Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po jul 05, 2010 5:16 pm

En avto , ki se ga bo splačalo obnovit....bi rekli nekateri :)

Že ko sma začela jemat obrobe ( plastika okrog robov blatnikov) sem polomil več kot polovico vijakov....Že od nekdaj pa sem imel občutek da pov obrobami blatnikov več ne bo ....
Ampak...
Slika
Močan wap in zadeva se bo svetla....14 let star terenc in kako vedro blata za plastiko blatnikov.....rje ni videt.

Če pa že je je pač površinska in ni dramatičnega...
Slika


Tukaj se edino vidi malo kje je že začelo ampak spet "bolj se vidi" kot pa je v resnici. Ne pa pozabit da ima po celotnem avtu 1mm debel pleh nosilci pa....en post višje.
Slika

Komplet prednja maska je na 4 vijakih, ki jih odviješ , odklopiš konektorje za elektriko in komplet ti ostane v roki.
Slika

Kaj je malo bolj rizično so pragi ( tukaj mu pa že grozi resna nevarnost, da bom uporabil svoj talent varjenja :D )
Slika

In pa vprašanje....na vratih (kjer je prehod- črno) je gor naleplena nalepka...oz. pač zaščitna folija. Ma kdo kako idejo kako to dobit dol brez , da uporabim mojo najbolšo kolegico zadnjih dveh mescev?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
stony
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Sr apr 29, 2009 6:52 pm

Napisal/-a stony Po jul 05, 2010 6:30 pm

Lahko probaš z industrijskim fenom na vroči zrak. Verjetno bo kar šlo.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po jul 05, 2010 6:32 pm

radirko za nalepke, lepo počasi pa še barve neš poškodoval...
pokliči pa ti razložim.
ajd
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 Po jul 05, 2010 6:36 pm

Zglob se pri Jeepu menja v kompletu, ali ga lahko sam popraviš (šalčke ven, nove ležaje-iglice in mast,...)?
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po jul 05, 2010 8:52 pm

primozek68 je napisal/-a:Zglob se pri Jeepu menja v kompletu, ali ga lahko sam popraviš (šalčke ven, nove ležaje-iglice in mast,...)?

Komplet se kupi križ in menja.

monster_d: Kaj če bi kuj ti prišu ?:D Sej enkrat si govoru o nekem obisku :D Zaj je vsaj tehnika v garaži ne pa kup pleha :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To jul 06, 2010 9:21 pm

lisko je napisal/-a:
primozek68 je napisal/-a:Zglob se pri Jeepu menja v kompletu, ali ga lahko sam popraviš (šalčke ven, nove ležaje-iglice in mast,...)?

Komplet se kupi križ in menja.

monster_d: Kaj če bi kuj ti prišu ?:D Sej enkrat si govoru o nekem obisku :D Zaj je vsaj tehnika v garaži ne pa kup pleha :D


lehko bi, pa ti posojim redirko... ze sem mel neko delo z fotrovim avtom...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jul 06, 2010 9:27 pm

Saga se nadaljuje :D
Že ko človek misli, da ima še samo dva vijaka in bo avtek pripravljen na temeljito pranje.....se (kak pa če je neki kvazi američan) zalomi.

Prvo pride hudo do izraza tisti njihov (kak naj rečem) sistem matic s peresi....seveda ali se pero odlomi ali pa odrjavi. in tako je potrebno matico nekak fiksirat....tokrat na srečo je šlo nekak zavarit.
Slika

Morm pohvalit konstruktorje ali snovalce ali kakorkoli tega avta.....vijak je na tako nedostopnem mestu da prvo komaj prideš s ključem zraven (gre seveda samo ring ključ) in potem ga vrtiš za EN zob na ključo.....torej ključ gor....premakneš dokler se ključ ne nasloni na nosilec....in za en zob nazaj....če nisi že pri prvem potisku ključa dovolj močan v drugo ne spraviš več ključa gor...ponovi vajo.....Seveda v kombinaciji z maticami s peresi...ubijalska kombinacija ( ne priporočam mojstorm z malo slabšimi živci....)
Slika

Seveda je to samo ena stran.......na drugi strani hitro ugotoviš da more izpuh stran , da sploh lahko prideš do vijaka....ok ni blema sej bom tko al tko vzel izpuh stran ( da lahko podvozje dobro očistim povarim kjer je potrebno in zaščitim), pa smo bili pri novem problemu....
Pogled na vijake sicer ni bil kaj extra zaskrbljujoč ampak hitro mi je kapnilo, da izpuh ne more bit prav nov ( sem se že tresel )....zlezem pod avto in najdem letnice 96.....lejga zlomka 14 let star avto z 360 tisoč prevoženih ima prvi izpuh....

Slika

Vijaki so popustili.....a ostalo ni...tako da je bilo potrebno "šelno" odrezat dol...A kljub temu in tudi gretju do svetlo rdeče barve vez ni popustila.....preostalo ni kaj drugega kot pa prerezat cev čim bolj ravno , da se bo potem lahko zavarila skupaj nazaj....No in takrat mi je postalo jasno zakaj in kako je lahko izpuh še prvi....

2mm stena:


Slika


Kot zanimivost: Nosilec, ki nosi SAMO izpuh....4mm debel profil na sredini še ojačan z utorom....avto lahko dvigneš prek njega....
Slika
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če jul 08, 2010 9:44 pm

Avto opran....kot ugotovljeno rje po robovih blatnikov ni, če pa je že pa je samo površinska....Drug problem se pojavi na podvozju. Kjer pa je spet narjen popolnoma po svoje...Prvo ima šasijo , ki sicer ni samonosna a močnejša je bolj kot bi le to bila....Nosilci oz. sama šasija je zdrava in videt kot, da je narjena včeraj. Problem rje se pojavi na pločevini , ki je dejansko dno avta.... Tu pa tam se pojavi že kaka luknja.... in pa po pragih kjer je tu pa tam pač malo nasedu :D Ampak to mislim , da meni ne bo problem :D
Slika



Slika
Slika

Ker sma delno odstranla že tudi notranje tapeta, je pod tapetami pač protihrupna izolacija.
Slika
Že na videz mi je bila sumljiva....In ker pa sem v vodah avtomobilizma že kr nekaj časa vem , da mora bit v avtu vse protipožarno....
A tale izolacija..
http://www.mojvideo.com/video-notranja- ... 3e67c14444
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :bonk :bonk

Gori kot bakla....

Potem mi ni dalo mira in sem odlomil kos zaščitne plastike pri motorju....gori še bolj....in še večji šok...pri 20 let starem francozu je vsa plastika in izolacija protipožarna (umakneš ogenj in ugasne sama od sebe....) bom dodal video..
Nimam besed...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Pe jul 09, 2010 10:57 am

Flic je še zmeraj gorel kot bakla. :)
To majo američani za pozimi, če jih kakšen metež dobi in so zasuti.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a ven0m Pe jul 09, 2010 12:13 pm

Zato je priporočljivo v starejših vozilih met gasilni aparat. Jaz mam v mojem 2 kilskega na C02, primarno zaradi avtoakustike.
Samo pomoje, če ti ta filc začne goret ti še 5 kilski aparat ne koristi veliko, glede na video :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe jul 09, 2010 3:00 pm

ven0m je napisal/-a:Zato je priporočljivo v starejših vozilih met gasilni aparat. Jaz mam v mojem 2 kilskega na C02, primarno zaradi avtoakustike.
Samo pomoje, če ti ta filc začne goret ti še 5 kilski aparat ne koristi veliko, glede na video :)


Star avto gor ali dol...zakaj pa potem pri še starejšem renoju ne gori? :) Sicer pa....po videnem včeraj in tako ali tako gredo notranje tapete dol....bo verjetno šel ta filc ven in not kakšna original protipožarna zaščita.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
shaggx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Ne nov 30, 2008 8:27 pm

Napisal/-a shaggx Pe jul 09, 2010 3:45 pm

lisko vrjetno so te to že dost spraševal, ampak koliko ti ta avti sploh pije?
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe jul 09, 2010 10:58 pm

shaggx je napisal/-a:lisko vrjetno so te to že dost spraševal, ampak koliko ti ta avti sploh pije?

Koliko mu daš :D
V resnici pa...
Relacija ( AC 110-130) pod 9
Mešana vožnja 9-10( brez brezpotji)
Brezpotja...12-14 (makadam brez reduktorja)
Reduktor in blatna kopel....17+...

Men se ne zdi dosti za 1500kg težek avto in 2499ccm ter glede na dobesedno traktorske pogone in brez kančka aerodinamike.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So jul 10, 2010 9:21 am

mene še zanima mestna vožnja :lol:
 
Uporabniški avatar
89gasper
Novinec
 
Prispevkov: 275
Pridružen: Po maj 18, 2009 4:18 pm

Napisal/-a 89gasper So jul 10, 2010 9:16 pm

tale izolacija je pa ista oz. zelo podobna izolaciji v mojem baronu. gori pa ko bakla.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jul 11, 2010 9:03 pm

89gasper je napisal/-a:tale izolacija je pa ista oz. zelo podobna izolaciji v mojem baronu. gori pa ko bakla.


Treba bo najd nekakšno peno , ki se jo bo potem naleplo na pleh potem pa prek samo pod. Najbolje bo iskat nekakšno gumi peno oz. nekaj podobnega kot je v petki....namreč tisto se ne napije vode.....tole pa vodo kr vleče v sebe....

Iz tega razloge potem tole...
Nimam sreče....ali pa če rečemo da ima avto srečo ?:D
Prva odstranitev....
Slika

Ko so šle blende dol ( polovico vijakov je bilo potrebno povrtat..) se je pokazalo tole...
Leva stran...
Slika
Desna...
Slika

:( :roll:
Slika

Kar pa ni rjavo pa je umazano do kraja....
Slika
Očitno tole ne bo daleč stran od rdeče petke.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne jul 11, 2010 9:16 pm

kriza kaki maš pod kuferama... :roll:
še dobro da si co2 nabavo :D
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne jul 11, 2010 9:20 pm

Negorljivo protihrupno izolacijo dobiš v večjih Merkur centrih različnih debelin in samolepilno
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jul 11, 2010 9:25 pm

čare je napisal/-a:Negorljivo protihrupno izolacijo dobiš v večjih Merkur centrih različnih debelin in samolepilno


Armaflex?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
boy36
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Pe feb 22, 2008 9:05 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a boy36 Po jul 12, 2010 1:04 am

EVO X RR
AEM intake,Milltek exhaust.........
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov