Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr mar 18, 2009 7:45 pm

čare je napisal/-a:zgornja meja čepov ojnic je 53.955 mm spodnja 53.940 mm,če ima kurblvela že slučajno prvo brušenje pa je zgornja meja 53.70 spodnja pa 53.69

53.947 je....kok se je dalo v motorju zmerit :) Tak da je nekje na polovici (take podatke, da je motor na polovici življenske dobe) pa sem tudi že zasledil.

Adis:
Tole je sicer super stran in hvala ti :tomidelej: , ker sem recimo na hitro ugotovil da bi servo pumpa prišla ceneje verjetno s poštnino vred kot pri nas obnovljena :roll: Tako da bom verjetno tukaj prek kar dosti naročeval :D Seveda ko se pozanimam kako to gre ali pa bom prosil koga :)
Ampak vseeno to ni to....iščem recimo katalog(knjigo) kot se je včasih dobilo za fičeka ali katrco (obe imam nekje doma) in imaš not res vse opisan....kok majo diski spodnjo mejo....nakloni koles,previsi....recimo komplet mere vseh zobnikov ..tolerance.....Recimo če bi imel to, bi sedaj točno vedel , če so ležaji že pri koncu ali še lahko gredo dalje.....ali so obročki še vredu....in pa take stvari. Ker pač tega nimam se je pač naročlo novo (kar je tko ali tko bolše)....ampak včasih odkrivaš toplo vodo in so ti taki podatki še kako v pomoč) .
Ojnični pridejo jutr, novo raztezno pa še čakam. Stara je namreč spokana ter senzor za tekočino več ne dela in se jo nekak ne upam montirar nazaj ker nikol ne veš....
Gre pa posebej zahvala Avto Marko (malo reklame pa res ne škodi :) ) , ki je edini uspe l zrihtat raztezno posodo.....vse ostale kaj sem klical sem s prve dobil odgovor da samo original.....No če je naročil pravo pa bomo še videli....rekel je da je za 96 letnika TD jeepa. :)
No potem pa še v nabavo vseh tekočin in filtrov ter verjetno še nekaj cevi in to je to :)
Končno zgodba dobiva svoj konec.....je kdo štopal? Ker enkrat sem omenil , da me zanima kako dolgo bom popravljal podobno napako kot so jo popravljali na KMAG servisu.....s tem da jaz šravfam samo med vikendi drugač bi verjetno avto že veselo ril po blatu.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr mar 18, 2009 8:16 pm

Ne primerjaj se z KMAG-om ,ker sam sebe menda ne boš nategoval. :D
 
Uporabniški avatar
obcasnigledalec
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Sr nov 26, 2008 12:53 pm

Napisal/-a obcasnigledalec Sr mar 18, 2009 9:50 pm

Hmm, pa ne vem če ma haynes kej mer notr. Ponavad je haynes za take laike kot jaz, nima kej preveč specifičnih mer kot jih Lisjak išče. Pomoje bi se splačal sprobat poiskat na kakih ameriških jeep forumih, tm bi se najdl kakšni. To pač sklepam po temu kar mam jaz, ampak pravijo da je za polote eden najslabših bukev naokol.
Zdaj že objavlam občasno
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Napisal/-a Vikking Če mar 19, 2009 5:05 pm

iščeš takšen priročnik?

Slika
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6590
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Če mar 19, 2009 6:10 pm

Pozdravljeni

http://www.chryslerparts.net/

lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Napisal/-a Vikking Če mar 19, 2009 9:04 pm

lisko je napisal/-a:Ampak vseeno to ni to....iščem recimo katalog(knjigo) kot se je včasih dobilo za fičeka ali katrco (obe imam nekje doma) in imaš not res vse opisan....kok majo diski spodnjo mejo


DISC BRAKE ROTOR THICKNESS
Rotor minimum usable thickness is 22.7 mm (0.89 in.). This dimension is either cast, or stamped on the rotor hub, or outer edge. Measure rotor thickness at the center of the brakeshoe contact surface. Replace the rotor if worn below minimum thickness. Also replace the rotor if refinishing would reduce thickness below the allowable minimum.

Zgoraj sem sicer prilepil del pdf-ja od ZJ modela.

Za XJ model najdeš tukaj popolnoma vse: http://www.greatlakesxj.com/tech.html
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe mar 20, 2009 10:04 pm

Vikking: Tak priročnik iščem ja :) Na hitro sem sicer pregledal stran ampak ne vem ali sem jaz slep (ali nor že poleg).....

Drgač pa: tadaaammmm

Slika

No zataknilo pa se je spet pri raztezni.....dobavni rok je 2-3 mesece :shock:
Tako , da bo spet treba klicarit okoli. Za probo pa se lahko uporabi tudi staro.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
mk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če apr 21, 2005 7:14 pm

Napisal/-a mk Pe mar 20, 2009 11:45 pm

2-3 mesece? ma kaj še črpajo nafto za plastiko iz katere jo bodo naredili?

Mogoče je ebay rešitev, npr:
http://cgi.ebay.co.uk/COOLANT-BOTTLE-CA ... 240%3A1318
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Napisal/-a Vikking So mar 21, 2009 12:13 am

Potem si potegni factory service manual.

Recimo če potegneš za letnik 95, potem pa odpreš datoteko 95xj_9.pdf imaš na strani 9-53 napisane kote ventilov...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So mar 21, 2009 11:10 am

Vikking je napisal/-a:Potem si potegni factory service manual.

Recimo če potegneš za letnik 95, potem pa odpreš datoteko 95xj_9.pdf imaš na strani 9-53 napisane kote ventilov...

Sej vse lepo in prav....lepo čist vse mere in vse (sem ti dolžan :pivo oz. bom reku da kar vsem en "blatni" krog :) ) ampak se bojim , da so mere za 2.5 bencinarja.....za dizla morem očitno zvohat factori service manual 2.5 TD VM motori....Verjetno so za ostale stvari (menjalnik, pogoni, karoserija) podatki kar točni.....ampak motor je pa poglavje zase....In tale model (moj očitno) se pojavlja samo 96tega leta.....od konca leta naprej imajo že euro 3 motor ki pa že ima kr dosti drugih rešitev (tefloni, el. gas in verjetno še miljon drugih stvari, ki so pri takih popravilih še kako pomembne....) . Tud raztezna (ki sicer piše da bi naj bila za 2.5 TD ni prava.....
Mogoče pa samo jaz preveč kompliciram in bi moral sestavit motor kr po moji logiki (tako sem nardil pri petki in motor po 50 tisoč km še kar laufa in vžiga s prve po treh mescih...)
Včasih že kr resno razmišljam , da so nekateri imeli prav , ko so govorili da naj 2.5 TD ne kupujem, naj se raje ozrem za kakim 2.5 bencinarjem....No sedaj vidim , da bi stvari bile mnogo enostavnejše. Ampak kot že mnogokrat ugotovljeno.....lisko živi zato da se srečuje z nevsakdanjimi problemi in jih na vsak način poskuša rešit.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis So mar 21, 2009 11:15 am

@lisko: škoda, da tebi nisem pripeljal audi-ja bi mi ga ti kvalitetno popravil, ker se res poglobiš v problem ;)
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Napisal/-a Vikking So mar 21, 2009 11:22 am

Res ja, obstajata 2.5 L VM Motori diesel I4 ter 2.5 L (150 CID) AMC 150 I4
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So mar 21, 2009 11:37 am

adis je napisal/-a:@lisko: škoda, da tebi nisem pripeljal audi-ja bi mi ga ti kvalitetno popravil, ker se res poglobiš v problem ;)

Verjameš ali ne...to je pri meni največkrat največji problem. Poglabljam in (kolikor mi uspe) rešujem probleme, ki se naketerim zdijo nepomembni ali pa so tako enostavni , da se pri meni zakomplicirajo.....Ponavadi pa naletim na same take primere s katerimi se še ni ukvarjal nihče ali pa le peščica ljudi.
En tak zanimiv problem je bilo tesnilo glave pri petki.....v oko so mi padle male pretočne luknje na tesnilo (ampak tako ima original). Noben ni vedel zakaj in noben ni znal razložit zakaj.....sam pa sem te luknje povečal (seveda spet po kmečki pameti) in lej ga zlomka motorju je padla delovna temparatura pri najhujši obremenitvah za celih 10 stopinj....prej je dosegala do 100 ali celo malenkost prek (okrog 105 stopinj) potem pa se prek 96 ni več segrela.....sicer huda malenkost s katero se nihče ne ukvarja ampak petke imajo problem s pokanjem glav (dizli) a je to rešitev? Samo par večjih lukenj v tesnilo.... :?:
VM motor (jeep 2.5TD) ima podoben problem (pokanje glav). Glave letijo na dost večji temparaturi kot celoten motor.....Če se poglobiš v problem vidiš zakaj je temu tako. Vodno črpalko ima na prvem cilindru. Vodo tišči direkt v prvi cilinder in potem po motorju okrog. Ampak pojavi se problem.....voda ki pride v prvi cilinder ima prek prve glave direkt iztop v kiler....voda , ki iztopa iz glav gre v skupni vod, ker pa je četri cilinder od vodne pumpe odaljen skoraj pol metra verjetno do njega pride že kar ogreta voda (prek treh cilindrov) in tako sflai za hlajenje glave.....Iztop iz prve glave je sicer malo manjši....pri ostalih treh pa so enaki....ker pa se morjo vse glave hladit enako je verjetno pri zadnji glavi pritisk oz. pretok že hudo mali....in kot zanimivost najraje pokne zadnja ali tretja glava.....Ker se pregreva ? Ker nima dovolj velikega pretoka?
Rešitev je verjetno v postopno povečanih kanalih za vodo....mogoče se bom igral še s tem in omogočil pretok vode po vseh glavah enako.
Verjetno bo nekdo rekel , da ali sem nor ali pa se ubadam s takimi malenkostmi , ki niso za nikamor ampak to je kot že rečeno očitno smisel mojega mišljenja. Nekdo bo pač nardil skupaj in se vozil dalje in ker nič ni večno se pač s takimi malenkostmi ne bo ukvarjal....ampak nič na svetu ni narjeno tako dobro da ne bi bilo možno izbolšat in vse kar se da uničit se da tudi popravit :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 So mar 21, 2009 12:50 pm

 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So mar 21, 2009 2:20 pm

hehe ivan :)

Drugač pa sem (a žal prepozno) dobil ponudbo obnovitev vseh štirih glav za 700 evrov (original VM italija). Pri Mraku u lj pa 250 evrov ena (prav tako obnovljena). Ampak mislim da bodo te, ki jih imam sedaj tud lepo služle namenu.
Eh grem sedaj nardit velik servis na 1.4 petki potem pa se zakopljem v VM motor :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare So mar 21, 2009 3:45 pm

za pretok hladilne tekočine daš zraven še eno električno črpalko in te boli čošak!
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6590
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan So mar 21, 2009 4:31 pm

Pozdravljeni

Preverite tukaj za raztezno posodo: 041-364-050

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So mar 21, 2009 8:53 pm

čare je napisal/-a:za pretok hladilne tekočine daš zraven še eno električno črpalko in te boli čošak!

Rešit moraš osnovni problem....ne pa kar nekaj dajat poleg. Čeprav vem da so po nemških forumih tole ustvarjal. Ampak nimam pa ideje kam bi jo sploh lahk dal. Ker vodna pumpa tišči vodo direkt v blok motorja na prvem cilindru. 5cm višje je pa prva glava in ji je pretok omogočen direktno....do druge glave more prit mimo prvega in drugega cilindra...do tretje mimo treh cilindrov....do četrte mimo vseh štirih....Iz glav pa gre v skupni vod kateri se privije na glave , je pa aluminjast. Pri prvi glavi sicer je pretok vode oviran (v supnem vodu je skrčen pretok oz. luknja....očitno so pogruntal da bo voda šla direktno iz prvega cilindra v prvo glavo in v kiler (po najbolj enostavni poti) ampak za ostale glave se pa niso sekirali.....Ampak to se bom igral potem ko bo motor zalaufal....premeril bom temp. vsake glave posebej in če je razlika potem tukaj tiči problem.
No in pa v eni drugi temi se krega okrog izpušnega kolektorja , prehodov....No še enih par cvetk motorja.....kupiš avto za 30 tisoč evrov(toliko je prišel takrat) in misliš kako je vse v nulo ....
Prehod v glavi pri ventilih.....enostavno porezkano v glavo....potem prešan not sedež ventila.....ampak da je za porezkanim delom ožje kot pa je sedež pa nobenga ne boli...če bi bil porezkan (ali pobrušen) 3 mm dalje bi prehod oz. kanal bil lepo gladek...
Slika
Slika

Kako ti lahko uspe ventil krivo postružit?
Slika
Prav tako se na slikcah lepo vidi da kanali sploh niso gladki.....ampak so kar kot polizdelek....enaka zgodba je bila pri petki....kjer sem potem na vseh kanalih pobrusil odvečen material stran ter spoliral kanale.....motor se je dost lepše zavrtel in dobil nekaj na odzivnosti. Tu tega namensko nisem šel delat.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
andrej86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 727
Pridružen: Sr jan 03, 2007 12:18 pm
Kraj: Tam kjer klepajo renaultovi ventili

Napisal/-a andrej86 So mar 21, 2009 10:10 pm

lisko je napisal/-a:Rešit moraš osnovni problem....ne pa kar nekaj dajat poleg. Čeprav vem da so po nemških forumih tole ustvarjal. Ampak nimam pa ideje kam bi jo sploh lahk dal. Ker vodna pumpa tišči vodo direkt v blok motorja na prvem cilindru.


vodno pumpo maš na zobat al mikrojermen ?
če maš na mikrojermen probaj rešit stvar mogoče z zamenjavo jermenice da bi se pumpa hitreje vrtela kot se je prej. to je ena od možnosti ; probaj še namestit med termostat in hladilnik električno vodno črpalko ki leti tut ko avto ugasneš tak kot majo to narejeno nekateri avtomobili.črpalka pa se vklopi ko se vklopi ventilator

lahko bi kako termostat premrdal-mogoče se da kak najt ki se odpre pr nižji temperaturi?
maš bakren hladilnik al aluminijastega ?

probaj dat v avto zmogljivejši hladilnik al pa termostikalo kako prelisičit da bi prej ventilator pognalo.
no nekaj sem nabluzil mogoče pa bo katera od idej pomagala :oops:
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov