Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
Jože20
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Če okt 01, 2009 7:09 pm

Napisal/-a Jože20 Pe okt 09, 2009 7:12 pm

Mastna glava od ozadej pa jabolka :D

Sicer pa js sm ti že reku da ne kupuj te podrtije, pa me nisi poslušau. Upam samo, da nebo več takih večjih stvari za popravljat.
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice Pe okt 09, 2009 7:41 pm

je bla se bolj usrana sam sem jo na grobo ocistil, dal sem 50eur ni sile in edino kar je ma razpoke med ventili(kera pa nima) zdaj se treba malo financno okrepcat use spucat potem pa naprej sestavljat
 
Uporabniški avatar
Jože20
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Če okt 01, 2009 7:09 pm

Napisal/-a Jože20 Pe okt 09, 2009 7:48 pm

Če ima raspoke med ventili nisi naredu NIČ. To bo počlo do konca v roku par tisoč km.
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice Pe okt 09, 2009 7:51 pm

to ma usaka katerokoli sem gldal in stvar ni kriticna preverjeno iz poznavalcev vw dizlov
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe okt 09, 2009 8:48 pm

Jože20 je napisal/-a:Če ima raspoke med ventili nisi naredu NIČ. To bo počlo do konca v roku par tisoč km.


25 tisoč iz iskušenj.....sicer ne VW ampak vseeno 1.6D motor. Kot zanimivost VM motor ima med ventili prešane jeklene vstavke lih zarad tega da glava ne bi počla....no pozabli so jo pa ojačit.....in pač veselo pokajo drugje.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice Pe okt 09, 2009 9:25 pm

in kje to mislis drugje to med ventili ali kaj drugega
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy So okt 10, 2009 1:44 pm

To je brez veze montirat gor, ker boš čez 14 dni zopet iskal pomoč pri vleki :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So okt 10, 2009 2:40 pm

sacrifice je napisal/-a:in kje to mislis drugje to med ventili ali kaj drugega


Tole je glava od 1.6D motorja. Prvo je bila le tako mala razpoka med ventiloma na prvem batu....
Slika
Nekateri so pravli da ni panike nekateri so pravli da je....odločil sem se da na hitro vržem skupaj....Avto je prvo šel normalno potem je počasi začel pit olje....potem je začel pit hladilno (pol litra na teden)....proti koncu je začel delat pritisk v sistemu (vsak drug dan je počla kaka cev) dokler ni dobesedno razneslo raztezne posode....Vse v roku enega leta oz. caa. 20 tisoč km....
No pokazalo se je tole...


Slika

Razpoke na vseh batih točno med ventili....

No tole je pa glava od VM motorja (na sliki je slikan jeklen vstavek med ventili , da pač ne bi prišlo do pokanja le tam.....poči pa v notranjosti glave kjer se s prostim očesom ne da videt.....pokaže se na testiranju ali pa , da se avto obnaša enako kot če bi spustilo tesnilo na glavi (pitje hladilne, pritisk v sistemu...)
Slika

Odloči se sam ampak iz izkušenj pa ti odsvetujem montiranje te glave. Ali išči naprej ali pa reskiraj ( če res misliš , da bo potem konec s popravili ) 600 evrov pri motorneglave.com kjer ti povarijo in obnovijo glavo z enoletno garancijo ( vsaj tako so men povedali pred tremi leti).
Kot nasvet oz. priporočilo (spet če misliš imet avto še nekaj časa) pa je, da potegn dol še karter in pomenjaj obročke ter ojnične ležaje. Glede na to delaš sam s pomočjo kolegov te bo mogoče prišlo 100 evrov več ( material ) ampak boš pa vsaj ziher glede kompresije in ležajev.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Jože20
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Če okt 01, 2009 7:09 pm

Napisal/-a Jože20 So okt 10, 2009 2:52 pm

Js bi na tvojem mestu dal notr navadni 1.6D motor.
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice So okt 10, 2009 3:17 pm

ceprav jst se vedno nevidim razlike na tisti glavi usaj glede razpok saj so še zmeram iste, drugace to glavo ki mam je pa od 1.6d ne od td, ampak ce ze imam ta avto bomo to montirali pa da vidmo, dobr prjatu mogoce ga poznate pri projektu friteza na caddyju mi je dal to glavo in sam je rekel da ne vidi problemov na njej in se kdo drug.
 
zundapp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 605
Pridružen: Ne mar 16, 2003 10:55 am

Napisal/-a zundapp So okt 10, 2009 3:51 pm

Te glave so vse počene tam, tako da ni panike. Jo pa lahko stestira vsak malo boljši mehanik.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline So okt 10, 2009 4:09 pm

Zbrusi glavo z finim papirjem v nulo,tam kjer sem ti označil ne sme bit nobena razpoka. Če je tam razpoka glava ziher gre počas v kurcu. Med ventili ima vsaka,tam ni panike.
Kokr vidim pr drugem cilindru se men zdi tam počena,slika je slaba. Zbrusi fajn poslikaj še enkrat in pošlji
Priponke
439230.jpg
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline So okt 10, 2009 4:16 pm

sacrifice je napisal/-a:ceprav jst se vedno nevidim razlike na tisti glavi usaj glede razpok saj so še zmeram iste, drugace to glavo ki mam je pa od 1.6d ne od td, ampak ce ze imam ta avto bomo to montirali pa da vidmo, dobr prjatu mogoce ga poznate pri projektu friteza na caddyju mi je dal to glavo in sam je rekel da ne vidi problemov na njej in se kdo drug.

Če je glava 1.6d potem ni varijante da iz tega narediš TD. Če daš turbino gor še posebej 59kw počila bo v manj k 1000km.
Razlika je v sami izvedbi glave,ventili so drugačni,odmična tudi kokr vem.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline So okt 10, 2009 4:22 pm

Pardon to je lisko posredoval fotke.... :lol:
Nisem opazil.
@Lisko tota je tam počena in zato je hin,ne zarad razpok med ventili.
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice So okt 10, 2009 4:57 pm

ventili na videz so isti, drugace ni nikjer drugje pocena kot med ventili
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice So okt 10, 2009 4:58 pm

odmicna je pa tud ista use je identicno
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline So okt 10, 2009 5:06 pm

sacrifice je napisal/-a:odmicna je pa tud ista use je identicno

Ne vem no,neko dodatno hlajenje je notr al kaj že vglavnem. Mogoče bi zdržala uno light varijanto turbo do 50kw,za več ziher ne.
Odmična je skoraj ziher drugačna. zdi se ti enaka,vendar kot za odpiranje in zapiranje ventilov je 100% drugačen.
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice So okt 10, 2009 5:11 pm

glih gledala sva use prikljucke oz. cevi ki grejo noter so na istih pozicijah, use je uglavnem isto, dodatno hlajenje bi bilo edino vodno ta pa ima use isto kot moja odmicno sem pa gledal in primerjal z mojo je tudi ista
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline So okt 10, 2009 5:21 pm

Sem ziher da je kar razlika v hlajenju same glave in ventilov,luknje so enake mogoče ja,vendar not v glavo je popolnoma drugačna izvedba. Mal se pozanimar raje predn greš zadevo skp zmontirat. Sicer lahka sprobaš naredit navadnega1.6d in sprobaj,mogoče boš zadovoljn tut z navadnim D. Če hočeš tole glavo gor zmontirat in turbino pozabi 59kw,do 50kw je maksimum za navadno glavo,pa še to je riziko.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So okt 10, 2009 5:22 pm

valvoline je napisal/-a:Pardon to je lisko posredoval fotke.... :lol:
Nisem opazil.
@Lisko tota je tam počena in zato je hin,ne zarad razpok med ventili.


Tam ko si označil so zgorevalne komore in ni imelo veze s samim delovanjem motorja, ker komore so prešane v glavo (se jih da menjat) . Počena je bila pa med ventiloma in prav lepo se je vidlo tudi mimo izpušnega vodila in zgoraj nad ventilom. Zato je tudi pil olje ob enem je bila pa razpoka še dalje do vodnega kanala....

Kot zanimivost ko sem dal gor drugo glavo ni imela razpok med ventili imela pa je razpoke tam ko si označil.....avto je šel popoplnoma normalno brez vseh zapletov. Torej?:)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost