Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Driv3r
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če jul 12, 2007 8:25 pm

Napisal/-a Driv3r Ne sep 21, 2008 7:33 pm

a ni špric kit aka temeljna barva ?
 
Robi_M
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po feb 03, 2003 10:04 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Robi_M Ne sep 21, 2008 8:01 pm

Ja naj bi vseboval neka sredstva proti rjavenju.Šprickit je drugače fini kit za brizganje,ni pa temeljna.Če bi barval plastične dele se nabrizga direkt na plastiko še plastrik primer,nato pa špric kit čez ali pa tudi ne.
 
Driv3r
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če jul 12, 2007 8:25 pm

Napisal/-a Driv3r Ne sep 21, 2008 8:29 pm

aha, kaj pa če bi recimo en blatnik hotel prebarvati oz. cel avto ker bi kaj moral zakitati ? kakšen bi bil potem postopek, recimo da bi en znak odstranil ter zakital luknjo, kakšen bi bil postopek ?

hvala
 
Robi_M
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po feb 03, 2003 10:04 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Robi_M Ne sep 21, 2008 8:48 pm

Ja če boš kakšen znak odstranil ,pa če ostane velika luknja je bolje navariti kos pločevine ali pa z cinom zaliti tisti del.Izogibaj se kitanja prov na debelo če se le da.
 
Driv3r
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če jul 12, 2007 8:25 pm

Napisal/-a Driv3r Po sep 22, 2008 2:55 pm

kako se pa šprickitu sploh reče ? pravilno al je to to ?
 
Uporabniški avatar
smile4me
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe maj 28, 2004 9:05 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a smile4me Po sep 22, 2008 3:11 pm

kompakt primer
Slika
 
Driv3r
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če jul 12, 2007 8:25 pm

Napisal/-a Driv3r Po sep 22, 2008 6:57 pm

a pol je bolš najprej pleh zaščitit z nekaj proti rjavenju pa temeljno čez al je bolš špric kit ?
 
Uporabniški avatar
smile4me
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe maj 28, 2004 9:05 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a smile4me Po sep 22, 2008 7:04 pm

anti korozivno sredstvo(ni obvezno) temeljna pa šprickit pol čez
Slika
 
Driv3r
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če jul 12, 2007 8:25 pm

Napisal/-a Driv3r Po sep 22, 2008 7:11 pm

Temeljno barvo pa izberem gleda na barvo ki bo končna ?
kero antikorozijsko zaščito predlagate ?
Pa a se da tele barve pa lake kje na internetu dobiti, sem ze nekaj iskal pa niti nevem kaj naj iščem
 
Uporabniški avatar
Tomo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4744
Pridružen: Ne apr 06, 2003 10:13 pm

Napisal/-a Tomo Sr okt 15, 2008 7:04 pm

Da, ne bom nove teme odpiral...ve kdo koliko stane 1 nanos t.i prozornega laka za zaščito barve (govorim o celotnem avtomobilu) pri profesionalnem ličarju?
 
Uporabniški avatar
bobi11
Novinec
 
Prispevkov: 126
Pridružen: Če sep 13, 2007 8:53 pm
Kraj: Dolenjske toplice

Napisal/-a bobi11 Sr okt 15, 2008 8:32 pm

tomo, kaj ti sprašuješ sam za nanos laka, ali tudi baze? pa še to za keri avto se pa gre, da se ve prbl. velikost (karavan,hb..)
 
Uporabniški avatar
Tomo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4744
Pridružen: Ne apr 06, 2003 10:13 pm

Napisal/-a Tomo Sr okt 15, 2008 8:38 pm

gre se za vw polo 6n, mislim samo za nanos laka, nekateri uporabljajo tudi nanolak (ampak drag k žafran)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So okt 18, 2008 1:59 pm

kaj extra ceneje kot da bi dal celega barvat skoro nebo.
Treba ga isto demontirat, abdekat in pobarvat, profitiras pri caa 2kg barve in pa na casu v katerem bi naneselo barvo. Moras pa istotak dvakrat nanest lak.
Drugace pa nevem zakaj bi lakiral na novo? zarad sijaja? zascite? da bi skril rise?
lp
 
Uporabniški avatar
Tomo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4744
Pridružen: Ne apr 06, 2003 10:13 pm

Napisal/-a Tomo So okt 18, 2008 2:34 pm

tu govorim da bi se najprej dala gor barva potem pa lak čez aka metallic če se ne motim :)
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov