Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare So mar 14, 2009 9:14 pm

600€ je cena da te na rit vrže ampak na pooblaščencih to tako je -- vem ker sem na tipotu delal generalno in so imeli cene za vsako polovičko ležaja posebej in to tako da bi za 2 polovičke dal toliko kot sem dal pri MRAK-u za komplet ojničnih od GLYCO-Federal mogul (prva vgradnja v večino vozil).Je pa tako če si že podrl potem probaj dobit novo robo in maš sigurno mir .Pokliči MRAK avtodeli ki so specializirani za material za generalne obnove motorjev (obročki,ležaji,tesnila,vodila,ventili...) in ni hudič da ne bo za enega VM-a kaj najdel.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6591
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan So mar 14, 2009 9:37 pm

Pozdravljeni
Z mehko bombažno krpo obrišite ležaje in glavno gred, v koliko ni sledi risov ali strganin jih lepo na novo namažite z oljem ter sestavite nazaj ( ne smete jih pomešat met seboj - potrebno jih je postaviti točno nazaj tistega ki je pred podiranjem bil tam ). Enako bi osebno naredil tudi z bati. Nikjer vam nihče ne bo mogel garantirati da dobri ležaji ne delajo enako kilometrov kot novi kakor tudi za batne obročke in bate.

Vsa pohvala projektu.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So mar 14, 2009 10:47 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Z mehko bombažno krpo obrišite ležaje in glavno gred, v koliko ni sledi risov ali strganin jih lepo na novo namažite z oljem ter sestavite nazaj ( ne smete jih pomešat met seboj - potrebno jih je postaviti točno nazaj tistega ki je pred podiranjem bil tam ). Enako bi osebno naredil tudi z bati. Nikjer vam nihče ne bo mogel garantirati da dobri ležaji ne delajo enako kilometrov kot novi kakor tudi za batne obročke in bate.

Vsa pohvala projektu.

Lep pozdrav


No to pa že iz izkušenj vem da je potrebno sestavit nazaj točno tako kot je bilo že prej....Čeprav včasih pri kakih fušarjih vidim vse nametano nič označeno in nič....

Sej pravim na ležajih ni nobenih risov ali karkoli vidnega od posledic, kot že omenjeno pa je imel motor prej dober oljni pritisk. Tako , da mislim da bom jutri lepo vse skupaj očistil in "nametal" skupaj nazaj :)
Drugač pa ni kaj preveč za hvalit :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Ne mar 15, 2009 6:11 am

Lisko ima i več Km od tvojga :P http://www.avto.net/ad.asp?id=2688472 :twisted: he he torej je res , da teren uniči motor :idea:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne mar 15, 2009 8:08 am

Ivan36 je napisal/-a:Lisko ima i več Km od tvojga :P http://www.avto.net/ad.asp?id=2688472 :twisted: he he torej je res , da teren uniči motor :idea:


Verjetno ne lih da teren uniči motor....vsekakor pa je bolj obremenjen nekje v terencu kot pa v osebnem.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Ne mar 15, 2009 2:01 pm

lisko je napisal/-a:
Ivan36 je napisal/-a:Lisko ima i več Km od tvojga :P http://www.avto.net/ad.asp?id=2688472 :twisted: he he torej je res , da teren uniči motor :idea:


Verjetno ne lih da teren uniči motor....vsekakor pa je bolj obremenjen nekje v terencu kot pa v osebnem.


zato pa je tudi tako močno narejen.jst se (glede na to, da je terenc), sploh ne čudim, da je srce avta dobro ohranjeno po 350 000km.ti stari terenci neverjetno velik zdržijo.

viden na ladi niva, ko je bla že cela gnila po blatnikih in pragih, mašina pa še kr lavfala (pa je tist človek vedn najcenjš interšpar olje vlivo not, pa mu še zdj lavfa).res da mu ful bencina in olja žre.

lisko:pohvale za projekt
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne mar 15, 2009 3:33 pm

No ja glave bi lahk ble močnejše....:)

Drgač pa jutr še pokličem zastopnika za VM motorje in če bo cena dokaj ugodna potem nabavim in menjam. Ker glede na videno se mi 600 evrov ne splača zapravljat.
Je pa to še daleč od tega kaj vse še pride menjano ali obnovljeno pri tem avtu :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne mar 15, 2009 7:53 pm

A sm ti napisu kam poklič za material -- MRAK avtodeli LJ.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po mar 16, 2009 4:49 pm

čare je napisal/-a:A sm ti napisu kam poklič za material -- MRAK avtodeli LJ.

Dolžan sem ti pijačko :) Obročki 30 evrov in neki drobiž za en bat....ojnični 11 evrov za eno ojnico.....
Obročke dobim jutr ojnične pa nima na zalogi (naročil jih bo tako ali tako). Se pa še odločam ali vzet original od VM (jutri kličem zastopnika ker danes nisem imel šifer ležajev) ali vzet te za 11 evrov....pozabil pa vprašat kaj so za ene firme vem samo da so nemški.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po mar 16, 2009 7:41 pm

Kar vzemi pri MRAK-u vse,ker tam je vsa roba kar je on prodaja montirana v vozila tudi ob prvi vgradnji -- se pravi kvalitetna.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To mar 17, 2009 4:20 pm

del robe že doma.... :wiihuu :vc

Slika

No raztrgal pa sem tudi ojnične.....in če je vrag hotel da sem prvo vzel narazen samo prvi in četri ležaj.....se je na drugem pokazala posledica obrabe...

Slika

Tako da spet veselo v lovu za novimi ležaji :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To mar 17, 2009 8:58 pm

Z mikrometrom premeri glavno gred da ne bo prevelikega odstopanja.Če ne boš vedel mer mi daj letnik in tip motorja pa bom jaz na šihtu pogledal kakšne so mere.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To mar 17, 2009 9:07 pm

96 letnik 2499ccm 85kW, tip : M50

Sicer pa iščem komplet servisni manual za ta motor oz. za celga jeepa....Avtodata sicer nekaj pomaga ampak ni to to.....
Recimo za petko mam komplet od vseh mer do vsega.....

Tak da se toplo priporočam če ima kdo za prodat/skopirat....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy To mar 17, 2009 9:13 pm

Imam jaz :roll:

p.s. 1044 strani in 47 MB: Jeep parts catalog 1994-1996: Wrangler, Cheroke, Grand Cherokee :wink:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To mar 17, 2009 9:16 pm

chevy je napisal/-a:Imam jaz :roll:

p.s. 1044 strani in 47 MB: Jeep parts catalog 1994-1996: Wrangler, Cheroke, Grand Cherokee :wink:


Je možno da mi to nekak pošlješ? Pa je to katalog oz. manual kjer so recimo koti ventilov....mere ojnic.....možna odstopanja in to? Ker katalog delov imam.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy To mar 17, 2009 9:25 pm

Potem pa ne bo to. Sem nalč zate iskal :)
Zgleda pa tako:

Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To mar 17, 2009 10:20 pm

TO mam :) Rabil bi pač prav tist manual ko je , ko imaš vse notri....

Tole je recimo primer za petko...

Slika

Tak katalog, ki ima to vse not to rabim:) Ker sem iskal lih te kote ventilov za VM motor in seveda ne najdel....zdaj sem nardil po svoje....zmeril kote v sediščih in dal ventile tako pobrusit poleg.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy To mar 17, 2009 10:26 pm

Aha :)
Lej, se mi še neki manualsi od Cherokee-ja download-a dol, sam je malo sejalcev in gre ful počasi... enkrat ja, enkrat ne :? Ko konča bom pregledal, pa ti sporočim :)

lp
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr mar 18, 2009 12:48 pm

zgornja meja čepov ojnic je 53.955 mm spodnja 53.940 mm,če ima kurblvela že slučajno prvo brušenje pa je zgornja meja 53.70 spodnja pa 53.69
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Sr mar 18, 2009 1:12 pm

Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov