Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne apr 20, 2008 12:55 pm

No zadeva se je dobila dol.....čaka pa še mnogo dela.

Takole se je odrezala zadnja uha da se je puša sprostila.

Slika

Toliko šravfa je še "ujetega"
Slika

In pa seveda ko ima hudič mlade jih ima več ( a nisem že prejšnem projetku to reku? :) ) Na prednji puši je piknil šravf v pušo.....lepo se je puša vrtela šravf pa je tako prijello da ni šel ne ven ne not....ne ostane drugega kot rezanje.....in se je takole zrezala cela uha in pa vijak kok je gledal ven.....
Slika

Slika

In pa kak "lepo" so zrjane uhe od feder....ločujejo se že po slojih...

Slika

No za danes konec šravfanja.... pač včasih si je treba vzet malo pavze pa it še kam drugam kot pa samo v garažo :D

No in pa kopirano z drugega foruma.... meni najbolj smešna izjava :D

Dobra stran klenega jeepa je, da takšne moške poškodbe, vsaj po slikah sodeč, popraviš brez večjih komplikacij. Ravnalno mizo ima skoraj vsak vaški klepar, dele ima Marolt, 2-kilsko macolo dobiš v merkurju, pivo na bencinski...
Pomisli, kakšne težave s popravilom bi imel, če bi vozil zglancanega volxvagna!
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So apr 26, 2008 2:02 pm

No eto šest dni kasneje se je najdel čas in deli da se je avtek zrihtal do konca....

Takole pa povarjene in pobarvane uhe.

Slika

Avtek spet skače, rije....mičkeno je višji in pa lega na cesti je mal bolša.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy So apr 26, 2008 2:45 pm

Sem prebral celo temo, pohvale za projekt!
So me pa zotile izjave v tem smislu:

nebivedu je napisal/-a:Lisko primerjaš jeepa in petko, jaz lahko primerjam daihatsu applause in daihatsu ferozo - eno je osebni avto, drugi je terenc. Deli za motor so enaki in so iste cene in to zelo poceni(vodna pumpa, jermen in napenjalec stanejo 80 evrov) , deli za podvozje pa so za ferozo 2x dražji zdržijo pa 10x dlje - končniki na ferozi niso bili menjani od novega avta - 18 let, pa so še vedno odlični in na tehničnem jih je možakar celo pohvalil, da so brez lufta, vozim pa offroad z avtom, ko bi vse moralo crknit že pred leti zaradi obremenitev.

Če na ta način gledaš, je vzdrževanje terenca na dolgi rok mnogo cenejše od osebnega avta.


Ne vem, kakšne osebne avtomobile imate (če je treba omenjeni petki na leto ali 2 menjat končnike, je pač slab približek os. avtomobila :D ), ampak moja četrt stoletja stara gajba z vsaj 370k km ni zahtevala odkar jo imam nikakršnega vzdrževanja podvozja (pa naredi 50k km na leto). Niti se ne spomnim, da bi na kateremkoli avtomobilu doma kdajkoli menjali končnike (pa so pri hiši nekateri po 10 let itd. ).
Sploh pa je smešno govorit o tem, da bi bilo vzdrževanje terenca cenejše od os. avta.
Moj poceni os. avto je po stroških neprimerljiv s poceni terenčkom (npr. feroza). Pije manj (moje relacije skos pod 5l), deli so skoraj zastonj (menjava jermena 50€!!!, filtri po 4€, najcenejše olje, zavore komplet spredaj diski + ploščice 40€), kvari se ne.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So apr 26, 2008 4:21 pm

Tvoj osebni avto se vozi samo po cestah. Z mojim pa delam ko svinja z mehom. Robniki tut 15cm visoki se preskakujejo s 50km/h, ležeči policaji (tut uni tahudi) gredo z 80km/h. Vmes so še kake offroad tekme, malo izživljanja po blatu, kaka meterska luža(ne meter dolga, ampak meter globoka) in podobno.
Probaj to s tvojim avtom vsaj enkrat pa potem povej kako kej končniki. Na mojem avtu so še prvi končniki, me zanima kok DNI bi zdržali tvoji.


Pa glede na ceno tvojega četrt stoletja starega avtomobila - nekoč so bili avtomobili narejeni za vozit in ne za servisirat, tudi deli so bili mnogo bolj kvalitetno izdelani, danes so pa deli vsi po vrsti narejeni za hitro prodajo in nekvalitetni. Poleg tega sem recimo za ferozo dal 200.000sit (800 evrov) in jo imam sedaj 4 leta. Z vsem bencinom, kar sem ga pokuril in z vsemi servisi najbrž v 10 letih ne bom prišel na ceno, ki jo nekdo da samo za 4 leta star avto.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy So apr 26, 2008 6:27 pm

nebivedu je napisal/-a:Tvoj osebni avto se vozi samo po cestah.

Daleč od tega :D
Slika
Slika

nebivedu je napisal/-a: Poleg tega sem recimo za ferozo dal 200.000sit (800 evrov) in jo imam sedaj 4 leta. Z vsem bencinom, kar sem ga pokuril in z vsemi servisi najbrž v 10 letih ne bom prišel na ceno, ki jo nekdo da samo za 4 leta star avto.

Jst nisem dal praktično nič več za avto. Nasplošno so pa sicer terenci sorazmerno dražji od osebnih. Nič ne rečem, terenci so na svoj način bistveno bolj uporabni od osebnih (na nekaterih področjih pa seveda manj), vendar pa njihovo vzdrževanje ni cenejše. (Seveda ne moremo primerjat 15 let starega z novim osebnim avtom za 50k, že zaradi omenjene izgube vrednosti.)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So apr 26, 2008 7:46 pm

Matjazy dokler nimaš....ne verjameš....sam tolk o servisiranju terencev...:)

Kot drugo je pač reno in se kvari.....kot tretjo pa kolk feln si povil že s temi končniki? al pa še bolš kok je bil tvoj najdaljši skok?:) Vse to je petka že preživela.... menjat ji je pač treba tu pa tam kak končnik ampak gre pa še vseen :) Po makadamu se ne vozi 30 ampak 100 če je treba....prekopi na cestah ji niso problem....

Očitno pa imate same dobre avte..... na 8 let starem avdiju ( 200.000 prevoženih) je blo treba menjat oba končnika pa nikoli ni videl makadama....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy So apr 26, 2008 8:34 pm

lisko je napisal/-a:Matjazy dokler nimaš....ne verjameš....sam tolk o servisiranju terencev...:)

Verjamem, da so dobri. Vendar je tako. Star japonec, kot je feroza, se ne kvari. Kot se ne kvarijo ostalii stari japonci (od punce sunny 94 letnik je še komplet originalen). Od fotra 10 let stara zmahana kia še ni v življenju šla na izredni servis itd. Torej ni vse skupaj nič posebnega.
lisko je napisal/-a:Očitno pa imate same dobre avte..... na 8 let starem avdiju ( 200.000 prevoženih) je blo treba menjat oba končnika pa nikoli ni videl makadama....

Hvalabogu nimam za novejšega audija :D (kjer so roke itd. itak večji problem kot na starih :) )
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So apr 26, 2008 9:13 pm

Ne govorimo o kvarjenju....ampak vzdrževanju.
Tu pa tak drastičnih razlik ni kot vsi "govorite" :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy So apr 26, 2008 9:27 pm

lisko je napisal/-a:Ne govorimo o kvarjenju....ampak vzdrževanju.
Tu pa tak drastičnih razlik ni kot vsi "govorite" :)

No, če okvar ni... je vzdrževanje terenca enostavno dražje, saj na primer več pije in so gume zanj dražje (in nikakor, ampak res nikakor ni cenejše od vzdrževanja osebnega avtomobila.)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne apr 27, 2008 10:04 pm

Matjazy je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Ne govorimo o kvarjenju....ampak vzdrževanju.
Tu pa tak drastičnih razlik ni kot vsi "govorite" :)

No, če okvar ni... je vzdrževanje terenca enostavno dražje, saj na primer več pije in so gume zanj dražje (in nikakor, ampak res nikakor ni cenejše od vzdrževanja osebnega avtomobila.)


Veš kak je....če nimaš ne moreš vedet. Res je da če bi mel novega jeepa in bi ga pod mus moral vlačit na servis ( garancija) bi verjetn servis bil drag ko ne vem kaj (glede na to da za sprednjo kuglo hočejo met na serviso 190 evrov....jaz pa dobim za 55 obe in to isto original ampak prek drugega posrednika). Glede vzdrževanje starega pa je druga pesem...
Pije mogoče res malo več....ampak kok pa pije osebni z 2.5TD motorjem? 8? Moj pije 10-11 in glede na to da se lahk peljem kjerkoli hočem mi poraba ni bistvenega pomena. Glede gum smo že predebatirali..... pri osebnem rabiš dva kompleta štirih gum...pri terencu kupiš 4 gume in daš 400 evrov ter imaš mir za pozimi in poleti ( all terain) ter 80.000-100.000km mira. Ko potegneš črto videš da si na istem.
Za petko je znesla generalka nekaj čez 1000 evrov brez sklopke za jeepa mam predračun za 1500 evrov s sklopko vred....
Edina razlika je da ti rabiš za servis olja 4 litre jaz pa 8.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Ne apr 27, 2008 10:10 pm

če sproti vzdržuješ in znaš tudi kaj sam popravit kakšno malenkost,
je vzdrževanje nekje kr enako,ni bistvene razlike!
LISKO
dobro si zrihtal zadevo,sedaj se verjetno tudi pri udobju pozna
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne apr 27, 2008 10:19 pm

hribko je napisal/-a:če sproti vzdržuješ in znaš tudi kaj sam popravit kakšno malenkost,
je vzdrževanje nekje kr enako,ni bistvene razlike!
LISKO
dobro si zrihtal zadevo,sedaj se verjetno tudi pri udobju pozna


En mal je trši in pa 2centi višji :D Razlika je pa ogromna v tem da ne "poplesava" več tako po cesti kot je prej. Včasih je prej hotel malo zaplesat levo desno, zdaj pa samo kok je pač zaradi načina vpetja ( toga prema brez vsakršnih vodil ) koliko pač dopuščajo same fedre.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po apr 28, 2008 6:44 am

Matjazy je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Ne govorimo o kvarjenju....ampak vzdrževanju.
Tu pa tak drastičnih razlik ni kot vsi "govorite" :)

No, če okvar ni... je vzdrževanje terenca enostavno dražje, saj na primer več pije in so gume zanj dražje (in nikakor, ampak res nikakor ni cenejše od vzdrževanja osebnega avtomobila.)


Vzdrževanje ne upošteva pitja bencina ali dizla. Če primerjaš pa terenca, ga ne moreš primerjat z avtomobili najnižjega razreda, ampak ga primerjaj po z recimo višjim srednjim ali pa kar visokim, ker je imel ceno tudi temu primerno ko je bil nov. Tam se pa razlike že poznajo in vzdrževanje terenca je cenejše kot vzdrževanje tistih avtomobilov. (avdijev pa ne štej zraven, ker to še nikol ni bil avto).

Gume so pa cenejše za terenca, kot pa za osebni avto pa ne po komadu, ampak moraš računat, da ima terenc eno gumo za sneg, led, blato, pesek in asfalt, ta guma pa zdrži 100.000km, cena je pa danes za 215/75/15 gumo okoli 100 evrov, torej so vse 4 samo 400 evrov. Pri osebnem pa rabiš najmanj 2 kompleta, če eden zdrži 50.000km, ampak če zdrži toliko potem so to slabe gume. Torej je en komplet 15 colskih najmanj 240 evrov, potem rabiš pa še zimske in v vsem tem času porabiš vsaj 2 kompleta letnih in ene zimske, kar znese 720 evrov - pri terencu pridejo zato gume 320 evrov ceneje.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy Po apr 28, 2008 7:37 am

nebivedu je napisal/-a:Vzdrževanje ne upošteva pitja bencina ali dizla. Če primerjaš pa terenca, ga ne moreš primerjat z avtomobili najnižjega razreda, ampak ga primerjaj po z recimo višjim srednjim ali pa kar visokim, ker je imel ceno tudi temu primerno ko je bil nov. Tam se pa razlike že poznajo in vzdrževanje terenca je cenejše kot vzdrževanje tistih avtomobilov. (avdijev pa ne štej zraven, ker to še nikol ni bil avto).

Hja ne bomo npr feroze primerjal s sredjim ali bognedaj visokim razredom. Primerjaš jo pač s starim ekonomičnim vozilom (ker je feroza star ekonomičen terenček).
Sicer je pa za moje pojme vzdrževanje vozila, ki veliko pije, drago. (četudi ni ostalih stroškov)
nebivedu je napisal/-a:Gume so pa cenejše za terenca, kot pa za osebni avto pa ne po komadu, ampak moraš računat, da ima terenc eno gumo za sneg, led, blato, pesek in asfalt, ta guma pa zdrži 100.000km, cena je pa danes za 215/75/15 gumo okoli 100 evrov, torej so vse 4 samo 400 evrov. Pri osebnem pa rabiš najmanj 2 kompleta, če eden zdrži 50.000km, ampak če zdrži toliko potem so to slabe gume. Torej je en komplet 15 colskih najmanj 240 evrov, potem rabiš pa še zimske in v vsem tem času porabiš vsaj 2 kompleta letnih in ene zimske, kar znese 720 evrov - pri terencu pridejo zato gume 320 evrov ceneje.

Jest imam zimske gume letnik 2002, ampak se raje ne hvalim, koliko so zdržale (pa še dolgo bojo, je profil še skoraj cel) :lol:
Sicer sem pa lani kupil odlične letne 4 185 široke za 150€.
nebivedu je napisal/-a:(avdijev pa ne štej zraven, ker to še nikol ni bil avto).

Zakaj pa ne? Stari, s katerimi imam izkušnje, so odlični.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po apr 28, 2008 10:47 am

Matjazy je napisal/-a:Jest imam zimske gume letnik 2002, ampak se raje ne hvalim, koliko so zdržale (pa še dolgo bojo, je profil še skoraj cel) :lol:
Sicer sem pa lani kupil odlične letne 4 185 široke za 150€.


Pa se ti zdi pametno imet 6 let stare gume na avtu? Misliš da si varen na takih gumah?

Za terenca vem, da po petih letih jih moraš zamenjat, samo na terencu imamo gume z 25mm profila, gume za osebni avto pa imajo od 8 do 11mm profila, ki pa po petih letih ali zgine, ali pa je guma tako trda, da z avtom nisi varen.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po apr 28, 2008 4:26 pm

No ok dost o vzdrževanju in in gumah :D

Stvar gre dalje..... v 300.000km ( nekateri se celo zabavajo da so zbiti iz 500.000km) se je v avto vsedlo in iztoplo mnogokrat ( že zarad same službe ki jo je imel prejšni lastnik). Zarad tega se je zic tako obrabil da ga skor ni blo več....

Dolgo premlevanje kaj nardit ( ali dat preobleč ali najd druge) sma se odločila za slednje. Ker seveda teh avto ni lih na tone na odpadih je težko najd dobre sedeže v enaki barvi...zdaj pa se mi je ponudla ugodna ponudba komplet sedežev z zadnjo klopjo vred sicer ni enake barve ampak prevleke bodo to lepo skrile....tako da ni panike, važno da je udobno :P

Že ob sami demontaži seveda težave ( jah kaj pa si mislu če je jeep) ni da ni da neb blo rjavo...:D no in seveda prvi vijak....odlomljen....
Slika

Stvar se hitro reši saj se uporabi dva svedra in vrtalko.....(pa še kako macolo ,halo jeep je to)
Slika

No taki so bli prej sedeži.... voznikovega skoraj več ni blo....
Slika

Nov šravf...
Slika

Ko so sedeži zunaj sledi temeljito čišenje....

Slika

In pa že zmontirani novi sedeži, ki čakajo samo še prevleke.

Slika
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Po apr 28, 2008 4:29 pm

:tomidelej: na projektu in seveda na razvoju le-tega
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Po apr 28, 2008 4:33 pm

lisko
kaj so pa tisti kabli v pritljažniku?
a imaš kakšno močno ozvočenje not,al so za kaj drugega?
prav imaš,vseeno je kakšna barva je,važno je da služi namenu :D
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Po apr 28, 2008 4:43 pm

Ne dajaj gor nekih prevlek se bo še slabše bočno držalo ko sedaj :D raje še tapete zamnejaj pa bo ko originale pa tudi vroče je v teh prevlekah pol :-P :idea: :D
A zavore si že rihtal ??? pa auspuh? in KAT ?

Jaaa ima ja en KW moči če ni kaj stran vzel :shock: 8) :-P
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy To apr 29, 2008 12:57 pm

nebivedu je napisal/-a:Pa se ti zdi pametno imet 6 let stare gume na avtu? Misliš da si varen na takih gumah?

Za terenca vem, da po petih letih jih moraš zamenjat, samo na terencu imamo gume z 25mm profila, gume za osebni avto pa imajo od 8 do 11mm profila, ki pa po petih letih ali zgine, ali pa je guma tako trda, da z avtom nisi varen.

Gume poznam v nulo tako da ni blema. Bi bilo po suhem asfaltu za probat, katera zadeva se lepše pelje čez ovinke, te stare gume ali tiste od terenca s 25mm profila :D

Lisko, če so tile sedeži, ki so bili prej v avtomobilu, ima avto miljon prevoženih kilometrov ali pa nekvalitetne sedeže :D
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov