andrej86 je napisal/-a:lisko je napisal/-a:Rešit moraš osnovni problem....ne pa kar nekaj dajat poleg. Čeprav vem da so po nemških forumih tole ustvarjal. Ampak nimam pa ideje kam bi jo sploh lahk dal. Ker vodna pumpa tišči vodo direkt v blok motorja na prvem cilindru.
vodno pumpo maš na zobat al mikrojermen ?
če maš na mikrojermen probaj rešit stvar mogoče z zamenjavo jermenice da bi se pumpa hitreje vrtela kot se je prej. to je ena od možnosti ; probaj še namestit med termostat in hladilnik električno vodno črpalko ki leti tut ko avto ugasneš tak kot majo to narejeno nekateri avtomobili.črpalka pa se vklopi ko se vklopi ventilator
lahko bi kako termostat premrdal-mogoče se da kak najt ki se odpre pr nižji temperaturi?
maš bakren hladilnik al aluminijastega ?
probaj dat v avto zmogljivejši hladilnik al pa termostikalo kako prelisičit da bi prej ventilator pognalo.
no nekaj sem nabluzil mogoče pa bo katera od idej pomagalaops:
To da bi dal manjšo jermenico bi mogoče bilo nekaj....Ampak glede na to kak rotor ima črpalka naj se kr vrti na tej hitrosti kot se

Treba je vedet , da avto ni imel težav s pregrevanjem. Pogon ventilatorja je preko visko sklopke in vrti se vedno.....ko je vroče pač toliko bolj, prosto pa ne gre nikoli.
Termostat odpre pri 82tih stopinjah in je novi....In še enkrat povdarjam, da avto ni imel težav s pregrevanjem. Tudi v najhujših obremenitvah sredi poletja temp. ni prišla čez 90 stopinj.
Fora je u sistemu hlajenja , ki ga uporablja ta motor.....
Na prvi sliki je z rdečo označena voda pumpa, ki je gnana z mikro jermenom. Modre črte pa označujejo pot vode. Iz skice je lepo razvidno da do zadnje glave pride voda , ki je že mnogo bolj ogreta kot pri prvi glavi....
Na drugi sliki pa je označena pot preko glave v skupni vod.....po skupnem vodu pa do termostata in nato v kiler. Termostat zapre popolnoma, torej če bi dal kakršnokoli pumpo med termostat in hladilnik le ta ne bi opravljala nobene funkcije dokler termostat ne bi odprl....kam drugam pa jo je tko al tko brezveze dat. Ker pa se motor tako ali tako ne pregreva je to početje popolnoma nesmiselno. Fora je samo v sistemu .
Za lažjo predstavo lahko vzamemo primer z vedrom. Vedro je visoko 50cm. Prvo luknjo nardimo na dnu(prva glava), drugo luknjo nardimo na višini 10cm(druga glava), tretjo luknjo nardimo na višini 20cm(tretja glava), četrto luknjo pa nardimo na višini 30cm (četrta glava). Sedaj v vedro nalivamo vodo tako da je vedro skoz polno (črpalka tišči vodo po motorju) . Kaj se zgodi.....luknje v vedro so res enake a ker ima prva luknja večji pritisk kot zadnja bo prek nje steklo več vode (večji učinek hlajenja....zakaj že ne pokne prva glava?) , skozi zadnjo pa najmanj (zakaj že pokajo krajne glave najrajše?) . In podoben učinek oz. sistem hlajenja ima ta motor. Če bi pa recimo luknje postopoma manjša pa bi skozi vse luknje pritekla enaka količina vode....prva luknja najmanjša in zadnja največja. V tej smeri tudi razmišljam da bom nardil..med glavo in med skupnim vodom (kjer so tko ali tako tesnila) bi pač prvo tesnilo imelo najmanjšo luknjo potem pa postopoma večal luknje.
Kot pa sem že napisal , prva glava ima oviran pretok že narjen.....ostale tri pa imajo enak prehod.

