Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po feb 22, 2010 8:47 pm

hm... od avta je ostalo samo še 20kil pleha :D
Daj še kako sliko :D
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Napisal/-a grega983 Po feb 22, 2010 9:00 pm

Vsaka ti čast. Ti pa si se res v detajle spustu ampak bo pa narejen tk kot je treba :)

Kako pa ma avto kej zgodovino ? Mislim, v smislu prometnih nesreč.

Misliš po končanih kleparskih delih to vse dat speskat ?
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po feb 22, 2010 9:25 pm

monster_d je napisal/-a:hm... od avta je ostalo samo še 20kil pleha :D
Daj še kako sliko :D

Hehehe ja že skor tak lahka , da jo v kanalu kar z roko nastavim kak mi paše:D

No če hočeš še več slikic....
Izrezani nosilci....dva nosilca od zadnje preme nazaj , ki držita prtljažno dno in ob enem se povežeta z zadnjo vezno....na ta dva nosilca pride tudi vlečna kljuka pritrjena....
Prečni nosilec kateri skrbi za togost zadnjega dela podvozja ob enem pa so na njem še nosilci zavornih cevk, cevi za tank pa še par drobnarij....
In pa dno prtljažnika.

Izrezan pride še del zadnje vezne in pa del pri notranjih blatnikih. Prednji del je še nedotakjen ampak tudi tam se bodo nosilci izrezali in nardili novi. Heh pa to še niso detajli ampak samo hudo osnova.....detajli še pridejo.

Slika
Slika
Slika

Peskanje mislim da ne bo potrebno ker bo večino delov tako ali tako novih. Zvare pa se da tudi lepo očistit.

Glede zgodovine...
Sem 8smi lastnik in kolikor gledam detajle ( zvari in punkti na podvozju) ni bila nikoli karambolirana, saj so zvari še original in prek vseh je še original zaščita.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 Po feb 22, 2010 10:03 pm

tole pa res ni za nikamor. Sem mel golfa s precej manj rjavine, pa sem mislu da bom živce zgubu, ko sem švasal.
GQ
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po feb 22, 2010 10:27 pm

gepl83 je napisal/-a:tole pa res ni za nikamor. Sem mel golfa s precej manj rjavine, pa sem mislu da bom živce zgubu, ko sem švasal.


To je tudi namen.....čim več ko je rjavga čim več bo novga:) Nosilci so razmeroma malo rjavi od znotraj in ob samo tu pa tam kakem flikanju od zunaj in dobri zaščiti znotraj zdržali še kamot par let.....ampak ko se dela se dela. Cilj je nardit avto za nasljednjih 10-15 let.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 To feb 23, 2010 10:55 am

potem pa kar tako naprej. Po moje bo res zanimivo vidt takole petko čez 15 let na cesti.
GQ
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 To feb 23, 2010 6:16 pm

lisko
ampak ko se dela se dela. Cilj je nardit avto za nasljednjih 10-15 let.

Jap res je, pa še glede na hitrost dela pač kar čas dopušča bo glih v 4 letih fertik ;) :D
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če feb 25, 2010 4:30 pm

Rezanje dalje....

Nosilci in pa naležna površina odbijača...
Slika


Ni ni :D
Slika
Slika


Počas se je začelo varjenje....


Slika

Notranji blatnik....
Slika
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lexer
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Pe jan 01, 2010 8:49 am

Napisal/-a lexer Če feb 25, 2010 8:10 pm

U ti hudir...bo kaj ostalo še od nje? :-P Lepo si jo obral.Sori nisem zasledil ker letnik maš tole?Tole ko boš zrihtal bo ravno oldtimer... :lol: Ker brat je mel 5-ko brez rje sam notranjost nvm če je bla čista.Pa motor in menjalnik je biu menjan ker je zaribala drugače pa čista pa je bla če se ne motm 91.Samo tako dalje!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če feb 25, 2010 8:40 pm

lexer je napisal/-a:U ti hudir...bo kaj ostalo še od nje? :-P Lepo si jo obral.Sori nisem zasledil ker letnik maš tole?Tole ko boš zrihtal bo ravno oldtimer... :lol: Ker brat je mel 5-ko brez rje sam notranjost nvm če je bla čista.Pa motor in menjalnik je biu menjan ker je zaribala drugače pa čista pa je bla če se ne motm 91.Samo tako dalje!

Letnik 90 z okrog 500.000+ prevoženimi. Fora je da je rjava sam okrog podvozja. Kar se tiče zunanjosti (vrata,streha,hauba,stebrički....) je vse v najlepšem redu. Kar nekaj petk sem že videl in vse imajo podobno težavo. Na podvozju je tu pa tam po 1cm izolacije....zunaj zgleda lepo in super....a ko obereš izolacijo sledi šok...Enostavno izolacija zgubi prožnost z leti in poči na zvarih ali pregibih in zane se veselo razgrajanje rje spodaj , ko niti ne opaziš. Iz tega razloga niti nisem iskal druge karoserije, ker je velliko možnosti , da bi bilo precej podobno. Nosilci so več ali manj rjavi samo na stikih drugač v notranjosti so pa zdravi....ampak kaj pomaga če je nosilec lih tam ko bi moral opravljat funkcijo ves gnil.

Je pa še ena cvetka....prednji blatniki, robovi zadnjih blatnikov, pragi....in podobne reči so bili tukaj še zelo trdni ( tu pa tam so imeli površinsko rjo ampak nič drastičnega)...je letnik 90 in original francoska.
Med tem ko imam še drugo petko , ki pa je letnik 95 z 90 tisoč prevoženimi in dejansko skor prvi lastnik ( prvi lastnik je bil dedek ki je nardil 60 tisoč v 14zih letih) stalno v ogrevani garaži....jo redno pral....pozimi se skoraj ni vozil, če se že je jo je predenj jo je dal v garažo opral....skratka skrbel za njo kot se spodobi....ampak lej ga zlomka....prednja oba blatnika sta zgnila spodaj skoraj do polovice blatnika (mam zaj kr alu pleh prinetan, da mi lih ne meče blata po strasnkih šipah) , robovi cvetijo....zadnjih blatnikov počas ne bo več....prage sam mal bolj močno pogledaš pa jih "prežarčiš" .....je pa narjena v revozu.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Napisal/-a grega983 Če feb 25, 2010 8:43 pm

To z rjo na sprednjih blatnikih pa je znan problem petk. Imeu 2 in obe ista zgodba.
Poleg vse skrite rje
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
Uporabniški avatar
lexer
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Pe jan 01, 2010 8:49 am

Napisal/-a lexer Če feb 25, 2010 9:21 pm

:o 500k?uff lepa...Motorji so odlično med tem ko je pleh en drek.Zamenjaš 2 karoserije sam da je motor isti pa bo motor delal še dalje.Ja sej to je napaka pri vseh k avto gloncajo skor da lak odstrani pa garaža pa takšne stvari...traparija.Ja sam ta 5-ka od brata je bla čista od zunaj nobene rje kar me res čudi.Če ni bla celo garažirana...ja kakor si rekel le kaj se skriva od spodaj... :roll: Pogledaš al pa malo nerodno rukneš podn maš pa kakor pri kremenčkovih...Meu sm unota 97 letnik rja ga je skor pojedla sploh okol vratc za tank pa zadna koloteka je bla kr lukna čez tko da me ne čudi...In ja ni bil italjanski ampak sestavljen na POLSKEM!Mislm kolk to pomen velik kje je blo delano...Ko sem ga razbiu od spredaj sem šele videl kako ga je načela rja :huh: prednji spodnji nosilci čist zarustan...Zato pa res dobr si da si se lotil tega projekta.Velik uspeha še 1x.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So feb 27, 2010 7:03 pm

Kjer je pritrjen notranji blatnik so se ob rahlem brušenju pokazale luknje....
Slika

Nič hudega :) Prvo sma nardila notranji blatnik do konca od strani izrezala gnil pleh in privarila novega.

Slika
Slika

Zadnja vezna počas dobiva obliko...
Slika

Zunanja stran (zgornji del) končana in pa naren nosilec za naslon odbijača.

Slika
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lexer
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Pe jan 01, 2010 8:49 am

Napisal/-a lexer So feb 27, 2010 10:55 pm

No pa le napreduje.bravo.Sam kako skrita je bla...ampak si lepo zrihtu.Pa je blo velik okol tanka rje?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So feb 27, 2010 11:12 pm

lexer je napisal/-a:No pa le napreduje.bravo.Sam kako skrita je bla...ampak si lepo zrihtu.Pa je blo velik okol tanka rje?


Niti ne....samo stanrdna rja kot pri vseh petkah....notranji blatnik pod cevjo za tank (cev namreč v originalu riblje po notranjem blatniku in z leti preriba izolajo) in pa nad luknjo za cev....spet konstrukcijska napaka.....okrog odpritne je namreč guma in le ta onemogoča odtekanje vode....Rja ki pa je bila skrita pod barvo pa ima spet svojo plat zgodbe....notranji blatnik namreč na zunanjega ni nikjer punktiran ampak samo prilepljen...Če punkte namreč nikjer ni kitan...iz tega razloga punkti ne smejo bit na vidnem mestu....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lexer
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Pe jan 01, 2010 8:49 am

Napisal/-a lexer Ne feb 28, 2010 8:34 am

Ja sej tale vlaga zna velik škode naredit sploh če je skrita pa da je stoječa...požre vse...mam iskušnje z njo.cev od tanka odpadla dol zarad rje na unotu...
 
lisica
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: Po maj 07, 2007 7:42 am
Kraj: pod Jeep-om

Napisal/-a lisica Ne feb 28, 2010 9:21 am

Na slikah se rja vidi bolj grozno kot je v resnici :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So mar 06, 2010 8:30 pm

Končana leva in desna stran naležne površine odbijača....
Slika
Slika

Kos zadnjega boka ki je bil vizualno lep....pod izolacijo pa tole...
Slika

Slika

Slika
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Napisal/-a Daedalus So mar 06, 2010 9:03 pm

Hmmmm...mal me "skrbi" da bo avto izgubil tisto svojo prvotno namembnost karoserije na ta način...nevem, karoserije so delane z ozirom na konstrukcijsko trdnost, v naprej določene šibke točke itd. Se ti ne zdi, da se na ta način vse tiste izračune izniči? Sprememba je zelo drastična, in vprašanje je, kako bi se karoserija obnašala v malo bolj ekstremnih primerih... :?:
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko So mar 06, 2010 9:06 pm

ja ka ti naj rečem :?:
priden si zelo,pa volje tud imaš ogromno,kr tko naprej :tomidelej:
Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost