Spet malo dela ... stari štrom - konektorji za v kabino

Novi štrom ... namesto 3 je kar 5 konektorjev ... kdo ve kaj sta dodatna dva? No, jest mislim tako na pamet da je to E gas (5žic) da je to Zavora (4 žice) mogoče tudi od sklopke kakšna komanda (2 žici) mrbit tempomat ... a bi lohk še kaj drugega moralo biti priklopljeno na ECM?

Tole mi ni čisto jasno ... to pride pod sesalnim kolektorjem in je povezano z nadtlakom in podtlakom in N75 in ekologijo ... a to rabim ali ne?

Boost senzor ... tega imam viška ker je le do 1.5 bara (če ga kdo rabi) jest ga pa rabim od 130 ali 150 konjskega TDI-ja


LLM ta je od AUM / AUQ motorja ... če ga kdo rabi .. jest ga pa rabim od 225 konjskega TT-ja

Stari štrom - motor - linija 1 - zunaj

Stari štrom - motor - linija 2 - zunaj

Pa še mal za une kateri radi le slikice gledate pa se ne zastopite v to kar delam ... avto danes zjutraj

Pa avto danes popoldne ... upam da bo še kdaj zalaufal

