Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
iro
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Po sep 03, 2007 7:12 pm

Napisal/-a iro Po dec 28, 2009 7:10 pm

Super. Kje naj kupim kakšno manjšo jeklenko, če se dobijo. Kakšne so kaj cene jeklenk in cene plina. Aja žica bo 0.6 ok?
Za aparat sem gledal da so najcenejši v merkurju, kaj pa jeklenka plin in žica?
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Po dec 28, 2009 7:23 pm

vse kar potrebuješ imajo u Merkurju, jeklenko uzameš 5-kilsko, cene ne vem niti približno, bi pa znala bit kar draga, ampak jo enkrat kupiš in jo imaš za vedno, 5 kil plina pride okrog 12€,
žico kupi raje 0,8mm
Pri Varmig 1400 je edino ventil za na jeklenko bolj slab (nima manometrov), zato moraš nastavljat plin bolj po občutku, ampak jaz sem vseeno kupil boljšega z manometri, pride pa okrog 30€.
 
Uporabniški avatar
defasturias
Novinec
 
Prispevkov: 324
Pridružen: Sr maj 13, 2009 7:04 pm

Napisal/-a defasturias Po dec 28, 2009 11:39 pm

Še en nasvet za vse ki se boste lotili kakršnegakoli boja proti rji. Pri svojem hobiju uporabljam temeljno barvo, edina, ki je do zdaj zadovoljila moje potreba je bila od Dinitrola, saj se ne glede na vrsto kovine, na katero je bila nanešena, ni luščila. Kar se mojih izkušenj tiče so njihovi izdelki res kvalitetni. Kar vam hočem povedat pa je, da sem zasledil ogromno različnih sprejev, od super temeljne barve za kovino, ki sem jo že omenil, pa spreji za zaščito varov pred korozijo, za zaščito pločevine pred korozijo, črna gumena zaščita za podvozje, dobi se celo cinkova mešanica (pozabil ime), v katero namočijo tovarniško vsak novejši avto za osnovno zaščito. Imajo pa še raznorazne kite in nasploh vse pripomočke za kvalitetno domače popravilo.

Tukaj je link do trgovine, če koga zanima, se pa dobi njihove stvari v Merkurju.

http://www.dinitrol.com/index.php?id=53&subcatid=15&L=1
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To dec 29, 2009 10:10 am

Volvo power je napisal/-a:vse kar potrebuješ imajo u Merkurju, jeklenko uzameš 5-kilsko, cene ne vem niti približno, bi pa znala bit kar draga, ampak jo enkrat kupiš in jo imaš za vedno, 5 kil plina pride okrog 12€,
žico kupi raje 0,8mm
Pri Varmig 1400 je edino ventil za na jeklenko bolj slab (nima manometrov), zato moraš nastavljat plin bolj po občutku, ampak jaz sem vseeno kupil boljšega z manometri, pride pa okrog 30€.

Popravek...v Mariborskih merkurjih nimajo jeklenk....če pa je drugje drgač pa ne bi vedel. Reducirni ventil pa pride v bauhauso 26 evrov.
Če smo že pri varjenju....ima kdo izkušnje z brezplinskim varjenjem?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga To dec 29, 2009 10:20 am

misliš obločno varjenje z elektrodami?
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power To dec 29, 2009 10:28 am

Žiiga je napisal/-a:misliš obločno varjenje z elektrodami?


najbrž misli MIG/MAG varjenje z polnjeno žico, kjer se lahko vari brez plina, samo z navadnim aparatom to ne gre

Za jeklenko pa lahko vprašaš tudi na Messer-ju , imajo sedež u Rušah, to pa ni daleč od Maribora a ne ???
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To dec 29, 2009 12:03 pm

Volvo power je napisal/-a:
Žiiga je napisal/-a:misliš obločno varjenje z elektrodami?


najbrž misli MIG/MAG varjenje z polnjeno žico, kjer se lahko vari brez plina, samo z navadnim aparatom to ne gre

Za jeklenko pa lahko vprašaš tudi na Messer-ju , imajo sedež u Rušah, to pa ni daleč od Maribora a ne ???

Točno s polnjeno žico. Jeklenke ni težav dobit ( so tud rabljene dobre samo pogledat moraš za atestiranimi). Samo zanimalo me je če ima kdo izkušnje, ker slišim različna mnenja....

