena z obnove...
Slika

Razjemal očistil in sestavil sem že tudi štarter. Puše so dobre prav tako ščetke tako , da ostanejo stare. Vsaj nekaj kar je še bilo dobro....
Slika

Čakam še turbino , obročke in ojnične ležaje.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 Ne mar 08, 2009 7:59 pm

tole gre spet v detajle.
GQ
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 Ne mar 08, 2009 8:02 pm

Sej prov da je pol mer za še enkrat tok let kukr je avto str.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne mar 08, 2009 8:13 pm

gepl83 je napisal/-a:tole gre spet v detajle.

JAh zavedat se je treba da detajli predstavljajo celoto .... :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Ne mar 08, 2009 9:02 pm

lisko je napisal/-a:No če se pa vrnemo k temi.....jutri grem po hladilnik. Nesu sem ga k mojstru u mb in ga bo porihtal za 120 evrov. S tem da bo menjavl komplet desni del hladilnika. Se pravi tisti del, ki je sedaj plastičen bo nardil kovinski in zagotavlja da je pol mir za vedno.


Kr tolaž se. Sam to da, če bo kiler kovinski, še ni pogoj, da bi zdržal dolgo. Jst ga za moj avto jutri dobim. Sem ga snel starega dol, pa je 5x težji od novega. Je cel kovinski, samo je tok vodnega kamna in smeti not, da ne hladi več vode. Pa vedno uporabljam samo antifriz, ampak lastniki pred mano, niso bili vestni in so dajal tut vodo vmes.

Zgleda da bom pri 430.000km moral kr mal več poštimat, kot samo pleh.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po mar 09, 2009 8:10 pm

nebivedu je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:No če se pa vrnemo k temi.....jutri grem po hladilnik. Nesu sem ga k mojstru u mb in ga bo porihtal za 120 evrov. S tem da bo menjavl komplet desni del hladilnika. Se pravi tisti del, ki je sedaj plastičen bo nardil kovinski in zagotavlja da je pol mir za vedno.


Kr tolaž se. Sam to da, če bo kiler kovinski, še ni pogoj, da bi zdržal dolgo. Jst ga za moj avto jutri dobim. Sem ga snel starega dol, pa je 5x težji od novega. Je cel kovinski, samo je tok vodnega kamna in smeti not, da ne hladi več vode. Pa vedno uporabljam samo antifriz, ampak lastniki pred mano, niso bili vestni in so dajal tut vodo vmes.

Zgleda da bom pri 430.000km moral kr mal več poštimat, kot samo pleh.

To že :) Samo če je platični del držal 12 let.....pol bo kovinski držal sigurno enkrat toliko :) Pa če zdrži "samo" 5 let je odslužil tistih 120 evrov:)

Drgač pa.....pleha se jaz "zaenkrat" še nisem lotil :) Niti ni videt, da bi bilo kjerkoli rjavo....čeprav vem da imam pri zadnjem kolesu luknjo.....mojo "testiranje" in ostre skale pač nardijo svoje :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po mar 09, 2009 9:53 pm

Če veš, da imaš luknjo, vzemi dinitrol in cevko, pa preko cevke našpricaj v luknjo dinitrol, da pokrije vse skupaj z notranje strani, pa boš imel mir.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
andrej86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 727
Pridružen: Sr jan 03, 2007 12:18 pm
Kraj: Tam kjer klepajo renaultovi ventili

Napisal/-a andrej86 Po mar 09, 2009 10:11 pm

Korenjak na ptuju kolikor jaz vem res da dobro popravi turbino,baje pa nima centrirne naprave? če se motim mi povej
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po mar 09, 2009 10:15 pm

nebivedu je napisal/-a:Če veš, da imaš luknjo, vzemi dinitrol in cevko, pa preko cevke našpricaj v luknjo dinitrol, da pokrije vse skupaj z notranje strani, pa boš imel mir.

To sem nardil že takoj ko sem ga kupil....komplet celega izoliral....potem sem (pač jaz) nasedel in nardil luknjo) Jo zakital in predihtal. Imam pa namen poleti pred tehničnem vreč kompletno notranjost ven tako, da bom prišel do golega pleha in potem videt kako in kaj. Glavni nosilci so videt popolnoma zdravi....ampak saj veš pri 13 let starem terencu , ki je pri 350 tisoč km prevoženih videl komaj kaj asfaltne ceste (njegov dom so bile haloze) potem si misliš da pri kakih stikih in pomožnih plehih že kje rjavi....ni panike ampak če delamo nardimo kot je treba :)
No pa kaj bi se menli....Prvo je treba ubožca spavit v pogon. :)

Jutr pride nova turbina (stara sicer dela še dobro ampak obnova bi bila mičkeno cenej kot pa pride nova) in čeprav dela dobro sem jo imel namen dat obnovit že lani , ko sem mel dol pumpo.....no sedaj bo pa kar nova. :D Stara bo ali na prodaj ali pa se bo uporabla za drugi projekt :D Potem še počakam na ponudbo obročkov, komplet spodnjih tesnil in ojničnih ležajev.....potem pa, če ne bo šel po zadnjih ga prodam :D

andrej86 je napisal/-a:Korenjak na ptuju kolikor jaz vem res da dobro popravi turbino,baje pa nima centrirne naprave? če se motim mi povej


Videl kasneje....preberi prješni post. Ravno korenjaku na ptuj sem nesel turbino....
Če pa izdam še podrobnosti....
Za novo vetrnico bi mi računal 130 evrov ampak vprašanje če bi jo lahko dobil (tako mi je rekel). Potem obnova osi in ležaja (novo verjetno) 250 evrov in pa še + delo....pa sma prišla na 500 evrov. Nova pa pride 580 evrov, pa še stara mi ostane, ki pa je delala dobro ( ni mastila ni cvilila in nič ) ampak ni pa mela več tistega "druka" kot se zahteva od nje.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po mar 09, 2009 11:44 pm

ŠE malo pa bo pri žagi spet stal jeep :lol: :lol:
Lepo delaš :D
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost