Kot vedno ....nastane nov problem.
Ko sma tank vzela dol, je sicer bil videt rjav in upala, da je samo površinsko in boma pobrusla in pobarvala na novo....A ko sma začela brusit je rja odpadala v slojih...


No upanje je umrlo....nič čudnega....Jeep po vrhu pa Američan

Rabljeni so ....100 evrov...Klical enega , ki mi je pred nosom podaril tank nekomu...V ponedeljek še pokličem enega , ki mi je rekel da ima drugače......hja a mi ni zvijanje in varjenje pleha najbolj domače pri celi obnovi ?
No kot rečeno se je lisica lotla dihtanja avta

Takole je spodaj premazala vse zvare in stike plehovja z nosilci.

In takole nadaljuje v notranjost....

Seveda zataknilo se je tudi pri premi....Bolj ko sem klicaril okoli znane jeep mojstre bolj so bili dopusti ali pa so bili zasedeni. V mislih sem imel menjavo ležajev in pa lamel v LSD diferincijalo. Lamele so namreč obrabljene in tako mu špera več ne deluje dobro...sicer še nekaj pomaga ampak ni to to...No ker pa na samo vožnjo to ne vpliva ( ima pa velik vpliv na terenu po katerem se pa extra kaj tud ne vozi....za tiste par ur na teden ali mesec je pa tudi tako vredu...), sem se obnove lotil sam. Na youtube poiskal filmčke kako se raztavi prema, se nagledal in s pomočjo očeta hop v garažo ( kot zanimivost mi pri petki noče oz. se drži stran od kake šravfarije....tu pa je že sam na začetku povedal , da bo pomagal ampak seveda ko bom pošvasal in porihtal podvozje). No tako sma premo raztavla in po pregledu se je izkazalo , da so ležaji, semeringi in diferincijal v najlepšem redu....poleg tega pa sma se naučila, da se vse to da zamenjat v roku ene ure tudi ko je že vse skupaj montirano na avtu....Torej brez problema sma očistla in sestavla skupaj nazaj....Lamele pa se bo že menjalo saj kot že rečeno na vožnjo ne vplivajo...
Ker pa je avto v rdečo, modro črni kombinaciji ( moder avto, črne kljuke in ogledala ter letvice v samih letvicah pa rdeča črta) je nastalo tole...
