Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če mar 12, 2009 9:13 pm

ni fora o pokazateljih da ni nova ampak o tem ko govorijo NOVA!! pa ni nova ampak je že nekoč nekje lavfala ampak plačal je pa NOVO oz. mu je bila le taka obljubljena,tovarniško obnovljena je enake kvalitete kot nova nova.Cena lisko je pa kar realna in boš težko dobil cenejšo mogoče iz USA .Kolegu je šla na 96Kw passatu TDI-pomoči ji ni bilo več ker je ležaj sestrelilo.Obnovljena je bila od 700-1000€ na pooblaščencu je bila 1400€ on pa je po zelčo močnih vezah dobil popolnoma novo iz Garetta IT. za 700€
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 Če mar 12, 2009 9:22 pm

Men se zdi nateg zakaj ne bi raj un povedu da je tovarniško obnovljena kot pa, da je reku da je nova ker mal pa je razlike med njima ok cnej je res neboš dubu tko, da ti predlagam, da jo pač obdržiš razen če kje glanc novo najdš za isto ceno jo pa pač nazaj neseš.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če mar 12, 2009 10:26 pm

Ni tu natega.....sej sem tud sam omenil , da je verjetno prišlo do nesporazuma med mano in mojstrom. Njegova napaka je, da ni omenil da je tovarniško obnovljena, moja napaka pa je , da nisem bil pozoren na račun. Konec koncev pa imam eno letno garancijo samo navodil montaže se morem držat :D
Kot sem rekel, turbino jim bom nesel nazaj in se probal zaradi njihove napake zmenit za kako uslugo pri njih ali pa vsaj kak popust na kako storitev.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe mar 13, 2009 6:31 am

off:
gre za zavajanje...

nova turbina ima to lastnost, da se jo da še enkrat obnoviti.
obnovljena turbina pa žal te lastnosti nima, ker je bila že enkrat obnovljena in ko se uniči jo lahko samo še vržeš.
zato govorim, da gre za nateg...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe mar 13, 2009 4:03 pm

adis je napisal/-a:off:
gre za zavajanje...

nova turbina ima to lastnost, da se jo da še enkrat obnoviti.
obnovljena turbina pa žal te lastnosti nima, ker je bila že enkrat obnovljena in ko se uniči jo lahko samo še vržeš.
zato govorim, da gre za nateg...


Ok ker sem pri turbinah še "zelen" mi naj nekdo obrazloži adisovo trditev....Zakaj je ne bi šlo obnovit....ventrnice se dajo nove (tu ni debate) os se da nova....ležaj se pa verjetno tudi menja. Če je le ohišje dobro. Motorju tudi lahk večkrat nardiš generalko....
Se pa strinjam , da se gre za zavajanje.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar Pe mar 13, 2009 7:33 pm

daj mi povej...
si probal pri obnovljeni če ima kaj lufta vetrnica?
ker jaz sem kupil januarja obnovljeno.. plačal 550€ in je imela čisto malo lufta.
prodajalec mi je rekel da to mora bit- da ko pride olje noter je pa ok..
no in sedaj ko ima cca 1500km je začela žvižgat tko k stara preden je crknila.
aja- jaz nisem rabil stare vrnit ko sem to vzel..
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe mar 13, 2009 7:35 pm

vepar je napisal/-a:daj mi povej...
si probal pri obnovljeni če ima kaj lufta vetrnica?
ker jaz sem kupil januarja obnovljeno.. plačal 550€ in je imela čisto malo lufta.
prodajalec mi je rekel da to mora bit- da ko pride olje noter je pa ok..
no in sedaj ko ima cca 1500km je začela žvižgat tko k stara preden je crknila.
aja- jaz nisem rabil stare vrnit ko sem to vzel..

Nima nič lufta....je čist v nulo vse skupaj.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar Pe mar 13, 2009 7:36 pm

pol me je nategnu :evil:
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Pe mar 13, 2009 7:37 pm

vepar je napisal/-a:daj mi povej...
si probal pri obnovljeni če ima kaj lufta vetrnica?
ker jaz sem kupil januarja obnovljeno.. plačal 550€ in je imela čisto malo lufta.
prodajalec mi je rekel da to mora bit- da ko pride olje noter je pa ok..
no in sedaj ko ima cca 1500km je začela žvižgat tko k stara preden je crknila.
aja- jaz nisem rabil stare vrnit ko sem to vzel..
preveri mazanje turbine da ni cev zamašena in si s tem že zajebal turbino
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar Pe mar 13, 2009 7:45 pm

cev je bila spucana preden smo jo dali nazaj..
bom pa res pogledal.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Pe mar 13, 2009 7:46 pm

lisko je napisal/-a:
adis je napisal/-a:off:
gre za zavajanje...

nova turbina ima to lastnost, da se jo da še enkrat obnoviti.
obnovljena turbina pa žal te lastnosti nima, ker je bila že enkrat obnovljena in ko se uniči jo lahko samo še vržeš.
zato govorim, da gre za nateg...


Ok ker sem pri turbinah še "zelen" mi naj nekdo obrazloži adisovo trditev....Zakaj je ne bi šlo obnovit....ventrnice se dajo nove (tu ni debate) os se da nova....ležaj se pa verjetno tudi menja. Če je le ohišje dobro. Motorju tudi lahk večkrat nardiš generalko....
Se pa strinjam , da se gre za zavajanje.



Dokler ohišje ne "faše", se lahko turbino obnavlja kolikokrat je potrebno.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So mar 14, 2009 12:32 am

vepar je napisal/-a:daj mi povej...
si probal pri obnovljeni če ima kaj lufta vetrnica?
ker jaz sem kupil januarja obnovljeno.. plačal 550€ in je imela čisto malo lufta.
prodajalec mi je rekel da to mora bit- da ko pride olje noter je pa ok..
no in sedaj ko ima cca 1500km je začela žvižgat tko k stara preden je crknila.
aja- jaz nisem rabil stare vrnit ko sem to vzel..


kak ma luft? levo desno al gor in dol?
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis So mar 14, 2009 9:09 am

@TrijoAdijo:
navadni uporabnik ( beri: jaz) menjamo te turbine šele takrat ko te močno žvižgajo oz. opazimo pomanjkanje moči, ki jo turbina ne da več iz sebe in do takrat smo že naredili škodo na samem ohišju turbine
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo So mar 14, 2009 1:33 pm

@adis:Ja ja...to že. Jaz bi verjetno naredil isto. Samo pravim...da dokler ni ohišje poškodovano,se da turbino obnavljat. Pač ležaj se zamenja, osovina tudi, kot tudi veternice.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar So mar 14, 2009 2:45 pm

monster_d je napisal/-a:
vepar je napisal/-a:daj mi povej...
si probal pri obnovljeni če ima kaj lufta vetrnica?
ker jaz sem kupil januarja obnovljeno.. plačal 550€ in je imela čisto malo lufta.
prodajalec mi je rekel da to mora bit- da ko pride olje noter je pa ok..
no in sedaj ko ima cca 1500km je začela žvižgat tko k stara preden je crknila.
aja- jaz nisem rabil stare vrnit ko sem to vzel..


kak ma luft? levo desno al gor in dol?


gor in dol. kak dober mm..
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So mar 14, 2009 7:38 pm

Pol to ni preveč vredu če ma turbina luft....

Evo vzel sem ven še bate....in zaj sem v hudi dilemi...
Ojnični ležaji zgledajo ko novi....niti enga risa niti , da bi bili kjerkoli hudo obrabljeni....lepo se svetijo kot pladenj za žar :D Potem sem ven potegnil bate.....obročki kot novi....bat v cilindru nima nobene zračnosti prav tako bat ni nikjer zažgan (posledica puščanja obročkov). Če pa nalijem v cilindre nafto pa po kapljica pride skozi obročke. Kar pa tudi mislim , da ni nič narobe saj vemo da obročki niso z enega dela ampak se u mes stisnejo skupaj in tam pač malo pušča.
Po podatkih jeep servisa pa pridejo obročki in ležaji skoraj 600 evrov....Drugod po trgovinah niti ne vejo , če se jih da dobit nekateri pa kr rečejo , da se to ne da dobit.

No takole zgleda.....lep da bi lahk jedel z njega :) Niti opral ga nisem.
Slika

Mnenja?
Nardim skupaj nazaj ali še naj iščem obročke in ležaje?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis So mar 14, 2009 7:42 pm

@lisko: če si že cel avto prešaravfal na lastno pest potem ja veš, kaj je najboljše glede obročkov
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 So mar 14, 2009 7:47 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:@adis:Ja ja...to že. Jaz bi verjetno naredil isto. Samo pravim...da dokler ni ohišje poškodovano,se da turbino obnavljat. Pač ležaj se zamenja, osovina tudi, kot tudi veternice.

LP!


http://photo.platonoff.com/Auto/20051009.Garrett_T25_Turbo_Rebuild/
:bere
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So mar 14, 2009 7:50 pm

adis je napisal/-a:@lisko: če si že cel avto prešaravfal na lastno pest potem ja veš, kaj je najboljše glede obročkov

Prešrafal že, je pa tudi res , da prvič šravfam ta motor:) Vem recimo da ležaji glavne gredi preživijo dvojne ojnične obročke....

In ker lih ne šravfam vsak dan motorjev (če sicer vprašaš mene bi reku da so čisto ok) lih nimam s tem toliko izkušenj. Upam pa , da se bo najdu nekdo , ki ima več izkušenj od mene in bo znal povedat kako in kaj.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost