Evo, oglaša se še en soudeleženec pri zločinu
Preden smo razstavili motor, mi je uspelo narediti še eno testno vožnjo. Takrat je, razen raztegnjene verige in izrabljenega zadnjega zobninka, delovalo vse super, zato sem misli, da bo to res easy servis, kjer bo treba zamenjati samo batne obročke in zdravo.
No, ni bilo ravno tako...
Pravzaprav, se ne spomnim, kdaj sem nazadnje tako preklinjal zraven tomosa; in v zadnjih 14 letih sem to počel dostikrat...
Najprej sem mašino za silo opral. Pfej in fuj.
Vrh bata in glava sta bila presenetljivo čista, izgleda da ni dosti vožen od zadnjega servisa, ali pa ima ultra čisto izgorevanje...

To je torej to, sem rekel, batni obročki so za zamenjat, ostalo pa kul.
Samo še stranski pokrov snamem, da očistim oljne usedline in preverim, če so zobniki pravilno podloženi.
In potem se je začelo - v motorju je ležalo tole - kos menjalnih vilic.
Tako seveda ne more biti, bomo razdrli motor, saj smo to počeli že 1000x
malo morgen!
Naj se cvre v peklu, kdor je nazadnje zategnil gor magnet kot eno tele - ni se ga dalo sneti, pa če si papež.
Najprej je odpovedal navoj na mojem 'abcigru', zato sem si naredil 2 nova:
Nato sem uničil še preostala dva, nakar je tudi v magnetu navoj bil že gotov. Magnet se seveda ni premaknil niti za milimeter, čeprav sem poskusil vse: WD40, kladivo, segrevanje, ohlajanje - ništa. 4 ure zajebancije, kar je svojevrsten osebni rekord.
Na koncu mi ni preostalo drugega, kot da abciger privarim na magnet, in moram reči, da sem se še takrat matral več kot 30 minut, preden je šlo dol...
Seveda je magnet bolj ali manj uničen.
Na srečo ti magneti niso ravno neka redkost...
Hvala 'mojstru' ki je to nazadnje zategoval.
Tudi ostali vijaki so bili pritegnjeni s podobnim 'navorom' , kar potrjujeta 2 zlomljena šraufncigra...
Končno torej pridemo do drobovja,
kjer najdemo še eno grdobijo:
Trn/kajla/prestavni štift bi moral biti pritrjen v os z bakrenim zatičem,
pa o le-tem ni bilo sledu.
Je kar tako padla ven. c,c,c...
je bil pa kajla pred kratkim menjana, ker ni dosti obrabljena.
Tule je pa razlog, da je bilo sploh treba vse skupaj razstraviti.
Nadaljevanje sledi ko dobim rezervne dele, upam da se bo Kremžarju dalo odpreti štacuno v nedeljo.