Z navadnim res ne gre ampak ima pa varmig 1400 tudi to možnost samo je treba nekaj predelat ( koliko sem zasledil v navodilih je treba menjat polariteto sponk za varjenje). Med tem ko ima varmig 1600 že po defaultu omogočeno to funkcijo.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power To dec 29, 2009 12:40 pm

kar se jeklenk tiče bi samo še opozoril , da messer ne jemlje v zamenjavo drugih kot samo njihove.

polnjena žica se uporablja bolj za varjenje rostfraj-a , nimam pa izkušenj s tem, ker mi to varimo z TIG-om

@lisko a si nabavil CO2 aparat ??
 
cobra11
Novinec
 
Prispevkov: 203
Pridružen: Ne jun 21, 2009 9:26 am

Napisal/-a cobra11 So jan 30, 2010 2:41 pm

Torej jst sm se malo zafkravau z barvanjem in tem.
Uporabo sem tak princip, na grobo zbrusu do plehovja,fini zbruso,pokitav,zbruso,šprickit,vodno zbruso,farba prek te pa še lak.
Vem da sem ga zasral ker mi je hitro začelo nazaj rjavet, bom potem ko bo malo boljše vreme vse skupaj bolše naredu.
Eno prašanje pa mam,zakaj če grem po tisti barvi z gobico pucat barva odstaplja.
Ko je pobarvano kako recimo prehode potem porihtaš?
 
Nightcrawler
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Pe apr 16, 2010 8:29 am

Zapel tale WC na odpad, druge ni!

Napisal/-a Nightcrawler Pe apr 16, 2010 9:06 am

:?
 
ColdMan87
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Sr okt 01, 2008 11:35 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a ColdMan87 Pe apr 16, 2010 12:14 pm

Za prehode uporabiš redčilo za prehode od mobihela al pa SRA od sikkensa...torej ko pobarvaš do željenega gre potem tisti zgornji rob pobarvanega (še sveže) preko z redčilom (ne preveč da nebo teklo) in pustiš posušit...potem pa prvo probaš če gre z poliranjem ven če ne pa pač uporabiš 2000 papir pa poliranje :)
 
dejannn
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Ne avg 08, 2010 10:48 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Napisal/-a dejannn Po avg 09, 2010 9:10 am

lp
Jest bi imel eno uprašanje, pa bom kar na to temo napisav da nebom nove odpirov.
No uglavnem od očeta sem dobil za prvi avto ŠKODO Felicio 1.3 mpi, 2001 letnik, 160 000 prevoženih. Rjavi že kakšno leto in pov in se nevrjetno hitru širi :(, no uglavnem u načrtu imam kupit nov sprednji levi blatnik(ker se ga pomoje ne splača popravljat)
magar tle bi ga nabavuhttp://www.silux.si/spletna-trgov ... k-up-98-01 , samo nimam kompresorja doma in bom kupi avto lak u spreju k ti ga neki zmešajo da je taka kot na avtu. Za prag pa zadnja dva blatnika bi pa kar ta postopek uzel:
-zbruisil rjevino do čistega pleha
-namazal s ferosanom, počakal da se posuši
-pokital če bo potrebno, fino pobusil
-špric kit
- lak
A bi bi ta postopek vredu? pa še zanima me če se da dobit kje šprickit v spreju(pa kk se imenuje)?, pa ferosan ne pomaga za dovg, mi mogoče svetujete kakšno drugo sredstvo proti rji?
Se opravičujem če sm napisal kakšno bedarijo-se ne spoznam kej dosti na to:D
lepu bi prosu za čimveč nasvetu, hvala
lp, dejan
 
dejannn
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Ne avg 08, 2010 10:48 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Napisal/-a dejannn Po avg 09, 2010 9:13 am

dejannn je napisal/-a:lp
Jest bi imel eno uprašanje, pa bom kar na to temo napisav da nebom nove odpirov.
No uglavnem od očeta sem dobil za prvi avto ŠKODO Felicio 1.3 mpi, 2001 letnik, 160 000 prevoženih. Rjavi že kakšno leto in pov in se nevrjetno hitru širi :(, no uglavnem u načrtu imam kupit nov sprednji levi blatnik(ker se ga pomoje ne splača popravljat)
magar tle bi ga nabavuhttp://www.silux.si/spletna-trgov ... k-up-98-01 , samo nimam kompresorja doma in bom kupi avto lak u spreju k ti ga neki zmešajo da je taka kot na avtu. Za prag pa zadnja dva blatnika bi pa kar ta postopek uzel:
-zbruisil rjevino do čistega pleha
-namazal s ferosanom, počakal da se posuši
-pokital če bo potrebno, fino pobusil
-špric kit
- lak
A bi bi ta postopek vredu? pa še zanima me če se da dobit kje šprickit v spreju(pa kk se imenuje)?, pa ferosan ne pomaga za dovg, mi mogoče svetujete kakšno drugo sredstvo proti rji?
Se opravičujem če sm napisal kakšno bedarijo-se ne spoznam kej dosti na to:D
lepu bi prosu za čimveč nasvetu, hvala
lp, dejan

http://www.silux.si/spletna-trgovina/ka ... k-up-98-01 evo še enkrat povezava k tista nedela:D
 
dejannn
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Ne avg 08, 2010 10:48 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Napisal/-a dejannn Sr avg 11, 2010 11:39 am

dejannn je napisal/-a:
dejannn je napisal/-a:lp
Jest bi imel eno uprašanje, pa bom kar na to temo napisav da nebom nove odpirov.
No uglavnem od očeta sem dobil za prvi avto ŠKODO Felicio 1.3 mpi, 2001 letnik, 160 000 prevoženih. Rjavi že kakšno leto in pov in se nevrjetno hitru širi :(, no uglavnem u načrtu imam kupit nov sprednji levi blatnik(ker se ga pomoje ne splača popravljat)
magar tle bi ga nabavuhttp://www.silux.si/spletna-trgov ... k-up-98-01 , samo nimam kompresorja doma in bom kupi avto lak u spreju k ti ga neki zmešajo da je taka kot na avtu. Za prag pa zadnja dva blatnika bi pa kar ta postopek uzel:
-zbruisil rjevino do čistega pleha
-namazal s ferosanom, počakal da se posuši
-pokital če bo potrebno, fino pobusil
-špric kit
- lak
A bi bi ta postopek vredu? pa še zanima me če se da dobit kje šprickit v spreju(pa kk se imenuje)?, pa ferosan ne pomaga za dovg, mi mogoče svetujete kakšno drugo sredstvo proti rji?
Se opravičujem če sm napisal kakšno bedarijo-se ne spoznam kej dosti na to:D
lepu bi prosu za čimveč nasvetu, hvala
lp, dejan

http://www.silux.si/spletna-trgovina/ka ... k-up-98-01 evo še enkrat povezava k tista nedela:D

UP...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr avg 11, 2010 4:37 pm

Poglej malo teme pod sam svoj mojster....boš videl kako se rešuje rjo....maš kr dosti robe....Lahko me kopiraš...porežeš pol avta in nardiš novi debeljši pleh.....lahko samo obrusiš in spocaš s kakim kitom....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Matjaž87
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Ne jan 30, 2005 4:20 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a Matjaž87 Sr avg 18, 2010 5:45 pm

Zagotovo imaš v bližini kašno mavrico ali drugo trgovino z avtolaki, vzemi si čas in pejt v trgovino ko nimajo gužve večina prodajalcov ti zna zelo dobro svetovat. Zakaj bi se učil na svojih napakah če se lahko na napakah drugih :) Po forumu ti veliko piše tako da si morš samo čas vzet.
Kot si napisal da nimaš kompresorja je opcija da daš zmešat barvo v sprej in upaš da ti mešalec zadane odtenek....je pa res da moraš sprej porabit v 2dneh ker kasneje se strdi.
Veliko užitkov ;)
 
janezkrulc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: To okt 26, 2010 3:08 pm
Kraj: rakitna

Re: Popravilo rje

Napisal/-a janezkrulc Sr okt 27, 2010 8:32 am

Hydro_freak je napisal/-a:Lep pozdrav.

Imam ene par vpršanj, vem da je takih tem že veliko(brez skrbi sem vse pregledal).

Me zanima ene par stvari, ki jih nisem zasledil.

Ko pobrusim rjo do pleha, a jo pobarvam še s temeljno barvo ali kr grem prek s kitom pa potem špric kit. Pol barva pa lak.

V čem je sploh "fora" ferosana?
Imam ga doma, pa me zanima ali ko pobrusim do pleha namažem z njim ali ne?


Hvala že vnaprej pa LP


pomoje je najbol da use dol zbrusš pol pa če je bl manša lukna zakitaš če pa velik stran fali pa zašvasaš zravn pleh tok debeu k je ostalo pol pa z barvo čes pa lak.
 
Uporabniški avatar
GT_Turbo17
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1501
Pridružen: Če nov 17, 2005 10:09 am
Kraj: Zasavje

Napisal/-a GT_Turbo17 Sr okt 27, 2010 3:39 pm

toti matic je verjetn že tedrugič zarustal, vi pa še vedno pišete sem not. :lol: :lol: ko, da ni hydro že vse zrihtal...
Fiat Uno 1.5 SX i.e. & Alfa Romeo 166 2.0 V6 Turbo & Alfa Romeo 145 Twin Spark

Slika
 
Uporabniški avatar
Hydro_freak
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Po jul 13, 2009 2:11 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a Hydro_freak Pe okt 29, 2010 7:52 pm

Haha, teme pa vlečete z naftalina tu.

Matiz je bil zrihtan, verjeli ali ne, še ni zarostan, vsaj ne tak kot bi kdo pričakoval, ne rečem da ni nič, ampak presenetljivo dobro se drži.


Lp
 
athlon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Pe mar 30, 2007 11:57 am

Re: Popravilo rje

Napisal/-a athlon Po jul 04, 2011 9:06 pm

Mene pa zanima zdej sem očistil rjo, nanesel špric kit, pobrusil in pobarval s sprejem narejenim po kodi barve avta. kaj pa sedaj, ali naj najprej polakiram in nato poliram ali v obratnem vrstnem redu :?: :?: :?: :?:
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov