north789 je napisal/-a:A boš posnel prvi vžig ?
Je že posnet

Izkazalo se je ( čeprav je akku jezu), da je vžgal kot da ga sploh ne bi vzel narazen.....

Prvi poskusi so sicer bili labavi ker je akku bil prazen ( pa čeprav je bil skoraj 2 dni na polniclu...star pa slabe tri leta....očitno FULMEN le ni tako dober kot pravijo....) Potem mu je pomagala "zelenka" in vžgal je takoj po obrnitvi ključa....prvo malo rožljal (dročniki) in par sekund kasneje lepo utihnil in laufa kot nov.
Ima že nekaj testnih voženj (30 km) in gre bolje kot nov

Seveda še ni šel prek 2000-2200 obratov. Samo toliko , da se je čutlo da že "grabi turbina" in potem lepo lagana vožnja okrog 80. Turbino je bilo treba malo sprobat saj drugač ne bi vedel ali dela ali ne

Nikoli pa pod polnim plinom (razlika pa kot noč in dan.....z manj kot pol plina je ob "vklopu" turbine potegnil bolj kot prej pod polnim gasom.....a veselja nekak ni bilo saj je treba vse dele lepo "ulaufat"
No za začetek pa nekaj slik.....video sledi kasneje ker ga je treba še naložit

(malo prej prišla s testnih voženj

)
Mesto kjer je spodaj nekaj puščalo....
Pri bližjem pogledu se je videlo kot da pušča na samem spoju med vodno črpalko in razdelilcem....
Ni preostalo drugega kot lepo na novo vse razderem.....pri razdiranju pa se je pokazalo , da napaka sploh ni na spoju ampak da ne drži ena objemka na eni cevi, ki gre iz vodne pumpe (tik nad tem spojem)

No objemko sem menjal in sestavil skupaj nazaj v upanju , da res ne pušča na spoju.....lej ga zlomka...DRŽIIIIIIIIII
No avto je bil pripravljen za vžig.....
No malo sma se igrala okrog pokrova.....in nastalo je tole
Vidi se , da je raztezna zalepljena.....v bistvu ni spustila ampak je okrog štopla tako spokana da sem jo preventivno še zalepil..... (naročena oz. iščem pa tudi novo....ampak ker je še do danes nisem dobil je še pač ta za silo....)
Morm reč da men kr zanimiv detajl.....obstajajo pač DCI, TDCI,TDI,TD....
Tale je pa kar STI
No in pa pred vožnjo je bilo potrebno preverit tudi delovanje termostata....preverjen kmečki način

Termometer potopljen n hladilno tekočino in tipanje zgornje cevi hladilnika....pri 80tih stopinjah je cev začela postajat vroča.....torej termostat je začel odpirat.
Tud oljni tlak se mu je zbolšal.....prej je bil cajger pri toplem pod prvo črtico (sicer še zadovoljiv tlak a vendar...) sedaj lepo ostane nad črtico (v navodilih piše da je od 1.4 do 3.1 pri ogretem motorju) tu pa je pri ogretem skozi nad 2
Tud vžiga dost raje, saj je štarter bil popolnoma suh in ne podmazan....sedaj motor mnogo lažje zavrti in posledica je lažji zagon.
No tok za zdaj.....videi pa še sledijo
EDIT: No še video....
PRvi labavi poskusi......prav sliši se kako se "matra"
http://www.slomedia.si/video/1ef85e617f5aa3867a6
No potem pa pomoč "zelenke" in zadeva je vžgala v parih sekundah...
http://www.slomedia.si/video/d45f14905eb07621686
No in pa upam da nama tega še dolllgggooo ne bo treba slišat
http://www.slomedia.si/video/27a048344d55c5ef7a6